خطرناک ترین سرسره های آبی دنیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 4166

ماموت: 

 

یکی از خطرناک ترین سرسره های آبی دنیا در پارک آبی هالیدی ورد اند اسپلشین ‏سافاری آمریکا واقع شده است که ماموت نام دارد. ماموت یک سرسره آبی 6 نفره است ‏که حدود 350 متر طول دارد. خوب است بدانید این سرسره به خاطر دارا بودن سرعت و ‏شتاب بالا در لیست خطرناک ترین و هیجان انگیز ترین سرسره های آبی جهان قرار ‏گرفته است. 

آکوالوپ: 

 

سرسره آکوالوپ یک سرسره تقریبا عمودی می باشد که در یکی از بهترین پارک های آبی  ‏کشور مکزیک واقع شده است و افرادی که از این سرسره استفاده می کنند با سرعتی ‏غالب بر 60 کیلومتر در ساعت جا به جا می شوند به همین جهت از سرسره آکوالوپ به ‏عنوان یک سرسره خطرناک یاد می شود. 

آکواکواندا: 

گردشگرانی که با تور دبی سفر می کنند و برای تفریح به پارک آکوا وانچر این شهر می ‏روند می توانند اوج هیجان و لذت را در سرسره آکواکواندا تجربه کنند. 

این سرسره بدنه ای بی رنگ دارد که به شما این امکان را می دهد که سایر افرادی که در ‏حال حرکت در سرسره هستند را ببینید. 

 

به طور کلی شکل ظاهری و پستی بلندی های متعددی که در بدنه سرسره وجود دارد ‏باعث شده تا این سرسره در لیست خطرناک ترین سرسره های جهان قرار گیرد. 

بیهموت باول:‏

سرسره خطرناک و بسیار مهیج بیهموت باول در پارک آبی چیملونگ کشور چین واقع ‏شده است. طراحی این سرسره به شکل یک کاسه بسیار بزرگ می باشد که حدود 18 متر ‏قطر دارد و سیستم تزریق پر فشار آب باعث شده که گردشگران تور چین بتوانند اوج لذت ‏و هیجان را در این سرسره تجربه کنند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر