برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/21
بازدید: 1820
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در این قسمت از لحظه آخر با برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی آشنا خواهید شد که در سفر به هر قسمتی از این شهر ها رفتن به این پارک های آبی خالی از لطف نیست.

 پارک آبی آنتالیا

آنتالیا یکی ازشهرهای مهم ترکیه از نظر جذب گردشگری می باشد به طوری که سالیانه چندین هزار نفر توریست از اقسا نقاط دنیا به این شهر افسانه ای سفر می کنند. با بیش از 100 نوع تفریحات جالب  بیشترین سهم در قطب گردشگری ترکیه مربوط به همین شهر می شود. یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی پارک ابی آنتالیا می شود که به طور کلی 3 پارک اصلی در 3 نقطه از شهر به نام های تروی اکوا پارک ، اکوا پارک، پارک ابی اکوا لند واقع شده است. پارک آبی آکوا آنتالیا بزرگ ترین پارک آبی ترکیه است این مجموعه در سواحل دریایی مدیترانه و جنوب شرقی آنتالیا قرار گرفته است. این پارک پر از سرسره های عظیم و پیچ در پیچ است که استفاده از ان بسیار مفرح و هیجان انگیز می باشد. وسعت این پارک ان قدر زیاد است که یک روز کامل را می توانید در ان سپری کنید. اب بسیار شفاف و درخشان همچنین وجود سر سره و پرتاب درون چاله فضایی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه ی تفریحی می باشد. لازم به ذکر است که سرتاسر این پارک ابی پر است از گونه های گیاهی و گل های خاص که عطر دلنشینی را ایجاد کرده است. 

 

 

در تروی اکوا پارک با دلفین ها، نهنگ های سفید و خوک های دریایی بسیار جالب هستند زمان خوشی را  سپری خواهید کرد و نمی خواهید که از این پارک ابی زیبا خارج شوید. همچنین این ویژگی را خواهید داشت که با دلفین ها که از هیجان انگیز ترین این حیوانات می باشند شنا کنید. در همه فصل به غیر از زمستان برای نمایش زیبای دلفین ها می توانید از ساعت 10 صبح تا 9 شب در این پارک شگفت انگیز باشید. پارک ابی اکوا لند واقع در ضلع جنوبی مرکز شهر برای گردشگران  تور آنتالیا طراحی و ساخته شده که با وجود سرسره های مارپیچ، موج مصنوعی و چاله های فضایی ان را منحصر به فرد کرده. این پارک ابی از ساعت 7 صبح تا 8 شب فعالیت دارد.

پارک های آبی ایران - بهترین پارک های آبی ایران برای تجربه یک روز پرماجرا

پارک آبی آدالند

تور کوش آداسی یک تور کاملا تفریحی است که مورد توجه اکثر گردشگران قرار می گیرد. یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی ، پارک آبی آدالند در این شهر از  پارک های آبی بزرگ و بی نظیری به شمار می رود. پارک آبی آدالند یکی از سه پارکی است که در این شهر قرار دارد. این پارک جزو ده پارک برتر جهان و بزرگ ترین پارک اروپا می باشد که مساحتی حدود 25 هکتار دارد. این پارک در 7 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی است و همچنین 80 کیلومتر تا ازمیر فاصله دارد. برای دسترسی به این پارک می توانید از اتوبوس ها و سرویس های خطی استفاده کنید که با هزینه ای کم شما را به پارک آبی آدالند می رسانند. این پارک دارای مهیج ترین سرسره ها و وسایل آبی است که هر فردی را به هیجانی فوق العاده دعوت می کند، برج های پرش، تشک های پرش، سقوط در برکه و غیره نیز هیجان انگیز ترین وسایل این پارک هستند. همچنین برای بقیه افراد مکان های مخصوصی در نظر گرفته شده که می توان به استخر کودکان، جکوزی، استخر موج، استخر سرگرمی، استخر اقیانوس، رودخانه کُند اشاره کرد. در کنار هیجان و شادی می توان بر روی استخرهای ثابت و آرام شناورماند و از آرامشی که دارد لذت برد و همچنین در کنار ساحل گیاهی استراحت کرد و آفتاب گرفت. 

نسبت به سلیقه و نوع تفریح مورد علاقیتان می توان ساعاتی خوش و بی نظیر را در پارک آبی آدالند سپری کرد. در قسمت دیگر این پارک رستوران ها و کافه هایی وجود دارند که به دلیل تنوع بالایشان جوابگو تمام ذاعقه ها می باشند. گردشگران تور کوش آداسی توجه داشته باشید که برای دریافت بلیط سعی کنید از پارک آبی آدالند دریافت کنید زیرا ارزان تر می باشد. این پارک آبی از ماه مه تا اواخر ماه سپتامبر از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان گردشگران عزیز می باشد.

 

 

پارک آبی بدروم

بدروم یکی از شهرهای بسیار تفریحی کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی به خود جذب می کند. یکی از مکان های تفریحی بزرگ این شهر پارک آبی بدروم می باشد که از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی در بدروم وجود دارد. این پارک با مساحتی حدود 65 هزار متر مربع بزرگ ترین پارک آبی شهر بدروم است. پارک آبی بدروم در سال 1999 میلادی افتتاح و شروع به فعالیت کرد. در همان سال های اولیه با استقبال خوبی همراه بود تا به امروز که یکی از معروف ترین مکان های تفریحاتی این شهر محسوب می شود. پارک آبی میان مجموعه تفریحاتی قرار گرفته است که اطراف آن رستوران ها، کافه ها، مرکز خرید، شهربازی قرار دارند که این مجموعه را تکمیل کرده است. موقعیت این مجموعه در جنوب غربی ترکیه و در منطقه موقلا واقع شده است. دسترسی به پارک آبی به وسیله اتوبوس های مخصوص این پارک و یا تاکسی ها صورت می گیرد. شاید برای مسافرین تور بدروم جالب باشد که پارک آبی بدروم دارای 23 سرسره با اندازه ها و شکل های مختلف است، همچنین رودخانه خروشان و سرعتی، سقوط به دریاچه، موج های مصنوعی نیز وجود دارند که جزو هیجان انگیزترین وسایل این مجموعه می باشند. برای افرادی که به آرامش و استراحت کردن علاقه دارند می توانند کنار ساحل مصنوعی و اطراف استخر وقت خود را سپری کنند. 

استخرهای مختلف با عمق های متنوعی وجود دارد که برای تمام رده های سنی مناسب هستند و می توان از شنا کردن درون آبی شفاف و زلال لذت برد. پارک آبی بدروم به دلیل سرباز بودن آن در فصل تابستان مورد استقبال قرار می گیرد و گاهی اوقات بسیار شلوغ می باشد. برای گرفتن بلیط می توانید از چند روز قبل از طریق هتل اقدام به رزرو بلیط کرده تا برای دریافت بلیط با مشکل مواجه نشوید و یا به اتمام نرسند. این پارک یکی از مکان های مناسب برای گذراندن ساعاتی خاطره انگیر و به یاد ماندنی می باشد.

 

 

پارک آبی سان وی لاگون

یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی ، پارک آبی سان وی  مالزی می باشد که بسیاری از گردشگران تور مالزی سالانه برای تفریح به این پارک آبی می روند و روز هیجان انگیزی را تجربه می کنند. این پارک آبی به دلیل قسمت های سرسبز و سواحل شنی دست ساخته انسان ها طراحی و ساخته شده است که محیطی زیبا و استثنایی برای گردشگران تور مالزی به وجود آورده است و از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی محسوب می گردد.در پارک آبی سان وی مرکز خرید زیبا و بزرگی به سبک معماری مصری ساخته شده است که زیبایی این مجموعه را تکمیل کرده است. یکی از اصلی ترین و پر طرفدار ترین تفریحات این پارک آبی در مالزی موج سواری بر روی آب و همچنین زمینی برای پاتیناژ طراحی و ساخته شده است. 

از تفریحات و جذابیت های پارک آبی سان وی مالزی ترن هوایی مهیج ، پل معلق به ارتفاع 428 متر ، باغ وحش بزرگ و پیاده روی شن های ساحل می توان اشاره کرد. این مجموعه تفریحی در بیرن شهر کوالالامپور ترکیبی از باغ وحش ، دنیای آب و سرگرمی های دیگر طراحی و ساخته شده است.این مجموعه دارای استخر شنا برای کودکان و برزگسالان ، استخر موج ، سرسره های بزرگ ، رودخانه خروشان با انواع بازی های آبی مهیج دیگر طراحی و آمده بهربرداری گردشگران تور مالزی نیز می باشد.در این پارک آبی مهیج مالزی دو قلعه در دو طرف این مجموعه ساخته اند که با پل معلق کف چوبی این دو قلعه به یکدیگر ارتباط داده شده اند که گذر از آن و تماشای زیبایی پارک آبی یکی از دیدنی های این مجموعه به شمار می رود.یکی از قسمت های جالب این پارک آبی قسمتی است که زنان و مردان با لباس های زیبای سرخپوستی و صورت های رنگی ایستاده اند و مردم با آنان عکس می گیرند دیگر قسمت این مجموعه سطل آب بزرگی است که به مرور زمان پر و در یک لحظه خالی می شود و کسانی که در آن لحظه در آن قسمت هستند خیس می شوند.

پارک آبی ازمیر

یکی دیگر از تفریحات لذت بخش و مهیج پارک آبی برای گردشگران  تور ازمیر می باشد که در فضای باز و هوای بسیار عالی می توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی را امتحان نمایید.با انتخاب تور ازمیر ترکیه می توانید بلط این پارک را از لیدر های تور خود دریافت و تخفیف های خوبی بهره مند شوید.می توانید همرا خانواده و بدون هیچ نگرانی برا کودکانتان و با خیال راحت به این مکان زیبا بروید و از تماشای دلفین های باهوش و بازیگوش و همچنین یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی لذت ببرید. و از سر سره ها و بازی های مهیج این پارک لذت ببرید.دلفیناریوم این پارک بسیار مهیج می باشد که حیوانات دریایی شامل : دلفین ها ، شیر های دریایی ، گراز دریایی و گربه دریایی می باشد و نمایش زیبایی را برای شما به اجرا در می آورند.برای خستگی در کردن می توانید در کنار استخر نوشیدنی میل نمایید و از رستوران ها و کافی شاپ های اطراف پارک استفاده نمایید.

 

 

پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی در خاور میانه و در سطح جهان می باشد. قطعا بازی در فصل گرما و سوزان تابستان برای گردشگران تور دبی لذت بخش است ، حال تصور کنید درست وسط یک صحرا همچین استخر مجهزی با تمامی امکانات تفریحی برای هر گروه سنی وجود دارد. پارک آبی وایلد وادی دبی خیلی بیشتر از یک مکان تفریحی می باشد. این پارک در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر و درست روبه روی ساختمان غول پیکر برج العرب قرار دارد. طراحی این مجموعه برگرفته از شخصیت کارتونی معروف و محبوب جوها در دبی است. 

حدودا 40 نوع وسیله بازی متنوع در این پارک آبی وجود دارد که برای استفاده تمامی آن ها می  توانید یک روز کامل وقت بگذارید. در این بخش چند تا از هیجان انگیز ترین وسایل بازی وایلد وادی را برای شما توضیح می دهیم:1- بلندترین سرسره آب با ارتفاع 30 متر ، پس از بالا رفتن از این سرسره و قرار گرفتن در جایگاه با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت به سمت پایین سر می خورید، وقتی چشمتان را باز می کنید درون استخر قرار دارید. 2-برج سرج یا همان سورتمه آبی به این صورت است که روی تیوب نشسته و با سرعت متعادلی از سرسره ی پیچ در چیچ چند متری به گودال آب هدایت می شوید. 3-ترن هوایی آبی وایلد وادی به گونه ای است که پس از قرار گرفتن درون تونل ، آب با فشار قوی شما را به سمت استخر هول می دهد و با سرعت زیاد و پرش کوتاهی پرتاب می شوید.

 4- گرد باد آبی همان طور که از نامش پیداست بعد از قرار گرفتن درون تونل آبی یک باد شدید مصنوعی در کل مسیر شما را با فشار زیاد و سرعت بالا سر می دهد که لذت بینظیری را ایجاد می کند 5-بخشی از استخر به طوری طراحی شده که با ایجاد موج مصنوعی احساسی در شما ایجاد می کند که گویس لب ساحل هستید و می توانید موج سواری کنید و لذت ببرید 6- بعد از استفاده از چند تفریح هیجان انگیز در پارک آبی وایلد وادی می توانید به رودخانه آرامش بروید و کمی به بدن خود استراحت دهید ، این رودخانه 350 متر طول دارد و مسیر آب بسیار آرام  لذت بخش است و شما سوار بر تیوب می توانید لحظات آرام و خوشی را سپری کنید اگر با پدر بزرگ و یا مادر بزرگ خود به دبی سفر کردید می توانید به همراه آن ها از این رودخانه استفاده کنید.اگر بخواهم در مورد پارک آبی وایلد وادی دبی بنویسم قطعا باید کتابی را به چاپ برسانم ! پس برای لمس هیجان و تفریحی متفاوت می توانید با تور دبی همراه شوید و خاطرات بینظیری را برای خود و همسفرتان رقم بزنید.

 

 

پارک آبی تفلیس

گردشگران همیشه به دنبال مکانی هستند که دارای سرگرمی و تفریحات مختلف باشد تفلیس هم جز یکی از این مقاصد گردشگری می باشد ، در این قسمت با یکی از  برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی  ، پارک آبی تفلیس آشنا خواهید شد پس لحظه آخر را تا انتها دنبال کنید.در نزدیکی دریاچه نفلیس و در منطقه دیوبه پارک آبی تفلیس واقع شده است که سالانه در فصل های تابستان و بهار گردشگران تور تفلیس به این شهر سفر کرده و یک روز پر هیجان را در این پارک  سپری می کنند.پارک آبی تفلیس در سال 2006 به نام آکوا پارک ساخته و آماده برای استفاده عموم شد.

در پارک آبی تفلیس بازی های مختلفی برای تمام سن تفریحات متنوعی دارد و به همین دلیل است که مکانی مناسب برای خانواده ها با سنین متفاوت می باشد فقط این پارم دارای یک سری قوانین خاص می باشد که شاید برای بعضی ها زیاد خوشایند نباشد.قابل توجه گردشگران تور تفلیس ، بهترین زمان رفتن به این پارک آبی در زمان بین نیمه دوم خرداد تا نیمه دوم مهر ماه می باشد البته لازم است بدانید خود مردم گرجستان در فصل بهار هم از این پارک استفاده می کنند به دلیل اینکه بدنشان به سرما عدات دارد اما برای ایرانی ها این زمان اصلا مطلوب نمی باشد.هزینه ورودی و استفاده از این پارک برای هر نفر حدودا 15 هزار تومان می باشد و همچنین این پارک از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 بعد از ظهر آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.از امکانات این پارک آبی می توان به مجموعه ساحلی ، مجموعه کودکان ، استخر های متنوع ، دینو پارک ، سالن های ماساژ ، سورتمه های طویل ، سونا و جکوزی ، والیبال ساحلی ، مجموعه فیت نس ، کافی شاپ ، رستوران و قسمت vip نیز می باشد.

 

 

پارک آبی آتلانتیس

یکی از تفریحات هیجان انگیز در ترکیه وجود پارک های آبی می باشد که در این میان با یکی از بزرگ ترین پارک آبی مارماریس ، پارک آبی آتلانتیس آشنا خواهید شد که برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی می باشد.در پارک آبی آتلانتیس مارماریس می توانید روزی هیجان انگیز و مفرحی را در کنار کسانی که دوست دارید بگذرانید ، در این پارک برای تمامی سنین تفریحات متنفاوتی نظیر استخر کودکان ، انواع سرسره های آبی ، استخر موج دار ، زمین گلف ، کافی شاپ ، رستوران ، بولینک  و ... می باشد که به گردشگران تور مارماریس خدمات ارائه می دهند. همچنین این پارک دارای ساحل اختصاصی به همراه تخت های آفتاب گیر با چتر وجود دارد که گردشگران می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایند.

قابل توجه گردشگرن تور مارماریس ، پارک آبی آتلانتیس دارای مدارک بین المللی water safety certificate و food safety certificate از سازمان بین المللی بازرسی و  نظارت ایمنی برای سیستم های آبی و غذایی نیز می باشد.پارک آبی آتلانتیس از 15 اردیبهشت ماه تا 23 مهر ماه پذیرای گردشگران می باشد و ساعت بازدید و استفاده از این پارک آبی بزرگ و زیبا از ساعت 10 صبح تا 17 بعد از ظهر می باشد و همچنین هزینه ورودی به این پارک بین 14 الی 25 TL  است.این پارک آبی در سال 1997 تاسیس و آماده استفاده برای عموم شد و هر ساله امکانات زیاد و جدیدی به این پارک اضافه می شود مانند تنها استخر موج دار مارماریس در سال 2004 ، تنها سرسره فضایی در سال 2005 ، تنها سرسره آبی با مخزنی آب در بالا که بر روی اشخاص می ریزد و به نام باکت اسلاید مشهور می باشد.قابل توجه گردشگران ، این پارک آبی بسته به نوع آب و هوا ممکن است تعطیل باشد پس بهتر است قبل از رفتن به آن جا کاملا از باز بودن آن مطمئن شوید.

 

 

پارک آبی رامایانا

شهر پاتایا برای گردشگران تور پاتایا از بهترین شهر های ساحلی کشور تایلند به شمار می رود که بیش از 100 نوع تفریحات متنوع برای گردشگران عزیز تور پاتایا دارد که البته تفریحات آبی از محبوب ترین آن ها به حساب می آید. پاتایا دارای 8 پارک آبی بسیار بزرگ می باشد که از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی می توان پارک آبی رامایانا را نام برد. رامایانا با بیش از 150000 متر مربع از بزرگ ترین پارک های آبی پاتایا می باشد که هنوز هم با ساخت و ساز جدید به وسعت آن اضافه می شود. این پارک در واقع تفرج گاهی بزرگ است که شامل چندین حوض استخر، انواع سرسره های پیچ در پیچ، تونل آبی، رستوران، کافه، فست فود و اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان معروف و سرشناس تایلند می باشد. اگر بخواهیم پارک آبی رامایانا را به چند بخش تقسیم کنیم ، متشکل از 12 بخش مجزا  شامل:

قلعه باران، موج سواری، گرداب، قایق سواری، رودخانه تنیل، دوئل بمب های استاد، تیوب سواری، بومرنگ، کوالوپ، سقوط آزاد و استخر با موج دریا ، می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در طراحی سرسره های عظیم و طویل در این پارک استفاده شده این است که وقتی به انتهای این سرسره ها می رسید به طور خودکار سرعت شما به شدت کاهش پیدا می کند که این امر 2 مزیت دارد : 

1-با شدت به استخر پرت نمی شوید و موجب کبودی دست و پایتان نمی شود

2- برای کسانی که شنا بلد نیستند و از پرت شدن ناگهانی درون آب ترس دارند دیگر جای نگرانی نیست

در صورت نیاز در این مجموعه حوله و لوازم شنا با قیمت کاملا مناسب به شما کرایه داده می شود. جالب است بدانید برای راحتی گردشگران عزیز تور پاتایا آلاچیق های بسیار زیبا با امکانات رفاهی عالی را ساخته اند که با کرایه کردن آن ها می توانید خانوادگی استراحت کنید و بیشتر لذت ببرید. و از مشهورترین بخش های پارک آبی رامایانا سالن ماساژ تایلندی می باشد که توسط ماساژورهای مجرب و ماهر به همراه محیطی بهداشتی و موزیک آرامش بخش برای گردشگران تور تایلند آماده خدمات هستند. لازم به ذکر است که آب استخرهای این مجموعه همیشه تمیز بوده و از نظر بهداشتی مرتبا توسط افراد کارشناس چک می شود و محیطی بسیار سالم و شاد برای شما و فرزندانتان فراهم ساخته اند. ساعت کار پارک آبی رامایانا از 9 صبح تا 7 عصر می باشد همچنین برای تهیه بلیط می توانید از ورودی پارک محل گیشه به راحتی تهیه فرمایید.

 

 

پارک آبی دالغا بیچ باکو

پارک آبی دالغا بیچ باکو چهل کیلومتر آن طرف تر از شهر باکو، بزرگ ترین و جدید ترین پارک آبی باکو در نزدیکی ساحل خزر قرار دارد که یکی از برترین پارک های آبی از دید مسافرین ایرانی نیز می باشد. این پارک 65000 متر مربعی بسیار تمیز و زیبا بوده و آب و هوایی فوق العاده دارد و بسیار گزینه مناسبی است برای گردشگران تور باکو . 25000 متر مربع از این پارک آبی برای منطقه ساحلی است. در واقع این پارک جدیدترین پارک آبی شهر باکو بوده و حدود 2 سال پیش افتتاح شده است.

 پارک دالغا بیچ باکو همه جور امکاناتی برای تمامی سنین مثل قبیل استخر بزرگسالان و بچه ها ،سرسره آبی ، رستوران ، جت اسکی و غیره دارد. این پارک آبی فعالیت خود را از فصل گرما و تابستان شروع میکند و یکی از معروف ترین و کامل ترین پارک آبی های این شهر باکو است. همان طور که عکس های پارک آبی دالغا بیچ باکو را مشاهده می کنید، استخرهای گوناگون و سالن های متفاوتی دارد. سالن های مخصوص بانوان، استخر مخصوص بانوان، سالن های خصوصی برای سرو غذا، رستوران ها با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و خوشمزه، استخر مخصوص بزرگسالان و کودکان، استخر موج دار و جت اسکی که از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور باکو در این پارک است. 

آب و هوای تمیز و فوق العاده دریا این مرکز تفریحی را به مکانی خاص و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. این مرکز مدرن تفریحی که توسط رییس جمهور آذربایجان افتتاح گردید دارای مساحت 68 هزار متر مربع، که شامل 25 هزار متر مربع منطقه ساحلی است. زمین بازی ساحلی مخصوص کودکان (که نمونه های مشابه اندکی در کشور آذربایجان دارد)، فوتبال، والیبال، قایق های موتوری، کلوب بازی کودکان، نایت کلاب، 5 رستوران، 9 استخر، استخر مخصوص ، و مکان مخصوص ورزش های آبی، استخرهای وی آی پی و مکان مخصوص بازی های طول روز از جمله امکانات تفریحی و خدماتی ارائه شده در دالغا بیچ است.

 

نظرات کاربران

  1. موسوی موسوی 1398/10/08
    20 نفر پسندیدند
    کلا از نظر من و شاید 90 درصد افرادی که رفتن به آنتالیا و پارک های آبیش میدونن که بهترین پارک های آبی رو تو آنتالیا میشه دید و ازشون استفاده کرد هم خیلی تر و تمیزن واقعا و هم اینکه فوق العاده مدرن هستن و رو اصول ساخته میشن تمام دستگاه ها جدید و بروز هستن و آدم کیف میکنه اصلا سوار میشه انقدر که تمیز و مرتبه اگر سفر کردید به این شهر زیبا به نظرم حتما حتما از این پارک های آبی استفاده کنید و لذت ببرید .

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
عجیب ترین قوانین هواپیمایی که از وجود آن‌‌ها بی خبرید!
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 135 کاربر