موج های خروشان مشهد

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/01/21
بازدید: 1960
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اکثر افرادی که به مشهد سفر می‌کنند، این سفر را به چشم یک سفر زیارتی نگاه می‌کنند. شهر مشهد تنها یک مکان برای مسافرت‌های مذهبی نیست  بلکه در گوشه گوشه آن می‌توان انواع تفریحات جذاب و متنوع را تجربه کرد. شما با سفر با تور مشهد می‌توانید، لذت پاساژگردی را در مشهد مال تجربه کنید، در پارک ملت با زندگی حیات وحش آشنا شوید و در موزه بزرگ خراسان، سری به تاریخ کشور بزنید. اگر شما از دسته افرادی هستید که عاشق هیجان هستند، خبر خوب برای شما این است که در سرزمین موج‌های خروشان مشهد، بالا رفتن آدرنالین را در رگ هایتان به خوبی احساس خواهید کرد. سرزمین‌ موج‌های خروشان که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آی ساخته شده در سال‌های اخیر است، می‌تواند انواع سرگرمی‌ها و امکانات آبی را در اختیار شما بگذارد و تجربه سفر به مشهد را با خاطرات مهیج همراه کند. اگر شما هم دوست دارید تا با این پارک آبی جذاب در مشهد بیشتر آشنا شوید و در سفر با تور مشهد، تفریح در آن را تجربه کنید، در ادامه این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا سری به این مجموعه بزنیم و آن را بهتر بشناسیم.

موج های خروشان مشهد

معرفی موج‌ های خروشان مشهد

این مجموعه در سال 1394 با همت گروهی از بهترین مهندسان داخلی و خارجی و همکاری یکی از مشهورترین برندهای جهان در زمینه تولید سرسره‌های آبی ، یعنی برند پولین ترکیه در یکی از استراتژیک ترین مکان های شهر مشهد افتتاح شد. پارک آبی موج‌های خروشان مشهد که در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه آبی سرپوشیده در جهان محسوب می شود، دارای مساحتی بالغ بر 60,000 متر مربع است. این مجموعه در یکی از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران واقع در 1.5 کیلومتری جاده شاندیز واقع شده است. محبوبیت این پارک آبی مشهد در بین مسافران مشهد به قدری است که بسیاری آن را  به عنوان نگین گردشگری مشهد می‌شناسند. پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان به عنوان اولین پارک آبی کشور شناخته می‌شود که امکان تفریح بانوان و آقایان را در دو پارک مجزا در تمامی روزهای هفته فراهم کرده است. با توجه به اهمیت اختصاص فضای جداگانه و امکان تفریح در تمام روزهای هفته برای بانوان و آقایان ، این مجموعه از همان ابتدای افتتاح دو پارک اختصاصی و مجزا را برای تفریح بانوان و آقایان ایجاد نمود.

پارک مخصوص آقایان دارای ظرفیتی بالغ بر 11 هزار نفر بوده و وسعت آن نیز در حدود 30 هزار مترمربع است. قسمت بانوان نیز امکان پذیرش 7 هزار نفر مهمان به شکل هم‌زمان را داشته و وسعت این بخش نیز تقریبا  برابر 28 هزار متر مربع است. معماری این ساختمان بسیار هوشمندانه و مدرن طراحی شده است و ارتفاع سقف پارک های آبی 43 متر است. این پارک به شکلی ساخته شده که شما را برای ساعت های متوالی به خود مشغول می کند و غیرممکن است که حتی برای دقیقه ای از بودن در آن احساس کسل بودن کنید.

قیمت بلیط موج های خروشان چند است؟

در حال حاضر قیمت بلیط سرزمین موج‌های خروشان مشهد تا ابتدای سال 1403، برای بزرگسالان معادل 200 هزار تومان و برای خردسالان، 160 هزار تومان است. البته در بعضی از مناسبت‌ها تخفیف هایی روی قیمت بلیط‌ها قرار می‌گیرد که افراد این امکان را می‌دهد تا با قیمت کمتری بلیط را تهیه کنند. افرادی که مایل به استفاده از تمام امکانات (ماساژ ، حمام ترکی ، غار نمک ، زیپ لاین ، فوتبال صابونی ، عکاسی ، جامپینگ و ...) هستند نیز، می‌توانند با هزینه به صرفه‌تری از این موارد استفاده کنند.

شهر مشهد - اطلاعاتی کامل در مورد شهر مشهد جاذبه‌های آن!

بلیط موج های خروشان مشهد را از کجا می توان تهیه کرد؟ 

برای تهیه بلیط می‌توانید به صورت حضوری به پارک مراجعه کنید یا به صورت آنلاین، بلیط ورودی سرزمین موج‌های خروشان را از سایت‌های ارائه دهنده بلیط تهیه کنید. بعضی از این سایت‌ها، در روزهای خاص، تخفیف‌های خوبی را قرار می‌دهند پس حتما پیش از تهیه بلیت، این موضوع را بررسی کنید. خوب است بدانید که فروش بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد، به شکل اینترنتی و از طریق وب سایت رسمی این مجموعه همیشه با ۱۲% تخفیف انجام می پذیرد.

قیمت بلیط موج های خروشان چند است؟

بخش‌های سرزمین موج‌ های خروشان مشهد

بسیاری از افراد با شنیدن نام سرزمین موج‌های خروشان مشهد ممکن است تصور کنند که این مجموعه صرفا یک استخر آبی معمولی با چند سرسره بلند است؛ ولی باید این خبر را به شما بدهیم که این افراد سخت در اشتباه هستند. پارک آبی موج‌های خروشان یک مجموعه کامل تفریحی با انواع امکانات و بخش های مختلف است که به گونه ای طراحی شده تا تمام نیاز‌های مهمانان خود را در طول استفاده از پارک فراهم کند. از زمان افتتاح مجموعه تا به امروز همواره تلاش کارکنان و مسئولان این مجموعه بر آن بوده تا با بهبود زیر ساخت‌ها و امکانات مختلف مجموعه بتوانند بهترین تجربه را برای بازدیدکنندگان خود رقم بزنند. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف موج‌های خروشان مشهد می‌پردازیم تا شما را بیشتر از قبل، از انتخابتان برای تفریح در این پارک مطمئن گردانیم.

سرسره‌های سرزمین موج‌ های خروشان مشهد

در این پارک آبی امکان استفاده بیش از 63 سرسره مدرن و مهیج با استاندارد های جهانی برای مهمانان گرامی فراهم شده است.  ساختار این سرسره‌ها به قدری متفاوت است که بازی در هر کدام از آن‌ها تجربه‌ای منحصربه فرد را برای شما رقم خواهد زد. سرسره های این مجموعه آبی مشهد، به شرح زیر هستند.

  • چاله فضایی
  • سرسره 4 نفره
  • سرسره U
  • سرسره های سرعتی
  • سرسره های آرام
  • سرسره های کودک
  • سقوط آزاد
  • سرسره های سرعتی؛ سرسره بازی با سرعت نور

سرسره سرعتی با ارتفاع 43 متر و طول 181 متر بلندترین سرسره خاورمیانه است. این سرسره بلند می‌تواند به سرعت 74 کیلومتر بر ساعت برسد پس اگر عاشق سرعت هستید، حتما این بازی جذاب را امتحان کنید.

سرسره های سرعتی

  • سقوط آزاد، حس افتادن از ارتفاع

تصور کنید که در جایی ایستاده‌اید و ناگهان زیر پای شما خالی می‌شود. چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ اگر به شما بگویند که می‌توانید در شرایطی استاندارد سقوط را تجربه کنید، آیا مایل به تجربه آن هستید؟ با رفتن به سرزمین موج خروشان مشهد، می‌توانید این کار را انجام دهید. در سرسره سقوط آزاد، در ارتفاع 43 متری در فضایی کپسولی شکل قرار می‌گیرید و پس از چند ثانیه به طور ناگهانی زیر پای شما خالی می‌شود.

سقوط آزاد

  • چاله فضایی، افتادن به درون ناشناخته‌ها

اگر فکر کردن به سقوط آزاد، شما را می‌ترساند پس بهتر است چاله فضایی را تجربه کنید. در این سرسره مهیج ابتدا با استفاده از مت (تشک مخصوص شنا) وارد مسیرهای پیچ‌ در‌ پیچ سرسره می‌شوید. بعد از آن در فضایی چاله مانند چند دور تاب می‌خورید و در آخر به درون استخر کوچکی از آب می‌افتید. لازم نیست از این افتادن بترسید چون کسی زیر آب منتظر است تا شما را از آب خارج کند.

  • سرسره 4 نفره، تجربه سرسره‌بازی جمعی

اگر به همراه دوستان یا خانواده‌تان به این پارک رفته‌اید، قطعا سرسره 4 نفره بهترین فرصت برای یک تفریح دسته جمعی است. شما می ‌توانید با نشستن بر روی قایق بادی مخصوص به صورت چند نفره یک سرگرمی جذاب را تجربه کنید.

سرسره 4 نفره

تفریحات سرزمین مو‌ج های خروشان

یکی از مهم ترین عوامل در هر مجموعه ی آبی، وجود تفریحات متنوع برای مهمانان آن مجموعه است تا از این طریق بتوانند تجربه ی لذت‌بخش‌تری را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. مجموعه موج‌های خروشان مشهد علاوه بر داشتن امکاناتی نظیر پارکینگ، فست فود، کافی شاپ، فروشگاهی مجهز ، حمام و سرویس های بهداشتی دارای تفریحات جذابی است که بعضی از آن‌ها را در هیچ جای دیگری، شاید نتوانید پیدا کنید.

هلیوم پارک مشهد - تجربه لذت و هیجان در پارک هلیوم مشهد

دکتر ماهی یا فیش اسپا؛  با خستگی پا هایتان خداحافظی کنید!

دکتر ماهی یا فیش اسپا از امکانات محبوب مجموعه به شمار می رود. این سالن بزرگ‌ترین سالن فیش اسپا در خاورمیانه است که همه روزه از دو ساعت پس از شروع کار مجموعه تا یک ساعت قبل پایان کار آماده میزبانی از مراجعه کنندگان این پارک آبی است. مزایای استفاده از سالن فیش اسپا شامل از بین رفتن سلول های مرده پا، خوابی راحت، رفع خستگی و کاهش استرس روزانه می شود. سالن فیش اسپا در قسمت بانوان ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۱ یونیت مخصوص برای سر و صورت و ۳ دستگاه یونولیز یا سم زدا دارد. این سالن در قسمت آقایان دارای ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۲ عدد وان فول بادی با آب معدنی طبیعی و ۳ دستگاه یونولیز یا سم زدایی است. ماهی های مورد استفاده در سالن دکتر ماهی سرزمین موج های خروشان از نوع گاراروفای اندونزیایی هستند که هر بار پس از ۲۴ ساعت فعالیت به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های پوستی پا، به مدت ۲۴ ساعت قرنطینه می شوند.

دریاچه موج؛ سفر به شمال را در مشهد تجربه کنید!

دریاچه موج از هیجان انگیزترین تفریحات مجموعه موج های خروشان می باشد. این دریاچه در قسمت بانوان ۱۶۵۰ متر مربع و در قسمت آقایان ۲۳۰۰ متر مربع مساحت دارد. تکنولوژی استفاده شده در این دریاچه باعث می شود که کاربر به طور کاملا طبیعی انواع حالات سفر روی دریا را تجربه کند. پس اگر مدت هاست که دلتان یک سفر دریایی جذاب می خواهد، حتما به این قسمت از پارک سر بزنید.

دریاچه موج

غار نمک یا هالوتراپی؛ ریه هایتان را با نمک ضدعفونی کنید!

همه ی ما از فواید فراوان نمک برای پوست و ذرات تنفسی خود مطلع هستیم. غار نمک مجموعه پارک موج های خروشان، با فوایدی که دارد همواره مورد توجه مراجعه کنندگان بوده است. نام دیگر غار نمک، هالوتراپی یا نمک درمانی خشک است که در این مجموعه ذرات نمک را با استفاده از هالو ژنراتور در هوا پخش و معلق می کنند تا تنفس این ذرات نمک باعث ضد عفونی شدن مجرای تنفسی و ریه های شما شود. غار نمک به از بین بردن جوش و کهیر، از بین بردن برونشیت و آلرژی و بهبود نفس کشیدن در شما کمک می کند.

قیمت بلیط موج های آبی مشهد 1403 - اولین و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده ایران

پارک کودک؛ بچه ها بیکار نمی مانند!

پارک کودک موجود در موج های خروشان، یکی از امکانات مخصوص والدین است تا با خیال راحت از تفریحات پارک آبی لذت ببرند. این پارک به صورت مجزا هم در قسمت بانوان و هم در قسمت آقایان وجود دارد. پارک کودک مجموعه پارک آبی موج های خروشان ۱۵ سرسره مخصوص برای کودکان و بازی هایی نظیر تفنگ آب پاش و ترامپولین دارد که به کودکان این امکان را می دهد تا در مکانی استاندارد و جذاب به تفریح بپردازند.

پارک کودک

سینما ماشین؛ در ماشین تان به سینما بروید!

سینما ماشین از جدیدترین تفریحات اضافه شده به مجموعه موج های خروشان می باشد. سینما ماشین در واقع نوعی از سینمای فضای باز است که شما درون ماشین خود فیلم را روی پرده سینما می بینید. جایگاه تماشاچیان در این نوع از سینما یک فضای پارکینگ مانند بوده که به دلیل طراحی خاص آن همه سرنشینان به راحتی اشراف کامل به پرده سینما دارند. برای تهیه بلیط این سینمای منحصر به فرد کافی است به سایت موج های خروشان مشهد مراجعه کرده و به صورت اینترنتی بلیت مورد نظرتان را تهیه کنید.

زیپ لاین؛ آدرنالین خونتان نیفتد!

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که در هر تفریحی به دنبال هیجان انگیزترین بخش آن هستند، پس جای درستی آمده‌اید. شما در زیپ لاین موج‌های خروشان مشهد می توانید تجربه پرواز لذت بخش و پرهیجانی را بر فراز مجموعه را داشته باشید. این زیپ لاین که طولانی ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان محسوب می‌شود، می تواند شما را برای ساعت ها سر کیف بیاورد.

جاهای تفریحی مشهد - آشنایی با تفریحات مهیج و منحصر به فرد مشهد

امکانات سرزمین موج‌ های خروشان مشهد

وقتی قرار باشد که ساعت‌ها در یک مجموعه تفریحی،  وقت بگذرانیم؛ اهمیت امکانات موجود، برای ما چندین برابر می‌شود. سرزمین موج‌های خروشان که برای ایجاد تجربه‌ای مفرح و لذت‌بخش برای مشتریان خود، امکانات کاملی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. بعضی از مهم‌ترین خدمات پارک آبی مشهد، به شرح زیر هستند.

فست فود؛ هیچ کس گرسنه نمی‌ماند!

تفریح در سرسره‌ها و امکانات متنوع مجموعه قطعا شما را گرسنه می‌کند و انرژی بدنتان را کاهش می‌دهد. شما می ‌توانید برای رفع گرسنگی خود به فست فودهای متنوعی که در جاهای مختلف پارک آبی قرار دارند، سر بزنید و انرژی خود را تقویت کرده تا بتوانید سفر مهیج خود در پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان را با حس و حالی بهتر ادامه دهید.

فست فود مجموعه موج های خروشان

کارواش؛ وقت این شده که دستی به ماشینتان بکشید!

کارواش موجود در سرزمین موج های خروشان در قسمت انتهای پارکینگ مجموعه واقع شده است. این کارواش بهترین خدمات شستشو را ارائه می دهد و شما می‌توانید در طی تفریح خود در پارک ماشین هایتان را در آنجا بگذارید تا شستشو داده شوند. ساعات کاری کارواش مجموعه موج های خروشان از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب بوده و ظرفیت پذیرش همزمان ۵۰ خودرو را دارد. از جمله خدمات کارواش مجموعه موج های خروشان می توان روشویی، زیرشویی، موتور شویی، تو شویی، دوراکلین، جاروبرقی، واکس و پولیش را نام برد.

مرکز خرید؛ لذت پاساژگردی را فراموش نکنید!

مرکز خرید مجموعه موج های خروشان یکی از مراکز خرید مهم مشهد شناخته می شود. این مرکز خرید لوکس دارای ۲۵۰ واحد تجاری در دو طبقه است که در حال حاضر تمامی واحدهای تجاری طبقه همکف فعال هستند. ساعات کاری این مجموعه تجاری در مشهد همه روزه از ۹ صبح الی ۲۲ شب است. خدمات ارائه شده در مرکز خرید موج های خروشان مشهد شامل فروشگاه های لباس، سوپر مارکت، دستگاه ATM و بانک می شود.

شهربازی های مشهد - بهترین شهربازی های مشهد برای داشتن لحظاتی شاد و مهیج

فروشگاه خرید ملزومات شنا؛ هرچه را فراموش کردی،همین‌جا بخر!

اگر فرصت خرید لباس یا سایر لوازم شنا را نداشته‌اید هیچ نگران نباشید. در هر دو پارک آقایان و بانوان امکان خرید ملزومات شنا از بهترین برندهای روز دنیا و با قیمت های مختلف فراهم شده است و شما می ‌توانید با خیالی آسوده تمامی ملزومات مورد نیاز خود را از داخل پارک تهیه نمایید.

فروشگاه لوازم شنا داخل مجموعه

کافی شاپ؛ قهوه بخور که شارژ شوی!

ساعت ها هیجان همه ی ما را ممکن است خسته کند و این موضوع اهمیت وجود مکانی دنج برای خوردن یک نوشیدنی خوشمزه و استراحت را در طی ساعت‌های تفریح در پارک آبی بیشتر می‌کند. در سرزمین موج‌های خروشان مشهد فرصت تجربه بهترین نوشیدنی‌ های سرد و گرم در کافی شاپ‌ مجموعه با سرو بهترین دستگاه ها برای مشتریان فراهم شده تا تجربه ی آن‌ها را با آرامش و لذت همراه کند.

پارکینگ؛ نگران ماشینت نباش و تفریح کن!

مجموعه موج های خروشان مشهد از ضرورت وجود پارکینگ برای مهمانان خود مطلع بوده و با در نظر گرفتن دغدغه مهمانان گرامی برای برخورداری از محلی امن و نزدیک به مجموعه برای پارک کردن خودروهای خود ، پارکینگی بزرگ را با ظرفیت بیش از 3000 خودرو سواری برای شما عزیزان در نظر گرفته است. پس شما می توانید بدون نگرانی از بابت خودرو های خود، زمان خود را هر چقدر که بخواهید در این پارک آبی مشهد صرف کنید.

پارکینگ پارک ابی موج های خروشان

قوانین و مقررات موج‌ های خروشان مشهد

  1. استفاده از سرسره سقوط آزاد 23 متری به افرادی که دارای بیماری های قلبی یا بیماری های مرتبط هستند، توصیه نمی‌شود.
  2. هر بلیط به ازای یک نفر و برای استفاده از امکانات آبی مجموعه موج‌های خروشان برای همان فرد صادر می‌گردد.
  3.  کودکان و خردسالان تنها باید همراه با والدین هم‌جنس خودشان باشند.
  4. این مجموعه آبی مشهد دارای محدودیت سنی زیر 8 سال و دارای محدودیت قدی زیر 120 سانتی‌متر می‌باشد. افراد با محدودیت اعلام شده امکان استفاده از سرسره‌های بزرگسالان را ندارند.
  5.  بلیط صادر شده شامل بوفه و غرفه لوازم ورزشی نمی‌باشد و استفاده از این امکانات هزینه جداگانه دارد.
  6. منظور از خردسال کودکان بین ۴ تا ۸ سالی هستند که قدشان بین ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر است.
  7. بانوان باردار و یا دارای عذر شرعی باید از خرید بلیت و مراجعه به مجموعه خودداری فرمایند.
  8. شما با خرید بلیط می تواند بدون محدودیت ساعت از زمان ورود خود، از امکانات این پارک آبی استفاده کنید.

مترو مشهد - قطار شهری مشهد سالانه میلونها زائر و گردشگر را جابه جا می کند. برای دیدن اطلاعات کامل مترو مشهد کلیک کنید.

آدرس و راه های دسترسی به سرزمین موج های خروشان مشهد

یکی از موارد مهم برای مسافران تور داخلی در هر سفر ، چگونگی دسترسی به آن‌ها به مناطق مورد نظرشان است.  این پارک آبی در یکی از بهترین جاهای مشهد و در یک و نیم کیلومتری مجموعه شاندیز واقع شده و شما می توانید به راحتی با خودرو شخصی یا تاکسی های اینترنتی به آن دسترسی پیدا کنید. برای رفتن به پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان با سرویس حمل و نقل عمومی نیز می‌توانید با استفاده از مترو مشهد به ایستگاه وکیل آباد رفته و در آنجا با ون و یا اتوبوس‌های شاندیز به مجموعه برسید.

آدرس: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان

 

مکان های نزدیک به موج های خروشان

مجموعه آبی موج های خروشان در کیلومتر 2 جاده شاندیز است و از این جهت به شهر طرقبه و رباط ویرانی نیز نزدیک است. اگر می خواهید به یکی از مراکز مذهبی اطراف این مجموعه مراجعه کنید، پیشنهاد می کنیم به امامزاده یاسر و ناصر (ع) حتما سر بزنید. بوستان جنگلی وکیل آباد، ویلاژ توریست و بند گلستان مشهد نیز از دیگر مکان های نزدیک به این پارک آبی هستند. علاوه بر موارد گفته شده،جاهای دیدنی نزدیک به سرزمین موج های خروشان شامل مواردی زیر نیز است:

  • مجموعه توریستی چالیدره: با فاصله مکانی ۱۳.۲ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۱ دقیقه
  • آرامگاه ابوالقاسم فردوسی: فاصله مکانی ۳۷.۵ کیلومتر و فاصله زمانی ۳۴ دقیقه
  • مصلی قدیمی مشهد: فاصله مکانی ۳۳.۷ کیلومتر و فاصله زمانی ۳۷ دقیقه
  • دره ارغوان: فاصله مکانی ۱۶.۴ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۵ دقیقه
  • پارک مینیاتور: فاصله مکانی ۹ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۰ دقیقه
  • غار پروانه: فاصله مکانی ۱۹.۹ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۶ دقیقه
  • مجموعه تفریحی شاندیز: با فاصله مکانی 7 کیلومتر و فاصله زمانی 15 دقیقه

طرقبه مشهد -  یکی از جاذبه های بسیار زیبا شهر مقدس مشهد محسوب می شود.

مکان های نزدیک به موج های خروشان

پنج هتل نزدیک به موج های خروشان مشهد

مشهد دومین شهر پرجمعیت کشور است که سالانه بیش از 30 میلیون نفر با تور داخلی یا به صورت مستقل از سراسر ایران و خاورمیانه به آن سفر می‌کنند. وجود تعداد بالای مسافر، این شهر را به یکی از گردشگری ترین شهرهای کشور تبدیل کرده و همین امر لزوم وجود هتل‌ها را در نقاط مختلف مشهد، بیشتر کرده است. برای کسانی که قصد تفریح در سرزمین موج‌های خروشان مشهد را دارند، مهم‌ترین موضوع شاید این باشد که بعد از یک روز پر از تحرک و هیجان، بتوانند خود را در کم‌ترین زمان ممکن به محل اقامتشان برسانند. از این رو؛ ما هتل‌های اطراف این مجموعه آبی را برای شما قرار دادیم تا شما بتوانید نزدیک‌ترین مکان به پارک را برای سکونت خود در مشهد انتخاب کنید.

  1. هتل ثامن مشهد: 2.89 کیلومتر ( 3 دقیقه )
  2. هتل میثاق مشهد: 7.04 کیلومتر ( 8 دقیقه )
  3. هتل آبان مشهد: 8.73 کیلومتر ( 10 دقیقه )
  4. هتل پردیسان مشهد:  13.57 کیلومتر ( 15 دقیقه )
  5. هتل هما 2 مشهد: 15.22 کیلومتر ( 18 دقیقه )

هتل های مشهد - لیست کامل همراه با اطلاعات جامع از هتل های لوکس تا اقتصادی مشهد

هتل نزدیک به موج های خروشان مشهد

آیا سرزمین موج های خروشان با سرزمین موج های آبی متفاوت است؟

بله؛ موج های خروشان جدیدتر، بزرگتر و با امکانات تفریحی بیشتری است و در واقع بزرگترین پارک آبی تفریحی مشهد به حساب می آید.  از لحاظ هزینه بلیط این دو با هم تفاوت چندانی ندارند. بنابراین توصیه ما این است که اگر برای اولین بار قصد دارید به یکی از پارک های آبی مشهد بروید، سرزمین موج های خروشان گزینه بهتری است.

آدرس موج‌های آبی مشهد: قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳

چرا باید از سرزمین موج‌های خروشان مشهد دیدن کنیم؟

سفر به شهر مشهد با توجه به امکانات و مراکز تفریحی فراوانی که دارد، نه تنها یک سفر زیارتی به یاد ماندنی محسوب می‌شود بلکه می تواند با سرگرمی های خاص خود، خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر را در ذهن شما رقم بزند. سرزمین موج های خروشان که یکی از مجهزترین و بزرگترین پارک های آبی جهان است؛ فرصت خوبی است تا پس از مدت ها حس هیجان را در بدنتان احساس کنید. شما می توانید برای سفر به شهر زیبای مشهد، در هر زمان که بخواهید در تور مشهد لحظه آخر شرکت کنید و تجربه‌ای ماندگار از سفر به این شهر مقدس را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. اگر شما هم تجربه تفریح در سرزمین موج‌های خروشان مشهد را داشته اید، ما در لحظه آخر خوشحال می شویم تا نظراتتان را برای ما بنویسید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر