هلیوم پارک تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 95462
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر ساکن تهران یا کرج هستید، از این پس می‌توانید بدون نیاز به انجام سفری دور و دراز، تنها با یک الی دو ساعت رانندگی به شعبه ایران مال هلیوم پارک بروید. هلیوم پارک تهران به تازگی در سال 1402 و در طبقه‌ی G1 ایران مال افتتاح شده است. در این مجموعه می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز را بدون هیچ آسیب دیدگی‌ای تجربه کنید. تنوع بازی‌های هلیوم پارک در تهران به حدی زیاد است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. البته اگر ساعات زیادی را در این مجموعه‌ی تفریحی بگذرانید باید هزینه‌ی زیادی بابت تفریح‌تان نیز بپردازید.

هلیوم پارک تهران

هزینه‌ی نیم میلیونی برای دو ساعت تفریح

قیمت بلیط هلیوم پارک تهران به ازای ورودی هر نفر در حال حاضر 20 هزار تومان است. برای نیم ساعت تفریح در این مجموعه باید به ترتیب برای بزرگسالان 150 و برای کودکان 90 هزار تومان دیگر بپردازید. به‌این‌ترتیب باید برای دو ساعت تفریح در این مجموعه حدود 600 هزار تومان پرداخت کنید. البته در صورتی که به تنهایی و بدون فرزند و همسرتان بلیط این مجموعه را خریداری کرده باشید!

امکان رزرو بلیط خانوادگی، امتیاز ویژه‌ی هلیوم پارک تهران

شما می‌توانید به همراه خانواده‌ی خود به هلیوم پارک تهران بروید. در حال حاضر سانس‌های این مجموعه در سالن «کهکشان» به صورت خانوادگی هم رزرو می‌شود و سالن مجزایی برای حضور بانوان به صورت جداگانه وجود ندارد؛ اما طی ماه‌های آینده با افتتاح سالن «جاذبه»، دیگر بخش مجموعه سانسی جداگانه برای بانوان در نظر گرفته می‌شود.

هلیوم پارک مشهد - تجربه لذت و هیجان در پارک هلیوم مشهد

سالن کهکشان و سالن جاذبه، تفاوت‌ بخش‌های مجموعه چیست؟

در حال حاضر فقط سالن «کهکشان» مجموعه فعال است. در این بخش حدود 10 بازی متنوع برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی (نسبت به مبلغ شارژ هر ساعت) از آن‌ها استفاده کنید.

تفریحات سالن کهکشان؛ از فوتبال صخره نوردی

  • فوتبال حبابی: در گذشته فقط در فضای باز برخی از شهرها مانند کیش امکان انجام فوتبال حبابی وجود داشت. اما در حال حاضر می‌توانید با خرید بلیط هلیوم پارک در تهران این تفریح را در کنار دوستان‌تان انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که برای انجام فوتبال حبابی باید حداقل 2 نفر و حداکثر 4 نفر باشید.
  • ترامپولین حرفه‌ای: درست مانند شعبه‌ی مشهد در تهران نیز می‌توانید پرش‌هایی بلند داشته باشید و از هیجانات آن لذت ببرید.
  • نردبان معلق: شاید شما هم عبور از یک پل معلق در یکی از شهرهای ایران مانند مشکین شهر یا نمک آبرود را تجربه کرده باشید. اما در صورت حضور در هلیوم پارک ایران مال می‌توانید این تفریح را بدون هیچ ترس و آسیب‌دیدگی خاصی تجربه کنید.

جاهای دیدنی تهران - لیستی از زیباترین جاذبه های تهران را در لینک مشاهده می نمایید. 

به غیر از موارد ذکر شده در سالن «کهکشان» یک بخش جداگانه برای کودکان نیز وجود دارد. در این بخش بازی‌های مختلفی از جمله وایپ اوت کودکان، استخر توپ، زیپ لاین، سرسره و گودال فضایی برای فرزندان شما در نظر گرفته شده است. هرچند که این بخش به صورت اختصاصی برای کودکان ساخته شده، اما بسیاری از والدین و بزرگسالان نیز از بخش هلیوم پارک تهران استفاده می‌کنند. البته با افتتاح سالن «جاذبه» بازی‌های متنوع‌تری در اختیار بزرگسالان قرار خواهد گرفت.

سالن جاذبه هلیوم پارک، بخشی که زمان افتتاح آن مشخص نیست!

سالن «جاذبه» بخش دیگری از هلیوم پارک تهران است که در آینده افتتاح می‌شود. وایپ اوت بزرگسالان، والیبال گروهی و تعدادی بازی گروهی دیگر نیز در پس از افتتاح سالن جاذبه برای استفاده‌ی بازدیدکنندگان فعال می‌شود.

سالن کهکشان هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک تهران، میزبان تولدهای شماست

به دلیل آنکه این مجموعه دارای بخش‌های جداگانه برای کودکان است، شما می‌توانید تولد فرزندتان یا حتی خودتان را در این هلیوم پارک برگزار کنید. البته باید در نظر داشته باشید که در صورت رزرو اختصاصی سالن‌های مجموعه، باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید. برای رزرو سالن‌های مجموعه تهران می‌توانید با شماره‌ی تلفن 09919136278 تماس گرفته یا به آدرس اینستاگرام "iranmall_birthdayroom" پیام دهید.

در چه ساعاتی می‌توانیم به هلیوم پارک تهران برویم؟

با وجود تازه تاسیس بودن هلیوم پارک ایران مال، استقبال گسترده‌ای از این مجموعه به عمل آمده است. به همین دلیل هلیوم پارک تهران از 10 صبح تا 10 شب میزبان بازدیدکنندگان از این مجموعه است. البته در روزهای چهارشنبه تا جمعه‌ی هر هفته امکان استفاده از امکانات مجموعه تا ساعت یازده شب نیز وجود دارد.

هلیوم پارک تهران کجاست؟

حتی اگر ساکن شرق تهران باشید، با دو ساعت رانندگی در ساعات خلوت شبانه‌روز می‌توانید از طریق بزرگراه همت خودتان را به ایران مال برسانید. هلیوم پارک در طبقه‌ی G1 این مجموعه قرار دارد. خوبی ایران مال این است که پارکینگ‌های بزرگ و رایگان برای شما در نظر گرفته شده است تا بدون نگرانی خودروی خود را در مکانی ایمن پارک کنید.

آدرس: تهران _ بزرگراه همت _ ایران مال _ طبقه‌ی G1

هلیوم پارک تهران کجاست؟

توجه: شما می‌توانید قبل از رفتن به هلیوم پارک، تجربه مشاهده مجازی این مجموعه را داشته باشید. برای سفر با تور مجازی هلیوم پارک به این مرکز تفریحی روی لینک گذاشته شده کلیک کنید.

صرف غذا و خرید در کنار تفریحات هلیوم پارک ایران

به دلیل قرارگیری هلیوم پارک در طبقه‌ی G1 مجموعه‌ی ایران مال می‌توانید ساعات بیشتری را در این مجموعه بگذرانید و از صرف غذا یا خرید در کنار خانواده و دوستان‌تان لذت ببرید. در لیست زیر به سایر مراکز تفریحی برای در نزدیکی هلیوم پارک تهران واقع در ایران مال اشاره کرده‌ایم:

  • غذا و نوشیدنی: بیش از 10 رستوران ایرانی و فرنگی در طبقات مختلف ایران مال قرار دارد که می‌توانید در هر یک از این طبقات غذای مورد نظرتان را صرف کنید. به طور مثال می‌توانید در همان طبقه‌ی G1 به رستوران ایتالیانو رفته و غذای ایتالیایی را امتحان کنید.
  • مراکز خرید: به غیر از رستوران و کافی‌شاپ، شما امکان خرید لوازم مورد نیازتان از جمله لباس، لوازم خانه، لوازم دیجیتال و کیف و کفش را در طبقات مختلف ایران مال از جمله G1 را خواهید داشت.
  • صخره نوردی: انجام این کار در واقعیت، شاید عملی خطرناک و آسیب‌زا باشد، اما در هلیوم پارک ایران مال می‌توانید سقوط از صخره بر روی ترامپولین را تجربه کنید.  

صرف غذا و خرید در کنار تفریحات هلیوم پارک ایران

چرا بازدید از هلیوم پارک تهران را پیشنهاد می‌کنیم؟

در صورتی که قصد انجام یک تفریح خانوادگی یا دوستانه به همراه صرف غذا و خرید را دارید، هلیوم پارک ایران مال می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. همچنین این مجموعه‌ی تازه تاسیس امکانات بیشتری نسبت به شعبه تهران دارد. البته باید هزینه‌های‌تان را در مجموعه‌ی ایران مال در نظر بگیرید. زیرا باید هزینه‌ی زیادی را در بخش‌های مختلف این مجموعه پرداخت کنید.

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. فاطمه حسینی فاطمه حسینی 1403/01/04
    3 نفر پسندیدند
    اصلا راضی نبودم نیم ساعت ۲۹۰ دادیم هر نفر و انقدر شلوغ بود که یک ربع فقط تو صف بازی ها بودیم و بیشتر هم ترامپولین بود ارزش نداره به نظرم ۲۹۰ واسه نیم ساعت اونم تو تعطیلات و روزهای شلوغ که همش تو صف بازی هدر میده
  2. پانی پانی 1402/12/12
    17 نفر پسندیدند
    خیلی عالیه هم واسه بچه ها هم بزرگ‌ترا واینکه موبایل ممنوعه خیلی راحت میشه هر بازی رو امتحان کرد واسه خانوما
  3. حسین میانچال حسین میانچال 1402/11/27
    32 نفر پسندیدند
    بچه ها جای قشنگی بود . بسیار پرسنل خوب و حرفه ای و با ادبی داشتند . و از آقای مهندس هوشیار ،مدیریت it, این مجموعه بسیار تشکر میکنم که بسیار با صبر و متانت ما رو راهنمایی کرد و باعث شد کلی به ما خوش بگذره.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 150 کاربر