رستوران های ارزان آنتالیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 3504
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشور ترکیه به غذاهای خوشمزه و لذیذ با گوشت های تازه و دسیرهای شیرین مشهور است. پیدا کردن یک رستوران خوب و با کیفیت در شهر ساحلی آنتالیا که طعم بی‌نظیری داشته باشد و هم قیمت آن مناسب باشد یکی از الزامات سفر است. از این رو در ادامه چند مورد از بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران های ارزان آنتالیا

رستوران تریتسیزید

رستوران تریتسیزید در خیابان کونیالتی, بلوار آتاتورک آنتالیا واقع شده است که به عنوان یکی از رستوران‌های ارزان آنتالیا به شمار می رود. مسافران می‌توانند با پرداخت 3 تا 6 دلار غذاهای ترکی و محلی خوشمزه و با‌کیفیتی را میل کنند. این رستوران همه روزه از ساعت 11 تا 23 آماده ی پذیرایی از مشتریان خود می‌باشد. در رستوران تریدسیزید انواع غذاهای سنتی ترکی با گوشت حلال سرو می شود. شیش کباب، کوفته، کباب ترکی، بیتی کباب از خوشمزه ترین غذاهای این شهر هستند که قیمت ارزان مناسبی دارند. این رستوران به دلیل داشتن حلوا و باقلوای سنتی در میان گردشگران بسیار محبوب شناخته میشود. همچنین صندلی چرخدار برای معلولین، خرید با مسترکارت و اینترنت پرسرعت از مزایای دیگر آن است.  قیمت غذاهای رستوران تریتسیزید بین 1 تا 7 دلار است.

رستوران

کافه رستوران جوی

اگر به دنبال مکانی دنج در آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ای خوشمزه هستید، کافه رستوران جوی انتخاب خوبی است. این رستوران به صبحانه‌های بی نظیرش مشهور شده است. البته ناهار و شام هم در این رستوران سرو میشود و در منوی کافه قلیان نیز وجود دارد. غذاهای ترکی و اروپایی این رستوران از 10 لیر شروع می شود و ساعت 8 صبح تا 12 نیمه شب به مشتریان سرویس می دهد. کافه رستوران جوی در خیابان بوگاجی آنتالیا قرار دارد و دسترسی به آن برای توریست‌ها بسیار آسان است. 

کافه رستوران جوی

کافه رستوران پویا

یکی‌دیگر از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های آنتالیا کافه رستوران پویا است. با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای گرم و سرد را نوش جان کنید و طعم واقعی کباب ترکی های خوشمزه را حس کنید. کافه رستوران پویا از ساعت 11 صبح تا 10 شب آماه پذیرایی از مشتریان است. غذاهای این رستوران از 17 لیر شروع می‌شود و برای خوردن ناهار و شام خوشمزه با قیمت مناسب انتخاب هوشمندانه‌ای است.

رستوران مارتی بالیک اک مک

نمیشود به آنتالیا و شهرهای ساحلی سفر کرد و غذاهای دریایی میل نکرد. اگر در آنتالیا هوس خوردن غذای دریایی لذیذ با قیمت مناسب کردید مارتی بالیک اک مک را به خاطر بسپارید. قیمت غذاهای آن از 10 لیر شروع می‌شود و دارای میز و صندلی در محیط باز بوده و لذت خوردن غذاهای دریایی را دوچندان می‌کند. این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا است، در خیابان آتاتورک آنتالیا قرار داشته و ساعت کاری آن همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب است. برای خوردن ناهار و شام شگفت انگیز  مسیر این رستوران را پیش بگیرید. 

رستوران مارتی بالیک اک مک

رستوران آراپ

یکی دیگر از مواردی که می‌توان آن را در لیست بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا قرا دارد رستوران آراپ است. در این رستوران به کوفته قلقلی‌های خوشمزه مشهور است و مردم آنتالیا و گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. رستوران آراپ در خیابانی به نام سینانغلو قرار گرفته و غذاهای خوشمزه ای ارائه میدهد که قیمت های آن از 12 لیر شروع می‌شود. ساعت کاری رستوران آراپ از ساعت 11:30 صبح تا 11 شب می‌باشد.

بهترین رستوران های آنتالیا - میل کردن وعده‌های غذایی در رستوران‌های باکیفیت و بین‌المللی آنتالیا

رستوران اکول گورمه

رستوران اکول گورمه یکی از رستوران های خوب و خوش قیمت آنتالیا به شمار می‌رود که می‌توانید سه وعده ی غذایی را در این رستوران میل کنید.اگر علاقه به خوردن صبحانه کامل و اصیل ترکی هستید با پرداخت 8 دلار صبحانه ی کامل و خوشمزه ی این رستوران را نوش جان کنید.

رستوران اکول گورمه

رستوران سفیکبی

این رستوران یکی دیگر از رستوران‌های ارزان ترکیه محسوب می‌شود که  با پرداخت 2 تا 7 دلار می‌توانید بهترین و اصیل‌ترین غذا‌های ترکی را امتحان کنید و لذت ببرید. رستوران سفیکبی همه روزه از ساعت 10 الی 23 آماده پذیرایی از مشتریان خود می‌باشد.

رستوران تزگه سوکاک یکی از بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران تزگه سوکاک تنوع غذایی بالایی دارد. غذاهای آلمانی، آمریکایی و ترکی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در این رستوران ارائه می‌شود. علاوه بر غذاهای خوشمزه برگر‌های سوکاک نیز از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم  برخوردار است. خبر خوش آنکه در نزدیکی این رستوران مراکر خرید معروفی مانند تراسیتی و شیمال قرار دارد و شما می‌توانید پس از خریدی دلچسب برای خوردن ناهار و شام این رستوران را انتخاب کنیدو ناگفته نماند که این رستوران تا پاسی از شب آماده خدمت رسانی از مشتریان می‌باشد. قیمت غذاهای این رستوران از 1 دلار تا 4 دلار است که این قیمت با توجه به کیفیت خوب غذاها، عالی است.

رستوران تزگه سوکاک

کافه رستوران فیسیلتی

کافه رستوران فیسیلتی محیط کوچک و آرام دارد که مشابه یک آشپزخانه خانگی است و در آن غذاهای خانگی توسط صاحب رستوران طبخ می‌شود. در منوی این رستوران غذاهای محلی ترکی و مدیترانه‌ای به چشم می‌خورد. منوی این رستوران هر روز تغییر کرده و غذاهای روز طبخ می‌شود از این رو میتوان از کیفیت و تازگی غذاها اطمینان حاصل کرد. این غذاها با گوشت حلال تهیه می‌شود. بسیاری از غذاهای آن قبل از ساعت 8 به اتمام میرسد از این برای خوردن شام باید ا ز قبل در آنجا باشید.

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

آرزوم دونر

در رستوران آرزون دونر تمام غذاهای ترکی برای وعده شام و ناهار سرو می‌شود. شما می‌توانید بهترین دونر کباب های آنتالیا را با قیمت مناسب در رستوران آرزوم دونر میل کنید. در کنار دونر کباب یکی از خوشمزه ترین اسکندر کباب‌های آنتالیا هم در رستوران آرزوم دونر سرو می‌شود. پس از صرف غذا می‌توانید دسرها، کیک‌ها و شیرنی‌های خوشمزه را سفارش داده و در کنار قهوه نوش جان کنید. از دیگر امکانات رستوران میتوان به خرید غذا به صورت بیرون بر، صندلی چرخدار و ... اشاره کرد.

دونر آرزوم

رستوران مارتی بالیک اکمک 

در مارتی بالیک اکمک غذاهای دریایی، ترکی، مدیترانه ای و فست فود با کیفیت بالا و طعم لذیذ ارائه می‌شود. استفاده از مواد تازه و سرعت پخت بالای غذاها ویژگی مثبت این رستوران است. بعلاوه در این رستوران غذا در جلوی چشم شما آماده می‌شود و شما بر تمام مراحل پخت غذا واقفید. سالاد بار رایگان نیز یکی دیگر از مزیت‌های جالب رستوران مارتی بالیک اکمک است.

رستوران تزگاه کوکورچ

رستوران تزگاه کوکورچ یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های آنتالیا است که نام یکی از غذاهای مشهور ترکیه را گرفته است. کوکورچ غذایی خوشمزه و فوق‌العاده است که از روده گوسفند برای طبخ آن استفاده می‌شود.  در این رستوران می‌توانید کوکورچ یکی از مشهور‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهای آنتالیا را نوش جان کنید و با فرهنگ غذایی مردم ترکیه آشنا شوید. غذاهای این رستوران از از 10 لیر شروع میشوند و ساعت کاری این مکان در تمامی روزهای هفته از 12 ظهر تا 11 شب می‌باشد.

رستوران تزگاه کوکوچ

رستوران وانیلا لانج آنتالیا |  از بهترین رستوران های غذاهای مدرن بین المللی در شهر آنتالیا

رستوران استلا بلا پیتزا

این رستوران از رستوران‌های خوب و در عین حال ارزان آنتالیا به حساب می‌آید که در  کونیالتی ، آیهان کادام مرکزی واقع گردیده است و همه روزه از ساعت 10 الی 23 آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. در این رستوران می‌توانید انواع غذا‌های ایتالیایی خوشمزه را در آنتالیا میل کنید و نهایت لذت را ببرید.

رستوران کن کن

رستوران کن کن توسط کاربران سایت تریپ‌ادوایزر رتبه اول را کسب کرده است. این رستوران بهترین رستوران منطقه مراد پاشا محسوب می‌شود و در آن انواع غذاهای ترکیه‌ای غذاهای محلی و غذاهای گیاهی سرو می‌شود. غذاهای محلی ترکی خصوصا پیده و کوفته در منوی این رستوران خودنمایی می‌کند. در رستوران کن‌کن حجیم، خوشمزه و ارزان هستند به طوری که تنها با پرداخت 5 لیر می‌توانید غذاهای خوشمزه این رستوران را میل کنید. رستوران کن کن دو طبقه برای پذیرایی از مشتریان دارد و امکان خرید غذا به صورت بیرون بر نیز وجود دارد.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 103 کاربر