مرکز خرید وارنا تاورز

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 710
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر یکی از بخش‌‌های جذاب زندگی افراد است؛ حال اگر در این سفر به مراکز خرید مقصد رفته و تجربه خریدی مناسب را داشته باشید، این سفر برای همیشه در ذهن شما ثبت خواهد شد. یکی از شهرهای جذاب که مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده واردنا نام دارد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، یکی از بهترین مراکز خرید جهت کسب تجربه یک خرید فراموش‌نشدنی، مرکز خرید وارنا تاورز است. این مرکز خرید بزرگ، یکی از برترین مجموعه‌ها و بازارهای مدرن در این شهر شناخته می‌شود که شما را با آخرین و به‌روزترین لوازم در بلغارستان آشنا می‌کند. این مرکز خرید که 12 سال قبل افتتاح گردید، شامل فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های برندهای بین‌المللی می‌شود.

مرکز خرید وارنا تاورز

معرفی مرکز خرید وارنا تاورز | Varna Towers Shopping Center

وارنا شاید در زمینه مراکز خرید شهرت چندانی نداشته باشد؛ اما هنگام سفر به این شهر ساحلی درخواهید یافت که گزینه‌های متنوعی برای خرید و گشت‌وگذار را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. یکی از این مکان‌ها، مرکز خرید وارنا تاورز در بلغارستان نام داشته که به‌‌‌ لحاظ امکانات و مساحت، در میان بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر جای گرفته است. مرکز خرید وارنا تاورز در سال ۲۰۱۱ میلادی، یعنی ۱۲ سال قبل افتتاح گردید. مساحت این مرکز خرید به ۸۲ هزار مترمربع می‌رسد و ۷۰ متر ارتفاع دارد. این مرکز خرید بزرگ با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون یورو احداث شده و در ساخت آن، ۱۰۰ شرکت مختلف همکاری داشته‌اند.  این مرکز خرید و تفریح وارنا تاورز که در نزدیکی خیابان ساحلی وارنا قرار گرفته، به‌دلیل برخورداری از دسترسی آسان، به عنوان یکی از مراکز خرید پرتردد این شهر شناخته می‌شود. وارنا تاورز، که از دو برج بلند و یک ساختمان میانی تشکیل شده، میزبان فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های برندهای بین‌المللی و گران‌قیمت است که می‌توانند به نیازها و سلیقه‌های مختلف پاسخ دهند؛ اما جذابیت‌های این مجموعه تنها در فروشگاه‌ها و مراکز خرید آن خلاصه نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید در فضاهای تفریحی و خانوادگی آن اوقات خوشی را پشت سر بگذارید.

مرکز خرید وارنا تاورز در وارنا

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

آدرس برج ‌های وارنا

برج‌های وارنا در یکی از مهم‌ترین تقاطع‌های جاده‌ای شهر وارنا، پایتخت دریایی بلغارستان قرار گرفته‌اند. این مجتمع در منطقه‌‌ای از دو بزرگراه اصلی وارننچیک ششم و جمهوری واقع شده است. این مجموعه تنها 10 دقیقه با مرکز شهر و فرودگاه بین‌المللی وارنا فاصله دارد. برج‌های وارنا با فضایی به ‌‌مساحت 83 هزار مترمربع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر به‌شمار می‌روند که شامل 23 هزار مترمربع فضای اداری و 60 هزار مترمربع فضای خرده ‌فروشی می‌شوند. هر یک از برج‌های این مجموعه از 70 متر ارتفاع برخوردار هستند و پارکینگ آن نیز قابلیت پارک 800 خودرو را دارد. یکی از جذابیت‌های این دو برج، رستوران گردان مگنتو بوده که تنها رستوران گردان جنوب شرقی اروپا محسوب می‌شود و در برج شرقی جای گرفت. همچنین، روی برج غربی "هلی پد" به چشم می‌خورد که برای اولین بار است که در بلغارستان روی سقف یک ساختمان نصب شده است.

مرکز خرید وارنا تاورز در بلغارستان

جزئیات مرکز خرید وارنا تاورز

مرکز خرید وارنا تاورز در سال 2011 میلادی در غرب منطقه صنعتی وارنا، در راستای خیابان ساحلی وارنا احداث شده و از مدرن ترین و معروف ترین مراکز خرید در این شهر به شمار می رود. این مرکز خرید دارای مساحتی حدود 82000 متر مربع می باشد و شامل دو برج مجزا می باشد. برج های تشکیل دهنده مرکز خرید تاورز، با ارتفاع حدود 70 متری هر یک دارای کاربری مخصوص به خود هستند که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم. یکی از برج ها به بخش اداری-تجاری اختصاص داده شده و دیگری فروشگاه ها و مراکز تفریحی را در خود گنجانده است. در آخرین طبقه برج سمت راستی مرکز خرید تاورز، رستوران گردانی به نام ماگنیتو وجود دارد که خود یکی از دلایلی است که این تاورز را به مرکز خریدی منحصر به فرد و استثنایی مبدل ساخته است. از دیگر خصوصیات مثبت این مرکز خرید می توان به پارکینگ اختصاصی 800 متر مربعی آن اشاره کرد که نگرانی نداشتن جای پارک در این منطقه ساحلی را از ذهن افراد به طور کامل پاک کرده است. ساخت یک باند فرود هلی کوپتر بر روی بام برج سمت چپی مرکز خرید تاورز، باعث شهرت بیشتر آن در شهر وارنا شده است.جالب است بدانید برای ساخت مرکز خرید تاورز مبلغی حدود 50 میلیون یورو، با حضور حدود 20000 نفر از صد شرکت مجزا، هزینه شده است. همچنین در این مرکز خرید بزرگ می توان انواع کالا های داخلی و خارجی با برند های معتبر به چشم می خورد که هر گردشگری را با هر نوع سلیقه ای ارضا می کند.

مرکز خرید تاورز در وارنا

امکانات مرکز خرید وارنا تاورز بلغارستان

اگر در حین گشت‌وگذار در این مرکز احساس گرسنگی کرده‌اید یا نیاز به استراحت دارید، می‌توانید به ‌‌‌یکی از رستوران‌ها یا کافه‌های این مرکز مراجعه نمایید. رستوران گردان ماگنیتو (MAGNITO) که در برج شرقی وارنا تاورز قرار دارد، معروف‌ترین و برترین رستوران این مجموعه است. این مرکز خرید همچنین خدماتی نظیر دستگاه‌های خودپرداز، اتاق‌های مخصوص کودک و مادر، سرویس‌های بهداشتی، هلی‌پد در بام برج، پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت 800 خودرو، صندلی‌ها و نیمکت‌های استراحت، دکه‌ها و استندهای فروش شیرینی، نوشابه، پاستیل و تنقلات مختلف را ارائه می‌دهد.

فروشگاه های وارنا تاورز

بسیاری از افرادی که به ‌‌‌وارنا سفر می‌کنند به‌‌‌دنبال لذت ‌بردن از تفریحات ساحلی و آب‌وهوای دل‌انگیز این شهر هستند. با این حال، برخی دیگر از افراد در سفر خود به این شهر تمایل دارند تا از مراکز خرید آن بهره ببرند و کالاهای جالب و منحصربه‌فردی را به‌‌ عنوان سوغات خریداری نمایند. در مرکز خرید وارنا تاورز، محصولات متنوعی برای خرید در دسترس شما قرار دارند. 
این مجموعه، فروشگاه‌های لباس‌ زنانه، مردانه و کودکانه در سبک‌های متفاوت (از ورزشی تا رسمی)، کیف و کفش‌های متنوع، طلا، جواهرات و بدلیجات، انواع محصولات چرمی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی را در خود جای داده است. همچنین، فروشگاه‌هایی که سوغاتی، شکلات، خدمات عکاسی و آرایشگاهی را عرضه می‌کنند نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. برخی از فروشگاه‌های بزرگ برندهای بین‌المللی و بلغارستانی نیز در این مرکز خرید حضور دارند و خدمات خود را به ‌‌مشتریان ارائه می‌دهند.

وارنا تاورز

 

جاهای دیدنی بلغارستان - آشنایی با زیباترین جاذبه‌های گردشگری بلغارستان!

 

موقعیت مکانی مرکز خرید وارنا تاورز در وارنا

مرکز خرید وارنا تاورز (Varna Towers) در شهر وارنا واقع شده است. این مجموعه تجاری واقع در منطقه مرکزی شهر و در نزدیکی کناره ساحل خلیج وارنا به چشم می‌خورد. با موقعیت مکانی مناسب، وارنا تاورز به ‌‌‌‌عنوان یکی از مراکز خرید برای همه فصول محسوب می‌شود. دسترسی آسان به این مجموعه و نزدیکی آن به مناطق توریستی و تفریحی، این مرکز خرید را به مکانی مناسب و جذاب برای خرید و تفریح تبدیل کرده‌اند.
 سخن پایانی 
وارنا شهری ساحلی در بلغارستان است که سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. مرکز خرید وارنا تاورز برای شهروندان و گردشگران در وارنا یک مقصد محبوب به‌حساب می‌آید. با برخورداری از موقعیت ایده‌آل در منطقه مرکزی و نزدیکی به ‌‌ساحل، این مرکز خرید به‌‌ عنوان یک مکان شیک و مدرن برای خرید و تفریح معروف شناخته می‌شود. با وجود مجموعه‌ای از برندهای بین‌المللی و محلی، مرکز خرید وارنا تاورز فرصتی عالی را برای تجربه خریدی منحصربه‌فرد و لذت‌بخش فراهم می‌کند. با رستوران‌های برتر، سینماهای پیشرفته، فضاهای بازی برای کودکان و امکانات دیگر، مرکز خرید وارنا تاورز محلی است که تجربه خریدی لذت‌بخش را برای تمامی بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. وبسایت لحظه آخر شما را با تمامی جزئیات با مقاصد گردشگری بلغارستان و دیگر کشورها آشنا می کند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر