نمایندگی های زارا ترکیه

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/04/18
بازدید: 2220

زارا، غول اسپانیایی دنیای مد، نمایندگی‌های زیادی را در سراسر ترکیه دارد تا مردم و مسافران این کشور بتوانند از آن خرید کنند. اما نمایندگی زارا در ترکیه بیشتر از همه در کدام شهر قرار دارد؟

نمایندگی زارا در استانبول

نمایندگی زارا در استانبول، بیشتر از هر شهر دیگر

بیشترین گردشگر ترکیه در طول سال به شهر استانبول سفر می‌کنند. پس به طبع این شهر تعداد بیشتری نمایندگی زارا را در اختیار دارد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

1. نمایندگی اصلی زارا ترکیه؛ مرکز خرید زورلو

این شعبه، نمایندگی اصلی زارا ترکیه است و با فضایی وسیع و طبقات مختلف، بهشتِ عاشقان مد و فشن به شمار می‌رود. در این نمایندگی زارا ترکیه می‌توانید طیف کاملی از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه زارا را با جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها بیابید. همچنین، بخش اکسسوری این شعبه نیز بسیار متنوع است. در این نمایندگی زارا  کیف، کفش، جواهرات و سایر لوازم جانبی را با سلیقه‌ای بی‌نظیر به شما ارائه می‌کند.

هتل‌های نزدیک به نمایندگی اصلی زارا ترکیه:

  • Swissotel The Bosphorus  (0.5 کیلومتر)
  • Shangri-La Bosphorus  (0.6 کیلومتر)
  • Ritz-Carlton  (0.7 کیلومتر)

 نمایندگی اصلی زارا ترکیه؛ مرکز خرید زورلو

2. نمایندگی زارا ترکیه در خیابان استقلال

این نمایندگی زارا در استانبول، در قلب خیابان استقلال استانبول، مشهورترین خیابان توریستی پایتخت گردشگری ترکیه واقع شده است و برای داشتن دسترسی به آن کار سختی ندارید. در این شعبه می‌توانید بیشتر لباس‌های کژوال و روزمره زارا را بیابید. همچنین، این نمایندگی زارا ترکیه به دلیل موقعیت مکانی عالی خود، انتخابی ایده‌آل برای خرید سوغاتی و یادگاری است.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با 29 تا از بهترین مراکز خرید استانبول از نظر گردشگران

هتل‌های نزدیک به نمایندگی زارا ترکیه خیابان استقلال:

  • Galata Pera Hotel (0.2 کیلومتر)
  • Witt Istanbul Hotel (0.3 کیلومتر)
  • The Pera Palace Hotel (0.4 کیلومتر)

3. İstinyePark مرکز خریدی برای خرید از زارا در استانول

این نمایندگی زارا در استانبول در یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر یعنی İstinyePark قرار دارد و فضایی شیک و مدرن را به مسافران ارائه می‌دهد. در این شعبه می‌توانید لباس‌های خاص و نفیس زارا را با قیمتی بالا پیدا کنید. همچنین، وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در این مرکز خرید، آن را به مکانی ایده‌آل برای تفریح و گذراندن وقت تبدیل کرده است.

هتل‌های نزدیک به نمایندگی زارا ترکیه İstinyePark:

  • Swissotel The Bosphorus Istanbul (4.5 کیلومتر)
  • Fairmont Quasar Istanbul (5.0 کیلومتر)
  • The Ritz-Carlton, Istanbul (5.2 کیلومتر)

4. نمایندگی زارا ترکیه: مرکز خرید جواهر

این نمایندگی زارا ترکیه در یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول یعنی مرکز خرید جواهر (Cevahir) واقع شده است و می‌توانید به کمک اتوبوس یا حتی پیاده از هتل‌های نزدیک به آن بروید. در این شعبه می‌توانید طیف گسترده‌ای از لباس‌های زارا را با قیمتی مناسب پیدا کنید. همچنین، وجود برندهای مختلف در این مرکز خرید، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خریدهای متنوع تبدیل کرده است.

هتل‌های نزدیک به نمایندگی زارا ترکیه Cevahir:

  • Conrad Istanbul (0.5 کیلومتر)
  • Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn (0.6 کیلومتر)
  • The Ritz-Carlton, Istanbul (0.7 کیلومتر)

5. نمایندگی زارا ترکیه: مرکز خرید «آک»

یکی از بهترین نمایندگی‌های  زارا ترکیه در مرکز خرید Akmerkez واقع شده و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی آسان است. در این شعبه می‌توانید طیف متنوعی از لباس‌های زارا را با قیمتی مناسب پیدا کنید. همچنین، وجود برندهای بین‌المللی متعدد در این مرکز دست شما را برای خرید از انواع برندها باز می‌گذارد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید به غیر از زارا از سایر برندها نیز خریدهای مورد نظرتان را انجام دهید.

هتل های نزدیک مرکز خرید آکمرکز استانبول :

  • The House Hotel Istanbul (0.3 کیلومتر)
  • Conrad Istanbul  (0.5 کیلومتر)
  • Galata Pera Hotel (0.2 کیلومتر)

نمایندگی زارا ترکیه: مرکز خرید آک

نمایندگی‌های زارا در شهرهای دیگر ترکیه هم فعال هستند!

اینطور نیست که برای خرید از برند زارا اجباری برای سفر به استانبول وجود داشته باشد؛ علاوه بر استانبول، نمایندگی‌های زارا ترکیه در شهرهای دیگر این کشور نیز حضور پررنگی دارند. در اینجا به چند نمونه از آنها به همراه توضیحات مختصری اشاره می‌کنیم.

تور آنکارا - لیست قیمت تور های ارزان آنکارا + وقت سفارت

امکان خرید از برند زارا در پایتخت سیاسی ترکیه (آنکارا)

  1. مرکز خرید آرمونی: این مرکز خرید لوکس، میزبان یکی از بزرگترین نمایندگی‌های زارا ترکیهاست. در این شعبه می‌توانید طیف کاملی از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه زارا را با جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها پیدا کنید.
  2. مرکز خرید گالریا آنکارا: این مرکز خرید مدرن، شعبه دیگری از نمایندگی‌های زارا ترکیه را در خود جای داده است. در این شعبه می‌توانید لباس‌های کژوال و روزمره زارا را با قیمتی مناسب پیدا کنید.
  3. خیابان تونالی حلیم: این خیابان پرطرفدار، میزبان چندین نمایندگی زارا ترکیه است. در این شعبه‌ها می‌توانید طیف متنوعی از لباس‌های زارا را برای سلیقه‌های مختلف پیدا کنید.

نمایندگی‌های زارا در شهرهای دیگر ترکیه هم فعال هستند!

در شهرهای ساحلی هم امکان خرید وجود دارد!

  1. مرکز خرید آگورا: این مرکز خرید بزرگ، یکی از نمایندگی‌های زارا ترکیه را در خود جای داده است. در این شعبه می‌توانید طیف کاملی از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه زارا را با جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها پیدا کنید.
  2. خیابان کوناک: این خیابان تاریخی، میزبان چندین نمایندگی زارا ترکیه است. در صورت قدم گذاشتن در این خیابان تنوع زیادی از محصولات زارا را پیدا می‌کند.
  3. مرکز خرید کیمرلت: این مرکز خرید مدرن، شعبه دیگری از نمایندگی‌های زارا ترکیه را در خود جای داده است. در این شعبه می‌توانید انواع لباس را بر اساس سلیقه‌ی خود پیدا کنید.

سواحل استانبول - آشنایی با 19 تا از زیباترین سواحل شهر استانبول + تفریحات

هیجان خرید از برند زارا و استراحت در سواحل

  1. مرکز خرید مارک آنتالیا: این مرکز خرید لوکس، میزبان یکی از بزرگترین نمایندگی‌های زارا ترکیهاست. جدیدترین محصولات برند زارا در این شعبه از نمایندگی این شرکت به فروش می‌رسد.
  2. مرکز خرید دیپو: این مرکز خرید مدرن، یک شعبه دیگر از نمایندگی زارا در آنتالیا را در خود جای داده است. در این اوت لت می‌توانید بدون واسطه مستقیما محصولات زارا با قیمت ارزان‌تر خرید کنید.
  3. خیابان کالکان: این خیابان پرطرفدار، میزبان چندین نمایندگی زارا ترکیه است. در این شعبه‌ها می‌توانید طیف متنوعی از لباس‌های زارا را برای سلیقه‌های مختلف پیدا کنید.

برای خرید از نمایندگی زارا در وان ترکیه چه کار کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نمایندگی های زارا ترکیه برای ایرانی‌ها در شهر وان قرار دارد. در این شهر سه نمایندگی وجود دارد که مسافران می‌توانند خرید مورد نیاز خود را انجام دهند. نمایندگی‌های زارا در خیابان جمهوریت، در مرکز خرید AVM و Erasta Van قرار دارند.

برای خرید از نمایندگی زارا در وان ترکیه چه کار کنیم؟

چرا باید از نمایندگی های زارا ترکیه خرید کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا زارا به عنوان برندی برتر برای خرید پوشاک در ترکیه شناخته شده است؟ برای یافتن پاسخ این سوال 4 دلیل زیر برای شما آورده‌ایم.

  • تنوع بالا: نمایندگی‌های زارا ترکیه طیف گسترده‌ای از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌کنند.
  • کیفیت عالی: لباس‌های زارا به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت مواد اولیه شناخته شده هستند.
  • قیمت مناسب: نمایندگی های زارا در استانبول لباس‌های خود را با قیمتی مناسب و به صرفه به مشتریان عرضه می‌کنند.
  • حراج‌های فصلی: زارا به طور مرتب حراج‌های فصلی برگزار می‌کند که می‌توانید لباس‌های این برند را با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر خریداری کنید.

بلک فرایدی در ترکیه - تاریخ دقیق بلک فرایدی 2023 + معرفی بهترین مراکز خرید

نکاتی برای خرید در نمایندگی زارا در استانبول و سایر شهرها

در صورتی که قصد خرید از زارا ترکیه را دارید، بایستی به نکات زیر دقت کنید.

  • ساعت کاری: اکثر نمایندگی های زارا در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه از 10 صبح تا 10 شب به وقت محلی باز هستند.
  • حراج: زارا به طور مرتب حراج‌های فصلی برگزار می‌کند که می‌توانید لباس‌های این برند را با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر خریداری کنید.
  • کارت تخفیف: زارا کارت تخفیف مخصوص خود را دارد که می‌توانید با عضویت در آن، از تخفیف‌های ویژه در خریدهای خود بهره‌مند شوید.
  • مالیات بر ارزش افزود: در ترکیه، مالیات بر ارزش افزوده 18 درصد است که در هنگام خرید به قیمت نهایی اضافه می‌شود.

امکان خرید از سایت زارا در ترکیه وجود دارد؟

سایت رسمی زارا ترکیه در حال حاضر فعال است. در این سایت می‌توانید لباس‌های مردانه و بچگانه را خریداری کنید. البته در صورت نیاز به خرید برای بانوان هم نیازی نیست به صورت فیزیکی به نمایندگی‌های زارا مراجعه کنید. برای خرید از سایت زارا ترکیه برای بانوان نیز می‌توانید به همین سایت مراجعه کرده و محصولات متنوع‌تری را برای خرید پیدا کنید.

امکان خرید از سایت زارا در ترکیه وجود دارد؟

گشت شهری در تور ترکیه، بهترین زمان برای خرید از زارا

در صورتی که شما تور ترکیه، تور استانبول یا تور وان و سایر شهرهای این کشور را رزرو کرده باشید، امکان خرید به صورت حضوری را از نمایندگی های زارا ترکیه را خواهید داشت. اما برای خرید و چانه‌زنی در این نمایندگی‌ها تسلط نسبی به زبان ترکی استانبولی لازم است. به‌این‌ترتیب پیشنهاد می‌کنیم در طول سفرتان از تور لیدر خود بخواهید تا شما را به این نمایندگی‌ها برده و برای خرید لباس به شما کمک کند.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر