آوا سنتر

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/04/23
بازدید: 643

آوا سنتر یکی از مراکز خرید لوکس و معروف تهران است که بیشتر شهرت خود را مدیون معماری خاص و نمایندگی برندهای معتبر است. مجتمع تجاری آوا سنتر در شمال تهران و در اقدسیه قرار دارد. معماری این مرکز خرید به قدری خاص و زیباست که در سال 2018 میلادی، در مسابقه بین‌المللی معمار خاورمیانه عنوان برترین ساختمان تجاری را از آن خود کرد. این مرکز خرید، یک مجتمع 16 طبقه است که به مرکز طلا و جواهرات معروف بوده و از طرفی جنبه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی هم دارد. با طبقات، فروشگاه‌ها، فودکورت و رستوران‌های این مجتمع در ادامه آشنا شوید.

آوا سنتر

آوا سنتر کجاست؟ راه‌های دسترسی به این مرکز خرید

مرکز تجاری آوا سنتر در اقدسیه تهران و در خیابان موحد دانش قرار دارد. برای دسترسی به این مجتمع می‌توانید از ماشین شخصی، تاکسی، مترو و اتوبوس استفاده کنید. این مجتمع از چند طبقه پارکینگ تشکیل شده است و نیازی نیست نگران جای پارک باشید. راه‌های دسترسی به مرکز خرید آوا سنتر را در ادامه مطرح کرده‌ایم:

  • مترو: در صورتی که تصمیم دارید با مترو به آوا سنتر بروید، می‌توانید از خط متروی قائم - آزادگان استفاده کنید و در ایستگاه اقدسیه پیاده شوید. این ایستگاه نزدیک‌ترین مترو به آوا سنتر است. از مترو تا این مرکز خرید 10 دقیقه پیاده‌روی پیش روی شماست.
  • اتوبوس: در صورتی که بخواهید با استفاده از اتوبوس به این مرکز خرید بروید می‌توانید سوار اتوبوس‌های خط 220 (تجریش به ازگل) و خط 387 (میدان قدس به رسالت) شوید و در ایستگاه اقدسیه پیاده شوید.
  • تاکسی: ایستگاه تاکسی نوبنیاد نزدیک‌ترین ایستگاه تاکسی به آوا سنتر است.

راهنمای طبقات آوا سنتر تهران؛ در هر طبقه چه خبر است؟

مرکز خرید آوا سنتر مجموعا از 16 طبقه تشکیل شده است. از این 15 طبقه، 6 طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و 10 طبقه آن روی زمین است. این طبقات با راه پله، پله برقی و آسانسور‌های پانورامای شیشه‌ای به یکدیگر متصل هستند.

راهنمای طبقات آوا سنتر تهران

طبقات 6 تا 3 زیرزمین؛ پارکینگ و انباری آوا سنتر

طبقات سوم تا ششم زیرزمین آوا سنتر را پارکینگ و انباری تشکیل می‌دهد. همچنین طبقات منفی 2 و طبقه 5 مخصوص سرویس بهداشتی و خدمات کاربردی در این مجتمع است.

زیرزمین 2 تا 4 طبقه اول؛ گالری طلا و جواهرات

زیرزمین 2 تا 4 که مجموعا 4 طبقه است، مخصوص فروشگاه‌های طلا و جواهرات بوده که مجموعا 91 فروشگاه دارد. برندهای معتبر طلا و جواهرات در این طبقات نمایندگی دارند و می‌توانید با مراجعه به آن‌ها جواهرات شیک خریداری کنید.

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت + آدرس 

طبقات منفی یک و دو؛ فودکورت و سوپرمارکت

در طبقات منفی یک و دو آوا سنتر می‌توانید به فودکورت، سوپرمارکت و گل فروشی معروف "هستی" دسترسی داشته باشید. این گل فروشی با دکور زیبایی که دارد شهرت زیادی پیدا کرده است.

طبقه 5؛ مرکز کارهای خدماتی و زیبایی

در طبقه 5 مرکز خرید آوا سنتر می‌توانید به خشک‌شویی، کارواش، خیاطی، کفاشی، آرایشگاه؛ پت شاپ و اسپا دسترسی داشته باشید.

طبقه 8؛ آرت سنتر مجتمع آوا سنتر

آرت سنتر در مجتمع تجاری آوا سنتر، فضایی عالی برای هنردوستان است. در صورتی که به هنر علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم سری به طبقه 8 آوا سنتر اقدسیه بزنید و در این طبقه از گالری و نمایشگاه‌های مختلف دیدن نمایید. البته پارکینگ میانی این مجتمع هم مخصوص گردهمایی‌های هنری و برگزاری رویدادهایی مانند کنسرت است.

مرکر خرید پالادیوم تهران - یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در پایتخت ایران، مرکز خرید پالادیوم تهران می باشد.

فودکورت آوا سنتر تهران؛ یک وعده لذت‌بخش بعد از خرید

در طبقات منفی یک و منفی دو آوا سنتر دو فودکورت وجود دارد. این فودکورت‌ها دارای منویی متنوع هستند و هر چه بخواهید می‌توانید در این بخش میل کنید. آب میوه‌های طبیعی، سالاد، سوشی، پیتزا، ساندویچ و... در این دو فودکورت قابل سفارش به صورت حضوری و حتی آنلاین هستند. بالن رژ، گریل، سوشی و بامیکا برندهای معروفی هستند که در این دو فودکورت شعبه دارند.

فودکورت آوا سنتر تهران

کافه و رستوران‌های آوا سنتر تهران

رستوران آوا سنتر تهران شهرت ویژه‌ای بین مردم دارد؛ چرا که در این مجتمع تجاری، رستوران و کافه‌های مختلفی وجود دارد که انواع غذا‌های بین‌المللی و ایرانی را سرو می‌کنند. از جمله رستوران‌های این مجتمع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران چیز فکتوری: این رستوران در طبقه 9 واقع شده و ساعت فعالیت آن نیز از 12 ظهر تا نیمه شب است. چیز فکتوری منوی محبوبی از سالاد فکتوری فرایز، مرغ دودی و گریل هالومی دارد و امکانات آن نیز شامل چشم‌اندازی زیبا، اینترنت رایگان، پارکینگ و فضای باز است.
  • رستوران کیدز لانژ: این رستوران در طبقه اول آوا سنتر واقع شده و انواع سالاد و غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. این رستوران فضایی برای برگزاری تولد و بازی کودکان دارد.
  • رستوران داریان: در طبقه 9 رستورانی به اسم داریان قرار گرفته که غذاهای محلی خوش طعمی مانند آش انار، کوبیده، آش شعله قلمکار، کله پاچه و... دارد.
  • رستوران چهل رستون: این رستوران هم در طبقه 9 آوا سنتر است و معماری مشابه با دوره قاجار دارد. رستوران چهل ستون منویی از غذاهای اصیل ایرانی دارد.
  • کافه اکسپرس: کافه اکسپرس در تراس طبقه سوم قرار داشته و از شنبه تا جمعه از ساعت 11 ظهر تا 11 شب فعالیت دارد. این کافه امکاناتی مانند فضای باز و دیجی دارد.
  • کافه بیکری: این کافه در طبقه منفی دو قرار داشته و منویی از نوشیدنی‌های سرد و گرم با دسر و شیرینی دارد.

کافه و رستوران‌های آوا سنتر تهران

امکانات رفاهی مجتمع تجاری آوا سنتر

مجموعه آوا سنتر یک مجتمع تجاری، رفاهی و فرهنگی است که علاوه بر طلا و جواهرت، امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی مناسبی هم دارد. مهم‌ترین امکانات رفاهی این مجموعه پارکینگ 10 طبقه آن است. از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع می‌توان به سیستم هوشمند تهویه در پارکینگ، آرایشگاه، خیاطی، کفاشی، پت شاپ، کارواش و خشک‌شویی اشاره کرد.

امکانات رفاهی مجتمع تجاری آوا سنتر

راه‌های ارتباطی و ساعت کاری مرکز خرید آوا سنتر تهران

این مجموعه هر هفت روز هفته از شنبه تا جمعه از ساعت 19 صبح تا 11 شب فعالیت دارد و امکان بازدید از آن را دارید. سایر اطلاعات و راه‌های ارتباطی با آواسنتر به شرح زیر است:

  • آدرس: تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروز بخش، مجتمع تجاری آوا سنتر
  • شماره تماس: 02126122426
  • وب سایت: https://avaplatt.com/

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر