نیایش مال

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/04/18
بازدید: 6129

سری به شعبه دوم بام لند بزنید! نیایش مال تهران یا مجتمع نیایش مال، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید و تجاری غرب تهران است که در محله جنت آباد تهران افتتاح شده و امکانات رفاهی خوبی هم دارد. نما و معماری زیبا و مراکز خرید و رستوران‌های متعدد سبب شده تا بام لند نیایش به یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید، فروشگاه و امکانات و نحوه دسترسی به آن همراه ما باشید.

نیایش مال

نیایش مال کجاست؟ آدرس و مسیر دسترسی به این مرکز خرید

آدرس نیایش مال جنت آباد: تهران، جنت آباد مرکزی، خیابان شاهین شمالی، خیابان صلاحی

نیایش مال در غرب تهران و محله جنت آباد ساخته شده است. این مرکز خرید با فروشگاه و امکانات رفاهی متعدد در حال حاضر مهم‌ترین مرکز خرید غرب تهران شناخته می‌شود. برای دسترسی به نیایش مال جنت آباد می‌توانید از خودروی شخصی یا اتوبوس استفاده کنید. اگر با خودروی شخصی راهی  نیایش مال جنت آباد شدید باید به بزرگراه نیایش یا آیت‌الله رفسنجانی بروید و از طریق این بزرگراه خود را به چهار راه ایرانپارس برسانید.

اگر می‌خواهید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید لازم است در ایستگاه چهار راه ایرانپارس پیاده شوید. از این ایستگاه تا نیایش مال کمتر از 2 دقیقه پیاده‌روی دارید تا به این مرکز خرید برسید.

معماری و نمای نیایش مال؛ ارگ بم تهران!

در نگاه اول، تنها چیزی که از معماری نیایش مال تهران به چشم می‌خورد تصویری مشابه با ارگ بم کرمان است. همین مسئله سبب شده تا معماری پاساژ نیایش مال بسیار خاص و زیبا باشد. برای ساخت نمای بیرونی این مجتمع از سبک سنتی استفاده شده و دقیقا مشابه با یک قلعه با دیوار‌های کوتاه و بلند و سنگ‌کاری‌های قدیمی است. تمامی این ترکیبات سبب شده تا شما در نمای بیرونی این مجتمع چیزی جز زیبایی نبینید.

معماری و نمای نیایش مال

امکانات و بخش‌های مختلف نیایش مال

این مرکز تجاری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در حالت کلی به سه دسته مرکز خرید، امکانات رفاهی و بخش اداری و همایش‌ها تقسیم می‌شود؛ اما اگر بخواهیم جزئی‌تر این بخش‌ها را بررسی کنیم به اطلاعات زیر می‌رسیم:

  • پارکینگ نیایش مال: مجتمع نیایش مال مجموعا از 5 طبقه پارکینگ تشکیل شده و ظرفیت ورود 1100 خود را دارد. پارکینگ در طبقات 2- تا 6 است و در تمام طبقات پارکینگ شاهد سرویس بهداشتی هستیم.
  • فروشگاه‌های متنوع از برندهای مختلف: در مجتمع نیایش مال بیش از 450 فروشگاه در طبقات مختلف وجود دارد. وقتی در بین این فروشگاه‌ها قدم می‌زنید شاهد نمایندگی برندهای معروف از جمله کیکی ریکی و دیوید جونز هستید. به طور کلی طیف فروشگاه‌های این مجتمع گسترده است و از خرید در آن واقعا لذت می‌برید.
  • فودکورت و خانه بازی نیایش مال: در طبقه پنجم این مرکز خرید یک شهربازی مدرن و زیبا و سرپوشیده و فودکورتی بزرگ قرار دارد. در این طبقه می‌توانید غذاهای مختلف از جمله فست‌فود، غذاهای ایرانی و حتی غذاهای چینی و انواع سوشی را تست کنید. بعد از وعده غذایی یا خرید خود اگر به دنبال یک خوراکی خوشمزه بودید می‌توانید خود را به یک بستنی یا باقلوا و چای خوشمزه دعوت کنید. به طور کلی رستوران‌های نیایش مال به‌عنوان بهترین فودکورت‌های تهران هم شناخته می‌شوند.
  • سینمای نیایش مال: بدون شک در سینمای نیایش مال می‌توانید تجربه خوبی از تماشای فیلم را تجربه کنید؛ چرا که این سینما بسیار بزرگ و مجهز بوده و فیلم‌های روز را پخش کرده و نام آن در لیست سینماهای تهران خودنمایی می‌کند. این سینما در طبقه آخر قرار داشته و برای خرید بلیط سینما نیایش مال باید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.
  • باشگاه ورزشی نیایش مال: در طبقه بالای این مجتمع یک باشگاه ورزشی مجهز نیز قرار گرفته که علاقه‌مندان می‌توانند از امکانات این باشگاه ورزشی استفاده کنند.

امکانات و بخش‌های مختلف نیایش مال

راهنمای طبقات مجتمع تجاری نیایش مال

تا اینجا در مورد امکانات رفاهی و تفریحی نیایش مال صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم به طور مختصر در خصوص راهنمای طبقات مجتمع تجاری نیایش مال صحبت کنیم تا در صورت بازدید از این مجموعه، اطلاعات لازم در خصوص طبقات را داشته باشید:

  • طبقه 2- تا 6- :  پارکینگ/ سرویس بهداشتی
  • طبقه 1- : فودهال/ تجاری/ اتاق مادر و کودک
  • طبقه همکف: تجاری/ سرویس بهداشتی/ خروج
  • طبقه اول: تجاری/ سرویس بهداشتی
  • طبقه دوم: تجاری/ سرویس بهداشتی/ اتاق مادر و کودک
  • طبقه سوم: تجاری/ نمازخانه/ سرویس بهداشتی
  • طبقه چهارم: تجاری/ سرویس بهداشتی
  • طبقه پنجم: تجاری/ فودکورت/ شهربازی/ سرویس بهداشتی
  • طبقه ششم: سینما

راهنمای طبقات مجتمع تجاری نیایش مال

ساعت کاری مجتمع نیایش مال تهران

نیایش مال جنت آباد تهران هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است و می‌توانید در این بازه زمانی به این مرکز خرید مراجعه کنید و یک تفریح خوب را تجربه نمایید. این مجتمع در روزهای تعطیل هم باز است و می‌توانید برای خرید، تماشای فیلم و یا سرو غذا به آنجا بروید.

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت + آدرس 

نیایش مال؛ تجربه تفریح و پاساژ گردی در کنار هم

اگر می‌خواهید از معماری و امکانات تفریحی و رفاهی نیایش مال لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم یک آخر هفته به این مجموعه بروید و هم از فروشگاه‌ها دیدن کنید و در صورت تمایل به خرید بپردازید و هم از سینما و فودکورت‌های آن لذت ببرید. دسترسی به نیایش مال برای افراد تهران و حومه چندان سخت نیست و یک مسیر سرراست دارد. در صورتی که به این مرکز خرید رفته‌اید، در بخش ثبت دیدگاه، تجربه و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نیایش مال؛ تجربه تفریح و پاساژ گردی در کنار هم

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • ا. ح ا. ح 1403/03/29
    2 نفر پسندیدند
    این مرکز خرید نسبت به بسیاری از مراکز خرید شمال غرب تهران مثل ایران مال، بام دریاچه چیتگر ، رز مال ، کوروش مال کوچک و ضعیف تره

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.2 از 5 | از 152 کاربر