هدیش مال

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/04/18
بازدید: 1123

تفریح، گردش، خرید و تماشای فیلم را یکجا تجربه کنید. هدیش مال هروی یکی از مشهورترین مال‌ها و مراکز خرید شمال شرق تهران است که توسط گروه انبوه‌سازان هدیش ساخته و از سال 1400 افتتاح شده است. این مجموعه یک مرکز تجاری – تفریحی بوده که در منطقه پاسداران قرار داشته و از 16 طبقه با مساحت 60 هزار متر مربع تشکیل شده است. فروشگاه‌های متعدد، کافه، رستوران، سینما و خانه بازی کودکان بخش‌های مختلف این مجموعه را تشکیل می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس و ساعت کاری این مال همراه ما باشید.

هدیش مال

تور داخلی - برای رزرو تورهای مسافرتی داخل ایران با قیمت مناسب همین حالا کلیک کنید!

هدیش مال کجاست؟ مسیر دسترسی به این مرکز خرید

آدرس: تهران، پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، شماره 14

هدیش مال آدرس سرراستی داشته و دقیقا در شمال شرق تهران واقع بوده و فاصله کمی با میدان هروی دارد. به منظور رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از انواع وسیله نقلیه استفاده کنید. این مجموعه به اتوبان امام علی و اتوبان زین‌الدین نزدیک است؛ به همین علت به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به این مرکز خرید بروید می‌توانید از اتوبان صدر، زین‌الدین، امام علی و صیاد شیرازی به آن دسترسی داشته باشید. از میدان هروی خطوط BRT به نقاط مختلف وجود دارد و می‌توانید برای رفتن به مرکز خرید هدیش مال از خطوط BRT هم استفاده کنید. متروی هروی هم که به راحتی دسترسی به این مال را فراهم می‌کند؛ بنابراین برای رفتن به هدیش مال می‌توانید از مترو، BRT، تاکسی و ماشین شخصی استفاده کنید.

هدیش مال؛ مسیرهای دسترسی

راهنمای طبقات هدیش مال هروی؛ در هر طبقه چه چیزهایی وجود دارد؟

هدیش مال تهران از 16 طبقه تشکیل شده و 7 طبقه پارکینگ اختصاصی دارد. در دیگر طبقات می‌توانید سینما هدیش مال، کافه و رستوران‌های این مرکز خرید را مشاهده کنید. برای گشت و تفریحی راحت‌تر در این مجموعه و دریافت راهنمایی طبقات همراه ما باشید.

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت + آدرس 

طبقه منفی یک؛ هایپرمارکت هدیش مال

در طبقه منفی یک هدیش مال شاهد یک هایپرمارکت بزرگ هستیم. مساحت این هایپر به قدری بزرگ است که وقتی وارد آن می‌شوید طیف گسترده‌ای از اجناس سوپرمارکت، آرایشی، بهداشتی و... را مشاهده می‌کنید. اگر قصد خرید از این هایپر را دارید می‌توانید مستقیما به پارکینگ طبقات منفی بروید.

طبقه منفی یک هدیش مال

طبقات همکف G2 و G2؛ استارت خرید از فروشگاه ها

اگر برای خرید از فروشگاه‌های هدیش مال به این مرکز خرید مراجعه کردید می‌توانید از طبقات همکف شروع کنید. در این طبقات فروشگاه‌های مختلفی از شیرینی‌جات و قنادی تا شال و طلافروشی وجود دارد. حضور نمایندگی‌های معتبر مانند هیلتون، وادین کوک و دیوید جونز در این دو طبقه به شما فرصت می‌دهد تا در صورت تمایل از آن‌ها کالای مدنظر را بخرید.

مرکز خرید ارگ تجریش - از مد و فشن تا تفریحات، همه چیز در ارگ تجریش پیدا می‌شود.

طبقه اول و دوم؛ پاتوق برندفروش‌ها

طبقات اول و دوم هدیش مال به محصولات برند معروف است. در این دو طبقه می‌توانید فروشگاه‌های برند و لوکس را مشاهده کنید و گشتی در میان آن‌ها بزنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به هدیش مال هروی رفتید بازدید از این دو طبقه را از دست ندهید؛ چرا که برندهای محبوب لباس، عطر، ادکلن و لوازم آرایشی در این دو طبقه نمایندگی دارند.

طبقه سوم؛ محل برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مختلف

طبقه سوم هدیش مال به فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و همایش‌ها اختصاص دارد؛ بنابراین اگر عاشق اتومبیل‌های لوکس و قدیمی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این طبقه بزنید. یکی از نکات جالب در خصوص این طبقه، آسانسورهای مخصوص آن است که برای ورود اختصاصی خودرو طراحی شده‌اند.

طبقه سوم مرکزخرید هدیش مال

طبقه چهارم؛ فودکورت هدیش مال

بدون شک محبوب‌ترین طبقه هدیش مال هروی، طبقه چهارم است که شما بعد از یک خرید جانانه گرسنه می‌شوید و به دنبال رستورانی خوب هستید. به طبقه چهارم بروید و در هر رستورانی که دوست دارید غذا سفارش دهید. هدیش مال رستوران و کافه‌های متعددی در این طبقه دارد که می‌توانید انواع غذاهای دریایی و اصیل ایرانی را تست کنید.

طبقه پنجم؛ مختص کافه‌دوست ها

اگر به دنبال کافی‌شاپ هستید سری به طبقه پنجم بزنید. بد نیست در میان خرید، خودتان را به یک کافی دعوت کرده و کمی خستگی در کنید. هدیش مال کافه‌های دنج و زیبایی دارد که برای قرارهای عاشقانه یا گپ و گفت دوستانه مکان مناسبی محسوب می‌شوند.

طبقه پنجم  هدیش مال؛ کافه رستوران های خوشمزه

طبقه ششم و هفتم؛ کتابخانه و سینما هدیش مال

سینما مشهورترین بخش هدیش مال است که در طبقه ششم و هفتم قرار دارد؛ بنابراین اگر هدف اصلی شما از آمدن به این مرکز خرید رفتن به کتابخانه یا سینما است یک راست به طبقه ششم و هفتم بروید. لازم است بدانید در این دو طبقه برای برگزاری مراسم‌های آکادمیک و علمی هم چند مرکز لوکس و مجهز راه‌اندازی شده است.

روف گاردن هدیش مال؛ یک جرعه آرامش

یکی از لوکس‌ترین و مرتفع‌ترین بخش‌های هدیش مال، روف گاردن آن است. وقتی به این بخش از هدیش مال می‌روید می‌توانید ویویی زیبا از تهران را ببینید. پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید و میل کردن غذای خود به این قسمت بروید و کمی ریلکس کنید و از تماشای تهران لذت ببرید.

سینما هدیش مال؛ لذت فیلم دیدن در سالنی مجهز

سینما هدیش مال بدون شک یکی از مجهزترین سینماهای ایران است. به طور کلی در طبقه ششم و هفتم این مجموعه شاهد سالن سینما، آمفی تنائر و سالن کنسرت هستیم. در آمفی تئاتر هدیش مال می‌توانید تئاترها و کنسرت‌های محبوب خود را مشاهده کنید. همچنین حضور 4 سالن سینما با ظرفیت و فضای کافی برای تماشای فیلم با کیفیت تصویر و صدای بالا را برای شما فراهم می‌کند. سالن آمفی تئاتر این مرکز چند منظوره است و قابلیت برگزاری کنفرانس، تئاترهای معمولی و موزیکال را فراهم می‌کند.

بازار بزرگ تهران - مهم ترین مرکز خریدی که در پایتخت وجود دارد و آن را قلب اقتصادی ایران می نامند "بازار بزرگ تهران" می باشد.

فودکورت هدیش مال؛ یک شکم‌گردی به تمام معنا

از دیگر بخش‌های اصلی هدیش مال که باید یک توضیح کلی در رابطه با آن بدهیم فودکورت آن است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم فودکورت این مال در طبقه چهارم قرار گرفته و با رستوران‌های متعدد و باکیفیت میزبان مردم است. این فودکورت امکان سرو غذا در تابستان و زمستان را برای شما فراهم می‌کند؛ چرا که سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی دارد. از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های فودکورت هدیش مال می‌توان به رستوران ساج و رستوران میزبان اشاره کرد.

اطلاعات و ساعت کاری هدیش مال

ساعت کاری مرکز خرید هدیش مال هروی از 10 صبح آغاز می‌شود و پایان فعالیت آن نیز 11 شب است. در روزهای تعطیل رسمی این مجموعه تا 12 شب باز است. به منظور ارتباط با این مجموعه، اطللاع از ساعت کاری دقیق و مشخصات فروشگاه و همچنین استعلام قیمت بلیط سینما هدیش مال می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

  • شماره تماس: 22950101-021
  • سایت:  Hadish.ir
  • ایمیل: info@hadish.ir

اطلاعات و ساعت کاری هدیش مال

مرکز تجاری تفریحی هدیش مال؛ تجربه خرید، پاساژگردی و تفریح

در میان مال‌های تهران می‌توانید با مراجعه به هدیش مال هروی یک تفریح خوب را تجربه کنید و علاوه بر خرید کردن، در رستوران‌های آن غذا میل کرده و یا از تماشای فیلم در سینمای مجهز آن لذت ببرید. برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید از BRT، خودروی شخصی، تاکسی یا تاکسی آنلاین استفاده کنید. در نهایت باید گفت می‌توانید همراه با کودک خود به این مجموعه بروید و در خانه کودک هدیش مال، یک تفریح و خوشگذرانی محبوب را به او هدیه دهید.

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.6 از 5 | از 104 کاربر