افتتاح لوکس ترین هتل نیویورک توسط کریستیانو رونالدو

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/04/21
بازدید: 2192

کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از چهره های برتر عرصه فوتبال چنان در سطح جهان شناخته شده است که شهرت وی بر کمتر کسی پوشیده است. او با بازی های جذاب و خارق العاده ای که ارائه داده است توانسته نظر علاقمندان دنیای فوتبال را به خود جلب کند. با این حال، فعالیت های این فوتبالیست تنها به ورزش ختم نمی شود و در حیطه کارهای دیگر چون صنعت مد و پوشاک، رستوران داری و هتلداری نیز فعال است. ما در این مقاله قصد داریم به فعالیت او در زمینه افتتاح لوکس ترین هتل نیویورک بپردازیم.

 

هتل رونالدو

 

هتل های کریستیانو رونالدو 

کریستیانو رونالدو به دلیل بازی موفق خود در دنیای فوتبال و کسب افتخارات پیاپی به ثروت بسیاری دست یافته است. او از ثروت خود در بخش های مختلفی استفاده کرده که یکی از آن ها صنعت هتلداری است. این ورزشکار تا به حال چند هتل را راه اندازی کرده و چند هتل دیگر را در دست اقدام دارد. در حقیقت رونالدو قصد دارد زنجیره ای از هتل ها را در کشورهای مختلف اروپایی راه اندازی کند تا شعب مختلفی از هتل های کریستیانو رونالدو را به علاقه مندان ارائه دهد.

او اکنون دارای 4 هتل در کشورهای مختلف است که جدیدترین آن ها هتل لوکس وی در نیویورک آمریکا است. دو شعبه از هتل های وی در شهرهای مادیرا و لیسبون در کشور پرتغال قرار دارد. شهر مادیرا زادگاه وی می باشد. او سومین هتل خود را در مادرید اسپانیا راه اندازی کرد، همان شهری که درخشان ترین سال های فوتبال خود را در آن جا گذراند. چهارمین هتل وی نیز که جدیدترین آن ها است به تازگی در محله منهتن شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا افتتاح شده است. کریستیانو رونالدو برای ساخت هتل های خود از گروه هتلداری پستانا کمک گرفت. این گروه بزرگترین شرکت فعال در زمینه هتلداری کشور پرتغال است.

افتتاح هتل لوکس نیویورک

اگر چه این هتل قرار بود زودتر از این ها افتتاح شود اما بازگشایی آن تا هفتم جولای 2021 به تعویق افتاد. با این حال تاریخ افتتاحیه تاریخی خاص است زیرا که هفتمین روز از هفتمین ماه سال میلادی با شماره پیراهن رونالدو یعنی شماره 7 هماهنگی دارد. این عدد نه تنها روی پیراهن وی بلکه روی تمامی برندهایش مشاهده می شود.
هتل نیویورک در محله منهتن نزدیک باغ مدیسون اسکوئر و در فاصله 600 متری میدان تایمز قرار دارد. افرادی که برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند می توانند از مکان های زیبای زیادی که در نزدیکی این هتل قرار دارد دیدن کنند. از جمله این مکان ها می توان به موزه مادام توسو، ساختمان امپایر استیت، تئاتر مجستیک، راکفلر سنتر، کلیسای جامع سنت پاتریک، سنترال پارک، موزه متروپولیتن، موزه هنرهای مدرن، مجسمه آزادی و جزیره ایلیس اشاره کرد.

 

هتل کریستسانو رونالدو

 

امکانات هتل رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در میدان تایمز منهتن، یکی از معروف ترین و پویاترین نقاط آمریکا قرار گرفته است. علاوه بر نقش صاحب هتل، قرار گیری هتل در این محل به اهمیت آن بسیار افزوده است. با این حال، اهمیت هتل تنها به صاحب هتل و محل قرارگیری آن ختم نمی شود زیرا که این هتل دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده ای است. 
یکی از ویژگی های جالب هتل طراحی مدرن و متناسب با سبک زندگی کریستیانو رونالدو است. همچنین سبک این هتل برگرفته از زادگاه رونالدو یعنی پرتغال است که گروه پرتغالی پستانا آن را ارائه کرده است. از جمله امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت رایگان، رستوران و لانژ بار، باشگاه بدنسازی، سرویس دهی 24 ساعته، نظافت روزانه، تهویه هوا، گاو صندوق، مینی بار و ... اشاره کرد. رستوران هتل دارای غذاهای بین المللی و میان وعده های پرتغالی است. 
هتل نیویورک 177 اتاق است که سیگار کشیدن و ورود حیوان خانگی در آن ممنوع است. هر کدام این اتاق ها به اندازه دو بزرگسال و یک کودک گنجایش دارد. در این اتاق ها امکانات یا وسایلی چون اسپرسوساز، یخچال، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، میز و صندلی، پورت‌های USB، تلویزیون HD و وایرلس دیده می شود.

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی هتل لوکس کریستیانو رونالدو در نیویورک پرداختیم. هتل نیویورک وی به تازگی افتتاح شده است و دارای قابلیت ها و امکانات منحصربفردی است. از آن جایی که کریستین رونالدو دارای افتخارات فراوانی در ورزش فوتبال است قطعا طرفداران زیادی در این عرصه دارد. بنابراین طرفدارنی که از توان مالی برخوردارند می توانند مدتی را به اقامت در این هتل بگذرانند و از امکانات آن بهره ببرند. بالاخره گذراندن روزها یا هفته هایی در هتل این بازیکن معروف و با پشتکار قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر