هتل 5 ستاره با خدمات ALL در استانبول

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 69968
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هتل های 5 ستاره بهترین نوع هتل هستند که کیفیتی عالی دارند و خدمات و امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهند. اگر به دنبال هتل 5 ستاره با خدمات ALL در استانبول هستید، این مقاله را مطالعه نمایید.

بررسی هتل های ALL و هتل های UALL

هتل های ALL و UALL به هتل های لوکسی گفته می شود که دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی هستند و با جذابیت های گوناگون به اندازه ای شما را سرگرم می کنند که حتی فرصت نمی کنید برای گشت و گذار به سطح شهر بروید. در این هتل ها همه نوع نوشیدنی، غذا، میان وعده، دسر و خوراکی وجود دارد که مسافران می توانند به صورت رایگان از آن ها بهره ببرند؛ در واقع هزینه استفاده از آن ها هنگام خرید تور استانبول و رزرو هتل پرداخت شده و دیگر نیازی نیست برای صرف غذا یا میل کردن خوراکی های رنگارنگ موجود در هتل، کیف پول به همراه داشته باشید. البته لازم به ذکر است که بگوییم در برخی از هتل ها برخی امکانات دیگر هم بدون دریافت هزینه به مسافران و میهمانان ارائه می شود.

هتل ALL

معمولا این هتل های لوکس در شهرهای ساحلی که چشم اندازی فوق العاده رو به دریا دارند، ساخته می شود. اگر شما هم جزء گردشگرانی هستید که قصدتان از سفر به استانبول استراحت و کسب آرامش می باشد و تمایل زیادی به تفریح در سطح شهر، بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید کردن ندارید، این نوع از هتل ها انتخاب بسیار مناسبی هستند.

محبوب ترین تورهای استانبول

تفاوت میان هتل های ALL و هتل های UALL

هر آن چه در هتل های آل وجود دارد، در هتل های یوآل هم در اختیار گردشگران تور ترکیه قرار می گیرد اما تفاوت هایی هم میان آن ها وجود دارد که عبارت اند از :

  • در هتل های all inclusive تنها تا ساعت 12 شب سرو غذاها رایگان است و بعد از گذشت این ساعت برای آن ها باید هزینه پرداخت نمایید ولی در هتل های UALL یا Ultra Inclusive تمامی خوراکی ها به صورت شبانه روزی رایگان سرو می گردد. برای مثال هتل های Uall برای افراد شب زنده دار بسیار بهتر است زیرا آن ها می توانند در هر ساعتی از شبانه روز پذیرایی شوند.
  • در هتل های آل محدودیت هایی برای انتخاب نوشیدنی وجود دارد و در صورتی که بخواهید نوشیدنی های گران قیمت سفارش دهید باید مبلغ جداگانه ای برای آن پرداخت کنید اما در هتل های یوآل تمامی نوشیدنی ها اعم از ارزان و گران تماماً رایگان هستند. همچنین برخی از امکانات ویژه ای که در هتل های ALL هزینه در بردارند، در هتل یوآل استانبول رایگان می باشند.
  • همان گونه که اشاره کردیم در هر دو نوع هتل، وعده های غذایی رایگان هستند و مسافران می توانند به راحتی از رستوران های سلف سرویس، غرفه های کنار ساحل و استخر و فست فودها بهره ببرند؛ اما به جز این نوع غذاخوری ها، رستوران های لوکس و باشکوه هم در هتل all استانبول و هتل uall استانبول وجود دارد که از لحاظ ظرفیت و سرو غذا دارای محدودیت هایی هستند، از همین رو مسافران و گردشگران تور استانبول باید به هنگام ورود به هتل رستوران مدنظرشان را رزرو کنند و در زمان مشخص شده برای میل کردن غذای رایگان به آن مراجعه نمایند.

رستوران هتل یوآل

لوکس ترین هتل های استانبول - با مجلل ترین هتل های استانبول آشنا شوید.

بررسی امکانات هتل های ALL و هتل های UALL

برخی از امکانات دیگری که در این هتل ها در اختیار توریست های تور استانبول uall قرار می گیرد می توان به استخر روباز یا سرپوشیده، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، انبار چمدان، پرستاری از کودکان، سالن زیبایی، خدمات ماساژ و اسپا، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق کنفرانس، حمام ترکی، اتاق بخار، فروشگاه، خدمات خانه داری، اتاق های غیر سیگاری، کارکنان آموزش دیده و اتاق های خانوادگی اشاره کرد.

به طور کلی چهارچوبی برای میزان امکانات و خدماتی که در این هتل ها ارائه می شود وجود ندارد و هر هتلی بنا بر قیمتی که مشخص نموده خدمات گوناگونی را پوشش می دهند. البته لازم به ذکر است که بگوییم تعداد محدودی هتل 5 ستاره با خدمات ALL در شهر استانبول وجود دارد و اغلب هتل های این شهر خدمات BB ارائه می دهند.

از جمله هتل های استانبول می توان به هتل لازونی، هتل مارمارا تکسیم، هتل فور سیسنز استانبول، هتل شراتون گرند استانبول و هتل رافلز اشاره کرد که از بهترین و پر طرفدار ترین هتل های این شهر به شمار می رود، لازم به ذکر است که اکثر هتل های آل و یو آل استانبول در خیابان تکسیم واقع شده است و از بهترین امکانات نیز برخوردارند. برای آگاهی از قیمت ها و امکانات هتل 5 ستاره استانبول ، هتل 7 ستاره در استانبول و هتل های 4 ستاره تاپ استانبول تکسیم به سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

رزرو هتل در استانبول - رزرو آنلاین و آنی هتل‌های استانبول با تضمین بهترین قیمت | برای رزرو هتل و آگاهی از قیمت‌ها کلیک کنید

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مرتضی اعتمادزاده مرتضی اعتمادزاده 1402/09/21
    0 نفر پسندیدند
    ایرانم هتل یوال داره؟
  2. صدف صدف 1402/09/21
    0 نفر پسندیدند
    برای آنتالیا حتما هتل ال یا یوال بگیرید برای استانبول هتل 3 ستاره هم کارتونو راه میندازه
  3. عالی خوانی عالی خوانی 1402/09/19
    0 نفر پسندیدند
    جفتشون 5 ستارن

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 137 کاربر