مکان های لاکچری شیراز

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/07/02
بازدید: 34

شیراز را باید یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای ایران دانست که در طول سال خصوصا در اردیبهشت ماه گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. در این شهر تفریحات و جاذبه‌های لاکچری زیادی وجود دارد که می‌تواند طرفداران این نوع مسافران و تفریحات لوکس را به خوبی سرگرم کند. در این مطلب قصد داریم مکان های لاکچری شیراز را معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وب‌سایت لحظه آخر همراه باشید.

کجای شیراز تفریح لاکچری انجام دهیم؟

اگر علاقه‌مند به تفریحات لاکچری هستید، برخی از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان و دیگر سنین، امکان تفریح لاکچری را فراهم می‌کند. در ادامه تعدادی از این مکان‌های تفریحی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فان دی لند

یکی از جاهای لاکچری شیراز که توصیه می‌شود در سفر به این شهر حتما به آن سر بزنید، فان دی لند است. همان‌طور که از نام این جاذبه پیداست، قرار است در این مکان یک روز شاد و سرگرم‌کننده داشته باشید. در این مجموعه تفریحی بازی‌هایی برای سنین مختلف وجود دارد که پر طرفدارترین‌شان فوتبال حبابی در چمن مصنوعی است. از دیگر بازی‌های فان دی لند شیراز می‌توان به دارت، فوتبال بیلیارد، فوتبال دستی، بیلیارد، پینت بال با تیر و کمان و... اشاره کرد.

  • آدرس: قدوسی شرقی (از سمت زرهی)، ۳۰۰ متر بعد از کارواش، جنب تعاونی ارتش، ورودی تالار پذیرایی مهدا
  • تلفن: 09338284004 

فان دی لند

پینت بال شهید چمران

جاذبه تفریحی دیگری که در دسته مکان های لاکچری شیراز قرار می‌گیرد، پینت بال شهید چمران است. این باشگاه را باید یکی از ایمن‌ترین و مناسب‌ترین جاهای شیراز برای بازی‌های گروهی دانست. زمانی که برای این بازی اقدام می‌کنید؛ ابتدا توضیحات درباره بازی و نکات ایمنی آن به شرکت‌کنندگان گفته می‌شود و سپس 30 دقیقه در میدان نبرد خواهید بود.

خانه زینت الملک شیراز - معرفی خانه‌ای با معماری قاجاری + ساعت بازدید و آدرس

پینت بال شهید چمران

لونا پارک

یکی دیگر از جاهای لاکچری شیراز، لونا پارک است. این پارک در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته است و در آن انواع بازی‌های مهیج و حرفه‌ای را می‌توانید پیدا کنید. از آنجایی که لونا پارک در یکی از بهترین مناطق شیراز واقع شده است، تقریبا از همه جای شهر به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. بازی‌های این مجموعه برای همه سنین مناسب است بنابراین، می‌توانید برای داشتن یک تفریح خانوادگی به لونا پارک شیراز مراجعه کنید.

  • آدرس: شمال شرق شیراز، جنب دروازه قرآن، بلوار آیت‌الله ربانی (مشاهده موقعیت مکانی لونا پارک روی نقشه گوگل)
  • تلفن: 07132284121

لونا پارک

باشگاه کارتینگ

یکی دیگر از جاهای تفریحی شیراز که در دسته لاکچری‌ها هم قرار می‌گیرد، باشگاه کارتینگ است. این تفریح برای کسانی است که عاشق آدرنالین و هیجان هستند. پس اگر جزو این دسته نیستید، بهتر است تفریح دیگری برای خود انتخاب کنید. باشگاه کارتینگ شهر شیراز که در آن مسابقات حرفه‌ای رالی هم برگزار می‌شود. در جاده دانشگاه پیام نور قرار گرفته است.

آرامگاه حافظ - به دیدار لسان‌الغیب شیراز برویم

باشگاه کارتینگ

استخر انقلاب

اگر به ورزش شنا علاقه‌ دارید، حتما باید سری به استخر انقلاب شیراز به‌عنوان لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین استخرهای این شهر بزنید. در این مجموعه امکاناتی همچون سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی، استخر مخصوص آقایان و بانوان، استخر کودکان و... وجود دارد. در استخر انقلاب همچنین بوفه خوراکی هم وجود دارد. در این مکان لوکس می‌توانید چندین ساعت را خوش بگذرانید.

  • آدرس: بلوار چمران
  • تلفن: 07136260700

استخر انقلاب

سایر جاذبه های تفریحی لوکس شیراز

از میان دیگر تفریحات لوکس در شیراز می‌توان به رصدخانه ابوریحان بیرونی، پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب، پارک آبی کوثر، شهربازی گاندو، پارک کوهستانی دراک و... اشاره کرد.

نقشه مترو شیراز 1403 با کیفیت بالا + ساعت حرکت در ایستگاه‌های فعال    

هتل های لاکچری شیراز

اگر قرار باشد مکان های لاکچری شیراز را بررسی کنیم، نمی‌توانیم به هتل‌های لوکس این شهر نپردازیم. در شهر شیراز هتل‌های زیادی وجود دارد که از میان برخی از لاکچری‌ترین هتل‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل زندیه
  • هتل بزرگ
  • هتل چمران

هتل های لاکچری شیراز

رستوران ها و کافه های لاکچری شیراز

طبیعتا در شهر بزرگ شیراز، تعداد زیادی رستوران و کافه لاکچری هم وجود دارد که طرفداران سفر لاکچری و خود مردم شیراز که به دنبال پاتوق‌های لوکس می‌گردند، به سراغ آنها می‌روند. در ادامه برخی از این رستوران‌ها و کافه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین رستوران های شیراز لیست 10 مورد از معروف ترین رستوران های غذاهای محلی و بین المللی شیراز

رستوران باغ راز

باغ راز را باید یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شیراز دانست. این رستوران فاصله کمی تا مرکز شهر دارد و فضای آن بسیار دلچسب و صمیمی است. باغ راز دو بخش و دو منوی جدا به نام‌های منوی باغ و منوی بام دارد که منوی باغ انواع غذاهای ایرانی و محلی و منوی بام انواع غذاهای بین‌المللی را شامل می‌شود.

  • آدرس: بلوار شاهد، حدفاصل قصردشت و بلوار چمران، مجموعه رستوران‌های باغ راز (مشاهده نقشه باغ راز روی گوگل)
  • تلفن: 07136234000

رستوران باغ راز

کافه رستوران ژولپ

در نزدیکی بازار وکیل یک کافه رستوران لاکچری وجود دارد که اگر گذرتان به مرکز شهر شیراز خورد، حتما باید زمانی را هم برای بازدید از این مکان کنار بگذارید و ساعاتی را در آن استراحت نمایید و نوشیدنی و غذاهای خوشمزه نوش جان کنید. در کافه رستوران ژولپ می‌توان انواع کیک، نوشیدنی، بستنی، سالاد، اسموتی و حتی غذای سنتی را امتحان کرد.

شهر شیراز- هر آن چه که باید درباره ی شهر شعر و ادب ایران بدانید!

رستوران خانه پرهامی

رستوران لاکچری بعدی شیراز که می‌توانید در لیست خود قرار دهید، خانه پرهامی است. این رستوران دکوراسیون سنتی دارد و غذاهای خانگی سرو می‌کند. اگر دوست دارید غذای بسیار خوشمزه بخورید و خود را در یک فضای نوستالژی قرار دهید، باید به رستوران خانه پرهامی در شیراز سر بزنید.

  • آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه 36/4، پلاک 10 (مشاهده آدرس رستوران خانه پرهامی روی نقشه)
  • تلفن: 07132232015

رستوران خانه پرهامی

    کافه رستوران گرتا شیراز

    گرتا را باید یک کافه رستوران شیک و یکی از مکان های لاکچری شیراز دانست که یک فضای دو طبقه لوکس دارد. در این مکان به جز نوشیدنی‌های سرد و گرم خوش طعم، می‌توانید انواع پاستا و پیتزا را سفارش دهید.

    کافه رستوران گرتا شیراز

    سایر کافه ها و رستوران‌های لاکچری شیراز

    از دیگر کافه‌ها و رستوران‌های لاکچری شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • رستوران خوشا شیراز
    • رستوران هفت‌خوان
    • رستوران شاپوری

    جاهای دیدنی شیراز - لیست 20 مورد از جاذبه های طبیعی و دست ساز گردشگری شهر شیراز

    مراکز خرید لاکچری شیراز

    کسانی که علاقه به مکان‌های لاکچری شیراز دارند، باید لیست مراکز خرید لاکچری این شهر را هم داشته باشند. در ادامه می‌توانید لیست مراکز خرید لاکچری شیراز را مشاهده کنید.

    • مرکز خرید حافظ
    • مرکز خرید سلطانیه
    • مرکز خرید ایران لند
    • مرکز خرید هامون
    • مجتمع تجاری ستاره خلیج فارس

    خیابان های لاکچری شیراز

    در شیراز مانند هر شهر دیگری تعدادی از خیابان‌ها لاکچری‌تر از بقیه هستند. از میان این خیابان‌ها می‌توان به ستارخان، عفیف‌آباد، زند، حافظ، ارم، شهرک صدرا، قصرالدشت و نیایش اشاره کرد. اگر دوست دارید در طول سفرتان در خیابان‌های شیراز البته از نوع لوکس قدم بزنید و از محله‌ های لاکچری شیراز بازدید نمایید، این نام‌ها را در نقشه گوگل خود سرچ کنید.

    خیابان های لاکچری شیراز

    سفر لاکچری به شیراز

    در این مطلب مکان های لاکچری شیراز را از هتل‌ها گرفته تا رستوران‌ها، کافه‌ها و خیابان‌ها بررسی کردیم. کسانی که علاقه‌مند به سفرهای لاکچری هستند و دوست دارند هنگام شیراز گردی به مکان‌های لوکس این شهر سر بزنند؛ می‌توانند از این لیست‌ها گزینه‌های سفر خود را انتخاب کنند. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

    سوالات متداول

    تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است

    مجله گردشگری

    مشاهده همه مقالات
    امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر