مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/27
بازدید: 438

یک روز قشنگ را تصور کنید که از اقامتگاه خود خارج شده و برای خرید در حال گشت و گذار در یک مجتمع تجاری لاکچری هستید. از سوی دیگر با مشاهده اطراف مجتمع می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیر از آب‌ها نیلگون خلیج فارس را ببینید. این شرایط آرامش‌بخش و رویایی در مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم برای شما فراهم‌ است. این مرکز تجاری که شروع به کار آن از سال ۱۳۹۲ بوده، هم دارای اقامتگاه‌هایی لوکس برای گردشگران است و هم یک مرکز خرید عظیم محسوب می‌شود. در این مجتمع هر لوازمی اعم از خوراک، پوشاک و… را می‌توانید به راحتی پیدا کنید. هر برندی را که بخواهید در این مجتمع پیدا شده و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شود. رستوران و کافی شاپ و فست فود نیز در این مرکز وجود دارد و هر وقت که نیاز پیدا کنید، می‌توانید خود را به یک نوشیدنی یا غذای خوشمزه دعوت نمایید. اقامتگاه مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم، یکی از هتل‌ها ۳ ستاره قشم است که هزینه بسیار به‌صرفه و امکانات مناسبی دارد.

فاصله مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم از مراکز مهم

فاصله مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم از مراکز مهم

فاصله به کیلومتر

فاصله تا منطقه درگهان

1 کیلومتر

فاصله تا هتل مارینا

10 کیلومتر

فاصله تا رستوران گلدن فود

1 کیلومتر

فاصله تا ساحل قشم

17 کیلومتر

فاصله تا جزایر ناز قشم

25 کیلومتر

فاصله تا رستوران ریوگ

23 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه قشم

34 کیلومتر

تور قشم - سفر به بکرترین و بزرگترین جزیره ایران با قیمت های باورنکردنی!

نحوه دسترسی و ساعت کاری مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم

  • آدرس: هرمزگان، جزیره قشم، درگهان ، پشت بازار دریا، جنب پارکینگ دریا
  • ساعت کاری: روزهای زوج از 9 صبح تا نیمه شب، روزهای فرد به صورت شبانه روزی

مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم
عکس مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم
مجتمع تجاری پرشین گلف 1 در قشم

نظرات کاربران

  • rira rira 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    اگه از بومی‌ ها منطقه سراغ یک مرکز خرید هم چیز تموم و بگیرید، قطعا مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم رو بهتون معرفی می کنن. شما می‌ تونید بعد از چندین ساعت گشت و گذار توی مغازه‌ ها خودتون رو به رستوران ‌های خفن این مجموعه دعوت کنید و از ویوی دریا و صدای امواج لذت ببرید.
  • صالحی صالحی 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    خرید توی منطقه درگهان یکی از بهترین سرگرمی ‌هاست که می ‌تونید در جزیره قشم داشته باشید. پرشین گلف هم یک مرکز تجاری پر رونق و مهم هست که بهترین ابزار و لوازم رو با بهترین قیمت در اختیار شما قرار میده.
  • omid omid 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    شاید خیلی ‌ها با شنیدن سه ستاره بودن این مجموعه تصور کنن که با یک اقامتگاه با امکانات کم و نامناسب مواجه هستن اما این مجموعه علی ‌رغم ۳ ستاره بودن بهترین امکانات رو داره و خدمات توسط پرسنل در نهایت خوش ‌رویی و آرامش انجام میشه و این یک نکته بسیار مهمه که توجه منو جلب کرد.
  • زهرا زهرا 1402/09/12
    0 نفر پسندیدند
    درگهان از زیباترین مناطق قشمه که همیشه پر از و گردشگر و مسافر با توان مالی مختلف هست. اگه توانایی اسکان توی هتل‌ های لاکچری و لوکس رو ندارید، مجتمع تجاری پرشین گلف 1 قشم می ‌تونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.7 از 5 | از 106 کاربر