بازار نخل قشم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/27
بازدید: 518

آیا تاکنون بازار ابن بطوطه دبی را از نزدیک دیده‌اید؟ بازار زیبا و ارزان قیمت نخل واقع در درگهان شباهت بسیاری به ابن بطوطه دبی دارد. این بازار در نزدیکی دو بازار معروف دیگر به نام دو دلفین و اطلس قرار گرفته است. این مرکز خرید در ساختمانی دو طبقه واقع شده که دارای سرویس بهداشتی و یک نمازخانه است. همچنین، در طبقه اول و فاز اول پاساژ، می‌توانید مراکز تجاری را مشاهده کنید؛ اما در طبقه دوم، مراکز اداری و تفریحی و همچنین اقامتی قرار دارد. به طور کلی این مجموعه مساحتی برابر با 74 هزار متر مربع داشته و زیربنای آن برابر با 68 هزار متر مربع است. در داخل آن حدود 224 واحد تجاری و اداری قرار گرفته‌اند که انواع کالاهایی همچون لوازم بهداشتی و آرایشی، عطر و ادکلن، کیف، لباس و کفش و... را عرضه می‌نمایند. در مرکز خرید نخل می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را به صورت تکی و عمده خریداری کنید. همچنین، در بازار نخل قشم انواع رستوران و کافه‌هایی برای صرف وعده‌های غذایی و استراحت وجود دارد و علاوه بر آن می‌توانید غرفه‌های سیار خوراکی را مشاهده نمایید. البته در طبقه دوم این مرکز خرید می‌توانید انواع مراکزی همچون املاکی، رنت‌کار، خدماتی و مسافرتی را مشاهده نمایید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. فاصله بازار نخل تا مراکز مهم قشم
  2. دسترسی و ساعت کار بازار نخل قشم

فاصله بازار نخل تا مراکز مهم قشم

نام مراکز نزدیک به بازار نخل قشم

فاصله به کیلومتر

مرکز خرید ستاره قشم

25

مرکز خرید دو دلفین

1

بازار اطلس

0

مجتمع تجاری نور

1

مرکز خرید خلیج‌فارس

25

مرکز خرید فردوسی

24

بازار قدیم

2

بازار پردیس

25

تور قشم - سفر به بکرترین و بزرگترین جزیره ایران با قیمت های باورنکردنی!

دسترسی و ساعت کار بازار نخل قشم

  • آدرس بازار نخل قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، جنب پاساژ اطلس
  • ساعت کار: 9:00 صبح الی 22:00 شب

بازار نخل قشم
بازار نخل در قشم
عکس بازار نخل قشم
تصویر بازار نخل قشم

نظرات کاربران

  • saba rad saba rad 1402/09/07
    0 نفر پسندیدند
    اگر فروشنده هستید، حتما به بازار نخل قشم سر بزنید. یقینا اجناس این بازار با خرید عمده خیلی به صرفه اس و سود زیادی رو به همراه داره. در این بازار، ارقام کالاها به صورت عمده و خرده‌ به مشتریان عرضه می شه.
  • mobin mobin 1402/09/07
    0 نفر پسندیدند
    به اون دسته از افرادی که به همراه خانواده به این بازار میرن، پیشنهاد می کنم که به طبقه دوم سر بزنن و به مرکز تفریحی کودکان برن. کودکان تو این مجموعه می تونن از انواع بازی‌های سرگرم کننده لذت ببرند.
  • m.bagheri m.bagheri 1402/09/07
    0 نفر پسندیدند
    بازار نخل از پرطرفدارترین بازارهای این جزیره است. تو این بازار می تونید هم به امور خدماتی و اداری بپردازید و هم خریدهاتونو انجام بدین. در بازار نخل بیشتر از 422 مرکز خرید وجود داره که انواع کالاهایی مثل لوازم آرایشی، کیف و کفش، لباس زنانه و مردانه، لباس‌های کودکانه، عطر و ادکلن و... رو می تونید بخرید.
  • سحر سحر 1402/09/07
    0 نفر پسندیدند
    طراحی معماری بازار نخل بسیار ستودنیست. طراحی معماری آن از بازارهای قدیمی و سنتی قشم الهام گرفته شده اما در عین حال ساختار و جلوه مدرن و زیبایی داره. در این بازار علاوه بر خرید، می تونید کودکان رو به مراکز تفریحی بسپارید.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.7 از 5 | از 106 کاربر