کافه های ایروان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/04
بازدید: 754
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

ایروان، شهری زنده و پویا با کافه‌ها و رستوران‌های مختلف که لذت سفر را دوچندان می‌کنند. بعد از گردش تفریح در شهر زیبای ایروان می‌توان سری به کافه‌های این شهر زد و حس چشیدن قهوه‌ای ناب را تجربه کرد. علاوه‌بر چشیدن نوشیدنی‌های خوش‌طعم و معرکه می‌توان از آرامش موجود در کافه‌های ایروان و همچنین دیزاین زیبای آن‌ها لذت برده و خاطرات خوشی را برای خود رقم زد. حضور در کافه‌های باعث می‌شود تا شما با افراد و اهالی شهر بیشتر آشنا شده و از فرهنگ و آداب‌ورسوم آن‌ها آگاهی یافته و اطلاعاتی را به دست آورید. 

بهترین کافه های ایروان

کافه کمپانی ایروان

اگر به‌دنبال کافه‌ای لوکس و مجلل هستید یا قصد دارید که از مهمانان خود در جایی لاکچری پذیرایی کنید، ویشنهاد می‌شود که کافه کمپانی را انتخاب نمایید. جالب است بدانید که کافه کمپانی یک برند بین‌المللی است و در کشورهای مختلفی شعب خود را راه‌اندازی کرد. از کشورهایی که از این کافه بهره‌مند هستند می‌توان به مصر، اتریش، روسیه، کرواسی، مراکش، آمریکا و... اشاره نمود. علاقه‌مندان به قهوه اسپرسو می‌توانند در این کافه نهایت لذت را ببرند. 
این کافه زیبا در تهیه قهوه اسپرسو بسیار شهرت داشته که می‌توان از طعم بی‌نظیر آن بهره برد. زمانی که به ایروان سفر کرده‌اید می‌توانید دو شعبه از کافه کمپانی را مشاهده نمایید که در فاصله دوری از یکدیگر قرار گرفته‌اند. کافه کمپانی دکوراسیون و دیزاین بسیار زیبا و دلچسبی دارد که فضایی آرامش‌بخش را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

سفر به کشور زیبا و تاریخی ارمنستان!

کافه کمپانی ایروان

کافه آرارات ایروان

کافه رستوران آرارات در ایروان توانسته نظر بسیاری از گردشگران و اهالی را به خود جلب کند. بسیاری از افراد مشهور نیز از این کافه رستوران استقبال کرده‌ و کافه آرارات را مقصد سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌های خود قرار می‌دهند. قدمت کافه آرارات بسیار زیاد است و می‌تواند دلیلی برای استقبال و محبوبیت این کافه باشد. کافه آرارات فضایی سنتی و دلنشین دارد که خستگی شما را برطرف ساخته و شما را برای داشتن روزی زیبا آماده می‌کند. انواع نوشیدنی‌ها، دسرها، غذاهای محلی ارمنستان، انواع پیش‌ غذا و... در این کافه موجود هستند که با کیفیت بالایی طبخ می‌شوند. در کافه آرارات موسیقی زنده پابرجا بوده و می‌توان از آن لذت برد.

کافه آرارات ایروان

AfroLab Roastery ایروان

اگر به‌دنبال کافه‌ای حرفه‌ای هستید که در تهیه نوشیدنی‌ها تبحر داشته باشد، می‌توانید افرولب روستری را انتخاب کنید. تنوع قهوه‌ها در این کافه بالا بوده و می‌توان به‌راحتی به سلیقه و نیاز خود پاسخ مثبت داد. سبک چیدمان و طراحی کافه افرولب روستری مدرن است که با رفتن به تراس موجود در مجموعه در کنار نوشیدن قهوه فوق‌العاده، از هوای مطبوع و دلپذیر ایروان لذت برد. در این مجموعه شاهد غذاهای آماده خواهید بود که در صورت نیاز و در زمان گرسنگی می‌توانید به این قسمت مراجعه کرده و از امتحان کردن غذاهای خوش‌طعم ایروان لذت ببرید.

کافه در ایروان

Coffeestory ایروان

اگر به‌دنبال آرامش هستید کافی استوری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فضای آن آرامش‌بخش و زیبا است که روح را التیام می‌بخشد. قیمت محصولات خوراکی آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده و می‌تواند بهترین گزینه برای خرج‌های اقتصادی باشد. در منوی این کافه می‌توان پیش غذاهای لذیذ بسیاری را مشاهده کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به بیکن، پاستا، برگر و... اشاره کرد. موقعیت مکانی این کافه باعث شده تا طرفداران آن افزایش یابند؛ چراکه کافی استوری دقیقا در مرکز شهر قرار دارد. وجود تلویزیون می‌تواند مفید باشد و وای ‌فای رایگان موجود در مجموعه از مزایای این کافه به شمار می‌رود. در پشت کافه با بار بزرگی روبه‌رو خواهید شد که نوشیدنی‌های باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد. 
 
سخن پایانی

ایروان از آن شهرهایی به شمار می‌رود که از تنوع کافه و رستوران‌های بالایی برخوردار است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرد. کافه آرارات که یکی از باکیفیت‌ترین کافه‌های ایروان نام داشته و به ‌لیل قدمت بالای خود، مورد توجه افراد مشهور نیز قرار دارد. کافه کمپانی ایروان به شهرت جهانی دست یافته و در کشورهای بسیاری شعب خود را تاسیس نموده و در شهر ایروان نیز دو شعبه دارد که مشابه یکدیگر هستند. کافی استوری یکی دیگر از کافه‌های باکیفیت ایروان است که قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن سبب شده تا به محبوبیت بسیاری در میان افراد دست یابد و بتوان در شرایط اقتصادی نامساعد نیز به این کافه مراجعه کرد.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر