موی پارک استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 2995
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا شما جزء آن دسته از افرادی هستید که معتقدند رفتن به شهربازی سن و سال نمی‌شناسد؟ آیا همیشه به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستید و تفریح و گشت‌و‌گذار در یک شهربازی را به دیگر نقاط تفریحی ترجیح می‌دهید؟ اگر جواب شما به پرسش‌های بالا مثبت است بی شک موی پارک استانبول یکی از بهترین مکان‌های تفریحی و هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. چرا که این پارک در نوع خود کم‌نظیر بوده و برای هر رده سنی خاصی مناسب است. شما می‌توانید با رفتن به این شهر بازی نهایت هیجان، سرگرمی و لذت را تجربه نمایید.

پارک موی استانبول

موی پارک استانبول 

موی پارک استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های اروپا است که به نوعی می‌توان آن را بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده در جهان نیز به شمار آورد. این شهربازی در مرکز خرید مال آف قرار داشته و دو طبقه از این بازار را به خود اختصاص داده است. در طبقه اول این شهربازی شما می‌توانید وسایلی مخصوص به بازی بزرگسالان را پیدا کنید که بسیار پر هیجان و استراتژیک هستند. در طبقه دوم آن وسایلی متناسب با بازی کودکان طراحی شده است تا تمامی افراد بتوانند از این شهر بازی استفاده کرده و نهایت هیجان را تجربه نمایند.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

موی پارک استانبول

معرفی شهربازی زیبای موی پارک استانبول

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم موی پارک بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده استانبول است که مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع دارد. این شهر بازی با بودجه‌ای بالغ بر ۳۶ میلیون دلار ساخته شده است. شما می‌توانید در آن به انواع وسایل بازی و تفریحی، امکانات خدماتی و رفاهی، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، پله برقی و سرویس بهداشتی دسترسی داشته باشید.
از آنجا که شهربازی موی پارک استانبول در یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید استانبول قرار دارد؛ بنابراین کسانی که برای بازدید و خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کنند. در واقع با یک تیر چند نشان زده و می‌توانند در کنار خرید به شهربازی واقع در طبقه آخر پاساژ بروند و خانوادگی تفریح نمایند. برای استفاده از محیط شاد و مفرح شهربازی موی پارک استانبول شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به این مجموعه مراجعه کنید. در این صورت روزی پر از هیجان، استرس و نشاط را برای خود و فرزندانتان رقم خواهید زد. 

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

شهربازی موی پارک

بخش های جذاب و مختلف در موی پارک استانبول

مجموعه دیدنی و پرطرفدار موی پارک استانبول طیف وسیعی از بازی‌ها اعم از: نوسان غول، شاتل پر سرعت، تونل سرگرمی، ترن، بازی‌های الکترونیکی، کارناوال، چرخ و فلک، هتل وحشت و بیش از ۲۰ دستگاه مهیج را در خود جای داده است. بدین صورت گردشگران می‌توانند با رفتن به شهربازی خاطره‌ای خوش از سفر را برای خود رقم بزنند. در ادامه می‌خواهیم شما را با بخش‌های مختلف بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده استانبول آشنا نماییم که قطعا بازدید از این مکان برای شما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

موی پارک استانبول

بخش کاروان

یکی از بخش‌های جذاب موی پارک استانبول برای کودکان یک تا چهار سال بخش کاروان است. در این قسمت کودکان می‌توانند سوار بر قطار‌هایی با صندلی‌های رنگین شده و از مسیر زیبا با ارتفاع ۹۰ سانتی متری عبور کنند. ناگفته نماید که تمامی تمهیدات لازم برای ایمنی کودکان در این قسمت در نظر گرفته شده است تا هیچ گونه خطری جان کودکان شما را تهدید نکند.

موی پارک استانبول

بخش فان هاوس

بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین و منحصربه‌‌فردترین بخش‌های موی پارک استانبول قسمت ‏فان هاوس است و تمامی سنین می‌توانند از آن استفاده نمایند. از این رو حتما به شهربازی موی پارک استانبول بروید. شما می‌توانید همراه با تمامی اعضای خانواده خود روی سطح لغزنده‌ای از بین استوانه‌های متحرک عبور کنید. با این کار تمرکز خود را بسنجید. همچنین مانع‌هایی نیز برای ایجاد هیجان بیشتر در این بخش تعبیه شده است که برای تمام شدن بازی، افراد باید از آن عبور کنند. برای استفاده از این قسمت تنها افراد بالای ۶ سال اجازه ورود دارند. 

بهترین شهربازی های استانبول - فهرستی از بهترین شهربازی های استانبول

پرواز علاالدین

پرواز علاءالدین

اکثر کودکان رویای پرواز بر رودخانه‌های خروشان را در ذهن می‌پرورانند. بنابراین شهربازی موی پارک قسمتی را برای آنان طراحی کرده است تا بتوانند به شکلی واقعی از رودخانه خروشان گذر کرده و لذت پرواز را تجربه نمایند. با سوار شدن در پرواز علاءالدین کودکان تا ارتفاع دو متر بالا می‌روند که این موجب می‌شود حسی مشابه عبور از رودخانه‌ای عظیم برای آن‌ها تداعی شود. برای استفاده از پرواز علاالدین لازم است بدانید که محدودیت سنی برای استفاده از این بخش وجود دارد. تنها کودکان بالای ۸ سال می‌توانند سوار و پرواز علاءالدین شوند.

پرواز علاالدین

بازی های ورزشی

اگر به دنبال ورزش‌های تیمی هستید و می‌خواهید با انجام بازی‌هایی نظیر بسکتبال یا پینت‌بال به یک بازی گروهی بپردازید. بخش بازی‌های ورزشی در شهربازی موی پارک استانبول بهترین مکان برای شما خواهد بود. چرا که می‌توانید در آنجا به انجام بازی‌های ورزشی پرداخته و به تقویت عضلات و پرورش روحیه خود کمک کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید با انجام بازی‌های گروهی و خانوادگی روزی خاطره‌انگیز را برای خود بسازید.

بازی های ورزشی

کارناوال بازی های پارک در موی پارک استانبول

اگر کودکان یک تا سه سال دارید بخش کارناوال بازی در موی پارک استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح و سرگرمی کودکان شما خواهد بود. در این بخش کودکان شما می‌توانند با انجام بازی‌هایی مانند ماهی‌گیری روی سطوح شیبدار و لغزنده با دیگر کودکان هم سن خود به بازی و تفریح بپردازند. در کارناوال بازی‌های پارک در موی پارک استانبول کودکان می‌توانند از حوضچه‌های کوچک آبی، کوسه و انواع ماهی‌ها را صید نمایند. جالب است بدانید که پس از موفقیت می‌توانند به جوایز تعیین شده دست پیدا کنند. فراموش نکنید که اگر به استانبول سفر کردید حتما کودکان خود را برای بازدید از بخش کارناوال به موی پارک استانبول ببرید. از این رو خاطراتی خوش از بازی‌های  کودکی را برایشان رقم خواهید زد.

موی پارک استانبول

هتل وحشتناک

هتل وحشت موی پارک استانبول برای آن دسته از افرادی که به دنبال ترس، وحشت و هیجان هستند مناسب است. در واقع تنها افرادی می‌توانند از این بخش دیدن کنند که دل و جرئت بسیاری داشته باشند و می‌خواهند آدرنالین بیشتری را تجربه نمایند. هتل وحشت مساحتی بالغ بر ۷۵۰ متر مربع دارد. در هتل وحشتناک موی پارک اشخاص با چهره‌هایی ترسناک و لباس‌های آلوده به خون، در محیط‌هایی دلهره‌آور و خاص حضور دارند. از این رو شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. برای استفاده از این قسمت باید توجه داشته باشید که تنها افراد بالای ۱۲ سال اجازه ورود به آن را دارند. همچنین بانوان باردار و افراد مسن نمی‌توانند به این بخش وارد شوند.

هتل وحشتناک

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با قسمت‌های مختلف بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده استانبول آشنا نماییم تا در سفر به استانبول به این مجموعه مراجعه کنید. شما می‌توانید لذت بازی و هیجان در یک شهربازی سرپوشیده را تجربه نمایید. همچنین شما می‌توانید در کنار بازی و سرگرمی در موی پارک استانبول از مرکز خرید مال آف نیز دیدن کنید. در آخر بهترین اجناس خارجی را از آنجا تهیه خواهید کرد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر