سفر رمانتیک به کیش

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 381
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

به دنبال یک مقصد داخلی برای تجربه سفری رمانتیک می‌گردید؟ به کیش سفر کنید! این جزیره زیبا را باید مقصدی کاملا مناسب برای یک سفر عاشقانه دانست. از تماشای غروب زیبا در ساحل گرفته تا دیدن پرواز یک بالن در هوای گرم می‌توانند به تجربیاتی عاشقانه و دو نفره تبدیل شوند. پس اگر تازه ازدواج کرده‌اید و یا به دنبال کسب یک تجربه رمانتیک در سفری دو تایی هستید، می‌توانید مسافرت‌تان به کیش را براساس اطلاعاتی که قرار است از این مقاله به دست آورید، برنامه‌ریزی کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم راه و روش یک سفر رمانتیک به کیش را بررسی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. 

سفر رمانتیک به کیش

لوازم سفر به کیش - در سفر به کیش چی ببریم؟

باید ها و نبایدهای سفر رمانتیک به کیش

برای یک سفر عاشقانه به جزیره کیش باید ابتدا برنامه‌ریزی کلی برای این سفر انجام دهید، هتلی که می‌خواهید در آن اقامتی عاشقانه داشته باشید را انتخاب کنید. سپس جاهای گردشگری که می‌خواهید در طول سفرتان ببینید را انتخاب کنید و در نهایت لیستی از کارای عاشقانه که می‌توانید در طول این سفر انجام دهید را تهیه کنید.

یکی از کارهایی که نباید فراموش کنید، چک کردن هواشناسی قبل از سفر است. اگر زمانی را برای سفر خود انتخاب کنید که آب و هوای مناسبی بر جزیره حکم فرما نباشد. مثلا خیلی گرم باشد و یا رگبارهای زمستانی اتفاق بیفتد؛ آنطور که باید و شاید به شما خوش نخواهد گذشت.

اگر برای ماه عسل‌تان راهی کیش می‌شوید، کار دیگری که نباید فراموش کنید، استفاده از امکانات ویژه‌ای است که برخی هتل‌ها به بهانه ماه عسل برای زوج‌های جوان درنظر می‌گیرند. قطعا وجود این امکانات می‌تواند سفر شما را شیرین‌تر کند.

یکی دیگر از نبایدها در طول هر مسافرت، حتی سفر عاشقانه، بی احترامی به عقاید سنتی و مذهبی در این جزیره است. همانطور که مردم خونگرم جزیره قشم با مهمان‌نوازی سفر را به کام شما شیرین می‌کنند، شما هم با احترام به عقاید سنتی و مذهبی آنها جبران کنید و اجازه دهید در ذهن آنها هم خاطره خوبی از گردشگران باقی بماند.

فرصتی که نباید در سفر عاشقانه به کیش از دست بدهید، نوش جان کردن غذاهای محلی جزیره است. اگر از قبل رستوران مورد نظرتان را رزرو کنید و به آنها بگویید که برای ماه عسل به جزیره آماده‌اید، حتما یک میز عاشقانه دو نفره برایتان خواهند چید.

بایدها و نبایدهای سفر رمانتیک به کیش

خاطره سازی در جاهای رمانتیک کیش

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید در سفر عاشقانه به کیش انجام دهید، تجربه کردن چیزهایی است که به حال و هوای رمانتیک شما بخورد. در ادامه برخی از این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

تماشای دونفره غروب آفتاب از فراز کشتی یونانی

تماشای غروب آفتاب به خودی خود یک تجربه رمانتیک است، حالا تصور کنید که این تجربه را هنگامی که در کشتی یونانی هستید و چشم‌انداز پیش روتان دریاست، انجام دهید. چه چیزی از این شیرین‌تر؟ پس در سفر دوتایی به جزیره کیش بازدید از کشتی یونانی را در لیست کارهای خود قرار دهید و زمان را برای غروب آفتاب در نظر بگرید تا رمانتک‌ترین لحظه سفرتان را ثبت کنید.

غروب بی نظیر کیش در کنارکشتی یونانی

تجربه دوچرخه سواری دو نفره در جزیره

دوچرخه‌سواری و گشت و گذار در جزیره با دوچرخه یکی از تفریحات جذابی است که می‌توانید در کیش انجام دهید. حالا اگر را به صورت دو نفره همراه با کسی که دوستش دارید تجربه کنید، یقینا لذتش دو برابر خواهد شد. یک مسیر دوچرخه‌سواری در جزیره کیش وجود دارد که بسیار زیبا و رمانتیک است. این مسیر 75 کیلومتری تقریبا از همه جای کیش رد می‌‎شود و شما در کنار دوچرخه‌سواری می‌توانید همه جای این شهر  زیبا را هم ببینید.

تجربه دوچرخه سواری در کیش

ساحل و قدم زدن‌های دوتایی

یکی دیگر از کارهایی که تجربه دو نفره آن لذت بیشتری دارد، قدم زدن در سواحل کیش است. کجا بهتر از سواحل مرجانی و بسیار پاکیزه کیش؟ در سواحل به حز قدم زدن می‌توانید آفتاب بگیرید، عکاسی کنید و برخی تفریحات دو نفره را تجربه کنید. اما اگر هدفتان قدم زدن و عکاسی است، بهتر است سواحل خلوت و یا حتی جزیره ‌های اطراف کیش مانند جزیره هندورابی را برای این کار انتخاب کنید.

قدم زدن در ساحل کیش

عاشقانه مثل تفریحات دو نفره

برخی از تفریحات آبی کیش و حتی تفریحات غیر آبی را می‌توانید به صورت دونفره انجام دهید، برای مثال می‌توانید دو نفره سوار بالن شوید و خلیج فارس را از فراز آسمان‌ها ببینید، همچنین می‌توانید بلیط دو نفره سافاری رزرو کنید و یا دست در دست هم سوار قایق کف شیشه‌ای شوید و آبزیان خلیج فارس را زیر پایتان احساس کنید و در نهایت می‌توانید سوار پاراگلایدر دو نفره شوید و پرواز را تجربه کنید.

گردش در شب‌های جزیره

جزیره کیش شب‌های بسیار زیبا و پر هیاهویی دارد و به همین دلیل گردش شبانه در آن یکی از فعالیت‌های مورد علاقه گردشگران است. در سفر عاشقانه به کیش هم می‌توانید این تجربه را به دست آورید. می‌توانید در جنگ‌های شبانه شرکت کنید، سوار تله کابین شوید، در شهر زیبای کیش قدم بزنید و به انجام تفریحاتی همچون بولینگ بپردازید. 

شبگردی در کیش

جاهای دیدنی کیش در شب - شب در کیش کجا بریم ؟ دیدنی‌ها و تفریحات کیش در شب + عکس

اقامت در رمانتیک ترین هتل های کیش

اگر سوال شما هم این است که در سفر رمانتیک‌ به جزیره زیبای کیش کجا اقامت کنیم؟ باید بگوییم، در این جزیره زیبا چندین هتل با خدمات ماه عسل وجود دارد که اقامت در آنها سفر و اقامت را برای زوج‌های جوان شیرین‌تر می‌کند. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل ترنج کیش، عاشقانه‌های روی آب

هتل ترنج را باید یکی از هتل‌های جزیره دانست که خدمات هانی مون به مسافرانی که تازه ازدواج کرده‌اند ارائه می‌دهد. اگر هنگام رزرو به مسئولین هتل بگویید که برای ماه عسل راهی جزیره می‌شوید،  هنگام ورود به اتاق خود در هتل با تزئیناتی همچون شمع‌ها و گل‌های رنگارنگ، رو تختی سفید و نورپردازی‌های زیبا روبه‌رو خواهید شد.

هتل ترنج کیش؛ عاشقانه های روی آب

برای رزرو تور کیش در کدام هتل ها اقامت کنیم؟

هتل داریوش کیش، رمانتیک اما مقرون به صرفه

یکی دیگر از هتل‌هایی که به مهمانان تازه زوج شده خود خدمات ماه عسل ارائه می‌دهد، هتل داریوش است. اگر برای گذراندن اولین سفر بعد از ازدواج خود راهی جزیره می‌شوید، بهترین زمان است که تجربه اقامت در هتل فوق لاکچری جزیره را امتحان نمایید زیرا مسئولین این هتل به زوج‌هایی که برای ماه عسل خود به کیش آماده‌اند تا 50 درصد تخفیف می‌دهند و بنابراین می‌توانید با یک هزینه بسیار کم در یک هتل لاکچری اقامت کنید.

هتل داریوش کیش یک اقامت بی نظیر عاشقانه

هتل میراژ، دیزاین مخصوص عروس و داماد

یکی دیگر از هتل‌های خوب برای اقامت زوج‌های جوان در طول سفر عاشقانه‌شان به جزیره کیش، هتل میراژ است. این هتل اتاق‌های خود را برای ورود تازه عروس و داماد دیزاین می‌کند و این اتاق‌ها را با شمع و گل و ... تزیین می‌نماید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید، توصیه می‌شود سوئیت پرزیدنتال آن را رزرو کنید تا علاوه خدماتی که در پکیج ماه عسل به شما ارائه می‌شود، بتوانید از منظره رو به دریا و امکانات مجهز نیز بهره ببرید.

هتل میراژ کیش اقامت رمانتیک

برای ماجراجویی عاشقانه آماده‌اید؟

در این مقاله درباره اینکه چگونه می‌توانید یک سفر رمانتیک به جزیره کیش داشته باشید و در این سفر باید چه کارهایی را تجربه کنید، به سراغ چه تفریحاتی بروید و در کدام هتل‌ها اقامت نمایید، حرف زدیم. حالا دیگر اطلاعات کافی برای برنامه‌ریزی یک سفر رمانتیک به کیش را دارید، پس اگر آماده‌اید همین حالا تور کیش را از وبسایت لحظه آخر رزرو کنید. اگر هم قبلا تجربه چنین سفری را داشته‌اید چه به کیش و چه به دیگر مقاصد را داشته‌اید؛ تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان وبلاگ لحظه آخر به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر