تفریحات آبی کیش

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/24
بازدید: 954
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

زمانی که نام جزیره کیش را می‌شنوید، اولین چیزی که به ذهتان می‌رسد چیست؟ به جز تفریحات آبی فراوان مگر چیز دیگری می‌تواند باشد؟ منطقه آزاد کیش در جنوب ایران، در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد. وجود سواحل خلیج فارس و دریایی که به جز فصل زمستان همیشه آرام است، این شهر را جای مناسبی برای انجام تفریحات آبی همچون غواصی، قایق‌سواری، جت اسکی، فلای بورد، بنانا سواری، شاتل سواری، پاراسل، اسکوتر و... تبدیل کرده است. بسیاری از این تفریحات را در هیچ جای دیگر ایران نمی‌‎توان انجام داد و به همین خاطر است که سالانه گردشگران زیادی از شهرهای مختلف ایران و برخی کشورهای دیگر راهی جزیره می‌شوند تا با انجام تفریحات آبی فوق‌العاده‌اش، سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. هزینه تفریحات آبی کیش بالاست و اگر بخواهید در طول سفر همه آنها را امتحان کنید باید مبلغ زیادی بپردازید. بنابراین توصیه می‌شود از میان آنها، بلیط چند مورد را که بیشتر از همه دوست دارید، امتحان کنید را تهیه فرمایید. در این مطلب قصد داریم لیستی از تفریحات آبی همراه با توضیحات‌شان را ارائه دهیم تا اطلاعات کافی برای انتخاب در اختیار داشته باشید.  

تفریحات آبی کیش

لیست تفریحات آبی کیش

  1. غواصی
  2. اسکوتر غواصی
  3. جت اسکی
  4. اسکی روی آب
  5.  پاراسل سواری
  6. شاتل
  7. بنانا
  8.  فلای بورد
  9. پدل برد
  10. کایت بردینگ
  11. قایق تفریحی
  12.  کشتی های لوکس تفریحی
  13.  قایق کف شیشه ای
  14.  ماهیگیری
  15. پارک آبی کیش
  16. پلاژهای کیش
  17. بیگ بال
  18. پارک دلفین
  19. کایاک سواری

تفریحات آبی و دریایی کیش

جاهای دیدنی کیش - لیست کامل جاذبه های گردشکری کیش + عکس + قیمت +آدرس

غواصی و مشاهده دنیای زیر آب های خلیج فارس

یکی از تجربیات لذت‌بخش و شگفت‌انگیز در جزیره کیش، غواصی در آب‌های خلیج فارس است. این جزیره مکانی عالی برای مشاهده آبزیان زیبا و رنگارنگ زیر آب است. بنابراین زمانی که در آب‌های خلیج فارس غواصی می‌کنید و این آبزیان را از نزدیک می‌بینید، در حال ثبت یکی از خاص‌ترین خاطرات زندگی خود هستید. برای غواصی نیاز نیست شنا کردن بلد باشید زیرا در طول مسیر یک مربی اختصاصی شما را هدایت خواهد کرد. همچنین لازم نیست تجهیزات خاصی همراه خود ببرید زیرا هر آنچه که لازم دارید در اختیارتان قرار می‌گیرد فقط کافی است شلوارک، حوله و دمپایی با خود ببرید. امکان انجام غواصی در جزیره زیبای کیش هم برای آقایان و هم خانم‌های بالای 10 سال وجود دارد.

هزینه: بلیط معمولی: ۲۵۰هزار تومان، بلیط ویژه: 650 هزار تومان، هزینه عکاسی: بین ۱۱۰ تا ۱۵۰هزار تومان

مدت زمان تفریح: ۱۰ دقیقه آموزش، 20 دقیقه زیر آب

ساعت مراجعه : آزاد بین ساعت 10 الی 16

آدرس: همه کلو‌پ‌های کیش

غواصی در کیش؛ یک تفریح آبی مهیج

اسکوتر غواصی زیر دریایی جزیره کیش

اسکوتر غواصی نوعی غواصی با تجهیزات ویژه و کپسول اکسیژن برای غواصی در عمق‌های زیاد دریا است. این تفریح جذاب توجه بسیاری از گردشگران جزیره کیش را جلب کرده است؛ چرا که این امکان را به آنها می‌دهد تا موجودات رنگارنگ آب‌های خلیج فارس را از نزدیک و با ایمنی کامل مشاهده کنند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی را تجربه نمایند. در طول تمام ماجراجویی، یک مربی حرفه‌ای همراه شماست و تا عمق 10 متری در زیر آب همراهتان می‌شود. اسکوتر غواصی برای افرادی با قد بالای 130 سانتی‌متر و سن بالای 8 سال مناسب است و بانوان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند از آن استفاده کنند. برای انجام این تفریح هم نیازی به شنا کردن نیست و وسیله خاصی هم به جز شلوارک، حوله و دمپایی لازم نیست همراه خود داشته باشید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره انواع غواصی در جزیره کیش به دست آورید، نگاهی به مقاله مربوط به بیاندازید.

هزینه: حدود 800 هزار تومان

مدت زمان: 15 تا 20 دقیقه

ساعت مراجعه: 9 صبح تا 4 عصر

اسکوتر غواصی زیردریایی جزیره کیش

تفریح هیجان انگیز جت اسکی در کیش

جت اسکی یکی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز است که بسیار مورد توجه گردشگران مناطق ساحلی از جمله گردشگرانی که راهی جزیره کیش می‌شوند؛ قرار گرفته است. این تجربه در تمام کلوپ‌های دریایی کیش ارائه می‌شود و مناسب برای هر سنی است. جت اسکی در واقع یک موتور است که می‌توانید با آن روی آب حرکت کنید. این ورزش انفرادی است و بیشتر کسانی که آن را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند دوست دارند با حرکات آکروباتیک ترکیبش کنند. 

هزینه: حدود یک میلیون تومان

مدت زمان: 15 دقیقه (توجه داشته باشید که هر 15 دقیقه اضافه به هزینه شما، 150,000 تومان به افزوده می‌شود.)

ساعت مراجعه: 10 الی 17

آدرس: ساحل دامون

جت اسکی در کیش یک تفریح آبی هیجان انگیزه

بزرگ ‌ترین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در کیش

بزرگ‌ترین مجموعه اسکی روی آب خاورمیانه، در جزیره کیش واقع شده است. این ورزش به دو نوع اسکی روی آب با قایق و کیبل اسکی تقسیم می‌شود و هر کدام از این دو نوع ورزش طرفداران خودشان را دارند. برای انجام این ورزش خاص به مهارت خاصی نیاز ندارید و با یک آموزش ابتدایی و ساده که در همان مکان به شما داده می‌شود، می‌توانید این تفریح لاکچری را انجام دهید. لوازم و تجهیزات این ورزش هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت و بنابراین لازم نیست چیزی همراه با خود ببرید. کیبل اسکی روی آب هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده خواهد بود.

هزینه: 650 هزار تومان

مدت زمان:12 دقیقه

ساعت مراجعه: از 9 الی 16

سایت اسکی روی آب یک تفریح آبی شاد

تجربه هیجان انگیز پرواز با پاراسل کیش

پاراسل کیش یکی از تفریحات آبی محبوب است که برای دوستداران پرواز بسیار وسوسه‌انگیز و جذاب محسوب می‌شود. با این تفریح، شما می‌توانید بدون استفاده از هواپیما از پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس لذت ببرید. در این تفریح یک بالن به واسطه کابلی به قایق متصل می‌شود. زمانی که شما سوار شدید، در جایگاه مخصوص به خود نشستید و موارد ایمنی لازم هم چک شد؛ به ارتفاع تعیین شده فرستاده خواهید شد و می‌توانید در کمال آرامش، آب‌های آبی خلیج فارس را از فراز آسمان‌ها ببینید. این تفریح  هم برای آقایان، هم خانوم‌ها و هم کودکان بالای 5 سال مناسب است.

هزینه: 650 هزار تومان

مدت زمان: 45 دقیقه قایق‌سواری، 6 دقیقه پرواز

توضیحات: امکان استفاده همزمان 2 نفر از یک چتر

لذت پاراسل سواری کیش یک تفریح آبی با نشاط

شاتل سواری در کیش، یک هیجان دسته جمعی

شاتل را باید یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات جزیره کیش دانست که آن را به‌صورت دسته جمعی انجام می‌دهند. برای انجام این تفریح تیوپ‌هایی وجود دارد که شما سوار آنها می‌شود و به وسیله یک قایق تندرو با سرعت بالا تیوپ را در دریا می‌کشد و اوج هیجان را به شما تزریق می‌کند. برای شاتل سواری لازم نیست تجهیزات خاص با خود ببرید بلکه همه این تجهیزات در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نکته مهمی که باید بدانید این است که این تفریح را به‌صورت یک نفره نمی‌توانید انجام دهید.

هزینه: 218 هزار تومان

مدت زمان: 20 دقیقه

شاتل سواری در کیش تجربه یک تفریح آبی دسته جمعی

جاهای دیدنی کیش در شب - شب در کیش کجا بریم ؟ دیدنی‌ها و تفریحات کیش در شب + عکس

بنانا سواری در کیش، ترکیب خنده و هیجان

در بنانا سواری هم دقیقا شبیه به شاتل‌سواری شما سوار تیوپ شده و با قایق‌های تندرو به سطح آب کشیده خواهید شد. تشابه این تفریح با شاتل‌سواری شکل تیوپ‌شان است. تیوپی که در بنانا سواری استفاده می‌شود شبیه به موز است و اصلا به همین دلیل هم این نام را رویش گذاشته‌اند. این تفریح را می‌توانید به‌صورت چهار الی هشت نفره انجام دهید.

هزینه: 200 هزار تومان

مدت زمان: 15 دقیقه

ساعت مراجعه: 9 الی 16:30

آدرس: کیش، نزدیک پارک ساحلی مارینا

بناناسواری در کیش؛ یک تفریح آبی خانوادگی

فلای بورد کیش، چند دقیقه دلفین باش

فلای برد یک تفریح هیجان‌انگیز است که در آن شخص ورزشکار با کمک جت‌اسکی‌های قدرتمند، مانند یک دلفین، از آب خارج می‌شود و در هوا پایدار می‌ماند و سپس دوباره به داخل آب بازمی‌گردد. در این ورزش شما باید عکس العمل‌ها و تفریحات فوری انجام دهید و بتوانید هنگامی که روی سطح آب به پرواز در می‌آیید، تعادل خود را حفظ کنید. اما لازم نیست که از قبل آموزش خاصی دیده باشید بلکه 5 دقیقه قبل از شروع، هر آنچه که باید بدانید به شما آموزش داده می‌شود. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند این تفریح هیجان‌انگیز فلای برد را در جزیره کیش انجام دهند.

هزینه: 870 هزار تومان

مدت زمان: 15 الی 20 دقیقه

ساعت مراجعه: 9 الی 16

آدرس: اسکله تفریحی یا ساحل سیمرغ

فلای برد کیش؛ تفریحی که حریف می طلبد!

پدل برد کیش، تجربه آرامش واقعی در جزیره

یکی از تفریحات نسبتا جدید آبی در جزیره کیش، استفاده از پدل بردها است. پدل برد یک تخته ویژه برای شناور ماندن روی آب بوده که به آرامش و تقویت عضلات بسیار کمک می‌کند؛ این تفریح برای افرادی که یوگا را دنبال می‌کنند، جذابیت خاصی دارد. پدل بورد محدودیتی از نظر سن یا جنسیت ندارد و تمام آموزش‌ها و تجهیزات لازم برای این تفریح در کلوپ‌های دریایی در دسترس قرار دارد. این تفریح را هم قبل از اینکه شروع کنید به شما آموزش می‌دهند.

هزینه: 550 هزار تومان

مدت زمان: 1 ساعت

آدرس: ساحل مرجان، کلوپ مارینا

پدل برد کیش؛ یک تفریح آبی هیجان انگیزه تکنفره

کایت بردینگ در جزیره کیش

این ورزش ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است و از نیروی کشش کایت برای حرکت و نگه‌داشتن تخته اسکیت استفاده می‌شود. کایت بردینگ برای افرادی مناسب است که آمادگی جسمانی و مهارت کافی برای این ورزش را دارند. همچنین نباید در سه ماه گذاشته سابقه هیچگونه عمل جراحی را داشته باشید. آمادگی جسمانی بالا و سلامت کامل از اصلی‌ترین پیش‌زمینه‌های انجام این ورزش است.

هزینه: 120 هزار تومان

مدت زمان: 15 الی 20 دقیقه

کایت بردینگ کیش؛ یک تفریح آبی ترکبی

قایق سواری را در جزیره کیش تجربه کنید

قایق‌سواری یکی از تفریحات سنتی جزیره کیش محسوب می‌شود و برای کسانی مناسب است که بیشتر از هیجان، طرفدار آرامش هستند. این تفریح در دسترس همه گردشگران قرار دارد. برای قایق‌سواری در جزیره انواع مختلف قایق‌های تفریحی، کشتی‌های تفریحی خصوصی، قایق‌های بادبانی کاتاماران و انواع قایق‌های تندرو و… وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به ترجیحات و بودجه خود، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کرده و لذت یک تفریح آبی سنتی و خوشایند را تجربه کنید.

قایق سواری کیش؛ یک تفریح آبی قدیمی

کشتی تفریحی از تفریحات آبی و لوکس جزیره کیش

کشتی‌های دریایی در جزیره کیش به عنوان یکی دیگر از تفریحات مهیج و لوکس آبی شناخته می‌شوند. برنامه این کشتی‌ها معمولا شام یا ناهار را با موسیقی زنده و فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر برای مسافران است. شما حتی می‌توانید کشتی‌های تفریحی کیش را برای مهمانی‌ها، دیدار یا مناسبت‌های ویژه خود اجاره و تجربه‌ای خاص و به یادماندنی برای خود و دوستانتان خلق کنید. برخی از کشتی‌های تفریحی در کیش به شرح زیر هستند:

  • کشتی گوهر کیش
  • کشتی آکواریوم کیش
  • کشتی آرتمیس کیش
  • کشتی نوید دریا کیش

هزینه کشتی تفریحی کیش بر اساس هر کشتی متفاوت است. و از 500 تا 3 میلیون باید برای این تفریح هزینه کنید.

کشتی تفریحی کیش؛ از تفریحات آبی و دریایی کیش

قدیمی ترین پل اصفهان - اطلاعات تکمیلی پل شهرستان را در این مقاله مطالعه کنید.

تماشای دنیای خلیج فارس با قایق های کف شیشه ای

قایق‌های کف شیشه‌ای یک گزینه عالی برای تفریح افراد علاقمند به مشاهده موجودات دریایی که دوست ندارند غواصی کنند، محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با استفاده از این قایق‌ها، می‌توانید تجربه‌ای خاطره‌انگیز از مشاهده زندگی زیر آب دریای جنوب برای خود خلق کنید. البته برخی از این قایق‌ها و کشتی‌ها در طبقه زیرین خود که تا چند متر زیر آب قرار می‌گیرد، پنجره‌‎هایی با شیشه‌های نشکن تعبیه دیده‌اند تا گردشگران واضح‌تر بتوانند زندگی زیر دریا را ببینند.

هزینه:250 هزار تومان

مدت زمان: 1 ساعت

آدرس: اسکله تفریحی جدید

قایق های کف شیشه ای کیش؛ یک تفریح مهیج زیردریایی کیش

ماهیگیری در جزیره زیبای کیش

ماهیگیری یکی از تفریحاتی است که می‌توانید در جزیره زیبای کیش انجام دهید. در تمام نقاط این جزیره و در همه زمان‌ها به جز در فصول تخم‌ریزی آبزیان، ماهیگیری آزاد است. بنابراین اگر دوست دارید به‌صورت حرفه‌ای این تفریح را انجام دهید، می‌توانید از کلوپ‌های مختلف جزیره کیش تجهیزات مورد نیاز را تهیه کرده و ماهیگیری در ساحل یا ماهیگیری در قایق را انتخاب کنید. اگرچه در تمام نقاط و سواحل کیش می‌توانید ماهیگیری کنید اما بهترین مناطق برای این کار جنوب و جنوب غربی این جزیره هستند.

ماهیگیری در غروب جزیره کیش؛ یک تفریح ساحلی کیش

پارک های آبی کیش؛ تفریحی برای همه فصول

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در کیش انجام دهید، رفتن به پارک آبی است. این جزیره چندین پارک آبی دارد که هر کدامشان دارای جذابیت‌های خاص خود هستند. از میان این پارک‌های آبی می‌توان به پارک آبی اوشن و پارک آبی مارینا اشاره کرد. امکان تهیه بلیط و رفتن به این مجموعه‌های تفریحی حتی در زمستان هم وجود دارد. کافی است بلیط خود را تهیه کنید و برای ساعت‌ها در این پارک‌های ابی خوش بگذرانید.

هزینه ورودی: حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان

آدرس پارک آبی اوشن: خیابان جهان

آدرس پارک آبی مارینا: بلوار مرجان

پارک های آبی کیش؛ تفریحات آبی خانوادگی

لذت آفتاب گرفتن در پلاژهای کیش

بدون شک شنا کردن و آفتاب گرفتن را باید کی از تفریحات لذت‌بخش کیش دانست. برای شنا کردن و آفتاب گرفتن می‌توانید به پلاژهای ساحلی جزیره مراجعه کنید. این پلاژها دارای امنیت بالا و تمام امکانات لازم از جمله سایه‌بان، حمام آب شیرین، صندلی‌های ساحلی، سالن بدن‌سازی، مربیان شنا و نجات‌غریق هستند. از آنجایی که پلاژ آقایان و خانوم‌ها از هم جداست شما با هر جنسیتی که هستید، می‌توانید کاملا در این پلاژها راحت باشید، شنا کنید و آفتاب بگیرید.

آدرس: پلاژ بانوان کیش در شمال جزیره و پلاژ آقایان در جنوب جزیره واقع شده است.

هزینه: 80 هزار تومان

مدت زمان: 9 صبح الی 7 غروب

لذت آفتاب گرفتن در سواحل جزیره کیش

تجربه هیجان انگیز بیگ بال در کیش

در جزیره زیبای کیش می‌توانید انجام یک تفریح هیجان‌انگیز و متفاوت به نام بیگ بال را تجربه کنید. برای انجام این تفریح شما باید وارد یک توپ بزرگ شوید و آن توپ را روی دریا رها می‌کنند. امکان انجام بیگ بال از صبح تا شب در ساحل مرجان وجود دارد اما بهتر است این تفریح را در روزهای گرم تابستان و در ساعات صبح و عصر انجام دهید. هدف این است که شما بتوانید تعادل خود را داخل این توپ‌ها حفظ کنید اما در جریان این حفظ تعادل اتفاقات بامزه‌ای برایتان خواهد افتاد که حتما همیشه در ذهنتان ماندگار می‌شود. 

بیگ بال کیش؛ اوج تفریحات آبی کیش

پارک دلفین ‌های کیش

دلفیناریوم یا پارک دلفین‌های کیش، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی در جنوب شرقی جزیره کیش و با مساحتی بیش از ۱۰۰ هکتار واقع شده است. این مجموعه در واقع اولین پارک دلفین‌ها در کشور است که با برنامه‌های سرگرم‌کننده توانسته گردشگران بسیاری را جذب کند. در این پارک، علاوه بر دلفین‌ها، حیوانات دیگری مانند شیرهای دریایی، برخی از انواع ماهیان، پنگوئن‌ها و دیگر حیوانات دریایی نیز زندگی می‌کنند و مجموعا بیش از ۲۰ نوع پستاندار را در این پارک می‌توان مشاهده کرد. به جرات می‌توان گفت یکی از اولین جاذبه‌های تفریحی که باید در لیست بازدیدهای خود هنگام سفر به کیش بگذارید، همین پارک است.

هزینه: 590 هزار تومان

آدرس: ابتدای جاده جهان

پارک دلفین آبی کیش

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

کایاک سواری در جزیره کیش

کایاک‌سواری یکی از ورزش‌های آبی محبوب در جزیره کیش است که به صورت انفرادی یا دونفره انجام می‌شود. ابزار کایاک‌سواری قایق‌هایی است که شما می‌توانید از این قایق‌ها برای رانندگی روی آب‌های فیروزه‌ای و شفاف جزیره استفاده کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. برخی از این قایق‌ها دارای کف شیشه‌ای هستند که به شما امکان مشاهده ماهی‌های رنگارنگ در اطراف خود را می‌دهند. این تفریح که به‌عنوان یکی از ورزش‌های آبی محبوب کیش شناخته می‌شود، در برخی از کلوپ‌های تفریحی آبی جزیره مانند ساحل مرجان و ساحل دامون می‌توانید کایاک‌سواری را انجام دهید. کایاک سواری را می‌توانید در تمام مراکز تفریحات آبی کیش انجام دهید.

هزینه: یک میلیون و 100 هزار تومان

ساعت کاری: 9 صبح الی 4 بعد از ظهر

کایاک سواری کیش؛ یکی از ورزش های آبی کیش

خرید بلیط تفریحات آبی کیش

برای خرید بلیط تفریحات آبی کیش به دو صورت آنلاین و حضوری می‌توانید اقدام کنید. همه کلوپ‌ها و مراکز تفریحی جزیره مجری اجرای تفریحات آبی هستند برای خرید حضوری کافی است به یکی از این مجموعه‌ها مراجعه کنید. اسکله تفریحی کیش بهترین گزینه برای تهیه بلیط حضوری تفریحات آبی جزیره است زیرا مجموعه کاملی از این تفریحات را می‌توانید در این مکان پیدا کنید. اما در صورتی که اقدام به خرید آنلاین بلیط کنید معمولا می‌توانید از تخفیف تفریحات آبی کیش هم استفاده نمایید زیرا این سایت‌ها معمولا بلیط‌ها را با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسانند.

خرید بلیط تفریحات آبی کیش

جا‌های لاکچری کیش - معرفی کامل جاهای لوکس و لاکچری کیش به همراه عکس و آدرس

غرق در بهترین تفریحات آبی کیش شوید

در این مقاله تفریحات آبی کیش را به شما معرفی کردیم تا قبل از سفر یک لیست کامل در اختیار داشته باشید و بتوانید از میان آنها چند مورد را که بیشتر با سلایق و روحیاتتان همخوانی دارد برای انجام دادن انتخاب کنید. همچنین قیمت تفریحات آبی کیش هم براساس آخرین نرخ‌های پاییز 1402 در این مقاله قابل مشاهده است. اگر بخواهید همه این تفریحات را تجربه نمایید به زمان و پول زیادی نیاز خواهید داشت و به همین دلیل است که بیشتر مسافران فقط چند تفریح را برای انجام دادن انتخاب می‌کنند. انتخاب شما چیست؟ اگر دوست دارید درباره هر کدام از این تفریحات اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید مقالات مربوط به هر کدام را به‌صورت جداگانه در وبلاگ لحظه آخر مطالعه نمایید چرا که این مطلب تنها معرفی مختصر و مفید این تفریحات بود. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر