رستوران ویکولند چابهار

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/28
بازدید: 511

طرفداران فست فود با دیدن فست فود ویکولند شگفت زده می‌شوند. ویکولند یک رستوران فست فود با طراحی بسیار خلاقانه است. برخلاف فست فود‌های دیگر که نورپردازی تاریک و دلگیری دارند؛ ویکولند به لطف داشتن شیشه‌های شفاف در دور تا دور آن محیطی نورگیر و نشاط‌‌بخش را ایجاد کرده است. معماری این فست فود به رنگ‌های نارنجی، مشکی و طوسی آمیخته شده تا حس انرژی را به مشتریان عزیز انتقال دهد. این رستوران دارای میز و صندلی‌های بسیار راحتی در فضای بیرون است. دور تا دور فضای بیرونی ویکولند با چمن مصنوعی پوشانده شده و زیبایی منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند؛ اما از ظاهر ویکولند که بگذریم به خوراک‌های همیشه تازه و گرم این رستوران می‌رسیم. مرغ سوخاری، میگو سوخاری، چیز چیکن کرانچی، مکزیکی ویکو برگر، سالاد ویکو تایچی و چیز فرایزر از غذاهای محبوب این رستوران هستند که طعمشان فوق‌العاده است. غذاها در یک دیزاین خیلی زیبا به مشتریان سرو می‌شوند. ویکولند از فست فودهایی است که مواد اولیه آن بسیار باکیفیت هستند و در تهیه بسیاری از خوراک‌ها از سبزیجات تازه استفاده می‌شود.

فاصله رستوران ویکولند چابهار تا مراکز مهم چابهار

کافه تایم چابهار

550 متر

رستوران آقا بزرگ

6.6 کیلومتر

بازار سنتی بلوکان

4.8 کیلومتر

مرکز خرید الماس

450 متر

کافه قهوه بلوچستان

8.7 کیلومتر

بهترین رستوران چابهار - معرفی رستوران های معروف چابهار و کافه های چابهار به همراه عکس، آدرس، شماره تماس و ساعت کاری.

دسترسی به رستوران ویکولند چابهار

  • آدرس: سه راهی بانک صادرات و پاساژ صدف، نبش پارکینگ سدس
  • شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۱۲۴۱۳
  • ساعت کاری: 12 تا نیمه شب

رستوران ویکولند چابهار
فست و فود ویکولند چابهار
فست و فود رستوران ویکولند چابهار
رستوران ویکولند در شهر چابهار
پیتزا  ویکولند چابهار

نظرات کاربران

  • دارا دارا 1402/09/29
    0 نفر پسندیدند
    فضای این رستوران کاملا با فست فودای دیگه فرق داره. دیزاین این فست فود فوق العاده اس و تم نارنجی که توی دیوارهاش وجود داره محیط اون رو پر انرژی و جذاب کرده.
  • عطا عطا 1402/09/29
    0 نفر پسندیدند
    فست فود ویکولند طبقه پایین یک ساختمون نیمه کاره است. نمای شیشه‌ای این رستوران از دور هر کسی رو به خودش جذب می ‌کنه اما داخل این رستوران از بیرون اون دست کمی نداره! لوسترا، میز و صندلی‌ ها و حتی نیمکتای چوبی این رستوران انقدر قشنگ بودن که آدم دوست داشت مدتا بشینه و از این طراحی عالی و شیک لذت ببره.
  • صدف صدف 1402/09/29
    0 نفر پسندیدند
    یکی از مزیتای ویکولند این بود که عکس غذاها با اسمشون توی مانیتورهای بزرگی نمایش داده می‌ شد و میشد به راحتی متوجه شد که ظاهر غذایی که سفارش میدین چطوره. این موضوع واسه بعضی از غذاهایی که اسم عجیب و غریبی داشتن خیلی خوب بود.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.8 از 5 | از 103 کاربر