رستوران جنارو

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/02/08
بازدید: 98
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شاید بعد از رفتن به یکی از شعب رستوران ایتالیایی جنارو به هیچ عنوان پایتان را در رستوران ایتالیایی دیگری نخواهید گذاشت. این رستوران به معنای واقعی همه چیز تمام است. منوی کامل، طعم متفاوت، کیفیت بالا، قیمت مناسب و فضای آرام تنها بخشی از ویژگی­های رستوران جنارو تهران است. این رستوران جزو محبوب­ترین رستوران­های شهر تهران نیز شناخته می­شود. رستوران ایتالتایی جنارو در سطح شهر 4 شعبه مختلف دارد تا دسترسی برای مشتریان راحت ­تر باشد. البته فکر نکنید همه شنیدنی ­های لازم را برای این رستوران به شما گفتیم. پس اگر حسی در شما به وجود آمده که به این رستوران محبوب بروید تا انتهای این مقاله همراه لحظه آخر باشد تا اطلاعات کاملی از جنارو را به شما دهیم.

رستوران جنارو

آدرس شعب رستوران ایتالیایی جنارو

  • مرزداران-نبش ناهید
  • پاسداران-پایدارفر-نبش بوستان 4
  • زعفرانیه-بالاتر از میدان الف
  • مجموعه تفریحی کوروش (کوروش مال)

شماره تلفن : 49746-021

آدرس سایت: Gennaroresturant.com

آدرس پیج اینستاگرام: Gemmaro_resturant

جنارو یا ژوانی؛ چرا نام رستوران تغییر کرد

تمامی مشتریان قدیمی این رستوران به یاد دارند که در ابتدا نام این رستوران «ژوانی» بود اما بعد از سال 96 به یک باره نام تمامی شعبه­ها به جنارو تغییر کرد. جریان از این قرار است که صاحب این رستوران در ثبت نام برند خود غفلت کرده بود و شخصی هم از این سهل انگاری سو استفاده کرده و نام ژوانی را برای خود به ثبت رساند و ژوانی سابق مجبور به تغییر نام شد.

رستوران جنارو؛ محبوب ورزشکاران و سلبریتی ها

درسته رستوران ایتالیایی جنارو به عنوان یکی از محبوب­ترین رستوران­های مردمی شناخته می­شود اما این رستوران علاوه بر مردم، محبوب ورزشکاران و سلبریتی­ ها نیز است. در طول هفته بازیگران و ورزشکاران زیادی به شعب مختلف این رستوران می­روند. محبوب­ترین شعبه این رستوران از نظر سلبریتی ­ها و ورزشکاران شعبه کوروش مال رستوران جنارو تهران است.

رستوران جنارو؛ محبوب ورزشکاران و سلبریتی ها

دلیل شهرت رستوران ایتالیایی جنارو

جنارو از اون دسته رستوران محبوب و پر مخاطبی است که اگر بخواهید در روزهای آخر هفته به آنجا بروید و میز رزرو نکنید؛ احتمال به مشکل خواهید خورد. رستوران جنارو اکثرا در تمامی روزهای آخر هفته پر است. دلایل مختلفی برای این حجم از محبوبیت وجود دارد اما مهم­ترین آن­ها: کیفیت بالا، طعم متفاوت، تلاش برای بهتر شدن و احترام گذاشتن به مشتریان است.

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

هم غذا بخورید، هم فیلم ببینید؛ رستوران-سینما جنارو

یکی از جالب­ترین ویژگی­های رستوران ایتالیایی جنارو ایران؛ داشتن سینما است. شعبه کوروش این رستوران دارای سینما بوده و شما می­توانید با سفارش همزمان غذا فیلم هم نگاه کنید. البته لازم به ذکر است که این رستوران-سینما تنها 10 صندلی دارد و باید قبل از رفتن حتما بلیت رزرو کنید. پیشنهاد می­کنید تجربه خاص این سینما-رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید!

هم غذا بخورید، هم فیلم ببینید؛ رستوران-سینما جنارو

برای صبحانه هم به رستوران جنارو بروید

در تمامی شعب رستوران جنارو این امکان وجود ندارد اما دو شعبه پاسداران و زعفرانیه از ساعت 8 صبح الی 12 شب به طور مداوم فعال هستند و شما می­توانید برای میل کردن صبحانه به این دو شعبه جنارو مراجعه کنید. منوی صبحانه هم مانند منوی غذای رستوران جنارو تهران، کامل بوده و دارای آیتم­های خاص و خوشمزه است.

رستوران کره ای در تهران - آشنایی با بهترین رستوران های کره ای پایتخت

بهترین غذای رستوران جنارو چیست

طبق گفته اکثر مشتریان تمامی غذاهای داخل منوی رستوران جنارو تهران؛ بسیار خوشمزه بوده و طعم بسیار متفاوتی نسبت به دیگر رستوران­های معروف شهر را می­دهد. اما از محبوب­ترین غذاها در منوی رستوران جنارو می­توان به انواع پاستا، پیتزاهای تنوری، استیک و سالاد سزار اشاره کرد. سیب‌زمینی‌های این رستوران نیز به دلیل سس قارچی که دارد در بین مشتریان زبانزد است.

بهترین غذای رستوران جنارو

قیمت بی نظیر نسبت به کیفیت

همان‌طور که مشخص است اکثر شعب رستوران جنارو در غرب تهران است. این مناطق به‌عنوان لوکس­ترین بخش­های تهران محسوب می­شود. رستوران­های زیادی هم در آن منطقه مشغول به کار هستند. اما رستوران جنارو به دلیل اینکه کیفیت را فدای قیمت پایین نمی­کند، شهرت دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران نسبت به کیفیتی که دارد، بسیار مناسب است. چرا که در همان منطقه رستوران­های دیگری نیز وجود دارند که با اینکه قیمتشان نسبت به جنارو چندین برابر بالاتر است؛ اما به هیچ وجه در حد کیفیت این رستوران نیستند.

رستوران های ملل تهران - بهترین رستوران های ملل در تهران برای صرف غذایی بین المللی

کارکنان حرفه­ای؛ از دیگر دلایل محبوبیت رستوران جنارو

به طبع کیفیت و قیمت غذا تنها دلایل شهرت و محبوبیت برای یک رستوران نیست. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که باعث شده جنارو در بین معروف­ترین رستوران­های تهران شناخته شود؛ کارد مجرب و حرفه­ای آن است. تمامی مشتریان بعد از اولین برخورد با کارکنان جنارو متوجه حرفه­ای بودن آن­ها می­شوند.

محیط آرام و دنج در تمامی شعب جنارو مجذوبتان خواهد کرد

فرقی ندارد به کدام شعبه رستوران جنارو برود؛ تمامی آن­ها یک حس واحد و مشترک را به شما القا می­کنند؛ آرامش. محیط رستوران جنارو تهران به‌قدری دنج و زیبا است که دوستدارید که غذایتان هیچ وقت تمام نشود.

رستوران گردان برج میلاد - اطلاعات کامل رستوران برج میلاد

سخن پایانی

رستوران جنارو جزو محبوب­ترین رستوران­های تهران محسوب می­شود. این رستوران از هر نظر همه چیز تمام بوده و مشتریان وفادار زیادی دارد. اگر قصد دارید طعم خاص و خوشمزه­ای از غذاهای ایتالیایی در تهران تجربه کنید؛ رستوران جنارو بهترین گزینه­ی ممکن برای شما خواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد بهترین نمایشگاه های گردشگری + تاریخ برگزار و عکس
10 مورد بهترین نمایشگاه های گردشگری + تاریخ برگزار و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر