رستوران شیش محل چابهار

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/28
بازدید: 599

سفر کردن به یک شهری نه تنها باعث می‌شود تا با زیبایی‌ها و تاریخ آن شهر آشنا شوید، بلکه در هنگام سفر می‌توانید از غذاهای محلی آن مکان میل کرده و تجربه متفاوتی را کسب کنید. رستوران شیش محل یکی از رستوران‌های چابهار است که انواع غذاهای محلی و خانگی را ارائه می‌دهد. فضای رستوران بزرگ است؛ اما ظاهر آن بسیار ساده و زیباست. در حالت کلی این رستوران، رستورانی معمولی در این شهر است؛ اما به دلیل سرو غذاهایی باکیفیت بسیار معروف شده و افراد بسیاری در طول روز به آنجا می‌روند. در منوی غذایی رستوران شیش محل انواع‌ غذاهای لذیذی همچون خورشت کیما، آچار گوشت بلوچی، قورمه محلی، ماهی شکم‌پر، انواع کرایی و انواع بریانی را خواهید دید. تمامی این غذاها بی‌شک برای افراد بسیار جالب خواهد بود. فضای رستوران کاملا بهداشتی و پاکیزه بوده و در محل آن انواع صندلی‌های نو و چرمی چیده شده است. پرسنل این رستوران در طول روز لباس محلی بلوچی بر تن دارند که بسیار جذاب است. این رستوران یک پارکینگ عمومی برای نگهداری خودروها دارد. موقعیت مکانی خوب رستوران شیش محل سبب شده تا بعد از صرف غذا بتوانید به اطراف آن رفته و از مراکز خرید و سایر جاهای دیدنی، بازدید کنید. از این رستوران فاصله بسیار کمی به بازار مادربزرگان که یکی از بازارهای مشهور این شهر است، دارید.

فاصله رستوران شیش محل با مراکز مهم چابهار

مراکز مهم نزدیک رستوران شیش محل

فاصله بر حسب متر یا کیلومتر

بازارچه مرزی ریمدان

1.4 کیلومتر

بازار قدیم چابهار

2.5 کیلومتر

پمپ بنزین شیلات

800 متر

رستوران کارن

1.9 کیلومتر

بازار مادربزرگان (بلوکان)

2.5 کیلومتر

بوستان کوی بنادر

2.7 کیلومتر

تور چابهار - سفری لذت بخش به جنوب ایران با بهترین قیمت از تهران و سایر شهرها

نحوه دسترسی و ساعت کاری رستوران شیش محل چابهار

  • آدرس رستوران شیش محل: استان سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار توحید، بین مکران و توحید 2
  • ساعت کار: هر روز هفته از ساعات 12:00 قبل از ظهر الی 23:00 شب
  • شماره تماس: 05435322468

رستوران شیش محل چابهار
رستوران شیش محل در شهر  چابهار
غذا خوری رستوران شیش محل چابهار
رستوران شیش محل

نظرات کاربران

  • ناصر ناصر 1402/09/29
    0 نفر پسندیدند
    هست. کنار قیمت ارزونی که داره، پرسنل رستوران خوش ‌برخورد بودن و باحوصله جواب سوال می دادن.من از رفتار محترمانه پرسنلش خیلی راضی بودم.
  • بهرام بهرام 1402/09/29
    0 نفر پسندیدند
    آچار گوشت یه نوع ادویه‌ای هست که مخصوص استان سیستان و بلوچستانه. در رستوران شیش محل می تونین انواع غذاها با این ادویه تند و خوشمزه رو میل کنید. بوی خوش غذای آچار گوشت بلوچی قطعا شما رو مست می‌کنه.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.8 از 5 | از 102 کاربر