رستوران کسل آنتالیا

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 1181

رستوران کافه کسل آنتالیا یکی از رستوران‌هایی است که نما و منظره‌های بسیار زیبا از خلیج آنتالیا را پیش روی چشم مسافران و گردشگران به نمایش می‌گذارد. در واقع در زمان استفاده از این کافه رستوران منظرها‌ی بسیار زیبا را شاهد خواهید بود چراکه این کافه رستوران در بالای تخت سنگ رو به دریا تأسیس شده است. در حال حاضر کافه رستوران کسل آنتالیا به ‌عنوان یک مکان مناسب برای روز‌های گرم تابستان به شمار می‌آید.

رستوران کسل آنتالیا

معرفی رستوران کسل آنتالیا

در صورتی که به دنبال یک رستوران هستید که علاوه بر غذا‌های بسیار متنوع و گوناگون یک چشم انداز و منظره بی‌نظیر را داشته باشد می‌توانید از کافه رستوران کسل آنتالیا استفاده کنید. این کافه رستوران در بندر قلعه ایچی قرار گرفته و به دلیل موقعیت قرارگیری آن دسترسی با آن بسیار راحت است. منو‌های موجود در کافه رستوران کسل آنتالیا شامل غذا‌های مدیترانه‌ای و همچنین پاستا‌های متنوع و اسنک‌های کوچک می‌شود. در واقع سبک غذایی این کافه رستوران بیشتر به سبک غذا‌های مدیترانه‌ای است. انواع نوشیدنی‌های مختلف استوایی و همچنین منوی خوراکی‌های محلی نیز در این رستوران وجود دارد. 

بهترین رستوران های آنتالیا - میل کردن وعده‌های غذایی در رستوران‌های باکیفیت و بین‌المللی آنتالیا

رستوران کسل آنتالیا وعده‌های ناهار و شام را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. ساعات کاری از ساعت ۱۰ صبح تا یک بامداد است. کم‌ترین قیمت غذای موجود در کافه رستوران کسل آنتالیا مربوط به خوراکی‌های محلی این کافه رستوران می‌شود.

رستوران کسل آنتالیا

فضا و دکوراسیون کافه رستوران کسل آنتالیا

این کافه رستوران به دلیل قرارگیری در بندر قلعه ایچی و همچنین به علت این که بالای تخته سنگی که در مجاورت دریا بنا شده ، مشهوریت و معروفیت زیادی پیدا کرده است. در واقع در زمان صرف غذا می‌توانید از امواج خروشان دریا را نیز مشاهده کنید. دکوراسیون کافه رستوران کسل آنتالیا نیز برگرفته از منظره کلی خلیج آنتالیا است.
آدرس کافه رستوران
آنتالیا، بندر قلعه ایچی، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل‌ های اطراف رستوران کسل

در اطراف کافه رستوران کسل آنتالیا هتل‌های بی‌نظیری مانند: لند آف لجندز و هتل ۵ ستاره ونزیا قرار دارد. همچنین هتل ۵ ستاره ایمپریال سانلند نیز در مجاورت این کافه رستوران قرار گرفته است.

رستوران کسل آنتالیا

جاذبه ‌های دیدنی اطراف رستوران کسل

از مهم‌ترین و برجسته‌ترین جاذبه‌های اطراف کافه رستوران کسل آنتالیا می‌توان به قلعه اینچی اشاره کرد. این قلعه دارای معماری بسیار منحصر به فرد بوده که به سبک رومی به دستور امپراتور هادریانوس ساخته شده است. در واقع این جاذبه یکی از مهم‌ترین جا‌های دیدنی آنتالیا نیز به شمار می‌آید.

جاهای دیدنی آنتالیا - آنتالیا یکی ازشهرهای مهم ترکیه از نظر جذب گردشگری می باشد به طوری که سالیانه چندین هزار توریست از اقسا نقاط دنیا به این شهر افسانه ای سفر می کنند.

مراکز مهم شهر

به دلیل موقعیت قرارگیری کافه رستوران کسل آنتالیا بسیاری از فروشگاه‌ها و همچنین هتل‌های معروف در مجاورت این کافه رستوران واقع شده‌اند. از مهم‌ترین فروشگاه‌ها می‌توان به بندر کاله ایچی اشاره کرد که بسیاری از محصولات متنوع و صنایع دستی به فروش می‌رسد. همچنین بندر کاله ایچی نیز به دلیل برخورداری از کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی بسیار مورد استقبال گردشگران تور انتالیا است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر