بهترین رستوران های تایلند

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/18
بازدید: 1534
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

قطعا یکی از مهم‌ترین موارد سفر شناخت بهترین رستوران‌های مقصد است. به همین سبب پیش از سفر به تایلند می‌بایست رستوران‌های آن را بشناسید. در کشور پر از زیبایی تایلند رستوران‌های متعددی هستند که انواع غذاهای دریایی و آسیایی در آن‌ها سرو می‌شود. بهترین رستوران‌های تایلند با ارائه خوشمزه‌ترین غذاها به مشتریان و گردشگران خود معروفیت و محبوبیت فراوانی کسب کرده‌اند.

بهترین رستوران های تایلند

رستوران مون لایت (Moonlight Restaurant)

مون لایت یک رستوران اروپایی واقع در شهر پاتایا است که انواع غذاهای اروپایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. رستوران مون لایت با وجود سرآشپزهای اروپایی توانسته در سرو و تهیه غذاهای محبوب اروپایی موفق عمل کند. مون لایت با ترکیب‌های فوق‌العاده صدف‌های خوشمزه به همراه سس مخصوص و ترکیب گوشت گاو با پوره سیب زمینی طعم‌های متنوعی را می‌آفریند. علاوه‌بر غذاهای اروپایی در رستوران مون لایت (Moonlight Restaurant)، غذاهای تایلندی، ویژه گیاه خواران و دیگر انواع غذاها هم سرو می‌شوند. ویژگی‌های خوب رستوران مون لایت می‌توان به فضای ساحلی رستوران، بوفه، کافی‌شاپ، پارکینگ، وای‌فای و امکان رزرو اشاره کرد. اگر نمی‌دانید که از رستوران چه غذایی سفارش دهید می‌توانید با کلیک بر روی لینک غذاهای تایلندی از غذاهای معروف این کشور مطلع شوید.

رستوران مون لایت تایلند

رستوران المنتس (Elements Restaurant)

رستوران المنتس (Elements Restaurant) یک رستوران آسیایی در شهر پاتایا تایلند است که در منطقه زیبای پراتومناک واقع شده است. رستوران المنتس فضای خارجی برای میل و سرو غذا داشته که فضایی دلنشین و زیبا را برای مشتریان خود رقم می‌زند. در رستوران بزرگ المنتس انواع غذاهای آسیایی، تایلندی و حتی غذای مخصوص گیاه‌خواران نیز سرو می‌شود. اگر قصد خوردن یک غذای بین‌المللی یا آسیایی خوشمزه را دارید، رستوران المنتس (Elements Restaurant) بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی‌ها و مزایای خوب رستوران المنتس می‌توان به سرو صبحانه، داشتن پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت رایگان و بار اشاره کرد.

رستوران المنتس تایلند

رستوران سالاریم نام (Sala rim nam Restaurant)

رستوران سالاریم نام در طبخ غذاهای سنتی تایلندی معروف است. رستوران سالاریم نام فضایی سنتی دارد که حتی، کارکنان آن هم با لباس‌های محلی کشور تایلند از شما پذیرایی می‌کنند. رستوران سالاریم نام (Sala rim nam Restaurant) در شهر بانکوک و منطقه شهری بنگ رک واقع شده و دقیقا در فضای پشت هتل همین رستوران و کنار رودخانه زیبایی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های جالبی که سبب پرطرفدار بودن این رستوران شده نحوه ورود مشتریان به آن است. به این صورت که بعد از ساعت 6 و نیم عصر مشتریان باید با لباس‌های مخصوص و محلی وارد فضای زیبا و دلنشین رستوران شوند. اگر به تایلند سفر کردید حتما به رستوران سالاریم نام سری بزنید و از فضای سنتی، موسیقی سنتی و غذاهای محلی تایلند نهایت لذت را ببرید.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

رستوران مزالونا بانکوک (mezzaluna restaurant in lebua hotel Bangkok)

رستوران مزالونا بانکوک در هتل لنوا یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های تایلند واقع شده است که یکی از به‌روزترین منوها را در بین باقی رستوران‌های تایلند دارد. همچنین این رستوران زیبایی و چشم نوازی خاصی دارد که در کمتر رستورانی در شهر بانکوک دیده می‌شود. رستوران مزالونا به علت اینکه در طبقه 65 هتل لنوا واقع شده است، فضایی بی‌نظیر و دلربایی از شهر بانکوک به نمایش می‌گذارد. در شب وقتی چراغ‌های کل شهر روشن می‌شوند تماشای منظره شهر از بام هتل لنوا بسیار دلپذیر خواهد بود. مناسب‌ترین رستوران برای یک قرار عاشقانه یا قراری کاری با فردی خارجی همین رستوران مزالونا بانکوک (mezzaluna restaurant in lebuahotel Bangkok) است.

رستوران مزالونا بانکوک

رستوران زنجیره ای کیس (Kiss food and drink)

بزرگ‌ترین فست فودی در تایلند رستوران زنجیره‌ای کیس است که با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین پیتزا و برگرها را عرضه می‌کند. رستوران کیس دو شعبه در پاتایا دارد یکی در غرب و دیگری درست در مرکز شهر واقع شده‌اند. رستوران زنجیره‌ای کیس (Kiss food and drink) با ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و کیفیت بالای غذاهای فست فودی بسیار مورد توجه و محبوب مردم شهر است. اگر به تایلند سفر کردید می‌توانید به معروف ترین سواحل تایلند نیز سر بزنید و در کنار این سواحل تفریح کنید.

رستوران سیامی ایسایا (issaya siamese restaurant Bangkok)

رستوران سیامی ایسایا در شهر بانکوک و در میان فضایی سرسبز و بسیار زیبا واقع شده است. رستوران سیامی در میان باغی فوق‌العاده در خیابان جاده رامای چهارم قرار گرفته که پیدا کردن و رسیدن به آن کار توریست‌ها نیست و باید حتماً با وسایل نقلیه عمومی به رستوران سیامی رفت. غذاهای این رستوران سنتی و تایلندی هستند. همچنین این رستوران با شکلات و کلوچه‌های تایلندی، با ظرفی زیبا پذیرایی می‌کند. علاوه‌بر غذاهای خوش‌مزه رستوران سایامی ایسایا (issaya siamese restaurant Bangkok) دارای نوشیدنی‌های گرم و خنک خوشمزه‌ای است که باتوجه به فصل آن‌ها را سرو می‌کند.

رستوران سیامی ایسایا

رستوران لیدو (Lido Restaurant Bangkok)

رستوران لیدو تازه تاسیس است و در سیلوم بانکوک قرار دارد. لیدو فضایی آرام و زیبا به همراه پیشخدمت‌های مهربان و خوش برخورد، مکانی مناسب برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شود. ساعت کاری رستوران لیدو از تایم ناهار تا آخر شب بوده و همچنین روزهای یکشنبه روز استراحت رستوران و کارکنان آن است. فستیوال های تایلند از بهترین تفریحات این کشور است که می‌توانید از آنها دیدن کنید.

آشنایی با کشور تایلند - همه چیز درباره کشور تایلند

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون یکی از چندین رستوران زنجیره‌ای و بین‌المللی واقع در بانکوک است. افتتاحیه این رستوران در سال 2015 بوده که بعد از آن تبدیل به یکی از پرقدرت‌ترین رقبای دیگر رستوران‌های شهر بانکوک شده است. خوشمزه‌ترین غذاهای فرانسوی را می‌توانید در رستوران دو ژوئل غوبوشون میل کنید و از فضای زیبای رستوران لذت ببرید.

رستوران آتلیه دو ژوئل غوبوشون

آشپزخانه‌ مادر تری، کاتا نوا

آشپزخانه‌ مادر تری، کاتا نوا در نزدیکی ساحل کاتا و کنار جاده‌ای زیبا واقع شده است. این رستوران به خاندان سلطنتی تایلند تعلق داشته که برای تفریح و استراحت به این مکان سفر می‌کردند. در آشپزخانه‌ مادر تری، کاتا نوا خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی و ماهی کبابی‌های بی‌نظیری سرو می‌شوند. طراحی و مدیریت خوب رستوران سبب افزایش هر چه بیشتر مشتری شده است و همچنین این آشپزخانه‌ همیشه شلوغ و پر از مشتری است.

رستوران آکوا

رستوران آکوا واقع در پاتونگ و در نزدیکی ساحل کالیم است. آکوا یک رستوران ایتالیایی بوده که در آن خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای ایتالیایی و دریایی سرو می‌شود. رنج قیمت این رستوران بالاست و این رستوران جزو لوکس‌های تایلند به شمار می‌رود. همچنین در رستوران آکوا غذاهای سنتی نیز طبخ می‌شوند. شما در فضایی با دکوراسیون سیاه و سفید و مدرن به همراه موسیقی دلنشین غذایی بی‌نظیر را در یکی از بهترین رستوران‌های دنیا میل می‌کنید.

رستوران آکوا تایلند

رستوران دودو (Dudu Restaurant Phuket)

رستوران دودو Dudu Restaurant Phuket)) در نزدیکی مجموعه بزرگ لاگونا قرار گرفته است. در آشپزخانه دودو غذاهای فرانسوی، آسیایی و مدیترانه‌ای به دست ماهرترین سرآشپزان طبخ می‌شوند. منو رستوران دودو هر ساله به‌روز می‌شود. فضای رستوران به قدری دلنشین و صمیمی است که بعد از یک‌بار رفتن و خوردن غذاهای آن برای دفعات بعدی هم به این رستوران بدون شک سر خواهید زد.

رستوران موم آروی تایلند

رستوران موم آروی تایلند در ناکلوای پاتایا قرار دارد و مخصوص طبخ غذاهای دریایی خوش‌مزه و تازه است. به دلیل نزدیکی به دریا و ساحل پاتایا همیشه غذاهای دریایی رستوران موم آروی خوشمزه و بی‌نظیر هستند. موسیقی زنده در حال پخش، بوی خوش ماهی کبابی، شن‌های نرم ساحل و صدای دلنشین دریا ترکیبی فوق‌العاده برای تجربه یک شام عاشقانه است.

رستوران موم آروی تایلند

رستوران ساتنگراک

رتبه دوم رستوران‌های دریایی پاتایا که در کنار جاده جومتین قرار دارد و انواع بهترین غذاهای دریایی را طبخ می‌کند، رستوران ساتنگراک است. یکی از غذاهای جالب و بسیار خوش‌مزه رستوران ساتنگراک سس ماهی در کنار کلم سرخ شده است که با یک‌بار امتحان کردن عاشق آن خواهید شد.

رستوران لانگ ساوای

بی رقیب‌ترین رستوران کل پاتایا در غذاهای دریایی رستوران لانگ ساوای است. قیمت‌های مناسب و کیفیت بی‌نظیر غذاهای دریایی لانگ ساوای سبب محبوبیت زیاد این رستوران شده است. میگو و ماهی کباب‌های رستوران لانگ ساوای در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شوند.

رستوران لانگ ساوای

بهترین رستوران‌های بین المللی تایلند

تایلند رستوران‌های بین‌المللی متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران ایتالیایی گروتینو تایلند

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بین‌المللی ایتالیایی تایلند در شهر پاتایا واقع شده که گروتینو نام دارد. خوشمزه‌ترین پیتزا و پاستاها را می‌توانید در رستوران گروتینو پیدا نمایید که شاید حتی در خود ایتالیا هم با این کیفیت عالی پیتزا و پاستا پیدا نکنید.

رستوران ایتالیایی گروتینو تایلند

رستوران اروپایی جیان تایلند

شاید یکی از رقبای اصلی پاستاهای گروتینو، پاستاهای رستوران اروپایی جیان باشد. جیان با طبخ بهترین پاستاها و حتی غذاهای ایتالیایی از محبوبیت قابل توجهی در میان مردم تایلند برخوردار است. همچنین باید گفت که  قیمت همه غذاهای جیان کمی بالاست اما این قیمت بالا ارزش خوردن غذاهای لذیذ اروپایی را دارد.

رستوران کاپریس تایلند

در مرکز شهر پاتایا یک رستوران تماماً فرانسوی به نام کاپریس قرار دارد که سرآشپز آن در طبخ لذیذترین غذاهای فرانسوی تبحر خاصی دارد. همچنین فضا و دکوراسیون بسیار شیک و زیبای کاپریس به همراه پیشخدمت‌های خوش برخورد آن سبب پرطرفداری این رستوران میان مردم شده است.

رستوران کاپریس تایلند

رستوران کازا پاسکال تایلند

از وعده صبحانه تا شام را می‌توانید مهمان رستوران زیبا و بین‌المللی کازا پاسکال شهر پاتایا باشید. کیفیت عالی و همچنین غذای مخصوص برای افراد گیاه‌خوار در منوی کازا پاسکال سبب محبوبیت آن میان گردشگران و مردم محلی شده است.

بهترین رستوران‌های ایرانی در تایلند

در تایلند رستوران‌هایی که غذای ایرانی طبخ کنند بسیار محدود و انگشت شمار هستند؛ اما دو رستوران در شهر پاتایا وجود  دارند که خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کنند:

رستوران ایرانی گوگوش در تایلند

در میانه‌های خیابان ساحلی پاتایا یک رستوران ایرانی با نامی زیبا به چشم می‌خورد. رستوران ایرانی گوگوش اولین رستوران ایرانی تاسیس شده در پاتایا است که غذاهای ایرانی خوش‌مزه و متنوعی را طبخ می‌کند. چلوکباب و خورشت‌های معروف ایرانی رستوران گوگوش علاوه‌بر مشتریان ایرانی پای بسیاری از مردم محلی تایلند و گردشگران مختلف را هم به خود باز کرده است.

رستوران ایرانی گوگوش در تایلند

رستوران البرز در تایلند

شعبه دوم رستوران البرز در پاتایا تاسیس شده است که دکوراسیون خیلی خاصی ندارد، اما غذاهای خوش‌مزه و باکیفیتی مانند چلوکباب، کباب کوبیده، قلیه ماهی، قرمه سبزی و... را طبخ می‌کند.

غذاهای تایلند - آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای کشور زیبا و توریستی تایلند

کلام پایانی

در سفر به تایلند رفتن به رستوران‌های ساحلی و بین‌المللی آن را به هیچ عنوان از دست ندهید. هر کدام از رستوران‌های تایلندی به نوعی غذاهای خوشمزه و با کیفیت طبخ می‌کنند و در اختیار گردشگران و مشتریان خود قرار می‌دهند. رستوران‌های بین‌المللی تایلند جزو بهترین رستوران‌های آسیا به شمار می‌روند که امتحان غذای هر یک از آن‌ها خالی از لطف نیست.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر