آدرس مراکز خرید استانبول

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1398/09/14
بازدید: 515
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول شهری که دارای مراکز خرید ، بازار های بزرگ و فروشگاه های لوکس و مدرن و همینطور جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی است که این امر سبب می شود شما تجربه ای بی نظیر و عالی از سفر خود داشته باشید . لذت یک خرید لذت بخش از برترین برند های داخل ترکیه و مناسب ترین قیمت تجربه ایست که جایی جز استانبول نمی توان یافت . یکی از مهمترین و جذاب ترین تفریح های گردشگران تور استانبول خرید است . مراکز خرید های متنوعی در قسمت های اروپایی و آسیایی استانبول وجود دارد . سر زدن به این مراکز خرید بی شک بهترین فرصت برای گشت و گذار در نقاط مختلف شهر است . با ما همراه باشید تا در ادامه از بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب اطلاعات مفید کسب کنید .

آدرس بازارهای استانبول

 

گراند بازار استانبول 

گراند بازار استانبول بی شک یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در بخش اروپایی شهر استانبول قرار دارد و امکان اینکه از این مرکز خرید دست خالی به بیرون بروید بسیار کم است . اگر می خواهید قهوه ترک خوب و یا ادویه های آفریقایی و آسیایی اعلا را پیدا کنید حتما به این بازار سر بزنید . همچنین به این نکته هم توجه داشتیه باشید که قیمت های این بازار از دیگر بازار های سنتی استانبول به نسبت مناسب تر است . 

آدرس : این بازار در ناحیه بیازیت نزدیک سلطان احمد و در کنار میدان بایزید استانبول واقع شده است همچنین درب اصلی آن در کنار درب اصلی دانشگاه استانبول قرار دارد . 

 

بازارهای استانبول

 

بازار قدیمی استانبول

بازار قدیمی استانبول یا به عبارتی بازار مصری ها در نزدیکی مسجد ایاصوفیه واقع شده است در این بازار علاوه بر زیورآلات و صنایع دستی با کیفیت ، مواد غذایی خوبی هم می توان یافت . شما می توانید در کناره های این بازار انواع غذاهای خیابانی را بچشید و یا یک استکان چای مخصوص ترکی به همراه باقلوا میل کنید . در همان ابتدای ورودی بازار شیرینی فروشی ها ، باقلوا فروشی ها و غذا خوری های مختلفی وجود دارد که برای ناهار و یک میان وعده آماده پذیرایی از مسافران عزیز هستند . اگر روی غذا زیادی وسواس ندارید ، این بازار برای خوردن کباب ترکی و حتی میان وعده مکان خوبی است . 

آدرس : برای رسیدن به این بازار شما میتوانید با استفاده از تراموا و با اتوبوس های ایستگاه امینیو و طی کردن یک مسیر پیاده بسیار کوتاه بازار مصری ها را مشاهده کنید . 

 

مراکز خرید استانیوب

 

مرکز خرید جواهر یکی از مدرن‌ ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید جواهر به اسکله امینونو و همچنین منطقه شیشلی استانبول نزدیک است و مناسب افرادی است که دنبال خرید های لوکس و حرفه ای هستند. اگر برای شما بروز بودن از نظر مد های روز دنیا و اروپایی مهم است و دغدقه مالی چندان ندارید حتما به این مرکز خرید سر بزنید . مرکز خرید جواهر استانبول بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست . برای دسترسی به مکان های مختلف این مرکز خرید بزرگ چند نفر راهنما در آن آماده راهنمایی شما هستند . در آخر شما برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید از متروی ایستگاه شیشلی استفاده کنید و به راحتی به این مراکز خرید شیشلی استانبول برسید .

آدرس :  ترکیه، استانبول، منطقه شیشلی، محله مرکزی، خیابان بیوکدره، پلاک ۲۲

 

مراکز خرید در استانبول

 

خیابان استقلال 

خیابان استقلال یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است و از جمله مکان هایی است که به راحتی می توانید حس و حال خرید و پاساژ گردی را احساس و تجربه کنید .این خیابان معروف با استفاده از ریل تراموایی از مسیری پر از کافه ، بوتیک های مختلف و نوازندگان خیابانی مسافران و گردشگران محترم را به سمت مهم ترین میدان این شهر یعنی میدان تقسیم استانبول می برد .

آدرس  : ترکیه، استانبول، منطقه بی‌اوغلو

 

استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم

اگر شما جزو آدم هایی هستید که دنبال خرید های به صرفه تری هستید بهترین پیشنهاد برای شما مرکز خرید اولیویوم استانبول است . این مرکز خرید که در محله زیتین بورنو قرار دارد به طور معمول و در اکثر اوقات در حراج است و کالاهایی که ارائه می دهد شاید به روز و مدرن نباشند اما کیفیت خوبی دارند . مرکز خرید اولیویوم می تواند محل مناسبی برای خرید سوغاتی می باشد و میتوان گفت جزء مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول است .

آدرس  : الیویوم در محله بورنو قرار دارد و خیابان معمر آکسوی محل قرار گیری این مرکز خرید است .

 

عکی مراکز خرید استانبول

 

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره 5 مورد از معروف ترین مراکز خرید استانبول رو برای عزیزانی که با تور استانبول به این شهر زیبا سفر میکنند فراهم کنیم و امید واریم این اطلاعات برای شما کاربردی باشد تا بتوانید خاطرات خوبی از خرید را در استانبول برای خود رقم بزنید .

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر