بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/12/07
بازدید: 439
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
تنها سفر کردن می تواند تجربه بسیار جالب و هیجان انگیزی باشد اما افرادی که تمایل دارند این مدل از سفر را تجربه کنند باید مقصد مناسبی را برای سفر انفرادی در نظر بگیرند، بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن ویژگی های مختلفی دارند و امروزه کشور های بسیاری به عنوان بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن شناخته شده اند که در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم.
 
 
سفر به اندونزی
 
 

کشور اندونزی

کشور اندونزی جزیره های متعددی را در خود جای داده است که هر یک از آن ها مملوء از جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی می باشند ، گردشگرانی که به دنبال تجربه سفری پر از آرامش هستند می توانند به صورت انفرادی به اندونزی سفر کرده و در سواحل آرام آن به استراحت کردن و تفریح بپردازند، همچنین برای راحتی بیشتر می توانند از تور اندونزی استفاده کنند. این کشور به سبب امنیت بالا، دارا بودن امکانات رفاهی متعدد، هزینه های مقرون به صرفه و غیره در لیست بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن قرار گرفته است.
گردشگرانی که اندونزی کشور را برای سفر انفرادی انتخاب می کنند باید بدانند که اندونزی با امتیاز 58، شصت و دومین کشور امن جهان به شمار می آید.
 
 
نیوزلند
 
 

کشور نیوزلند

نیوزلند سومین کشور امن جهان است و به همین سبب یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن محسوب می شود اگر از علاقمندان به ماجراجویی در سفر هستید باید بدانید که کشور نیوزلند مقصد بسیار مناسبی برای شما است چرا که می توانید به دور از استرس  و با خیال راحت در سراسر نیوزلند به ماجراجویی بپردازید.
 
 
نروژ
 
 

کشور نروژ

نروژ یکی از گران قیمت ترین کشور های دنیا به شمار می آید به همین سبب نیز تعداد کمی از گردشگران ایرانی این کشور را برای سفر انتخاب می کنند، اما اگر قصد دارید به صورت انفرادی سفر کرده و مسافرتی بسیار لوکس را تجربه کنید توصیه ما به شما کشور نروژ می باشد، تنها سفر کردن به این کشور می تواند تا حد زیادی از هزینه های شما را کاهش دهد، گردشگرانی که نروژ را برای سفر های یک نفره انتخاب می کنند می توانند هزاران کیلومتر دورتر از زندگی شهری در داخل کلبه ای کوهستانی اقامت کرده و اوج آرامش را در طبیعت بکر و زیبای این کشور تجربه کنند، خوب است بدانید که نروژ در سال 2018 میلادی به عنوان نهمین کشور امن جهان شناخته شد.
 
 
سوئیس
 
 

کشور سوئیس 

سوئیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای علاقمندان به طبیعت محسوب می شود و افرادی که تمایل دارند سفری لذت بخش را تجربه کنند می توانند تنهایی به سوئیس سفر کنند، در این کشور هیچ گاه حوصله تان سر نمی رود، چرا که هر لحظه با نمای جدیدی از طبیعت بکر رو به رو خواهید شد.
گردشگران تور سوئیس باید بدانند که این کشور در حال حاضر هشتمین کشور امن جهان می باشد.
 
 
کانادا
 
 

کشور کانادا

کانادا نیز یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن به شمار می آید چرا که این کشور مردمی خونگرم و صمیمی دارد، علاوه بر این کانادا دارای طبیعتی بسیار زیبا و مسحور کننده می باشد و گردشگرانی که این کشور را برای تنها سفر کردن انتخاب می کنند هرگز از تنهایی خود خسته نخواهند شد، طبیعت بکر و زیبا، وجود تفریحات متعدد و همچنین امنیت بالای کانادا این کشور را به گزینه مناسبی برای سفر های انفرادی تبدیل کرده است.
 
 
فیلیپین
 
 

کشور فیلیپین

فیلیپین یکی از بهترین و زیباترین کشور های آسیایی می باشد که جزایر متعددی را در خود جای داده است و افراد بسیاری آن را برای تنها سفر کردن انتخاب می کنند، لازم به ذکر است که این کشور مملوء از جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیر می باشد و مسافران می توانند در سواحل این کشور لحظاتی مملوء از آرامش را سپری کنند، در نظر داشته باشید که تنها سفر کردن می تواند آرامش شما در طول سفر به فیلیپین را دو چندان کرده و خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند.
 
 
ایسلند
 
 

کشور ایسلند

کشور ایسلند در واقع امن ترین کشور جهان شناخته شده است و از این جهت یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن به شمار می آید، گردشگران ایسلند می توانند با خیال راحت به تنهایی سفر کرده و از طبیعت بکر سرتاسر این کشور لذت ببرند.
اغلب مردم ایسلند رفتار بسیار صمیمانه ای با گردشگران خارجی دارند و این امر یکی دیگر از ویژگی های خوب این کشور برای تنها سفر کردن محسوب می شود.
 
 
نامیبیا
 
 

کشور نامیبیا

شاید با خود تصور کنید که قاره آفریقا مکان مناسبی برای سفر های انفرادی نیست، اما باید بدانید که نامیبیا واقع در آفریقای جنوبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن شناخته شده است، چرا که نامیبیا از کشور های امن این قاره بوده و مملوء از جاذبه های گردشگری می باشد، کسانی که این کشور را برای تنها سفر کردن انتخاب می کنند می توانند با خیالی آسوده به ماجراجویی در بیابان ها و روستا های آن پرداخته و خاطرات خوشی را در سفر انفرادی خود ثبت کنند.
 
 
پرو
 
 

کشور پرو

پرو یکی از مکان هایی است که جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی را در خود جای داده است و سالانه گروه های گردشگری متعددی برای بازدید از این جاذبه های زیبا به پرو سفر می کنند، در صورتی که تنهایی به پرو سفر کنید می توانید با یکی از این گروه های گردشگری همراه شده و با افراد آن گروه به ماجراجویی در دل طبیعت بپردازید، علاوه بر این با توجه به اینکه پرو کشوری امن محسوب می شود، می توانید به تنهایی نیز از جاذبه های پرو دیدن کرده و به گشت و گذار در این کشور بپردازید.
 
 
تانزانیا
 
 

کشور تانزانیا

تانزانیا یکی دیگر از کشور های قاره آفریقا است که در لیست بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن قرار دارد، این کشور به سبب مردم مهمان نواز و امنیت نسبتاً بالایی که دارد از گزینه های مناسب برای سفر انفرادی به شمار می آید، کشور های آفریقایی معمولاً مملوء از جاذبه های طبیعی بکر و زیبا هستند به همین جهت نظر گردشگران و ماجراجویان بسیاری را به سوی خود جلب می کنند و شما می توانید گردشگران بسیاری را ببینید که تنها به این کشور سفر کرده و مشغول ماجراجویی هستند.
 
 
استرالیا
 
 

کشور استرالیا 

استرالیا یکی از کشور های آرام و امن جهان می باشد و گردشگرانی که با تور استرالیا سفر می کنند بی شک مسافرتی امن و به دور از استرس را تجربه خواهند کرد علاوه بر این مردم استرالیا رفتار بسیار دوستانه ای با گردشگران خارجی دارند و افرادی که به صورت انفرادی به استرالیا سفر می کنند به هیچ وجه احساس تنهایی نخواهند کرد.
 
 
چین
 
 

کشور چین

چین به طور کلی یکی از کشور های پر گردشگر و توریستی جهان به شمار می آید و علت این امر نیز جاذبه های گردشگری متعدد موجود در آن می باشد، در صورتیکه از میان بهترین مقاصد برای تنها سفر کردن کشور چین را انتخاب کرده اید باید بدانید که از تمامی نقاط دنیا گردشگرانی در این کشور وجود دارد که شما می توانید با آن ها همراه شده و به تفریح در چین بپردازید، علاوه بر این مردم این کشور بسیار اجتماعی اند و برقراری ارتباط با آن ها کار دشواری نیست.
امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با کشور های مناسب برای سفر های انفرادی کسب کنید.
 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 104 کاربر