تور گرجستان از اصفهان

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4 از 5 | از 125 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور گرجستان از اصفهان برای گردشگران اصفهانی که قصد سفر به این کشور را دارند، می‌تواند انتخاب راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تری از همین آفر از مبدا تهران باشد چرا که دیگر نیاز نیست یک مسافت جداگانه را تا تهران را طی کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولا پروازهای اصفهان به گرجستان به‌ صورت محدود و فصلی هستند و بیشتر پکیج‌های سفر به این کشور هم برای فصل‌های بهار و تابستان برنامه‌ریزی می‌شوند. بنابراین شاید در فصل‌های سرد سال بلیط به‌راحتی پیدا نشود و یا با قیمت بسیار بیشتری نسبت به تهران به فروش برسد. در این مطلب هر آنچه باید درباره تورهای گرجستان از اصفهان بدانید بررسی شده است. اگر قصد رزرو این تور را دارید، تا انتها با لحظه آخر همراه باشید.

رزرو تور گرجستان به اصفهان

رزرو تور گرجستان از اصفهان به چند روش صورت می گیرد؟

به‌طورکلی دو نوع تور زمینی و هوایی برای این سفر به این کشور وجود دارد که هر دو نوع را می‌توان از روش‌های مختلفی همچون آنلاین، حضوری و تلفنی رزرو کرد. برای در تور گرجستان زمینی از اصفهان باید خود را از این شهر با اتوبوس یا ماشین شخصی به مرز گرجستان برسانید و از آنجا با نشان دادن مدارک و پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار دارد، وارد خاک این کشور شوید.

در تور گرجستان هوایی از اصفهان هم فقط کافی است خود را به فرودگاه این شهر برسانید و پس از چک شدن مدارکتان سوار هواپیما شوید. قیمت مسافرت زمینی از هوایی کمتر است اما باید مدت زیادی در مسیر باشید. با اینکه این مسیر فوق‌العاده زیباست اما طولانی بودن آن بسیاری از مسافران را خسته می‌کند.

تور گرجستان -  لیستی از به روز ترین قیمت تورهای گرجستان آژانس های مسافرتی با ایرلاین های مختلف

قیمت تور گرجستان از اصفهان

در قیمت تور گرجستان فاکتورهای زیادی تاثیرگذار هستند. مثلا اینکه در چه فصلی به این کشور زیبای کوهستانی سفر می‌کنید، چند روز قرار است در آنجا بمانید، هتل چند ستاره را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، زمینی سفر می‌کنید یا با هواپیما، در طول سفرتان چه تفریحاتی انجام می‌دهید، در چه رستوران‌هایی غذا می‌خورید و... همگی روی قیمت نهایی این آفر تاثیر می‌گذارد. اما به‌طورکلی تعداد تورهای گرجستان از شهرهای دیگر به جز تهران محدودتر است و بنابراین امکان دارد با قیمت بیشتری به فروش برسد.

تور گرجستان اقساطی از اصفهان

درحال حاضر به دلیل بالا رفتن هزینه‌های سفر خارجی، تورهای اقساطی طرفداران زیادی پیدا کرده است. آفرهای گرجستان هم از این قاعده مستثنی نیستند. شما می‌توانید تور اقساطی مورد نظر خود را از وبسایت لحظه آخر پیدا کنید و برای رزرو آن کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت تور اصفهان به گرجستان

تور لحظه آخری گرجستان از اصفهان

برای سفر به گرجستان از اصفهان می‌توانید تور لحظه آخری نیز پیدا کنید. معمولا در این آفرها زمان کمی تا تاریخ پرواز باقی مانده و هنوز ظرفیت تور پر نشده است و به همین دلیل با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. برای رزرو پکیج‌های دقیقه نودی هم کافی است مقصد مورد نظر خود را در وبسایت لحظه آخر چک کنید و پس از مقایسه گزینه‌های مختلف با هم، گزینه‌ای را که بیشتر با شرایطتان همخوانی دارد را انتخاب نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است