Hotel Innvista s Belek

امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Innvista s Belek

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل Innvista Hotels Belek یکی از بهترین هتل های 5 ستاره منطقه Belek شهر آنتالیا است. هتل Innvista Hotels Belek توانسته با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت در میان گردشگران از توجه ویژه ای برخوردار باشد.

در یک طرف هتل Innvista Hotels Belek فضای سبز بزرگی قرار دارد و گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر لذت بردن از فضای سبز، از خدمات باربکیو و پیکنیک نیز به صورت رایگان بهرمند شوند. در طرف دیگر هتل، ساحل اختصاصی وجود دارد. در این ساحل علاوه بر دریا، میزها و صندلی های ساحل، در اکثر روزها برنامه ها، جشن ها و موسیقی های زنده برگزار می شود.

هتل Innvista Hotels Belek جهت رفاه حال گردشگران و ارائه فعالیت های هیجان انگیز، سرگرمی های مختلفی را ارائه داده است. فعالیت هایی که گردشگران به صورت رایگان از آن بهرمند می شوند شامل موارد زیر می باشد:

ایروبیک، تیراندازی، کلاس های آشپزی، سرگرمی بعد از ظهر، کتابخانه، دارت، تنیس روی میز و زمین تنیس.

فعالیت های دیگر مانند زمین گلف، بیلیارد، ورزش های آبی و بینگو را گردشگران می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از آن بهرمند شوند.

استخر روباز و 4 فصل هتل Innvista Hotels Belek فراتر از یک استخر می باشد. استخر هتل بزرگ بوده و دارای قسمتی مخصوص کودکان می باشد. جهت افزایش هیجان، سرسره های مختلفی هم تعبیه شده است. در کنار سوناهای بخار، خشک و جکوزی، گردشگران می توانند از حمام ترکی و ماساژ کامل بدن هم به صورت رایگان بهرمند شوند اما جهت بهرمندی از خدمات ماساژ اسپا که در کلوپ سلامت هتل ارائه می شود می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمود.

اتاق های هتل دارای دکوراسیونی شیک، چشم انداز زیبا و امکانات مناسبی دارند. در کنار اتاق هایی با ظرفیت های 1 تا 4 نفره، اتاق های خانوادگی بیش از 4 نفر نیز ارائه می شود. همچنین با داشتن سوئیت های ماه عسل، این هتل انتخاب مناسبی برای زوجین می باشد. از امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد می توان به سیستم های سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، خدمات وی آی پی، یخچال کوچک، سیستم های اعلام حریق اشاره کرد. در میان خدمات ارائه شده در اتاق هم می توان به ارائه وعده صبحانه، روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا هم می بایست جهت برخورداری از خدمات لاندری، خشکشویی و اتوشویی هزینه جداگانه پرداخت نمایند.

هتل Innvista Hotels Belek برای افرادی با مشکلات جسمی، خدمات و امکاناتی متنوعی را ارائه می دهد که به صورت رایگان ارائه شده و برخی از آن ها، به صورت پیشفرض در اتاق ها وجود دارد.

در میان سایر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صرافی، خدمات تور و تکیت، پارکینگ اختصاصی رایگان، اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان، صندوق امانات، خدمات اجاره خودرو، فروشگاه، سالن های آرایشی و پیرایشی، تلوان ماشین، دستگاه خودپرداز، خدمات شاتل سرویس و ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه اشاره کرد.

لازم به ذکر است افرادی که با خود کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه، از خدمات نگهداری از کودک، زمین بازی کودکان و اتاق بازی سرپوشیده داخل هتل نیز بهرمند شوند.

در ادامه به فاصله هتل Innvista Hotels Belek تا برخی از نقاط آنتالیا اشاره می کنیم:

500 متر تا پارک موضونی The Land of Legends.

800 متر تا باغ Tolerance.

900 متر تا باشگاهع گلف Kaya Eagles.

1.2 کیلومتر تا باشگاه گلف آنتالیا.

1.8 کیلومتر تا باشگاه گلف Carya.

4.1 کیلومتر تا باشگاه گلف Faldo Gollf Course Cornelia Golft.

1.07 کیلومتر تا باشگاه ملی گلف.

10.8 کیلومتر تا مرکز خرید Antalium Premium Mall.

همچنین فاصله هتل Innvista Hotels Belek تا فرودگاه آنتالیا نیز 18.4 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است