آتش سوزی هتل پارسیان رامسر

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1398/10/05
بازدید: 215
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

متاسفانه صبح امروز پنج شنبه 5 دی 1398 آتش سوزی مهیب و پر خسارتی در هتل پارسیان رامسر به وقوع پیوست، به گزارش سخنگوی اورژانس خوشبختانه تا به حال در این حادثه هیچ فردی مصدوم نشده است و تمامی خودروهای آمبولانس تا اتمام حادثه مستقر می باشند.

آغاز آتش سوزی به علت اتصالی برق بوده و باعث شروع اتش سوزی در سقف سینمای هتل شده است و به دلیل حمایت وزش باد از شعله های آتش امکان گسترده شدن این آتش سوزی وجود دارد. با لحظه آخر همراه باشید تا اخبار لحظه به لحظه از این آتش سوزی را دریافت کنید.

 

هتل پارسیان رامسر

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای رامسر در ساعت 11:25 دقیقه روز پنج شنبه 5 دی ماه آتش سوزی در آمفی تئاتر قدیمی هتل پارسیان بسیار شدید بوده و هر لحظه خطر فراگیر شدن آن در دیگر نقاط هتل وجود دارد. همانطور که گفته شد این ساختمان قدیمی بوده و به دلیل فرسوده بودن کابل ها و سیم کشی برق ساختمان این آتش سوزی رخ داده است. با رسیدن تیم آتش نشانی در محل حادثه عملیات اطفای حریق از دقایقی بعد از وقوع حادثه آغاز شد، تیم آتش نشانی با شکستن درب سالن سینمای این هتل به داخل ساختمان راه پیدا کردند تا این سینمای قدیمی را از آتش نجات دهند.

 

آتش سوزی هتل پارسیان رامسر

در پی شایعات آتش سوزی هتل رامسر ، مدیریت بحران این هتل در ساعات اولیه آتش سوزی اذعان کرد این آتش سوزی تنها در ساختمان آمفی تئاتر این هتل که در مجاورت هتل واقع شده است رخ داده و آتش به هیچ عنوان به ساختمان اصلی هتل راه نیافته است، همچنین ایشان اظهار داشت در آغاز آتش سوزی برای احتیاط بیشتر، تمامی میهمانان این هتل به قسمتی از هتل راهنمایی شده و اقدامات اولیه صورت پذیرفته است که با رسیدن تیم آتش نشانی و شروع عملیات اطفاع حریق در پی تلاش های بسیار ماموران آتش نشانی، این آتش سوزی در نهایت در ساعت 12:30 دقیقه ظهر پنج شنبه یعنی تنها دو ساعت بعد از شروع حادثه، به طور کامل مهار شد. به گفته ایشان با وجود وزش باد بسیار شدید در این منطقه با تلاش های بی وقفه ماموران آتش نشانی از گسترش آتش سوزی به ساختمان اصلی هتل و دیگر ساختمان های مجاور جلوگیری شد و فقط سبب گستردگی آتش در قسمت های بیشتری از ساختمان سینما گشت.

فرمانداری شهر رامسر نیز شایعاتی مبنی بر ادامه داشتن این آتش سوزی و فراگیر شدن آن به ساختمان های اطراف را تکذیب کرده و اظهار داشت که این آتش سوزی در همان ساعات اولیه مهار گشته و ادامه نداشته است، همچنین ایشان اعلام کرد وزش باد در رامسر و شدید بودن آن باعث وقوع اتفاقات در دیگر نقاط این شهر شده و هیچ ارتباطی به آتش سوزی هتل پارسیان نداشته است.

 

آتش سوزی هتل پارسیان

 

بعد از مهار این آتش سوزی به نقل از فرمانداری آتش نشانی رامسر این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته و تنها در ساختمان آمفی تئاتر این مجموعه رخ داده است، همچنین هیچ خسارتی به ساختمان اصلی این هتل نیز وارد نشده است و میهمانان این هتل در امنیت کامل قرار دارند اما به این ساختمان از نظر مالی خسارات جدی وارد شده است. به گفته مسئولین در مورد فرسودگی این ساختمان از طرف مراجع مربوطه هشدارهای بسیاری به مدیریت این آمفی تئاتر داده شده که نادیده گرفته شده و  موجب وقوع حادثه ای این چنینی گشته است.

اگر چه این آتش سوزی مهار شده و دیگر خطری برای ساکنین هتل و ساختمان های اطراف ندارد اما با وقوع این حادثه و سوختن آمفی تئاتر قدیمی رامسر ، خاطرات چندین ساله مردم رامسر نیز همراه آن در آتش سوخت و خاکستر شد. در این آمفی تئاتر تا به امروز هزاران کنفرانس بین المللی و ملی برگزار شده است و مردم در آن خاطرات بسیاری را رقم زده اند، هتل رامسر هتلی غیر دولتی است که متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و سالانه پذیرای میلیون ها نفر از سراسر ایران و حتی جهان می باشد. مردم این شهر از مسئولین خواسته اند تا در اولین فرصت نسبت به بازسازی آمفی تئاتر پارسیان اقدام شود. در حال حاضر نیز اوضاع این هتل و میهمانان آن در آرامش کامل قرار دارد.

برای تماشای ویدئوی مربوط به این آتش سوزی و اطلاع از چگونگی وقوع آن می توانید بر روی لینک آتش سوزی هتل پارسیان رامسر کلیک کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 101 کاربر