هتل رباط انارک

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک
هتل رباط انارک تصاویر بیشتر

امکانات هتل رباط انارک

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

انارک شهری در فاصله 200 کیلومتری شمال شرق اصفهان و واقع در شهرستان نایین می باشد. این شهر پیشینه کهن دارد و بناهای تاریخی متعددی از دوره صفویان در انارک وجود دارند که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب  کرده است. در این شهر باغ های انار فراوانی قرار دارند، به همین دلیل انارک نامیده می شود.

یکی از جذاب ترین محل هایی که در این شهر به چشم می خورد، کاروانسرای قدیمی انارک می باشد که در محله رباط شهر انارک بنا شده است. این بنای زیبای تاریخی، امروزه به عنوان کاروانسرا و هتل برای اقامت به گردشگران و توریست ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاروانسرای رباط انارک در فاصله ده کیلومتری از جاده اصلی قرار دارد و قدمت آن به سال 1310 شمسی باز می گردد. فضای تاریخی و معماری اصیل ایرانی–اسلامی به کار رفته در بنای این هتل، سبب شده است تا گردشگران بسیاری از اقامت در هتل های لوکس امروزی چشم پوشی کرده و چند روزی را در فضای گرم و دلنشین کاروانسرای انارک سپری کنند.

هتل رباط انارک اصفهان، طبق سنگ نوشته ای که بر سر در این بنا به چشم می خورد، در دوره قاجار و توسط حاج محمدعلی حاج حیدر انارکی ساخته شده است و با نام کاروانسرای مشجر نیز شناخته می شود. این ساختمان با مصالحی همچون سنگ، خشت و آجر بنا شده و سبک معماری آن چهار ایوانی می باشد. اقامت در این متل قدیمی و دلباز برای دوستداران تاریخ و تمدن کهن ایرانی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

امکانات هتل رباط انارک اصفهان

هتل رباط انارک اصفهان، از امکاناتی همچون آشپزخانه، یخچال، بالش، بالشتک، تشک، شاه نشین و پتو برخوردار است. همچنین این هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و در تمامی فصول سال پذیرای میهمانان گرامی می باشد.

در هتل رباط انارک تلاش شده است تا حد امکان همه تسهیلات رفاهی برای میهمانان فراهم شود تا اقامتی راحت و دلپذیر داشته باشند. هتل سرویس بهداشتی و حمام نیز دارد. علاوه بر این سالن موسیقی و غذاخوری با انواع غذاهای محلی در خدمت گردشگران است. 

اصفهان جز شهرهای کویری کشور عزیزمان ایران محسوب می شود و تفریحاتی که در این منطقه قابل دسترسی هستند، متناسب با شرایط جغرافیایی آنجا می باشند. با اقامت در هتل رباط انارک اصفهان، می توانید به رصد ستارگان و اجرام آسمانی بپردازید یا با تورهای کویر گردی راهی بیابان های وسیع این ناحیه بشوید. همچنین فعالیت هایی از قبیل شترسواری، طبیعت گردی و چوپان گردی از فعالیت های پر طرفدار در میان توریست ها هستند. 

افزون بر این ها می توانید ساعاتی از روز را به بازدید از کارگاه های قالی بافی و صنایع دستی این شهر بگذرانید و با هنر مردمان این منطقه بیشتر آشنا شوید. همینطور بازدید از خانه پیرنیا را حتما در برنامه سفر بگنجانید.

هتل رباط انارک اصفهان حدود 230 کیلومتر از شهر اصفهان فاصله دارد و با دو ساعت رانندگی می توانید خود را به این اقامتگاه جذاب و دیدنی برسانید. همچنین اگر از راه هوایی به اصفهان سفر کرده اید، با طی کردن مسافتی 213 کیلومتری از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، به هتل رباط انارک دسترسی خواهید یافت. ایستگاه راه آهن اصفهان نیز 226 کیلومتر از هتل فاصله دارد. 

هتل رباط انارک به بسیاری از اماکن دیدنی و توریستی این شهر نزدیک است. پس در کنار کویر گردی و طبیعت گردی، بازدید از این آثار را از دست ندهید. قلعه محمدیه که با نام عاشورگاه نیز شناخته می شود در فاصله 75 کیلومتری هتل قرار گرفته است. همینطور آب انبار و قلعه نارنج 78 کیلومتر با هتل رباط انارک فاصله دارد و حدود 57 دقیقه طول می کشد تا به آن جا بروید. خانه تاریخی امامی و فاطمی ها نیز یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری این شهر است که 78 کیلومتر از هتل فاصله دارد. کارگاه عبابافی یکی از جذاب ترین مکان هایی است که می توانید این صنعت زیبا و اسلامی اصیل را به چشم ببینید. این کارگاه در فاصله 75 کیلومتری هتل قرار دارد. آسیاب آبی ریگاره نیز در 75 کیلومتری از هتل رباط انارک اصفهان، برای بازدید گردشگران و عموم مردم مهیا گردیده است.

قلعه رستم دقیقا 82 کیلومتر دور از هتل رباط انارک واقع شده و یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی شهر انارک محسوب می شود که حتما باید سری به آن بزنید. مسجد جامع نائین و خانه پیرنیا هم در فاصله 78 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. در اثنای سفر خود، بازدید از بازار قدیمی نایین و خرید سوغاتی را فراموش نکنید. این بازار 138 کیلومتر دور تر از هتل است و حدود یک و نیم ساعت طول می کشد تا به آنجا برسید.

واحدهای اقامتی هتل رباط انارک اصفهان

کاروانسرای رباط انارک اصفهان مجموعا 16 واحد اقامتی دارد که در تمامی آن ها امکاناتی از قبیل رخت خواب، تشک و بالش تدارک دیده شده است و مسافران میتوانند از اقامت ساده و صمیمی در این فضای باستانی نهایت لذت را ببرند و تجربه ای بی نظیر کسب کنند. 

طاقچه هایی در طرفین اتاق ها وجود دارد که حس و حال خانه های قدیمی را دارند و فضا را گرم و دوست داشتنی تر می کنند.

هزینه اقامت در این اتاق ها از شبی حدود 95 هزار تومان شروع شده و نسبت به تعداد نفرات و وسعت اتاق رزرو شده، تا 500 هزار تومان متغیر است.

در ضمن توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر 9 سال در این هتل رایگان و اقامت کودکان 9 تا 12 سال به صورت نیم بها محاسبه می شود.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است