هتل طباطبایی جندق

امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان
اقامتگاه طباطبایی جندق اصفهان تصاویر بیشتر

امکانات هتل طباطبایی جندق

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

هتل طباطبایی جندق در استان اصفهان و در شهر جندق قرار دارد که به خاطر چشم انداز کویری آن، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این مهمانسرا که در دهه 1320 خورشیدی بنا شده است، متعلق به میرزا عبدالکریم صفایی می باشد که از نوادگان یغمای جندقی، شاعر مشهور و پرآوازه ایرانی و شهر جندق بوده است. 

این اقامتگاه در قدیم خانه ی پدری برادران طباطبایی بوده و در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت و سپس به عنوان هتل طباطبایی شروع به کارکرد و تاکنون پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری بوده است.

هتل طباطبایی در بافت قدیمی قلعه جندق قرار داشته و ورودی آن در گذر اصلی قلعه، جنب خانه یغمای جندقی می باشد. سبک معماری آن برگرفته از معماری کویری است و درهای چوبی و دیوارهای کاهگلی آن تداعی کننده خاطرات گذشتگان می باشد.

از ویژگی های جالب این اقامتگاه این است که در ضلع شمالی آن زمستان نشین و در ضلع جنوبی آن تابستان خانه قرار دارد. همچنین ایوان زیبا و بلند خانه و بادگیر آن نیز در قسمت تابستان نشین جای گرفته اند. هتل طباطبایی جندق، دارای دو طبقه و 20 اتاق می باشد که می تواند پذیرای 80 نفر مسافر باشد، از این رو ظرفیت اتاق های آن حداقل دو نفر و حداکثر 4 نفر است و برای دسترسی به بام هتل نیز دو مسیر مجزا تعبیه شده و  شما می توانید با رفتن به بام چشم انداز زیبای روستا و کویر را به صورت یکجا داشته باشید. اگر به شهر جندق استان اصفهان سفر کردید به شما پیشنهاد میکنیم حتما به این مهمانسرای کوچک و سرپناهی امن در دل کویر سری بزند و اگر قصد ماندن در جندق را هم ندارید، حتما یک وعده غذای خود را در این هتل صرف کرده و برای لحظاتی از گشت و گذار از این بنای سنتی و زیبا لذت ببرید. 

امکانات و خدمات هتل طباطبایی جندق

اقامتگاه طباطبایی جندق برای رفاه حال و آسایش مهمانان خود امکانات رفاهی و متنوعی را تدارک دیده است، که چند نمونه از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آشپزخانه، فرش، سرویس خواب، پشتی، بالش، بالشتک، وسایل سرمایشی و گرمایشی، یخچال، فضای باز، شاه نشین، تشک، اینترنت رایگان، پارکینگ غیر مسقف و... 

نکته ای که برای رزرو اتاق در این اقامتگاه باید در نظر داشته باشید این است که سرویس خواب آن به صورت کف خواب بوده و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام نیز به صورت مشترک در محوطه قرار گرفته دارد. 

همچنین این هتل این امکان را برای کویرنوردان قرار داده است که اگر قصد اقامت در جندق را نیز ندارند می توانند انواع غذاهای خوشمزه و محلی را از این اقامتگاه تهیه کنند.

علاوه بر آن به جهت قرار گرفتن اقامتگاه طباطبایی در دل کویر شما با اقامت در آن می توانید از امکانات کویر نوردی، دیدن آسمان پرستاره کویر و رصد ستارگان، شب نشینی دور آتش، شتر سواری استفاده کرده و آرامش کویر را تجربه کنید و بدین ترتیب سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. 

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این مهمانسرا در منطقه روستانشین قرار داشته و سبک آن محلی و سنتی می باشد از این رو در اطراف آن هیچ رستوران و کافی شاپی وجود ندارد. 

اتاق های هتل طباطبایی جندق

همانطور که در بالا گفتیم در هتل طباطبایی 20 اتاق وجود دارد که آمادگی پذیرایی از 80 مهمان را به صورت همزمان داشته و اتاق های آن دارای ظرفیت هایی دو نفره، سه نفره و چهار نفره است. همچنین امکانات اولیه مورد نیاز استراحت از قبیل، پتو، بالش، تشک، فرش و ... نیز در تمام این اتاق ها وجود دارد.  

فاصله هتل طباطبایی از مکان های مهم شهر

اگرچه هتل طباطبایی در بافت روستا نشین شهر قراردارد، اما جاذبه های دیدنی و زیبایی نظیر خانه یغمای جندقی، مسجد جامع جندق و آبشار در نزدیکی آن واقع شده اند که به راحتی می توانید از آن ها دیدن کنید. فاصله هتل طباطبایی جندق از دیگر اماکن مهم شهر نیز به صورت زیر است. 

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان 359 کیلومتر و معادل 4 ساعت
  • فاصله هتل تا فرودگاه طبس 302 کیلومتر و معادل 3 ساعت و 24 دقیقه
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن اصفهان 375 کیلومتر و معادل 4 ساعت
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن طبس 291 کیلومتر و معادل 3 ساعت 14 دقیقه 
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان  374 کیلومتر و معادل 4 ساعت
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری طبس 296 کیلومتر و معادل 3 ساعت و 20 دقیقه 
  • فاصله هتل تا شهر اصفهان 378 کیلومتر و معادل 4 ساعت و 16 دقیقه
  • فاصله هتل تا کویر جندق  2 کیلومتر که در کمتر از 5 دقیقه به آن جا می رسید
  • فاصله هتل تا مجموعه گردشگری آبشار جندق  16 کیلومتر  و معادل 12 دقیقه
  • فاصله هتل تا روستای باستانی فرخی 91.2 کیلومتر که تا رسیدن به این روستا 1 ساعت و 7 دقیقه زمان نیاز است
  • فاصله هتل تا آبشار نمکی و دریاچه نمک خور 107 کیلومتر و معادل 1 ساعت و 27 دقیقه
  • فاصله هتل تا کویر مصر 139 کیلومتر و معادل 1 ساعت و 44 دقیقه
  • فاصله هتل تا روستای دیدنی گرمه (چشمه ماهی) 136 کیلومتر و معادل 1 ساعت و 41 دقیقه
  • فاصله هتل تا روستای دیدنی و قلعه بیاضه  161 کیلومتر است که 1 ساعت 58 دقیقه تا رسیدن به آنجا زمان نیاز دارید.

اگر جزء آن دسته افرادی که هستید که علاقه بسیاری به کویر نوردی و دیدن آثار باستانی و تاریخی دارند، باید این را در نظر داشته باشید که بهترین فصل سفر به جندق، اوایل پاییز تا اواسط بهار می باشد زیرا در تابستان نمی توانید گرمای کویر را تحمل کنید. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است