Hotel riuo astoria hotel varna

امتیاز 4.3 از 5 | از 0 کاربر
هتل ریو آستوریا
اتاق خواب هتل ریو آستوریا
رستوران هتل ریو آستوریا
بار هتل ریو آستوریا
استخر هتل ریو آستوریا

امکانات Hotel riuo astoria hotel varna

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل ریو آستوریا بلغارستان یکی از هتل‌های وارنا به‌حساب می‌آید که در دسته هتل‌های چهار ستاره قرار می‌گیرد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب، فاصله اندکی تا جاذبه‌های گردشگری شهر وارنا دارد. هتل ریو آستوریا وارنا از بهترین امکانات و خدمات بهره‌مند است به همین دلیل افراد زیادی برای اقامت خود این هتل را انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید که هتل ریو آستوریا بیچ در کنار ساحل بلغارستان قرار گرفته و به همین دلیل شما با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید از ساحل زیبا و منحصربه‌فرد این هتل 4 ستاره ریو آستوریا استفاده کنید. مدیریت هتل ریو آستوریا در شهر وارنا برای مسافرین کم‌توان یا معلول خدمات ویژه و رایگانی قرار داده است.

درباره هتل ریو آستوریا

ریو آستوریا بیچ هتل در شهر وارنا قرار دارد که به دلیل فاصله کم با ساحل، در بین تمام گردشگران و توریست‌ها بسیار محبوب است. هتل ریو آستوریا بیچ از هتل‌های 4 ستاره شهر وارنا بلغارستان به‌شمار می‌آید که به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی که در احتیار مشتریان قرار می‌دهد بسیار معروف است. هتل ریو آستوریا در شهر وارنا به دلیل مجاورت با دریا، اتاق‌های آن  از نما و چشم‌نواز خوبی برخوردار هستند که شما می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید. پرنسل این هتل بسیار فعال هستند و نیاز مشتری را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کنند؛ علاوه‌بر آن کارکنان هتل ریو آستوریا وارنا به چند زبان روز دنیا مسلط هستند که شامل بلغاری، انگلیسی و روسی می‌شوند و به همین دلیل به راحتی می‌توانند با مسافرین ارتباط برقرار کنند.

رزرو آنلاین هتل ریو استوریا

برای رزرو هتل ریو آستوریا در شهر وارنا باید به وبسایت‌های معتبر گردشگری مراجعه کنید. سعی نمایید اتاق‌های مورد نیاز خود را از سایت‌های گردشگری که سابقه طولانی و درخشانی دارند رزرو کنید. البته شرایط برای اخذ اتاق به صورت حضوری نیز وجود دارد اما می‌تواند ریسک بالایی داشته باشد، چراکه امکان پر شدن آنها وجود دارد. زمان رزرو هتل حتما به مشخصات اتاق و نوع امکانات آن توجه داشته باشید تا زمان اقامت دچار مشکل نشوید. اگر می‌خواهید هتل خود را توسط سایت‌های گردشگری رزرو کنید حتما به درگاه‌های بانکی آنها توجه داشته باشید که نماد اعتماد داشته باشند. با رزرو هتل ریو آستوریا بیچ می‌توانید از تمام خدمات رفاهی و تفریحی این هتل استفاده کنید.

خدمات هتل ریو آستوریا بلغارستان

مدیریت هتل ریو آستوریا بیچ برای رفاه حال مسافرین خود از امکانات مختلفی استفاده کرده است که برخی از آنها شامل سه رستوران مجهز با منوهای متنوع و بین‌المللی، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان و امانات، اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل 4 ستاره ریو آستوریا، لابی به همراه بارهای مختلف، کافی‌شاپ و... می‌شوند. توجه داشته باشید برای استفاده از برخی امکانات یا خدمات باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید تا بتوانید از آنها استفاده نمایید. در صورت نیاز به هرگونه امکانات یا خدمات اضافی می‌توانید به بخش پذیرش مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پرنسل فعال هتل ریو آستوریا در کم‌ترین زمان ممکن آن را برای شما فراهم کنند.

انواع اتاق هتل ریو آستوریا وارنا

اتاق‌های هتل ریو آستوریا بلغارستان مساحت‌های مختلفی دارند که شامل 80 اتاق سیگاری، 20 اپارتمان مجهز، 60 اتاق دوتایی در دو ساختمان دوقلو 10 طبقه‌ای قرار گرفته‌اند؛ اما به‌طور کلی این اتاق‌ها امکانات مشترکی دارند تا مهمانان در زمان اقامت احساس هیچگونه نارضایتی نداشته باشند. از امکانات مشترک اتاق‌های هتل ریو آستوریا بیچ می‌توان به تلویزیون به همراه شبکه‌های بین‌المللی، سرویس بهداشتی به همراه خدمات شست‌وشو، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سرویس کامل خواب به همراه کمد لباس، بالکن یا تراس، مینی بار، اینترنت یا وای‌فای رایگان، سرویس مبلمان، یخچال، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه هوای مطبوع و... اشاره کرد.

خدمات رفاهی هتل ریو آستوریا

هتل ریو آستوریا برای رفاه حال مشتریان خود از خدمات رفاهی ویژه‌ای استفاده کرده است که همین امر باعث شده مسافرین به هرآنچه که برای سفر و خوش‌گذرانی نیاز دارند در این هتل در دسترسی داشته باشند. اگر قصد گشت‌وگذار در خیابان‌های وارنا را دارید می‌توانید از بخش پذیرش، دوچرخه یا خودرو اجاره کنید. در صورتی که با ماشین شخصی خود به شهر زیبا و توریستی وارنا سفر کرده‌اید، می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ رایگان این هتل پارک کنید. هتل ریو آستوریا بیچ برای امنیت جان مسافرین از دوربین‌های مدار بسته، کپسول آتش‌نشانی، کلید یدک، آلارم دود، خدمات پزشکی و... در تمام بخش‌های هتل استفاده کرده است.

از دیگر خدمات ریو آستوریا بیچ هتل می‌توان به بخش مجهز لابی، آسانسور، خدمات خشکشویی، لباسشویی، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات تورهای محلی گردشگری و.... اشاره کرد؛ البته توجه داشته باشید برای استفاده از اینگونه خدمات باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. هتل ریو آستوریا بلغارستان دارای 3 رستوران و کافی‌شاپ است که شما می‌توانید سه وعده غذایی خود را در این سالن‌های غذاخوری میل کنید. منوهای این رستوران‌ها شامل منو مخصوص کودک، غذاهای رژیمی یا گیاهخواری، غذاهای سنتی و غذاهای محلی می‌شوند که هر فرد با هر سلیقه غذایی می‌تواند از آنها استفاده کند.

 تفریحات هتل ریو آستوریا بیچ

هتل ریو آستوریا در شهر وارنا علاوه‌بر امکانات رفاهی، دارای امکانات تفریحی هم است. از امکانات تفریحی هتل ریو آستوریا می‌توان به سان لانجرز، سونا، جکوزی، ساحل ماسه‌ای، بوچیا، بیلیارد، سالن بدنسازی، زمین گلف، دارت، خدمات اسپا و ماساژ درمانی، ساحل‌های اختصاصی به همراه تخت‌های مخصوص آفتاب و... اشاره کرد. در این ساختمان 4 ستاره امکاناتی همانند زمین بازی، اتاق بازی و... برای کودکان قرار گرفته تا بتوانند اقامتی تکرار نشدنی داشته باشند. ریو آستوریا بیچ هتل دارای ساحل خصوصی است که مسافرین عزیز می‌توانند انواع بازی‌های آبی را در این بخش انجام دهند.

موقعیت هتل آستوریا در شهر وارنا

هتل 4 ستاره ریو آستوریا در قسمت مرکزی گلدن سندز قرار گرفته که با تفرجگاه ساحلی فقط 20 متر فاصله دارد. هتل ریو آستوریا بیچ به دلیل موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به راه‌های دسترسی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای اقامت باشد. حمل‌ونقل عمومی در فاصله 300 متری هتل واقع شده‌ است؛ علاوه‌بر آن فرودگاه وارنا در فاصله 40 کیلومتری و فرودگاه بورگاس در فاصله 120 کیلومتری ریو آستوریا بیچ هتل قرار گرفته‌ است.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری شهر

  • فاصله هتل ریو آستوریا تا ساحل شنی کم‌تر از 500 متر است به صورتی که شما با پای پیاده می‌توانید از آن بازدید کنید.
  • صومعه آلادژا در فاصله 5 کیلومتری هتل ریو آستوریا قرار گرفته است.
  • فاصله بالتاتا تا هتل ریو آستوریا وارنا تقریبا 9.4 کیلومتر است.
  • باغ وحش شهر زیبای وارنا در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است.

مقررات هتل ریو آستوریا در وارنا بلغارستان

  • توجه داشته باشید سیگار کشیدن در محوطه هتل ریو آستوریا ممنوع است.
  • خدمات برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
  • برای هرگونه جابجایی در اتاق‌ها باید با مدیریت هتل هماهنگ کنید.
  • برای استفاده از برخی امکانات هتل ریو آستوریا باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.
  • ورود حیوانات به هتل 4 ستاره ریو آستوریا غیر مجاز است.
  • برای تسویه و تخلیه اتاق‌های هتل ریو آستوریا بلغارستان باید قبل از ساعت 12 اقدام کنید.
  • برای تحویل گرفتن اتاق رزرو شده خود باید بعد از ساعت 14 مراجعه کنید.

 

اطلاعات تماس و ضروری هتل

برای اقامت در هتل ریو آستوریا می‌بایست از شماره تماس آنها مطلع بود تا در زمان نیاز با آنها تماس گرفت. برای برقراری ارتباط با هتل ریو آستوریا در شهر وارنا می‌توانید با شماره +35952707200 تماس حاصل فرمائید. هتل ریو آستوریا بلغارستان یکی از مجهزترین هتل‌های وارنا محسوب می‌شود، زیرا این هتل از امکانات بالایی برخوردار است. هتل 4 ستاره ریو آستوریا به دلیل موقعیت مکانی عالی که دارد، راه‌های دسترسی و همچنین جاذبه‌های گردشگری شهر وارنا به آن بسیار نزدیک هستند. هتل ریو آستوریا بیچ از 20 اپارتمان و 60 اتاق و 80 اتاق غیر سیگاری تشکیل شده است. این واحدها در دو ساختمان دوقلو 10 طبقه قرار دارند که با استفاده از آسانسور به همدیگر وصل می‌شوند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است