Hotel Azalia And SPA

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل آزالیا بال نئو وارنا
هتل آزالیا وارنا
 اتاق های هتل آزالیا وارنا
هتل آزالیای وارنا
هتل آزالیای وارنا بلغارستان
هتل آزالیای وارنا در بلغارستان

امکانات Hotel Azalia And SPA

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

آیا به دنبال یک هتل چهار ستاره و لوکس در شهر وارنا می‌گردید؟ از نظر شما یک هتل لوکس چه امکاناتی باید داشته باشد؟ با اقامت یافتن در هتل آزالیا وارنا، منظره‌ای زیبا از سواحل و دریا به چشم‌ می‌خورد. این هتل، گزینه خوبی برای دوست‌داران دریا و شب‌گردی به حساب می‌آید. ناگفته نماند؛ در صورتی که مکانی مفرح و شاد در وارنا را می‌پسندید، بدون‌شک این هتل بزرگ، می‌تواند گزینه خوبی برای سفرهای تابستانه شما باشد. این هتل، مجهز به امکاناتی همچون بار، کافه، رستوران، باشگاه، انواع استخر و... بوده و شما براساس سلیقه خود، می‌توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات هتل آزالیا بال نئو وارنا | Azalia Beach Hotel Balneo & SPA Varna

یک هتل چهار ستاره زیبا با امکانات فوق‌العاده در هلنای وارنا و سنت کنستانتین قرار دارد که از آن با نام هتل آزالیا بال نئو وارنا یاد می‌کنند. این هتل بزرگ، از نظر موقعیت جغرافیایی در خط ساحل شمالی دریای سیاه واقع شده و سرشار از امکانات فوق‌العاده برای مسافرین بوده که تنوع بالایی دارند. فاصله این هتل تا سواحل تفریحی و اماکن دیدنی وارنا، بسیار کم است. از نظر معماری، این هتل جذابیت و زیبایی بسیاری داشته، به طوری که هرکس به محض ورود به آن، می‌تواند از خدمات و امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شود. هتل آزالیا وارنا در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد. این هتل در ۹ طبقه قرار گرفته و دارای ۲۳۷ اتاق است. در این هتل، شما در شب از طریق تراس می‌توانید به دریا کاملا مشرف باشید.

انواع اتاق های هتل آزالیا وارنا

در هتل آزالیا وارنا، اتاق‌های متنوعی وجود دارند که هریک از آن‌ها، مجهز به امکانات به‌خصوصی است. انواع اتاق‌های هتل آزالیا وارنا، شامل موارد زیر می‌شوند. 

  • اتاق مهمان: تراس این اتاق، روبه دریا است. مساحت آن ۲۲ مترمربع بوده و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دابل استاندارد: تراس این اتاق، روبه دریا است. مساحت آن، ۲۵ مترمربع بوده و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق خانواده استاندارد: تراس این اتاق، روبه دریا است. مساحت آن ۳۲ مترمربع بوده و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل با برنامه‌های استراحت: تراس این اتاق، روبه دریا است. مساحت آن ۲۵ مترمربع بوده و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل لوکس: این اتاق نیز تراس روبه دریا داشته و مساحت آن ۳۲ مترمربع است. این اتاق، یک تخت دو نفره نیز دارد.

 امکانات اتاق های هتل آزالیا وارنا

در بین هتل های وارنا، اتاق‌‌های هتل آزالیا مجهز به امکانات فراوانی هستند و افراد براساس سلیقه و نیاز خود، می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند. اتاق‌های هتل آزالیا، همگی مجهز به سرویس سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع هستند. اتاق‌های این هتل، تخت‌خواب‌های استاندارد به همراه ملافه تمیز، یخچال، تلویزیون، تلفن، میز مطالعه و... دارند که تراس آن‌ها روبه ساحل و استخر است. حمام‌های هتل، مجهز به دوش، سشوار، وسایل آرایشی بهداشتی و... بوده و در هر اتاق، اینترنت و وای‌فای رایگان برای مهمانان موجود است. هتل آزالیا وارنا، از نظر دکوراسیون و تزئینات، هتل بسیار مدرنی محسوب می‌شود و ترکیب رنگ‌ها در طراحی این هتل، به کار رفته است.

رستوران هتل

رستوران هتل آزالیا بال نئو وارنا، در بالای دریا قرار دارد و شما به هنگام ورود به تراس بزرگ، شاهد چشم‌انداز زیبایی از پانورامیک ساحلی و دریا خواهید بود. در این رستوران، انواع غذاهای بی‌نظیر طی وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌شوند. در منوی رستوران، غذاهای رنگارنگ و متنوع محلی و بین‌المللی وجود دارند. وعده‌های صبحانه و شام به شکل بوفه‌ای سرو می‌شوند. در منوی آلاکارته رستوران، لیستی متنوع از غذاهای خوشمزه به چشم می‌خورد. در بار، شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را در کنار انواع میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌ها امتحان کنید.

خدمات رفاهی هتل آزالیا وارنا

تمام خدمات اتوکشی و نظافتی هتل، به صورت رایگان انجام می‌گیرد. در این هتل، فضای سالن کنفرانس ۱۱۴ مترمربع بوده و برای برگزاری رویدادهای متنوع پذیرای مهمانان زیادی است. در این هتل، پارکینگ با ظرفیت محدود وجود دارد و پارکینگ اختصاصی آن، رایگان نیست. برای دیدن جاذبه‌های اطراف هتل آزالیا باید تاکسی کرایه کرده؛ البته با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. در هتل وارنا، سالن زیبایی و آرایشی به مهمانان خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. اماکن ویژه‌ای برای صرف دخانیات تعبیه شده و دوست‌داران مطالعه، در قسمت لابی با هزینه اضافی می‌توانند به مطالعه روزنامه بپردازند. همچنین مغازه‌های مخصوص کادو و هدیه در دسترس هستند. کارکنان قسمت پذیرش، خدمات و امکاناتی چون صندوق امانت، انبار چمدان و میز پذیرش شبانه‌روزی را به مهمانان ارائه می‌دهند و یک بخش به عنوان محافظت از کودکان نیز با پرداخت هزینه، به شما خدمات ارائه می‌دهند. وای‌فای در تمام اتاق‌ها و در برخی از قسمت‌های هتل به صورت رایگان در دسترس افراد قرار دارد. برای ورود به هتل وارنا، از ساعت ۲ ظهر تا نیمه شب می‌توان اقدام کرد و به هنگام خروج، باید تا ساعت ۱۲ ظهر مهمانان اتاق را تحویل دهند. این هتل، مجهز به آسانسور و بالابر بوده و برای استراحت شما، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. در حالت کلی، از جمله امکانات ویژه این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استخر سرپوشیده
  • باشگاه ورزشی 
  • امکانات لازم برای سالمندان و معلولان
  • پارک آبی
  • ساحل خصوصی
  • کلاب کودکان

تفریحات و سرگرمی های هتل آزالیا وارنا

برای گذراندن اوقاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک‌سری امکانات برای سرگرمی وجود دارند. این هتل، دارای 2 استخر به شکل روباز و سرپوشیده بوده که می‌توان آن‌ها را بهترین تفریحات موجود در هتل دانست. ناگفته نماند که درون استخر روباز، سرسره آبی موجود است که بی‌شک کوچک و بزرگ از آن لذت خواهند برد. در کنار استخرها، چترآفتاب، تخت، بار نوشیدنی‌جات، حوله و... به چشم می‌خورند. مهمانان می توانند برای حمام، شنا یا لذت بردن از تفریحات آبی به ساحل اختصاصی این هتل بروند. در ساحل اختصاصی هتل انواع امکانات همچون کافه، چتر، تخت‌آفتاب، بار نوشیدنی‌جات و ... در اختیار شما قرار دارند. بعد از سپری کردن یک روز پرنشاط و هیجان‌انگیز، رفتن به مرکز اسپا و استفاده از خدمات مراقبتی همچون انواع سونا، حمام ترک، ماساژ جکوزی و... یکی از بهترین کارهای ممکن برای رفع خستگی پس از گشت‌وگذار در شهر است. مهمانانی که در سفر به فکر تناسب‌ اندامشان هستند، می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور منظم در سالن بدنسازی این هتل انجام دهند. ناگفته نماند که در این هتل، برای کودکان نیز امکانات تفریحی همچون کلاب کودکان در نظر گرفته شده است.

موقعیت آزالیا بیچ هتل بال نئو اند اسپا وارنا

هتل آزالیا، در شهر وارنا و کشور بلغارستان وجود دارد. این هتل با بندر قایق بادبانی طلایی حدود ۷۰۰ متر، با کاخ ملکه ماریا ۱۵ کیلومتر، با مرکز شن‌های طلایی نزدیک به ۸۰۰ متر، با فرودگاه وارنا حدود ۱۸ کیلومتر، با آکوپیولز شن‌های طلایی چیزی نزدیک به ۱.۸ کیلومتر و با ایستگاه مرکزی راه‌آهن حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل با جاذبه های معروف شهر وارنا

پس از اقامت یافتن در این هتل، شما پس از مدت کوتاهی رانندگی، می‌توانید خودتان را به جاذبه‌های معروف این شهر برسانید. موارد زیر، اشاره به مدت زمان رفتن از هتل به سمت جاذبه‌های توریستی تور وارنا دارد. 

  • پارک آبی آلبنا: این پارک تا هتل وارنا حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد و با ۲۶ دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید. 
  • ساحل ماسه‌های طلایی: در 7 کیلومتری از هتل قرار دارد و تنها 15 دقیقه در مسیر هستید. 
  • مرکز اسکیت بلک سی آیس آرنا: بین هتل و این مرکز، 5 کیلومتر فاصله است و شما تنها با 26 دقیقه رانندگی به این مرکز خواهید رسید. 
  • فرودگاه بورگس: این فرودگاه، در ۸۵ کیلومتری هتل قرار دارد و در صورتی که با تاکسی بروید، حدود ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه در راه هستید.
  • فرودگاه وارنا: این فرودگاه تا هتل بونیتا حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد که به همراه تاکسی ۲۷ دقیقه در مسیر خواهید بود.
  • دانشگاه باغ‌های بوتانیکال: این دانشگاه، در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته و با ۶ دقیقه رانندگی به آنجا خواهید رسید.
  • کلیسای وارنا: فاصله هتل تا این کلیسا ۳ متر است و نیازی به خودرو دیده نمی‌شود. شما با ۱۹ دقیقه پیاده‌روی از هتل به آنجا خواهید رسید.
  • خانه اپرا وارنا: هتل شما با این خانه، ۲ کیلومتر فاصله دارد و شما با ۱۸ دقیقه رانندگی، می‌توانید خودتان را از این هتل به این سالن برسانید‌.

مقررات هتل

هنگامی که فردی تصمیم به رزرو یک هتل می‌گیرد، می‌بایست علاوه بر امکانات هتل، به قوانین و مقررات آن نیز توجه کند؛ زیرا در صورت اطلاع نداشتن از قوانین، عدم پیروی از آن‌ها و سرپیچی، فرد در هنگام اقامت با یک‌سری مشکلات مواجه خواهد شد؛ بنابراین، هر مسافری قبل از اقدام به رزرو هتل آزالیا بیچ بال نئو اند اسپا، می‌بایست شرایط و ضوابط هتل را مطالعه کند و با تمامی قوانین آشنا گردد؛ سپس به دنبال امکانات باشد. این مسئله، اهمیت بالای رعایت قوانین و مقررات به هنگام اقامت یافتن در هتل را نشان می‌دهد.

آدرس هتل:

بلغارستان، وارنا، کنستانتین النا  ۶۰۰۶
St. St. Constantin & Helena Resort, 9006 Saints Constantine and Helena, Bulgaria 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است