Hotel Goddess of Bodrum Isis

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis
hotel Goddess of Bodrum Isis تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Goddess of Bodrum Isis

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر بدروم یکی از شهرهای زیبای کشور ترکیه با جاذبه های توریستی و گردشگری متنوع و گوناگون است که همه ساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر نقاط دنیا می باشد. این شهر محل مناسبی برای گردش و تفریح در روزهای گرم تابستانی است و سواحل چشم نواز آن انسان را به وجد می آورد. در شهر بدروم هتل های متعددی برای اقامت مسافران وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین هتل های شهر را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم:

هتل Goddess of Bodrum Isis هتلی پنج ستاره با معماری شیک و بی نظیر و امکانات درجه یک می باشد که تنها 5 کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد و شما می توانید تنها با ده دقیقه رانندگی خود را به شهر برسانید. این هتل دارای 374 واحد اقامتی می باشد و در سال 2008 نیز مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است تا بتواند با ارتقا کیفیت خدمات، رضایت میهمانان را جلب نماید. هتل گادس آف بدروم ایسیس هتلی مجلل و لوکس برای افرادی است که به دنبال اقامتی درجه یک و عالی هستند. این هتل خدمات و تفریحات متعددی را برای میهمانان فراهم آورده است و با اقامت در این هتل، سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل Hotel Goddess Of Bodrum Isis

هتل گادس آو بدروم ایسیس دارای میز پذیرش 24 ساعته می باشد و خدمه خوش برخورد این هتل در بدو ورود با احترام از شما استقبال می نمایند.

در حین انجام امور پذیرش می توانید در لابی هتل رفع خستگی نمایید. لابی با مبل های نرم و راحت مبلمان شده و دارای یک تلویزیون ال سی دی بزرگ می باشد. علاوه بر این اینترنت پرسرعت رایگان در لابی و اتاق های هتل قابل دسترسی است.

خدمات حمل چمدان و انبار چمدان ها در هتل گادس آف بدروم ارائه می گردد.

لابی هتل دارای صندوق امانات است و شما می توانید اشیای ارزشمند و قیمتی یا اسناد و مدارک مهم خود را به آن بسپارید و با خاطری آسوده به تفریح و گردش مشغول شوید. تمامی پرسنل این هتل مسلط به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی هستند و با روی گشاده به میهمانان خدمت رسانی می کنند.

چنانچه با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اید، پارکینگ هتل در اختیار شما است تا از امنیت خودروی خود مطمئن باشید.برای مبادلات ارزی می توانید به سادگی به صرافی هتل مراجعه نمایید و نیازی نیست از هتل خارج شوید.

هتل Goddess of Bodrum Isis دارای فروشگاه سوغاتی نیز هست و اگر فرصت نکردید به بازارهای داخل شهر مراجعه کنید اصلا نگران نباشید؛ با گردش در فروشگاه بزرگ هتل می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای عزیزان خود سوغاتی های عالی با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.

در هتل گادس آو بدروم خدمات مراقبت از کودکان انجام می شود تا والدین بتوانند ساعاتی را با خیال راحت به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. این هتل مجهز به آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آسان نموده است. 

هتل پنج ستاره گادس آو بدروم از تمامی امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولین برخوردار بوده و تلاش می کند اقامت راحت و دلپذیری را برای این عزیزان فراهم کند.این هتل همچنین دارای آرایشگاه می باشد.

اگر لباس های شما درحین سفر کثیف شدند، با مراجعه به خشکشویی هتل می توانید لباس ها را تحویل خدمه مجرب و ماهر بدهید و در اسرع وقت، سالم و تمیز پس بگیرید. همچنین می توانید از خدمه لاندری بخواهید لباستان را اتو بزنند.

هتل Goddess of Bodrum Isis سالن کنفرانس و اتاق جلسات کامل و مجهزی نیز دارد که برای برگزاری جلسات کاری مناسب هستند و میهمانان می توانند با هماهنگی قبلی از آن ها استفاده نمایند. در ضمن دستگاه فکس و فتوکپی نیز در این هتل موجود می باشد. 

رستوران ها و کافی شاپ ها

هتل ایسیس گادس آو بدروم دارای 5 رستوران بزرگ می باشد که در آن ها انواع غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت سرو می شوند. تمامی غذاها توسط سرآشپزهای ماهر مجموعه و با استفاده از مواد درجه یک طبخ و سرو می گردند و مورد پسند هر فردی با هر ذائقه ای قرار خواهند گرفت. در ضمن 5 بار محتوی نوشیدنی های خنک و خوش طعم در داخل هتل تعبیه شده اند که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

کافی شاپ هتل گادس آف بدروم ایسیس با منوی متنوعی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم عالی، پذیرای میهمانان گرامی می باشد. شما می توانید پس از یک روز طولانی و گردش در شهر زیبای بدروم، به این کافی شاپ سری بزنید و استراحت کنید. تجربه صرف میان وعده به همراه خانواده در کنار منظره زیبای دریا، یکی از به یاد ماندنی ترین بخش های اقامت شما در هتل گادس آو بدروم خواهد بود.

تفریحات هتل Hotel Goddess Of Bodrum Isis 

این هتل 5 ستاره سرگرمی ها و تفریحات  متعددی را برای میهمانان خود تدارک  دیده است به طوری که شما می توانید تقریبا تمام روز را مشغول بازی و خوشگذرانی در کنار خانواده یا دوستان خود باشد و از اقامتتان نهایت لذت را ببرید. فعالیت های تفریحی هتل گادس آو بدروم ایسیس شامل موارد زیر می باشد:

ساحل اختصاصی در دریای اژه، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، قایقرانی، غواصی، سالن بدنسازی، اتاق ورزش، تنیس، دارت، بسکتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، کلوب کودکان و زمین بازی کودکان

اتاق های هتل Hotel Goddess Of Bodrum Isis

هتل گادس آو بدروم مجموعا دارای 374 اتاق مجهز و راحت می باشد که انواع مختلفی دارند؛ از جمله اتاق های سوئیت Sultan، سوئیت Vizier، سوئیت Prince، سوئیت Junior، اتاق خانوادگی، اتاق خانوادگی کلاب، اتاق دو نفره کلاب و اتاق های ویژه افراد معلول.

امکانات اتاق ها

همه اتاق های این هتل لوکس و زیبا با کاناپه های نرم و راحت مبلمان شده اند و ترکیب رنگ های بکار رفته در اتاق ها فضایی چشم نواز و دلربا را ایجاد نموده است. اقامت در این اتاق ها همراه با لحظات آرام و رویایی خواهد بود که هرگز فراموش شان نمی کنید. واحدهای اقامتی هتل گادس آف بدروم دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، دوش، وان، جکوزی، سرویس بهداشتی، دمپایی، حوله، یخچال، چای ساز و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

در ضمن خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت اتاق ها از دیگر تسهیلات رفاهی می باشد که این هتل برای رفاه حال میهمانان خود تدارک دیده است.

قوانین هتل Hotel Goddess Of Bodrum Isis

ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر می باشد.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

فاصله هتل Goddess Of Bodrum Isis از مکان های مهم بدروم

هتل Goddess of Bodrum Isis در فاصله 1.5 کیلومتری از محله گومبت شهر بدروم قرار دارد و با اقامت در این هتل می توانید به اکثر مراکز مهم شهر و جاذبه های توریستی و گردشگری بدروم دسترسی سریع و آسانی داشته باشید. در زیر نام تعدادی از اماکن پر تردد شهر به همراه فاصله آن ها تا هتل گادس آو بدروم ایسیس ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا قلعه سنت پیتر: 3.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی بدروم: 5.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بدروم مارینا: 2.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه باستان شناسی زیر آب: 5.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی میلاس بدروم: 34.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آسیاب بدروم: 3.5 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است