بهترین کافی شاپ های پاتایا

زمان مطالعه: 0 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1314
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

كافي‌شاپ يكي از دنج‌ترين و لذت‌بخش‌ترين مكان‌ها هر شهري است كه بسياري از مردم پس از خستگي یک روز طولاني، براي گذران اوقاتي خوش به آن پناه مي‌آورند. شهر پاتايا در تايلند، مجموعه‌اي از بهترين كافي‌شاپ‌ها را در خود جاي داده است. اين مكان‌ها تنها پاتوق‌های دنجي براي مردم بومي نبوده بلكه مورد پسند توريست‌های پاتيا نيز قرار گرفته‌اند. اگر به اين شهر، بهشتي با سواحل بي‌نظير و طبيعتي بكر سفر مي‌كنيد؛ بازديد از بهترين كافي‌شاپ‌های پاتيا را به هيچ وجه از دست نداده و از غذاهای متنوع تايلندي و كيك‌های آن لذت ببريد.

نانوایی فرانسوی بولانژ

15 سال می‌شود که نانوایی فرانسوی بولانژ در قلب مردم شهر پاتایا، جایگاهی ویژه‌ پیدا کرده است. نان‌های باگت فرانسوی بی نقص اين كافه که عطرشان تمام خیابان نانگ پرو را پر‌ می‌کند؛ بی اختیار رهگذارن را به سمت بولانژ می‌کشاند. در این کافی‌شاپ، شیرینی‌ و کیک‌های اصیل فرانسوی و دانمارکی به همراه انواع نوشیدنی‌های گرم سرو شده و مهمانان را به وجد می‌آورد. همچنين در بولانژ، منو متنوعي براي صبحانه، نهار و شام وجود داشته كه در تمام روز با بازديد از اين مكان مي‌توانيد از خوردن آن‌ها لذت ببريد. با امتحان شيريني‌های فرانسوي جذاب اين رستوران، حس رفتن به قلب شهر پاريس به شما دست خواهد داد.

سفر به کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فوق العاده دیدنی!

Bake & Brew

Bake & Brew، پرطرفدار‌ترین کافی‌شاپ و قنادی در شهر پاتیا است که مشتریان وفادار فراواني دارد. همچنین به دلیل محبوبیت بالا، شلوغ‌ترین کافه شهر محسوب می‌شود. این مکان به ویژه برای منو صبحانه و دسر‌هایش زبان‌زد است. در کنار غذاهای اصیل تایلندی، در کافی‌شاپ Bake & Brew، خوراک‌های آسیایی و اروپایی نیز سرو می‌شود. فضا اين کافی‌شاپ بسیار دلپذیر بوده و قیمت‌های معقول منو آن، همواره مورد پسند گردشگران و مردم شهر پاتایا بوده است. وجود غذاهای وگان و گیاهی در منور Bake & Brew، محدودیتي براي این افراد در انتخاب غذا مورد علاقه‌شان ايجاد نخواهد كرد. رفتن به این کافی‌شاپ و لذت بردن از شیرینی‌ها و غذا‌های منو متنوع آن، بهترین فرار از استرس و شلوغی شهری مدرن و بازیابی آرامش است.

کافه خوانندگان پاتایا

اين كافي‌شاپ در جنوب شهر پاتيا بوده و تنها 0.6 مايل با ساحل اين شهر فاصله دارد. همانطور كه از نام آن پيداست؛ اين مكان مانند بهشتي براي عاشقان كتاب است. يك ديوار كافه به‌ طور كامل با كتاب‌های متنوع پر شده و فضايي دنج و آرام براي مطالعه دارد. چه چيزي بهتر از اين كه به پشتي مبلي نرم و راحت تكيه داده، كتاب مورد علاقه خود را در دست بگيريد و از قهوه و اسنكي خوشمزه لذت ببريد؟ علاوه بر اين، كافه خوانندگان واي فاي رايگان در اختيار مهمانان خود گذاشته و با وجود سيستم خنك كننده و كاركناني بسيار صميمي، فضا داخلي كافي‌شاپ را براي مراجعين دلچسب مي‌كند. منو كافه خوانندگان، بسيار متنوع بوده و دسر، اسنك، غذاهای تايلندي، نوشيدني و شيك‌های بسياري را در خود جاي داده است.

کافه کاپ کیک‌های خانم T’s

طراحي، غذا، سرويس‌دهي و فضا كافه كاپ كيك‌ها خانم T's در سراسر شهر پاتيا مثال زدني است. كاپ كيك‌ها‌ و كيك‌های متنوع و رنگارنگ اين مكان به قدري خوشمزه بوده و هنرمندانه تزيين شده‌اند كه هيچ يك از عاشقان شيريني نمي‌تواند از امتحان نکردن آن‌ها صرف نظر كنند. كاركنان اين كافي‌شاپ زناني هستند كه در گذشته مورد سو استفاده‌های مختلف قرار گرفته‌اند. هدف برپايي اين كسب و كار اين است كه به آن‌ها فرصت دوباره‌اي براي شكوفايي و پيشرفت در جامعه داده شود. با بازديد از كافه كاپ كيك‌های خانم  T'sنه تنها از خوراكي‌هايي بي‌نظير لذت مي‌بريد بلكه نقش به سزايي نيز در اين حركت مهم اجتماعي ايفا خوهيد كرد.

بهترین مراکز خرید پاتایا - برای خرید از پاتایا بهترین مراکز خریدی که میتونید ازشون خرید کنید.

کافه خلیج دزدان دریایی

تجربه نگاه كردن به دريا نيلگون و آرامش بخش در هنگام صرف غذايي خوشمزه هيچوقت تكراري نمي‌شود. كافه خليج دزدان دريايي با منو متنوعي از غذاهای محبوب تايلندي، دسر و نوشيدني‌های خنك و دلچسب، زيبايي اين تجربه را براي شما صدچندان مي‌كند. اين كافي‌شاپ سه منو متنوع صبحانه، ناهار و شام در اختيار مهمانان خود قرار مي‌دهد. علاوه بر غذاهای سنتي، منو فست فود متنوعي نيز در اين مكان دنج يافت مي‌شود. شنبه‌ها و يكشنبه‌ها كه بسياري از مردم براي تفريح به ساحل مي‌آيند؛ شلوغ‌ترين روزهای كافه خليج دزدان دريايي است. پس از تفريح در ساحل و ساخت قلعه‌ ماسه‌اي زيبا، به كافه خليج دزدان دريايي رويد و با خوردن همبرگري خوشمزه و نوشيدن نوشابه‌اي خنك خستگي را به طور كامل از بدن خود بيرون كنيد.

همه چیز درباره پاتایا - پاتایا شهر گناه یا شهر سفرهای به یادماندنی؟!

کافه دائو پاتایا

كافه دائو در هتلي به همين نام قرار گرفته است. علاوه بر مهمانان هتل، عموم مردم نيز مي‌توانند از خوراك‌های دلچسب اين فضای روباز لذت ببرند. در كافه دائو، استخر كوچك زيبايي به همراه صندلي‌های آفتاب‌‌گير در اطراف آن، قرار دارد. مهمانان كافي‌شاپ مي‌توانند بر روي اين صندلي‌ها نشسته و از نوشيدني خنك خود لذت ببرند. كافه دائو منوهای متنوعي براي صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاهای تايلندي، فست فود و غذاهای غربي ارائه مي‌دهد. اگر از اين كافي‌شاپ بازديد مي‌كنيد؛ به هيچ وجه غذا دنده تايلندي آن را از دست ندهيد!

کافه جاسمین پاتایا

جاسمین از بهترین کافی‌شاپ‌های شهر پاتایا به شمار می‌رود. کافه فضایی کوچک اما دنج دارد و به فاصله چند دقیقه‌ای از خط زیبا ساحلی قرار گرفته است. به دلیل فضا کم، جاسمین پذیرا مهمانان اندكي است. از کافه به خوبی نگه‌داری شده و  فضا داخلی بسیار تمیز با طراحی دلنشین دارد. در کافه جاسمین می‌توانید صبحانه، نهار و شام خود را به همراه شیک‌ها و قهوه‌های معروف این کافه نوش جان کنید. غذاهای اصیل تایلندی در کافه جاسمين با بهترین کیفیت سرو شده و امکان انتخاب غذاهای غربی نیز برای مهمانان وجود دارد. لازم به ذکر است که صورت حساب در این مکان به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

تفریحات پاتایا - اگر قصد سفر به پاتایا را دارید برای آشنایی با تفریحات آن اینجا کلیک کنید.

هزینه های سفر به پاتایا - همه هزینه هایی که قبل از سفر به پاتایا باید بدانید!

کلام آخر

پاتيا يكي از زيباترين شهر‌های كشور تايلند است كه وصف سواحل بي‌نظير آبي فيروزه‌اي آن، هرساله هزاران گردشگر را راهي اين شهر مي‌كند. شايد صحنه‌اي آرامش بخش‌تر از  نشستن در كافه‌اي روبرو ساحل، تماشا امواج نيلگون دريا و لذت بردن از كيك و چايي داغ وجود نداشته باشد. در نانوايي فرانسوي بلونژ كروسان ترد فرانسوي مملو از شكلات را با قهوه‌اي داغ چشيده يا در كافه خوانندگان، كتاب مورد علاقه خود را در دست گرفته و اسنكي خوشمزه ميل كنيد. اين‌ها بخش كوچكي از تجربيات لذت بخشي هستند كه در بهترين كافي‌شاپ‌های پاتيا در پيش روي شما قرار خواهند داشت.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر