کافه کتاب

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/16
بازدید: 1897
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

علاقه به کتاب و کتابخوانی، نوشیدن چای و قهوه، میل کردن کیک میوه‌ای، ما را به سمت کافه کتاب می‌کشاند. کافه کتاب‌های متنوع و متعددی در تهران وجود دارند که با زیبایی‌ و چشم‌نوازی بسیار خود می‌توانند روز و ساعتی خاص را برای ما فراهم سازند. حضور در این محیط آرامش‌بخش باعث کاهش استرس، رسیدن به آرامش ذهنی و تجدید قوا می‌شود تا بتوان از کتاب‌های موجود نهایت لذت را برد و غرق در داستان‌ها شد. طراحی و دکوراسیون هر کافه می‌تواند در روحیه ما بسیار اثرگذار باشد و سبب انرژی‌بخشی گردد. وجود کافه‌های بسیار در تهران که جلادهنده روح و ذهن ما هستند، چه ویژگی‌هایی دارند؟ در کافه کتاب چه اقداماتی صورت می‌گیرند و ما می‌توانیم چه کاری را انجام دهیم؟

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. کافه کتاب چیست؟
  2. باغ کتاب تهران؛ دو بخش متنوع برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان
  3. کافه کتاب پاتوق جوانی؛ مکانی متفاوت برای نقد و بررسی فیلم ها و کتاب ها
  4. کافه کتاب نیمکت؛ مکانی مملو از آرامش برای دانشجویان
  5. کافه کتاب رف؛ دکوراسیونی مملو از گلدان های رنگی و حس آرامش
  6. کافه کتاب لاله زار؛ مکانی برای تجدید قوا در نزدیکی بازار تهران
  7. کافه کتاب ترنجستان؛ آرامشی مملو از صنایع دستی رنگارنگ
  8. کافه کتاب کراسه؛ وجود کاشی کاری های سنتی همراه با طیف گسترده ای از کتاب
  9. کافه کتاب آمه؛ مکانی برای رونمایی از کتاب های جدید
  10. شهر کتاب فرشته؛ مکانی با دو فضای آرامش بخش
  11. کافه کتاب اکباتان؛ فضایی رویایی همراه با کتاب های مهیج
  12. شهر کتاب مرکزی؛ کافه کتابی با تنوع بسیاری در کتاب
  13. کافه کتاب ققنوس؛ خانه ای قدیمی در دل خیابان انقلاب
  14. کافه کتاب فراموشی؛ مکانی دنج و آرامش بخش متعلق به نشر نیماژ
  15. کافه کتاب کربن؛ محیطی جذاب برای دوستداران هنر
  16. کافه کتاب دریمر؛ خانه ای قدیمی با دکوراسیونی وسوسه انگیز برای قرارهای دوستانه
  17. کافه کتاب دارالخلافه؛ پنج اتاق به اسم محله های قدیم تهران
  18. کافه کتاب نزدیک؛ مکانی منحصر به فرد با چترهای رنگارنگ
  19.  کافه کتاب نیکو؛ خانه ای قدیمی و آرامش بخش

کافه کتاب

کافه کتاب چیست؟

به چه سبک کافه‌ای، کافه کتاب گویند؟ کافه کتاب با کافه معمولی متفاوت است و در برخی از بخش‌ها می‌توان شاهد تمایزهایی بود. در حقیقت کافه کتاب علاوه‌بر ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع دسر و کیک و... تعدادی قفسه کتاب را در خود جای داده تا بتوان در کنار صرف نوشیدنی، از کتاب‌های جذاب نیز لذت برد و غرق در آرامش شد. افراد بسیاری برای تقویت روحیه خود به کافه کتاب‌های سطح شهر مراجعه می‌کنند و از آرامش و انرژی مثبت موجود در این مکان‌ها نهایت استفاده را می‌برند. وجود محیطی آرام و سکوتی لذت‌بخش سبب می‌شود تا ساعاتی دلنشین را در کافه کتاب‌های تهران سپری پشت سر بگذاریم؛ اما اگر علاقه‌ای به خواندن کتاب ندارید و مایل هستید تا در محیطی آرام به تفکر بپردازید یا خلوت کنید، بهترین انتخاب برای شما کافه کتاب خواهد بود.

کافه های تهران - کافه از بهترین محیط ها برای صرف زمان، برگزاری جشن های تولد، قرارهای کاری، دوستانه است.

باغ کتاب تهران؛ دو بخش متنوع برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

مجموعه‌ای جذاب و استثنایی که همانند آن در هیچ کجای ایران نخواهید دید. باغ کتاب تهران با عظمت و تنوع بالای کتاب‌ها، می‌تواند ساعاتی طولانی، شما را سرگرم کند. دو بخش مختلف در این مجموعه وجود دارند که یکی از آن‌ها مخصوص کودکان و نوجوان و دیگری مخصوص بزرگسالان است. در بخش کودک و نوجوان مجسمه‌های مختلفی از شخصیت‌های کارتونی مانند کلاه قرمزی، گربه نره، پینوکیو و... به‌چشم می‌خورند که کودکان می‌توانند با آن‌ها عکس‌های یادگاری گرفته و خاطره‌ای خوش را برای خود ثبت نمایند. در کنار فروش کتاب در این مجموعه یک سالن سینما و تئاتر قرار داده شده تا افراد بتوانند فیلم‌های مختلفی را مشاهده نمایند. وجود کافه‌های خوشمزه در باغ کتاب تهران، باعث ایجاد بویی خوش و همچنین عطرآگین شدن فضا با بوی قهوه، کیک تازه، چای و... می‌شود.

آدرس باغ کتاب: تهران، حقانی غرب به شرق، خروجی کتابخانه ملی و باغ کتاب

شماره تماس: ۰۲۱۹۶۰۴۵۵۰۰

باغ کتاب تهران - راهنمای دقیق باغ کتاب + زمان بازدید

باغ کتاب تهران

کافه کتاب پاتوق جوانی؛ مکانی متفاوت برای نقد و بررسی فیلم ها و کتاب ها

کافه کتابی متفاوت؛ اما جذاب که می‌توان در آن با فعالیت‌های مختلفی روبه‌رو شد. در کافه کتاب پاتوق جوانی شرایط برای نقد و بررسی انواع کتاب و فیلم فراهم است و می‌توان با دوستان خود به بازی‌های فکری متنوع پرداخت. در نتیجه اگر به‌دنبال محیطی جذاب و خاطره‌انگیز برای دورهمی‌های دوستانه هستید، می‌توانید محیط آرامش‌بخش کافه کتاب پاتوق جوانی را انتخاب کنید. صرف صبحانه در این محیط انتخابی ایده‌آل خواهد بود تا بتوانید روزی متفاوت داشته باشید.

آدرس کافه کتاب پاتوق جوانی: تهران، علی‌ آباد شمالی، خیابان سهند، مجتمع گل نرگس

شماره تماس: 09197637280

کافه کتاب پاتوق جوانی

کافه کتاب نیمکت؛ مکانی مملو از آرامش برای دانشجویان

اگر گذرتان به خیابان 16 آذر در تهران افتاد و در این خیابان به‌دنبال کسب آرامش بوده‌اید، می‌توانید کافه کتاب نیمکت را انتخاب کنید. معمولا بسیاری از دانشجویان این کافه را برمی‌گزینند و دلیل نامگذاری کافه کتاب نیمکت نیز بی‌ربط به دانشجویان نیست. این کافه کتاب که مملو از آرامش، زیبایی، سکوت و انرژی مثبت است می‌تواند برای شما مناسب باشد و با انتخاب کتابی مهیج در بین قفسه‌ها، لحظاتی پرشور را برای خود ایجاد نمایید.

آدرس کافه کتاب نیمکت: تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، کنار کلینیک ۱۶ آذر

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۸۱۶۱۳

کافه کتاب نیمکت

کافه کتاب رف؛ دکوراسیونی مملو از گلدان های رنگی و حس آرامش

فضایی رویایی و قدیمی که با حضور در آن به صد سال قبل سفر می‌کنید و در کوچه‌های قدیمی تهران قدم می‌زنید. کافه کتاب رف از فضایی سنتی برخوردار بوده که به شما کمک می‌کند تا حسی جدید و خارق‌العاده را به‌دست آورید. بویی تازه و سرزنده از چای در لیوان‌های کمر باریک که می‌تواند خاطرات بسیاری را برای افراد زنده نماید. چیدمان این کافه بسیار اصولی و زیبا است که با استفاده از تابلوهای مختلف، گلدان‌های رنگی، میز و صندلی چوبی و... مزین شده و فضایی رویایی را برای شما ایجاد کرد. فضای طراحی شده هم روباز و هم سربسته بوده تا بتوان در هر شرایطی از کافه کتاب رف لذت برد. فضای روباز این کافه سبب می‌شود تا بتوانید روزی پرانرژی را برای خود ساخت و ساعاتی لذت‌بخش را پشت سر گذاشت.

آدرس کافه کتاب رف: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بعد از مژده(مقدسی)، بن بست شریعتی، پلاک ۱

کافه کتاب رف

کافه کتاب لاله زار؛ مکانی برای تجدید قوا در نزدیکی بازار تهران

بعد از خرید و گشت‌وگذار در بازار تهران، نیاز به تجدید قوا و کسب آرامش امری ضروری است. با حضور در کافه کتاب لاله زار می‌توان علاوه‌بر خارج کردن احساس خستگی از بدن، از نوشیدنی خوش‌عطری در این فضا لذت برد. کافه کتاب لاله زار قدمتی بسیار زیاد دارد و سال‌هاست که به افراد مشتاق کتاب خدمت‌رسانی می‌کند. در نتیجه این کافه محیطی برای دوری جستن از محیط شلوغ بازار به‌حساب می‌آید و با داشتن منوی متنوع می‌توان روز خود را تکمیل کرد.

آدرس کافه کتاب لاله زار: تهران، خیابان سعدی، چهارراه مخبر‌الدوله، پشت ایستگاه مترو سعدی، کوچه نقاش باشی

شماره تماس: 02133939301

جاهای دیدنی تهران - لیستی از زیباترین جاذبه های تهران را در لینک مشاهده می نمایید. 

کافه کتاب ترنجستان؛ آرامشی مملو از صنایع دستی رنگارنگ

وجود محیطی رنگارنگ با صنایع دستی سبب می‌گردد تا شما با کافه کتابی کامل و ایده‌آل روبه‌رو شوید. کافه کتاب ترنجستان با شیشه‌های قدی به کار رفته، توانسته فضایی زیبا را با نورپردازی منحصربه‌فرد ایجاد کند. زمانی که وارد این کافه کتاب می‌شوید با فضایی مملو از صنایع دستی و رنگی روبه‌رو خواهید شد که شما را برای خرید وسوسه می‌کنند. بوی شادی‌آور چیزکیک در محیط کافه کتاب ترنجستان شما را معتاد این فضای پرانرژی خواهد کرد. در کنار تمام ویژگی‌های استثنایی این کافه، می‌توان آرامشی خاص را در کافه کتاب ترجستان به‌دست آورد.

آدرس کافه کتاب ترنجستان: تهران، خیابان انقلاب، بین ابوریحان و فلسطین، کتاب‌فروشی ترنجستان سروش، طبقه دوم

شماره تماس: 02166493620

کافه کتاب ترنجستان

کافه کتاب کراسه؛ وجود کاشی کاری های سنتی همراه با طیف گسترده ای از کتاب

کاشی‌کاری سنتی و دلربا در کافه کتاب کراسه باعث شده تا بسیاری از افراد علاقه‌مند به کتاب راهی این کافه سنتی و زیبا شوند. وجود آرامش مطلق، ظروف با طرح‌های زیبا و جذاب، تعداد زیاد کتاب، منوی متنوع و... سبب گردیده‌اند تا شما بتوانید ساعاتی عالی را در این مکان سپری کنید. جذابیت‌های بصری در کافه کتاب کراسه می‌توانند شما را مشتاق و درگیر نمایند تا در زمان نیاز به آرامش، این کافه کتاب را برگزینید.

آدرس کافه کتاب کراسه: تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا

شماره تماس: 02188975485

کافه کتاب کراسه

کافه کتاب آمه؛ مکانی برای رونمایی از کتاب های جدید

اگر به‌دنبال کافه‌ای هستید تا بتوانید شاهد رونمایی از کتاب‌های جدید باشید، بهترین انتخاب کافه کتاب آمه خواهد بود. در این کافه کتاب که قبلا کتاب‌فروشی بوده، قفسه‌های بزرگی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها کتابی مناسب با روحیات خود را برگزینید و در آرامش موجود، از خواندن آن نهایت لذت را ببرید. صرف چای، قهوه، کیک و... در کافه کتاب آمه می‌تواند سرزندگی را به شما هدیه دهد و استرس را از شما دور سازد.

آدرس کافه کتاب آمه: تهران، بلوار کشاورز، تقاطع کارگر، پ ۳۰۸

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۹۲۴۵

تفریحات تهران - با مهیج ترین تفریحات تهران آشنا شوید به همراه (تصاویر+آدرس)

شهر کتاب فرشته؛ مکانی با دو فضای آرامش بخش

کافه کتابی با دو فضای سروباز و سرپوشیده توانسته در بین بهترین کافه کتاب‌های تهران قرار بگیرد. پاتوقی آرامش‌بخش و پرانرژی که می‌تواند لحظاتی ایده‌آل را برای شما فراهم سازد. دوستدارن کتاب با حضور در محیط روباز شهر کتاب فرشته می‌توانند از آفتاب، قهوه و کتابی مهیج لذت ببرند. منوی متنوع این مجموعه نظر شما را به خود جلب می‌کند و با صرف نوشیدنی‌های مختلف روزی مفید را برای خود رقم خواهید زد.

آدرس شهر کتاب فرشته: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، شهر کتاب فرشته

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۰۷۶۳۱

شهر کتاب فرشته

کافه کتاب اکباتان؛ فضایی رویایی همراه با کتاب های مهیج

اگر به‌دنبال فضایی رویایی، ساده، دلنشین و جذاب در منطقه اکباتان هستید، بهترین گزینه برای شما کافه کتاب اکباتان خواهد بود. کافه‌ای مملو از کتاب‌های متنوع که می‌توان ساعت‌ها سرگرم خواندن کتاب‌های مهیج شد. منوی متنوع و لذیذ آن سبب شده تا کافه کتاب اکباتان محیطی مناسب برای شکم‌گردی نیز به‌حساب آید. این مجموعه با ارائه طعمی عالی توانسته نظر علاقه‌مندان به کتاب را جلب کند. وجود انواع دسر، سالاد، بستنی، کیک، نوشیدنی سرد و گرم و... می‌تواند شما را در انتخابی مطمئن یاری دهد.

آدرس کافه کتاب اکباتان: تهران، روبه‌روی مگامال، بین بلوک 15 و 13، کتاب اکباتان

شماره تماس: 02144668132

کافه کتاب اکباتان

شهر کتاب مرکزی؛ کافه کتابی با تنوع بسیاری در کتاب

اگر قصد دارید تا به کافه کتابی مراجعه کنید که بتواند هر نوع کتابی را به شما ارائه دهد و تنوع بالایی در انواع کتاب داشته باشد، شهر کتاب مرکزی انتخابی ایده‌آل است. در کنار خواندن کتاب‌‌های مختلف و متعدد می‌توان از نوشیدنی‌های خوش‌عطر آن لذت برد و طعمی متفاوت را چشید. شهر کتاب مرکزی به قهوه‌های عالی با طعم استثنایی خود شهرت دارد. بوی چیزکیک‌های این مجموعه شما را به وجد می‌آورد. شهر کتاب مرکزی محیطی مناسب و دوستانه برای دورهمی‌ها به‌شمار می‌رود تا بتوان در کنار دوستان خود ساعاتی خوش را تجربه کرد. فضای دلنشین این مجموعه برای عکاسی مناسب بوده تا بتوانید در کنار دوستان خود عکس‌های یادگاری متفاوتی را ثبت نمایید.

آدرس شهر کتاب مرکزی: تهران، شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ کلاته، پلاک ۷۴۳

شماره تماس: 02188456900

شهر کتاب مرکزی

کافه کتاب ققنوس؛ خانه ای قدیمی در دل خیابان انقلاب

کافه کتابی در دل خیابان انقلاب که می‌تواند زندگی را به شما ببخشد. آرامشی وصف‌ناشدنی در کنار سکوتی با اصالت که به شما آگاهی را هدیه می‌دهد. بوی عطر کتاب در کنار بوی دل‌انگیز چای و قهوه باعث می‌شود تا شما از لحظات خود لذت ببرید. کافه ققنوس در گذشته انباری برای نشر ققنوس بوده که بعد از بازسازی به مکانی مناسب برای اهل مطالعه بدل شد. در این خانه قدیمی می‌توان دیزاینی زنده به رنگ قرمز را شاهد بود که در کنار حیاط سرسبز و شادی‌آور آن می‌تواند انرژی‌ مثبت را به افراد القا نماید.

کافه کتاب ققنوس در سه طبقه بنا شده که به بخش‌هایی نظیر گالری، فروش کتاب، کافه کتاب تقسیم شده است. تنوع منوی این کافه بالا بوده و در این مکان می‌توانید انواع کیک و دسر، شیک، انواع سالاد، برانچ، دمنوش و... را نوش‌جان کنید

آدرس کافه کتاب ققنوس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال، نرسیده به طالقانی، کوچه شفیعی، پلاک ۱

تفلن تماس: ۰۲۱۶۶۴۰۳۳۸۶

کافه کتاب ققنوس

کافه کتاب فراموشی؛ مکانی دنج و آرامش بخش متعلق به نشر نیماژ

برای پذیرایی از خود می‌توانید به کافه کتاب فراموشی مراجعه کنید و از منوی متنوع و جذاب آن لذت ببرید. کافه کتاب فراموشی زیر نظر و وابسته به انتشارات نیماژ است و می‌توان تنوع بالایی از کتاب‌های داخلی و خارجی را در این کافه کتاب شاهد بود. کافه کتاب فراموشی با محیطی آرامش‌بخش، روزی متفاوت را به شما هدیه می‌دهد و می‌توان در کنار صرف نوشیدنی گرم یا سرد ساعاتی پرانرژی را تجربه کرد.

آدرس کافه کتاب فراموشی: تهران، سهروردی جنوبی، خیابان اورامان، نبش کوچه اسلامی

شماره تماس: ۸۸۳۴۸۵۵۶

کافه کتاب فراموشی

کافه کتاب کربن؛ محیطی جذاب برای دوستداران هنر

کافه‌ای متفاوت برای دوستداران هنر و مطالعه که می‌تواند نیازهای شما را برآورده سازد. محیطی دنج که با وجود گیاهان مختلف و سرزنده می‌تواند شرایط را برای مطالعه شما فراهم نماسد. در کافه کتاب کربن در کنار مطالعه کتاب، خرید کتاب‌های مختلف، خرید نوشت افزار، تهیه بازی‌های فکری و... نیز امکان‌پذیر است. این کافه کتاب منوی متنوع و جذابی دارد و در این مکان می‌توان با هر نوع سلیقه‌ای بهترین انتخاب را داشت.

آدرس کافه کتاب کرین: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان مفتخر، جنب مسجد مفتخر، پلاک ۶۳

شماره تماس: ۲۲۲۰۴۹۳۰

کافه کتاب کربن

کافه کتاب دریمر؛ خانه ای قدیمی با دکوراسیونی وسوسه انگیز برای قرارهای دوستانه

پیشنهادی وسوسه‌انگیز که می‌تواند شما را به وجد آورد. کافه کتاب دریمر با دیزان و طراحی خاص خود می‌تواند نیازهای شما را پاسخ داده و شما را به آرامش دعوت نماید. خانه‌ای قدیمی که با کاشی‌های سفید و گل‌های رنگارنگ و سرزنده، حس خوب را به شما القا می‌کند. نوشیدن چای در فضایی دل‌انگیز، خستگی و روزگار کسالت‌بار را از شما دور خواهد کرد. در کنار همه این موارد، می‌توان به مناسب بودن فضای کافه کتاب دریمر برای دورهمی‌ها، مهمانی و تولد، رویداد‌های فرهنگی و... اشاره کرد. همچنین برای نقد و بررسی انواع کتاب، فضایی ایده‌آل است. با حضور در این مجموعه می‌توان علاوه‌بر افزایش شور و اشتیاق، به پاسخی قطعی در رابطه با بررسی کتاب یا فیلم دست یافت. پس از بررسی کتاب‌ها، با منوی جذابی روبه‌رو خواهید شد که با کیفیت بالایی ارائه می‌شود. انواع کیک و رولت، شیرینی، چای، قهوه، دسر و... در این مجموعه ارائه می‌گردند تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. باتوجه به ارائه خدماتی عالی و کیفیت بالا در منو، می‌توان دورهمی، قرارهای دوستانه و مهمانانی خود را در کافه کتاب دریمر برگذار کرد.

آدرس کافه کتاب دریمر: تهران، خیابان کریمخان، خیابان .خردمند جنوبی، ‌کوچه نوشهر، پلاک 3

شماره تماس: 02188349619

شهر تهران - هر آنچه که باید در مورد شهر تهران بدانید!

کافه کتاب دارالخلافه؛ پنج اتاق به اسم محله های قدیم تهران

کافه‌ای با تاریخچه‌ای دیرینه که از قدیم و از پستی‌ و بلندی‌های پشت سر گذاشته شده می‌گوید. کافه کتاب دارالخلافه شما را از شلوغی، هرج‌ومرج، همهمه بیرون می‌آورد و وارد محیطی زیبا و مزین شده با گلدان‌های شمعدانی می‌کند. در این کافه کتاب حدودا 3500 جلد کتاب و روزنامه وجود دارند که تعدادی از آن‌ها قدیمی و مربوط به دوره قاجار هستند. زمانی که وارد کافه کتاب دارالخلافه می‌شوید، با پنج اتاق که هر کدام دیزاین مختلفی را به نمایش گذاشته‌اند و معرف محله‌های تهران قدیم هستند، روبه‌رو خواهید شد. این اتاق‌ها نام‌های متفاوتی نظیر ارگ، سنگلج، بازار، عودلاجان و چاله میدان دارند. شرایط برای امانت گرفتن کتاب‌ها در کافه کتاب دارالخلافه وجود داشته و همچنین می‌توانید با میل کردن نوشیدنی، از خواندن کتاب‌های موجود نیز لذت ببرید. دورتادور این کافه عتیقه‌جات و وسایل قدیمی قرار گرفته‌اند که صاحب خانه از قدیم و از سن 14 سالگی اقدام به جمع‌آوری آن‌ها کرده است. دوربین قدیمی، فانوس و... از جمله وسایلی هستند که شما با حضور در این کافه کتاب می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

آدرس کافه کتاب دارالخلافه: تهران، خیابان امام خمینی، خیابان شیخ هادی، کوچه مظفری خواه

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۲۹۴۰۶

کافه کتاب دارالخلافه

کافه کتاب نزدیک؛ مکانی منحصر به فرد با چترهای رنگارنگ

اگر به‌دنبال کافه‌ای زیبا با دیزاین خاص و دلنشین هستید، کافه کتاب نزدیک می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. این کافه از چیدمانی با چترهای رنگارنگ، میز و صندلی چوبی برخوردار است که گلدان‌ها توانسته‌اند زیبایی محیط را تکمیل نمایند. خواندن کتاب در فضای کافه کتاب نزدیک سبب می‌گردد تا شما به این کافه عادت کرده و برای تجدید قوا و خواندن کتاب‌های زیبا، همواره این کافه را برگزینید. وجود دو فضای مختلف، یعنی فضای سرپوشیده و فضای روباز سبب گردیده تا بتوان در هر شرایطی از خواندن کتاب خود لذت برد.

آدرس کافه کتاب نزدیک: خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره‌ ۱۳۴، طبقه‌ اول

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۹۰۷۲۶

کافه کتاب نزدیک

 کافه کتاب نیکو؛ خانه ای قدیمی و آرامش بخش

فضایی باز و بسته که توانسته محیطی دلنشین و لذت‌بخش را برای دورهمی‌های دوستانه شما فراهم سازد. چیدمان سنتی کافه کتاب نیکو باعث شده تا در فضایی قدیمی گام بردارید و خاطراتی خوش را مرور کنید. بنای کافه کتاب نیکو قدیمی بوده که مورد بازسازی قرار گرفت و به محیطی آرامش‌بخش و عالی برای مطالعه و گذراندن اوقاتی خوش تبدیل شد. در کافه کتاب نیکو می‌توانید به‌راحتی سیگار بکشید و فضای باز آن را انتخاب کنید. همچنین برای صرف صبحانه‌ای لذیذ می‌توانید این کافه کتاب را برگزینید و املت، سوسیس تخم مرغ، شیر برنج، فرنی و... را میل نمایید؛ اما در وعده‌های عصرانه می‌توانید با منوی متنوعی نظیر انواع شیک، نوشیدنی، سالاد، خوراک و... روبه‌رو شوید که همگی با بالاترین کیفیت تهیه شده‌اند.

آدرس کافه کتاب نیکو: تهران، خیابان ایرانشهر، بن بست نیکوشهر

شماره تماس: 02188815824

کافه کتاب نیکو

سخن پایانی

کسب آرامش و به‌دست آوردن انرژی تنها در کافه کتاب امکان‌پذیر است. در این محیط دل‌انگیز می‌توان ساعاتی خوش را پشت سر گذاشت و به نقطه‌ عطفی رسید. کافه کتاب با داشتن سکوت و اصالت می‌تواند شما را از هرج‌ومرج، همهمه و تاریکی دور کند و به سمت روشنایی و آگاهی سوق دهد. مطالعه انواع کتاب در این مکان‌ها سبب می‌شود تا به نکات مثبتی دست یابید و با نوشیدن یک فنجان چای، قهوه، میل کردن کیک و... روزی پرانرژی را به خود هدیه دهید. کافه کتاب‌های باکیفیت فراوانی در تهران به‌چشم می‌خورند؛ به این صورت که می‌توان در هر محله‌ای یک کافه کتاب اصیل را مشاهده کرد. کافه کتاب نیکو، نزدیک، دریمر، فراموشی و... از جمله آن‌ها هستند. اگر پاتوق شما نیز هر یک از این کافه کتاب‌‌ها است می‌توانید نظر خود را با لحظه آخر به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر