بهترین رستوران های کوش آداسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/22
بازدید: 1097
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کوش آداسی در نزدیکی شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه ترکیه قرار داشته که تنها 62 هزار نفر جمعیت دارد. یکی از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه به شمار می‌رود. کوش آداسی در واقع یکی از بنادر ترکیه بوده و در نزدیکی جزیره یونانی ساموس واقع شده است. شما می‌توانید با قدم زدن در کنار سواحل زیبای این جزیره به سواحل یونان هم مشرف باشید، و نهایت لذت را از سفر هیجان‌انگیز خود به کوش آداسی ببرید. کوش آداسی رستوران‌ها و غذاهای خوشمزه دریایی و محلی بسیاری نیز دارد. رستوران‌های کوش آداسی با فضاها و منوهای خوشمزه محلی و بین‌المللی یک خاطره عالی و متفاوت را در ذهن مسافران و توریست‌ها بر جای می‌گذارد.

رستوران قصر

منوی رستوران قصر تنوع بسیار زیادی داشته و انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی را هم در منو خاص خود گنجانده است. اگر عاشق غذاهای متنوع و تجربیات جدید هستید رفتن به این رستوران بی‌نظیر را توصیه می‌کنیم. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ترکی، غذاهای  مدیترانه‌ای، اروپایی، مکزیکی، چینی و غذاهای مخصوص گیاه ‌خواران نیز وجود دارد. گاهی در رستوران قصر موسیقی زنده نیز نواخته می‌شود که حس و حال جالبی را مشتریان  به وجود می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم در فضای باز بیرون بنشینید و غذایتان را همراه تماشای چشم‌اندازهای آرامش‌بخش اطراف میل کرده و نهایت لذت را از غذا و فضای محشر بیرون ببرید.

سفر به جزیره پرنده ترکیه!

رستوران قصر

رستوران بلک اند وایت

رستوران‌ها هم به نوعی خود جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند.  رستوران‌های خوب در هر کجای جهان برای جذب مشتری‌های بیشتر با هم رقابت چشم‌گیری دارند. در کوش آداسی رستوران ” بلک اند وایت ” در نوع خود بی‌نظیر است. در سفر به این شهر اگر  راهتان به  بازار ماهی کوش آداسی افتاد و احساس گرسنگی کردید؛ بدون معطلی به این رستوران بروید. غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب رستوران بلک اند وایت را در هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. این رستوران بی‌نظیر امکانات صرف صبحانه را هم فراهم کرده است. صبحانه‌های ترکی اینجا حرف ندارند. طعم و مزه خاص و هیجان‌انگیز صبحانه این رستوران فراموش نشدنی خواهد بود.

رستوران بلک اند وایت

رستوران آولو کوش آداسی

برای تجربه غذاهای محلی ترکیه یکی از بهترین و بی‌نظیرترین پیشنهادات رستوران آولو است. در منوی رستوران آولو کوش آداسی انواع مختلف خوراک و نوشیدنی وجود دارد.  آولو بیشتر به دلیل کباب‌های لذیذش  زبانزد میهمانان به ویژه اهالی محل شده است. غذاهای ترکیه‌ای رستوران آولو جزو غذای مخصوص این رستوران هستند. گذشته از خوراک ترکیه‌ای، رستوران آولو انواع غذاهای مدیترانه‌ای را نیز سرو می‌کند. کباب‌های رستوران آولو  طعم و مزه‌ای بی‌نظیر دارد و از  محبوب‌ترین و پرسفارش‌ترین غذاهای این رستوران است. 

سواحل کوش آداسی - آشنایی با بهترین و زیباترین سواحل کوش آداسی

رستوران آولو به ذائقه تمامی مشتریانش توجه می‌کند و به جز غذاهای گوشتی متنوع که بیشتر منو را به خود اختصاص داده‌اند، غذاهای گیاهی را هم برای مشتریان گیاه‌خوار خود سرو خواهد کرد. جدا از غذاهای خوشمزه، اینترنت در این رستوران رایگان است. همچنین فضایی شاد با کارکنان خوشرو و خوش برخورد دارد. شما می‌توانید برای میل غذا روی صندلی‌های بیرون رستوران هم بنشینید و همراه با غذا خوردن از فضای زیبای آنجا هم لذت ببرید.

رستوران اوستا کاظم

یکی از رستوران‌های قدیمی و پر طرفدار که قدمتی 60 ساله دارد، و توانسته بعد از گذشت این زمان همچنان مشتریان و نام خود را حفظ کند؛ رستوران اوستا کاظم در جزیره زیبای کوش آداسی است. این رستوران قدیمی با کارکنانی خوش برخورد و مهربان و غذاهای دریایی بی‌نظیر پذیرای شما توریستان گرامی است. رستوران اوستا کاظم در طبخ انواع غذاهای دریایی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. این رستوران همواره از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین مواد استفاده می‌نماید تا مشتریان خود همیشه راضی از در رستوران خارج شوند. 

رستوران اوکسا مارینا

از بهترین رستوران‌های کوش آداسی رستوران دریایی اوکسا مارینا است. موقعیت و نمای زیبای رستوران به همراه تراسی که رو به دریا باز می‌شود، منظره دل‌انگیزی  را برای میل غذا ایجاد می‌کند. منوی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت بوده و با وجود انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی، اوکسا مارینا معروف به سرو غذاهای دریایی است. 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی - چه فصلی به کوش آداسی برویم؟

بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی دریایی و گوشت سفید، به همراه بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها در منوی پر تنوع این رستوران وجو دارند. رستوران روی اسکله و با دید نامحدود به دریا مارینا، دلنشین‌ترین مکان برای سرو غذا را فراهم کرده است.   

رستوران اوکسا

کبابی حسن کولکوقلو

کبابی حسن ککولکوقلو در طبقه بالای ”هتل افه بوتیک“ قرار دارد و به دلیل فضای شیک و کباب‌های لذیذ، اسم آن بر سر زبان‌ها افتاده است. کبابی حسن کلکوقلو در خیابان گوورسینادا و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده و یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گذراندن عصری دل‌انگیز و صرف غذایی لذیذ در کنار عزیزان در روزی به ‌یاد ماندنی محسوب می‌شود. از غذاهای دریایی گرفته تا کباب‌های چرب‌وچیلی و تند، هیچ کم و کاستی در منوی این رستوران وجود ندارد و تمامی غذاهای سنتی و خوشمزه ترکی در آن گنجانده شده است.

رستوران هالیدی این

اگر به کباب و پیتزا ترکی علاقه دارید رستوران هالیدی این بهترین گزینه برای شما خواهد بود. منوی پر از غذاهای گوشتی این رستوران مناسب حضور گیاه‌خوارن نیست؛ ولی منوی صبحانه رستوران برای تمامی ذائقه‌ها غذاهای متنوعی دارد. اهالی شهر کوش آداسی معتقدند پیتزای ترکی و کباب‌ والی رستوران هالیدی این در کل شهر نظیر ندارد. این رستوران کباب‌های بی‌نظیر خود را  با گوشت مرغ، بره، گوساله درست می‌کند. این گوشت‌ها را با ادویه‌های ترکی طبخ می‌شوند‌.

آنتالیا یا کوش آداسی - کدام شهر را برای سفر انتخاب کنیم؟

همراه این ادویه‌ها فلفل‌های تند و گوجه فرنگی‌های قرمز و خوش رنگ سرو می‌کند. میزهای نقلی رستوران تنها به محوطه داخلی ساختمان ختم نمی‌شوند، اگر در ماه‌های گرم به آنجا سر بزنید از همان چند صد متری، میز و صندلی‌های فضای باز رستوران را می‌بینید که محلی دنج  برای نشستن هستند. هالیدی این هیچگاه خالی از مشتری نیست و همیشه در همه ساعات روز شلوغ است.

رستوران هالیدی

رستوران کوردون

رستوران کوردون یک فست فودی بی‌نظیر در شهر کوش آداسی بوده که در بلوار 50 آتاتورک واقع شده است. غذاهای این رستوران معمولا کم نمک است و برای افرادی که فشارخون دارند بهترین گزینه محسوب می‌شود. تحویل غذا بیرون بر سریع هم یکی از بهترین امکانات رستوران کوردون است.
آدرس دقیق رستوران: Ataturk Bulvari 50, Kusadasi, Turkey

رستوران اوز اورفا

رستوران اوز اورفا از طرف مشتریان خود امتیاز بالایی را دریافت کرده است. طبخ غذاهایی با طعم آشنا برای ذائقه گردشگران ایرانی  یکی از دلایلی بوده که توریست‌های ایرانی بیشتر به این رستوران می‌روند. یکی از مواردی که باعث جذب مشتری در این رستوران می‌شود کارکنان خوش برخورد و پخت نان‌های محلی خوشمزه است. گذشته از غذاهای ترکی  انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، سبزیجات، آسیای میانه و حلال در آن تهیه و سرو می شود. در بین ۳۰۴ رستوران کوش آداسی این رستوران، رتبه ۷ام را به خود اختصاص داده است.

کوش آداسی یا مارماریس - کدام شهر برای سفر به ترکیه مناسب تر است؟

رستوران های بازار ماهی 

بازار ماهی ترکیه مملو از انواع ماهی‌ها است. در اطراف این بازار تعداد بی‌شماری رستوران وجود دارد که قطعات پخته یا کبابی ماهی را با نان و سالاد در اختیار مشتری قرار می‌دهند. فیش مارکت یا بازار ماهی در اطراف چشمه در میدان مدرن شهر کوش آداسی قرار دارد. محصولات بازار ماهی شامل: انواع ماهی‌ها، محصولات دریایی، ماهی و کالاماری در نان، ماهی و کالاماری در سالاد می‌شود. 
همچنین می‌توانید ماهی را از بازار خریداری کنید و از رستوران‌های اطراف بخواهید که به دلخواه شما آن را طبخ کنند. شما می‌توانید هر روزه از ساعت 09:00 الی نیمه شب به بازار ماهی‌ها در بلوار آتاتورک بروید و از خرید و خوردن محصولات دریایی تازه لذت ببرید. مردم برای خرید ماهی به بازارها می‌روند، برای همین اینجا به جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

آخر کلام

یک سخن قدیمی ترکیه‌ای  می‌گوید: اگر می‌خواهید از طعم واقعی غذاهای سنتی ترکیه لذت ببرید، باید به خانه‌های مردم دعوت شوید؛ چراکه فقط زنان اصیل ترک می‌توانند طعم اصلی غذاها را خلق کنند. این حرف تماما بیراه نیست اما رستوران‌های زیادی در کوش آداسی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها از انواع غذاهای اصیل ترکی گرفته تا غذاهای دریایی و بین‌المللی را امتحان کنید. رستوران‌های کوش آداسی خدمات نمونه‌ای ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از میان بسیاری از غذاهای مختلف، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. می‌توانید از بین رستوران‌های ترکیه‌ای موجود، به راحتی غذاهای محلی ترکی و مدیترانه‌ای را امتحان نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر