سفر جاده ای از برج میلاد تا تخت جمشید با اسنپ تریپ

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/08
بازدید: 471
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شیراز یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری ایران به‌حساب می‌آید. شهری تاریخی با آوازه‌ای جهانی که مراکز تاریخی و گردشگری متعددی را در خود جای‌داده است. آب‌وهوای شیراز به‌ویژه در فصول بهار و پاییز زبانزد است. شهر هنر و ادب با فرهنگی غنی و مردمانی میهمان‌نواز.

وقتی به پرتردد‌ترین مسیر‌های بین‌شهری کشورمان سر می‌زنیم، بلیط اتوبوس تهران شیراز در بین سه گزینه اول جای دارد. دو شهر پرجمعیت که همواره در حال مبادلات فرهنگی، هنری و علمی بوده‌اند. برای سفر به شیراز گزینه‌های متعددی همچون قطار و هواپیما پیش روی شما است. بااین‌حال اتوبوس با هزینه کمتر و امکان تماشای مناظر جاده‌ای بکر، محبوب‌ترین وسایل نقلیه برای جابه‌جایی بین این دو شهر به‌حساب می‌آید. به شکلی که روزانه ۱۱۰ سرویس با قابلیت جابه‌جایی بیش از ۲۲۰۰۰ مسافر در این مسیر تردد دارند.

برای خرید بلیط اتوبوس تهران شیراز و به‌عکس، دیگر نیازی نیست زمان خود را هدر داده و به پایانه‌های اتوبوسرانی بروید. کافی است به وب‌سایت‌های خدمات گردشگری مراجعه کرده و بلیط خود را در کمترین زمان تهیه کنید. پیشنهاد ما اسنپ تریپ است که امروزه از محبوب‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های آنلاین تهیه بلیط اتوبوس به‌حساب می‌آید. این مجموعه با جمع‌آوری گزینه‌های متعدد، شما را در کمترین زمان به بلیط اتوبوس شیراز می‌رساند.

اتوبوس تهران - شیراز

سفر دلنشین جاده‌ای به شیراز با خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران

 

سفر به شیراز با اتوبوس حس و حالی نوستالژیک دارد. تماشای مناظر جاده‌ای شما را سرگرم می‌کند و گپ و گفت با سایر مسافرین تجارب بی‌نظیری را در اختیار شما می‌گذارد. مسافت دو شهر تهران و شیراز حدود ۹۳۰ کیلومتر و مدت‌زمان سفر بالغ بر ۱۰ ساعت برآورد می‌شود. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید مسافت زیادی را تا رسیدن به مقصد در پیش دارید. پیشنهاد می‌کنیم از اتوبوس‌های وی آی پی استفاده کنید که با صندلی‌های هواپیمایی و مانیتور، سفری راحت را برای شما رقم می‌زنند. حتما هنگام رزرو بلیط به سوابق شرکت اتوبوسرانی دقت کنید. از تجارب سایر مسافرین بهره‌مند شوید تا سفری راحت و دلنشین را برای خود رقم بزنید.

هنگامی که خرید بلیط اتوبوس را از طریق اسنپ تریپ انجام می‌دهید، امکان انتخاب صندلی به شما داده می‌شود. اگر نمی‌خواهید در طول مسیر بخوابید، صندلی‌های جلو را انتخاب کنید. اگر نیاز به استراحت دارید، صندلی‌های عقب اتوبوس برای شما مناسب‌تر است.

از مزایای بلیط اتوبوس شیراز تهران، هزینه کمتر است. برای سفر زمینی به شیراز حدود ۱۸۰ تا ۲۴۰ هزار تومان را باید در مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت کنید. اگر مبلغ بلیط اتوبوس تهران شیراز را کنار بلیط هواپیمای ۸۰۰ هزارتومانی و بلیط قطار ۳۵۰ هزارتومانی قرار دهید، دلایل استقبال مسافرین از اتوبوس را متوجه می‌شوید. از دیگر دلایل محبوبیت اتوبوس، وجود پایانه‌های مسافرتی در مراکز شهری است که هزینه سفر درون‌شهری را کاهش می‌دهد. وقتی از پایانه خارج می‌شوید انواع وسایل نقلیه عمومی در اختیار شما خواهد بود. از قبل امکانات سفر را مهیا کنید. آنچه نیاز دارید اینجا برایتان لیست کرده‌ایم.

  • جدول و مجله و کتاب
  • بالشت و روانداز
  • آجیل و تنقلات
  • خوراکی‌های انرژی‌زا
  • بازی‌های دیجیتال
  • آهنگ‌های موردعلاقه
  • یک دفترچه یادداشت برای ثبت خاطرات
  • غذای آماده
  • تعدادی فیلم و سریال که در گوشی همراه خود ذخیره کرده‌اید

و در پایان اینترنت برای سرزدن به وب‌سایت‌های گردشگری و برنامه‌ریزی برای چند روزی که در مقصد اقامت دارید.

در صورت امکان سفر خود را به فصول کم تردد موکول کنید. در این صورت ضمن دریافت خدمات مسافرتی مناسب، در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی خواهد شد. هنگامی که مسافرین اتوبوس کمتر از حد تصور هستند، قیمت‌های پایین‌تری به شما پیشنهاد می‌شود.

با رزرو آنلاین بلیط اتوبوس تهران شیراز از وب‌سایت‌های معتبری همچون اسنپ تریپ، در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید. این مجموعه با جمع‌آوری اطلاعات مهم، شما را در طول سفر همراهی خواهد کرد. تخفیفات ویژه اسنپ تریپ شما را شگفت‌زده می‌کند. موتور قدرتمند این مجموعه امکان دسترسی به انواع اتوبوس‌های مسافرتی را فراهم کرده و پشتیبانی به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما است.

 

خرید بلیط اتوبوس تهران شیراز

 

در سفر به شیراز بازدید از این اماکن گردشگری را فراموش نکنید.

وقتی صحبت از ایران‌زمین می‌شود نام شیراز و تخت‌جمشید می‌درخشد. یکی از کهن‌ترین بنا‌های جهان که دوستداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. تخت‌جمشید تلفیقی از هنر و تاریخ ایران‌زمین را برای شما به نمایش می‌گذارد.

شاه‌چراغ محبوب‌ترین مرکز تاریخی مذهبی در شیراز است. آرامگاه پسر ارشد امام رضا (ع) که موردتوجه گردشگران قرار گرفته است. ارگ کریم‌خانی که متعلق به دوره زندیه بوده و شما را با معماری اصیل ایران‌زمین آشنا می‌کند. مسجد وکیل با معماری شگفت‌انگیز خود با گرم‌خانه، حمام وکیل و دالان‌های تنگ و سنگ‌فرش شده چشم‌ها را می‌نوازد.

آرامگاه سعدی و حافظ که به سعدیه و حافظیه شهرت دارند از اماکن مهم تاریخی در شیراز به‌حساب می‌آیند. چهره‌های مطرح شعر و ادب پارسی که دیدار مقبره آن‌ها شما را به گذشته‌ای دور می‌برد. باغ ارم، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، باغ جهان‌نما و باغ ایلخانی از دیگر مراکز گردشگری مهم در شیراز هستند.

سفر به شیراز

سخن پایانی

شیراز مهد تمدن ایران‌زمین است. کمتر ایرانی را پیدا می‌کنید که حداقل یک‌بار به این شهر بزرگ و تاریخی سفر نکرده باشد. سفر اتوبوسی به شیراز با وجود مسافت زیاد، تجارب خارق‌العاده‌ای برای شما به همراه دارد و لذت تماشای جاده زیبا و بکر، روح شما را نوازش می‌کند. برای رزرو آسان و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه کافی است به اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه با اهدای تخفیفات ویژه و امکان رزرو آسان شما را تا شاه‌چراغ، حافظیه و تخت‌جمشید همراهی خواهد کرد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر