مراکز خرید صوفیه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/23
بازدید: 993
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در اینجا شما به معنای واقعی کلمه مملو از گزینه‌هایی مانند فروشگاه‌های برندهای بزرگ تا بازارهای فضای باز و بوتیک‌های مستقل خواهید دید. مراکز خرید صوفیه، پاسخگوی تمام نیازهای شما هستند. در صوفیه مراکز خرید مدرن و بزرگی همچون پارادایز سنتر، سردیکا سنتر،THE MALL ، مرکز خرید صوفیه و رینگ مال وجود دارند. صوفیه، پایتخت بلغارستان، یکی از شهرهای پرطرفدار و پرگردشگر این کشور به شمار می‌رود. فرصت‌های بسیاری برای خرید در این شهر را برای گردشگران فراهم آورده‌اند. یکی از دلایلی که مردم خواهان خرید در صوفیه بوده‌اند این است که این پایتخت رمانتیک بدون توجه به انتخاب شما صدها گزینه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مراکز خرید صوفیه

مرکز خرید پارادایز سنتر PARADISE CENTER 

از مرکز خرید پارادایز سنتر به عنوان بزرگترین مرکز خرید در تمامی بلغارستان یاد می‌شود. مساحت این مجموعه‌ تجاری به ۲۰۸ هزار مترمربع خواهد رسید. مساحت قسمت فروشگاهی آن به ۸۰ هزار مترمربع می‌رسد. بیش از ۳۰۰ فروشگاه در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. از سری امکانات این مرکز خرید، می‌توان به مجموعه‌ سینمایی با ۱۴ پرده شامل تالار ۴ بعدی با ۱۰۰ صندلی، یک پارک تفریحی روی بام، باشگاه پینگ پونگ، سالن باله و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. برندهای مشهوری همچون زارا، اچ اند ام، مارک و اسپنسر در مرکز خرید پارادایز سنتر دارای نمایندگی هستند. 
در مرکز خرید پارادایز سنتر، فست فود و رستوران‌های میان‌رده‌ زیادی قرار گرفته‌اند. در طبقه اول این مجموعه شاهد یک شعبه‌ بزرگ استار باکس خواهید بود. این مرکز خرید از فروشگاه‌های متنوعی برخوردار است. در زمینه‌های مد و پوشاک، وسایل ورزشی، اسباب‌بازی و اکسسوری نیز در این مرکز فروشگاه‌هایی فعالیت دارند. آدیداس، زارا، برشکا، اچ اند ام، ماسیمو دوتی، فولی فولی، نیو یورکر، ریزرو و... از دیگر برندهای این مرکز به حساب می‌آیند. 

سفری ارزان به کشوری اروپایی

دسترسی به پارادایس سنتر

پروژه‌های ساخت و ساز مشغول به فعالیت زیادی در حومه‌ این مرکز خرید به چشم می‌خورند. از این رو، به کمک وسایل حمل و نقل عمومی نمی‌توانید به سادگی به آن دسترسی یابید. ولی اگر حتماً می‌خواهید با وسیله حمل و نقل عمومی به آنجا سفر کنید، ابتدا سوار خط دو مترو شوید. هنگامی‌که به ایستگاهJames Bourchier  رسیدید، از این ایستگاه به خط اتوبوسT10  سوار شده و از دیگر ایستگاه‌ها با اتوبوس گذر نمایید. این شهر دارای یک ایستگاه اختصاصی مترو، جهت دسترسی مستقیم به پارادایز سنتر است. در سال ۲۰۱۶ انتظار می‌رفت که این مترو افتتاح گردد. 
اگر مایل هستید که با اتوبوس به این مرکز بروید، منتظر ترافیکی سنگین باشید. به تاکسی‌های غیرخطی که در خارج از مرکز خرید انتظار شما را می‌کشند، توجه نمایید. امکان دارد که از شما هزینه بسیار بیشتری را نسبت به تاکسی‌های خطی دریافت کنند. مرکز خرید پارادایز سنتر یک پارکینگ رایگان نیز برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است. 

 پارادایز سنتر صوفیه

مرکز خرید سردیکا سنتر SERDIKA CENTER 

اگرچه این مرکز خرید جزء مراکز تجاری بزرگ شهر به شمار نمی‌رود اما از محصولات خوب و باکیفیتی برخوردار است. اگر به دنبال برندهای خاص می‌گردید، حتماً سری به این مرکز خرید بزنید. گشت و گذار در مرکز خرید سردیکا کار آسانی خواهد بود. هر طرف را که نگاه بیاندازید، فروشگاه‌های برند برتر را شاهد هستید. در این مرکز، سینما، پیست اسکی و اتاق بازی وجود ندارند. زیرا این مرکز به خرید اختصاص داده شده است.
در ماه‌های تابستانی، شاهد کافی شاپی بر بالای بام خواهید بود. این کافی شاپ، مکان مناسبی را برای لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی خنک برای شما فراهم کرده است. دزیگوآل، کمپر، سلیو، فورلا، آدیداس، بریکس، یونایتد کالرز، ماسیمو دوتی، لاش، زارا و... از سری برندهای معروفی هستند؛ که محصولاتشان را در این مرکز خرید عرضه می‌نمایند. 

دسترسی به سردیکا سنتر

از طریق تراموا در محدوده‌ی ایستگاه متروی سردیکا می‌توانید خودتان را به سردیکا سنتر برسانید. همچنین از مرکز شهر تاکسی‌هایی برای رسیدن به این مرکز خرید در دسترس هستند. این مجموعه مجهز به پارکینگ بوده و تا ۴ ساعت می‌توانید از آن به صورت رایگان استفاده نمایید.

معرفی کشور گرجستان - دین، مذهب، زبان و هر آنچه را که از گرجستان می خواهید بدانید! 

مرکز خرید THE MALL

از سری مجموعه‌های تجاری و تفریحی بزرگ می‌توان به مرکز خرید The mall اشاره کرد. این مرکز خرید، متشکل از فروشگاه‌های مختلف و امکانات تفریحی است. بیش از ۱۵۰ فروشگاه، سینما، اتاق بازی و پیست اسکیت برای فصل زمستان در این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. یک شعبه از دپارتمان استور peek & cloppenburg نیز در مرکز خرید The mall واقع گردید.
آدیداس، یونایتد کالرز، سلیو، برشکا، اسپریت، فرلا، گس، لی کوپر، لاش، مک، منگو و... از سری برندهای معروفی هستند که محصولاتشان در این مرکز تجاری به فروش می‌رسانند. این مرکز خرید دارای طراحی منحصربه‌فرد و معماری بی‌نظیری نیز است. بیش از ۲۴۰ فروشگاه در مساحت ۶۲ هزار متری در این مرکز خرید واقع شد. از سال ۲۰۱۰ این مرکز خرید شروع به فعالیت نمود. 

دسترسی به مرکز خرید THE MALL

به کمک وسایل حمل و نقل عمومی شهر صوفیه می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. اتوبوس‌های خط ۱۷۶، ۸۴، ۲۰۴، ۲۱۳، ۲۱۴، ۲۸۴، ۳۰۵، ۳۰۶، ۳۱۳ یا ۶۰۴ می‌توانند شما را برای رسیدن به مرکز خرید The mall  یاری دهند. ایستگاه اتوبوس را برای برگشتن به مرکز شهر، می‌توانید دقیقاً روبه‌‌روی مرکز تجاری بیابید. برای رفت و آمد از مرکز خرید The mall به مرکز شهر و بالعکس، امکان استفاده از تاکسی را نیز خواهید داشت. تا ۴ ساعت مهلت دارید که از پارکینگ این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید. 

THE MALL صوفیه

مرکز خرید صوفیه MALL OF SOFIA 

از مرکز خرید صوفیه می‌توان به عنوان قدیمی‌ترین مرکز تجاری در پایتخت بلغارستان یاد کرد. این مرکز خرید، شکوه و زرق و برق روزهای ابتدایی خود را از دست داده است. از مرکز خرید صوفیه همچون گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین و باشکوه‌ترین مراکز تجاری شهر یاد نمی‌شود. البته هنوز هم به علت موقعیت جغرافیایی مرکزی، سینمای آیمکس ۱۲ پرده و سایر امکانات تفریحی در میان اهالی شهر طرفداران خاص خود را دارد. خریدهای روتین و هفتگی اهالی در این مرکز صورت می‌گیرد. آدیداس، یونایتد کالرز، سلیو، اسپریت، نایکی و... از سری برندهای موجود در این مرکز خرید هستند. 

دسترسی به مرکز خرید صوفیه

به آسانی می‌توانید به مرکز خرید صوفیه دسترسی یابید. تنها با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را از میدان St Nedelya به مرکز خرید صوفیه برسانید. یک راه دیگر نیز وجود داشته که شما می‌توانید با کمک خط ۱ مترو به ایستگاه Opalchenska برسید. بعد از آن، برای رسیدن به مرکز خرید تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی لازم خواهید داشت. مرکز خرید صوفیه دارای یک پارکینگ نیز است. تنها ۲۰ دقیقه برای استفاده رایگان از این پارکینگ فرصت دارید. بعد از ۲۰ دقیقه، به ازای هر ساعت، هزینه‌ا‌ی دریافت می‌شود. 

واحد پول گرجستان _ واحد پول گرجستان چیست و برای سفر به این کشور چقدر پول لازم داریم؟!💰🪙

مرکز خرید صوفیه رینگ مال SOFIA RING MALL

از جدیدترین مراکز تجاری رینگ مال می‌توان به مرکز خرید صوفیه رینگ مال اشاره کرد. این مرکز خرید در کنار یکی از نمایندگی‌های ایکیا قرار گرفته است. تعدادی رستوران‌های روباز نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. به هنگام غذا خوردن در این رستوران، چشم‌اندازی زیبا از کوهستان مقابل شما قرار دارد. از دیگر امکانات این مرکز تجاری می‌توانید به سالن سینما، استیج فضای باز و یک پارک کوچک نیز اشاره کرد. 
در مرکز خرید صوفیه رینگ مال، یک شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای Notos galleries به چشم می‌خورد. در فروشگاه‌های متعدد این مرکز خرید، محصولات متنوعی از برندهای معروف به فروش می‌رسند. برندهایی همچون آدیداس، بریکس، دزیگوآل، فولی فولی، فرنچ کانکشن، لی کوپر، منگو، نکست، پوما، تام تیلور و... را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.‌

دسترسی به این مرکز تجاری

از مزیت‌های این مرکز تجاری نسبت به دیگر مراکز می‌توان به داشتن سرویس اتوبوس رایگان اشاره کرد. از ایستگاه متروی GM Dimitrov این سرویس رایگان حرکت می‌کند. این اتوبوس هر نیم ساعت از 9 صبح تا 10:30 شب در حرکت است. ایستگاه اتوبوس‌های خط ۱۱۱، ۱۲۳، ۶۹ و ۷۰ نیز روبه‌روی این مرکز قرار دارد. 

مرکز خرید صوفیه رینگ مال

مرکز خرید بلغارستان BULGARIA MALL

از سری مراکز تجاری شیک و لوکس می‌توان به مرکز خرید بلغارستان اشاره نمود. برندهای لوکس و معروفی را می‌توانید در این مرکز خرید بیابید. رستوران‌هایی عالی و کافه‌هایی جذاب در این مرکز خرید پیدا می‌شوند که چشم‌انداز رو به کوهستان آن‌ها توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. یک سینما نیز در این مرکز تجاری به چشم می‌خورد. یک شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای Debenhams در مرکز خرید بلغارستان واقع شده است. محصولاتی از برندهای مختلف همچون اسپریت، گس، پلی لایف، ترانووا، یونایتد کالرز و... را می‌توانید در این مرکز خرید تهیه کنید. 
افتتاح این مرکز خرید به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد. فضای فروشگاهی این مرکز خرید به ۳۳ هزار مترمربع می‌رسد. چهار طبقه زیرزمین و چهار طبقه فوقانی در این مرکز خرید وجود دارند. طبقات زیرزمینی مختص به پارکینگ و هایپرمارکت هستند. در طبقات فوقانی شاهد فروشگاه‌های خرده فروشی و مراکز تفریحی خواهید بود. 

راهنمای سفر به باتومی - آشنایی با همه آن چیزی که باید در مورد باتومی بدانید!

دسترسی به مرکز خرید بلغارستان

ابتدا سوار خط ۷ تراموا شده و سپس در ایستگاه خیابان Todor Kableshkov پیاده شوید. دو ساعت مهلت دارید تا از پارکینگ این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید. 

مرکز خرید بلغارستان

سخن پایانی 
مراکز خرید صوفیه مناسب کسانی هستند که خرید محصولات برند و معروف برای آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. شهر صوفیه از کهن‌ترین پایتخت‌های اروپا به شمار می‌رود. صوفیه در غرب بلغارستان واقع قرار دارد و گردشگران زیادی هر ساله به این شهر دیدنی خواهند آمد. خرید کردن در دستور کار گردشگران زیادی بوده که به این شهر سفر می‌کنند. برترین محصولات از برندهای برتر جهان در مراکز خرید صوفیه به فروش می‌رسند. اگر از خرید کردن لذت می‌برید، حتماً از مراکز خرید صوفیه دیدن کرده و سوغاتی‌های با کیفیتی را برای عزیزانتان تهیه نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر