بهترین کافه های وارنا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/11
بازدید: 1197
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

قطعاً یکی از بهترین راه‌های رفع خستگی بعد از کار و یا استراحت پس از تفریح در مراکز خرید و شهر، نوشیدن یک آبمیوه یا قهوه به همراه تکه‌ای کیک بوده که می‌تواند انرژی از دست رفته را تا حد زیادی بازگرداند. معمولاً کافه‌ها جزء بهترین پیشنهادات برای ساختن یک عصر زیبا هستند. سفارش یک قهوه اصیل در کافه، رسم بسیاری از مردم جهان بوده و در طول چند قرن گذشته بحث‌های زیادی در مورد مزایا و مضرات قهوه شکل گرفته است. فرصت را از دست ندهید و هنگامی که به وارنا سفر کردید، به دنبال بهترین کافه‌های وارنا باشید که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کافه های وارنا

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

کافه کچتو نا تونی | Katcheto na Toni

کافه Katcheto na Toni صحنه ی نمایش آرزوی فردی به نام آنتوانتا جنوا Antoaneta Genova است که سالیان سال زمان خود را به پخت شیرینی و کیک‌های خوش طعم برای دوستان و خانواده صرف کرده بود. او همواره علاقه داشت که یک فروشگاه شیرینی تاسیس نماید و علاقه‌ خود را برای پختن کیک و شیرینی را با تمام مردم دنیا به اشتراک بگذارد. البته در آخر موفق هم شده و یکی از معروف‌ترین کافه های وارنا را در دست دارد. لذت طعم و مزه ی شیرینی‌های کافه کچتو نا تونی را نباید از دست داد.

روزها و ساعات کاری:

  • دوشنبه تا جمعه: 9:30 تا 20
  • شنبه و یکشنبه: 12 تا 18

کافه های وارنای بلغارستان

چای‌خانه سوشال | The Social Teahouse

قطعا اثر قهوه بی نظیر صبحانه بر روی انرژی مثبت روتین زندگیتان را باید در سوشال تی هاوس بجویید. این کافه مکانی است برای نوشیدن چای، قرارهای ملاقات، و البته کارگاه‌های آموزشی برای جوانانی که در یتیم خانه‌ها بزرگ شده‌اند. این امری تحسین برانگیز است که در واقع اولین شغل‌شان را فراهم می‌کند. این چایخانه به آن‌ها مجالی برای برقراری ارتباط با دیگران و به دست آوردن اعتماد به نفس برای ساختن زندگی‌شان می‌دهد. به دست آوردن فرصتی برای داشتن یک زندگی عادی همان چیزی است که می توان در یکی از بهترین کافی شاپ های وارنا شاهد آن بود.

روزها و ساعات کاری:

  • سه‌شنبه تا یکشنبه: 8:30 - 22:00

کافه The Social Teahouse

همه چیز در مورد وارنا - دین، مذهب، سواحل زیبای وارنا همه و همه را در این مقاله جذاب بخوانید!

دلفینو دی مدا، کافه شهر | Delfino Di Moda ,City Cafe

Delfino di Mod در واقع آخرین کافه از کافه‌های زنجیره‌ای Moda Bar، در قلب شلوغ شهر وارنا واقع شده است. با ورود به کافه، مهمانان بلافاصله با فضایی غرق در نور طبیعی که مملو از رنگ های زنده و شادی است روبرو می شوند. یکی از ویژگی های برجسته دلفینو دی مودا، فضای سرسبز آن است که به محیط این کافه در وارنا زینت داده است. گیاهان گلدانی و شاخ و برگ های تزئینی به طور متفکرانه ای در سرتاسر کافه قرار گرفته اند و طبیعت را به داخل کافه آورده اند که حس آرامش را در میان محیط شهری ایجاد می کند.

روزها و ساعات کاری:

هرروز: 12 صبح تا 12 شب

    کافه وارنا بلغارستان

    کافه باغ وارنا | The Garden Bar

    مجموعه رستوران‌های BMD در وارنا، دارای رستوران‌های متنوع در سبک‌های مختلف است. کافه باغ وارنا، یکی از کافی شاپ های این مجموعه است که در مکانی بین شهر و با چشم‌انداز ساحل قرار دارد. این رستوران در سال ۲۰۰۴ آغاز به کار کرده و در تمام فصول، خدماتی بی‌نقص به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. مواد غذایی تولید و استفاده شده در این رستوران، از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد موجود در بازار تهیه شده است. غذا‌های منوی رستوران یا نوشیدنی‌های سرد و گرم آن، ترکیبی هماهنگ از سلیقه‌های تازه و منحصر به‌ فرد دارد. شعار این رستوران سرو غذا با "طعم عشق" برای مراجعه‌کنندگانش است. فضای داخلی این کافه، با تزییناتی از گل و گیاه، فضای سبز و زیبایی را مانند یک باغ در معرض دید گردشگران تور وارنا قرار می‌دهد. در قسمتی دیگر، بیرون از فضای داخلی کافه و در فضای باز نیز شرایطی فراهم شده است که از نور آفتاب هنگام ظهر و آرامش و هوای خوب لذت ببرید. منوی این کافه باغ شامل انواع دسر‌ها و شیرینی، غذا‌های بومی، نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

    روزها و ساعات کاری:

    • یکشنبه تا پنجشنبه: 7 صبح تا 1 بامداد
    • جمعه و شنبه: 7 صبح تا 2 بامداد

    کافه باغ وارنا

    بهترین کافه‌های بلغارستان - لیست بهترین کافه ها و رستوران های بلغارستان

    سامبا، کافه برزیلی | Samba, Brazilian Coffee Shops

    سامبا، قلب ریتمیک فرهنگ برزیل، راه خود را به بهترین کافه های وارنا باز کرده و باعث ایجاد جایی منحصر به فرد و هیجان انگیز کافی شاپ معروف به "کافی شاپ های برزیلی سامبا" شده است. با قدم گذاشتن در کافه سامبا، مشتریان حس حضور در دنیای پر جنب و جوش برزیل، در کنار طعم‌های بی نظیر قهوه های برزیلی و کیک ها و مافی های درجه یک را خواهند داشت. کافی شاپ های برزیلی سامبا چیزی بیش از مکان هایی برای صرف یک فنجان قهوه هستند. دکوراسیون داخلی فرهنگ پر شور این کشور را منعکس می کند. پخش موسیقی سنتی سامبا نیز به این موضوع دامن می زند.

    روزها و ساعات کاری:

    • دوشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 08:00 بعد از ظهر
    • شنبه: 10:00 صبح تا 08:00 بعد از ظهر
    • یکشنبه: 12:00 بعد از ظهر تا 06:00 بعد از ظهر

    کافه برزیلی وارنا

    کافه مافه وارنا | Cafe-Mafe

    کافه مافه وارنا یکی از بهترین و مدرن‌ترین کافه‌های وارنا است که به علت نزدیکی به مرکز شهر مورد توجه و استقبال گردشگران قرار دارد. این کافه مانند تمامی کافه‌ها دارای منوی کاملی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مثل: آبمیوه‌های طبیعی، چای، قهوه، هات چاکلت، چای مخصوص بلغاری و نوشیدنی‌های خنک بین‌المللی، انواع دسر نیز شامل: پاناکوتا، تیرامیسو، کرم شکلات و وانیل، کیک شکلاتی، کیک‌های میوه‌ای، انواع ساندویچ و تست‌های گوشت، کالباس و سبزیجات خوشمزه است. از دیگر امکانات کافه می‌توان به داشتن اینترنت رایگان، آزاد بودن استعمال دخانیات و اجرای موسیقی زنده در روز‌های زوج توسط هنرمندان بلغاری اشاره کرد. طراحی و دکوراسیون ساده اما در عین حال شیک، صندلی و نیمکت‌های راحت، نورپردازی ملایم به همراه زمزمه موسیقی اصیل می‌تواند یک عصر به یاد ماندنی را برای شما فراهم کند.

    روزها و ساعات کاری:

    • یکشنبه تا جمعه: 7:30 صبح الی 19:30
    • شنبه: 9 صبح تا 7:30 بعد از ظهر

    هتل و کافه تری دلفین | Three Dolphins Family Hotel and cafe

    سه دلفین که در مرکز شهر تنها ۱۶۴۰ فوت از ساحل جنوبی در وارنا واقع شده است، دارای یک کافه بار است که تنها 328 فوت با ایستگاه راه آهن وارنا فاصله دارد. هتل خانوادگی و کافی شاپ در مرکز وارنا است که محیطی گرم و صمیمی برای ملاقات های دوستانه است. یک شرکت قهوه خانوادگی در وین تامین کننده ی قهوه ی این هتل کافه در وارنا است. پس از کشف این قهوه جذاب در یک بار در بوداپست، یکی از صاحبان شرکت عطر با علاقه‌مندی به اصول و ریشه‌های آن، تحقیقات خود را ادامه داد و در نهایت متوجه شد که این قهوه ریشه‌های خود را به کشور اتریش بازمی‌گرداند. موسیقی جاز یا bossa nova، به عنوان یکی از محرک‌های اصلی در این قهوه‌خانه، معمولاً همراه با اولین زمزمه‌های تازه صبح مشتریان را همراهی می‌کند. این موسیقی آرامش و نشاط را به فضا می‌بخشد و همگام با مزه دلنشین قهوه‌های عالی اینجا، تجربه‌ای لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، اطراف هتل، یک فروشگاه با محصولاتی متنوع، این فضای دلپذیر را تکمیل می‌کند. از گیاهان خشک‌شده‌ی رودوپا از مناطق دوردست تا ژامبون (گوشت خوک) اسپانیایی و بادمجان‌های ترکیه، همه‌چیز در این فروشگاه گردآوری شده است. این تنوع محصولات مکان را به یک مرکز تجربه‌ی فرهنگی تبدیل می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد تا با کاوش در محصولات جدید و مختلف، سفری به دنیایی از طعم‌ها و رایحه‌ها را آغاز کنند.

      در سفر به وارنا به غیر از کافه ها به چه رستوران هایی برویم؟

      رستوران های حلال وارنا - رستوران های حلال وارنا بلغارستان کجاست؟ 

      سخن پایانی

      وارنا یکی از زیباترین شهر‌های بلغارستان است. شهری با سواحل طلایی که در فصل‌های گرم سال پر از توریست می‌شود. شهر توریستی مانند وارنا کافه های زیادی دارد، و با عرضه انواع منوها فرهنگ غذایی شهرشان را به دنیا معرفی می کنند. در کنار لذت‌های مختلفی که گشت و گذار و تفریحات در تور وارنا به همراه دارند، حضور در بهترین کافه‌های وارنا نیز می‌تواند برای شما روز زیبایی را رقم بزند. کافه‌های کوچک و بزرگ هر شهری با دکوراسیون‌ها و خدمات مختلف خود می‌توانند تجربه لحظات شادی را به ارمغان بیاورند. نا گفته نماند که دسترسی به بهترین کافه‌های وارنا عموما با تاکسی امکان‌پذیر است.

      نظرات کاربران

      1. شهره شهره 1402/05/11
        0 نفر پسندیدند
        کافه باغ وارنا رو حتما برید خیلی محیط دلچسبی داره
      2. شهره لحظه آخر 1402/05/12
        0 نفر پسندیدند
        ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

      مجله گردشگری

      مشاهده همه مقالات
      جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
      بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
      جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
      جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
      بیشتر بخوانید
      قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
      قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
      بیشتر بخوانید
      اطلاعات مفید مقالات مرتبط
      لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
      لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
      بیشتر بخوانید
      تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
      تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
      بیشتر بخوانید
      موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
      موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
      بیشتر بخوانید
      هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
      هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
      بیشتر بخوانید
      پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
      پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
      بیشتر بخوانید
      امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر