بهترین رستوران‌های صوفیه بلغارستان

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/21
بازدید: 1160
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

از بین شهر‌های دیدنی بلغارستان، صوفیه پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور جایگاه ویژه‌ای برای مسافران دارد. این شهر یکی از قدیمی‌ترین پایتخت‌های اروپا است که در غرب بلغارستان و در قسمت‌های کوهستانی واقع شده ‌است. جاذبه‌های گردشگری متعدد، همین‌طور رستوران‌های کم‌نظیر با منو‌های متنوع از ملل گوناگون، مسافران بسیاری را به این شهر جذب می‌کند. این شهر در مرز بین قاره آسیا و اروپا واقع شده است و فرهنگ و رسوم بسیار غنی دارد. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید هرگز تجربه‌ی شگفت‌انگیز غذا خوردن در رستوران‌های سنتی یا مدرن صوفیه را از دست ندهید. قطعاً یکی از بهترین خاطرات سفر برای شما در بهترین رستوران‌های صوفیه بلغارستان رقم خواهد خورد.

بهترین رستوران های صوفیه

رستوران shstastlivetsa

یکی از بهترین و البته شلوغ ترین رستوران‌های صوفیه است که سبک معماری و دیزاین تلفیقی مدرن کلاسیک دارد. این رستوران دارای دو طبقه بوده که طبقه اول آن حدود ۱۲۰ متر مساحت دارد و برای ۷۰ بازدیدکننده طراحی شده ‌است. همچنین این طبقه دارای یک تراس نمادین است که حدود ۵۰ صندلی دارد و در آن منظره‌ای از بخش قدیمی شهر را طراحی کرده‌اند.

شهر صوفیه - شهر صوفیه بلغارستان زیباترین شهر این کشور تاریخی

طبقه دوم این رستوران به سبک پیتزا فروشی‌های ایتالیا در قرن نوزدهم معماری و دیزاین شده ‌است! محل پخت پیتزاها در مرکز این طبقه قرار دارد. ویو طبقه دوم به خیابان توریستی ولیکوترنوو است. این رستوران با غذاهای مدرن و غذاهای سنتی بسیار باکیفیت، که با تکنیک های مدرن طبخ می‌شوند از همگان پذیرایی می‌کند.

رستوران shstastlivetsa

کافه رستوران Brick

یکی از گزینه‌های عالی روی میز برای مسافران بلغارستان قطعا کافه رستوران Brick است. در این رستوران که معماری و دیزاین آن تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است، می‌توانید باکیفیت‌ترین و سالم‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای را میل کنید. علاوه براین می‌توانید انواع برگرهای درجه یک آمریکایی یا غذاهای سنتی بلغاری را امتحان کنید. یا اینکه می‌توانید منو غذاهای سالم و رژیمی را انتخاب کنید. توجه داشته‌ باشید این رستوران کمی از مرکز شهر دور است.

جاهای دیدنی صوفیه - زیباترین جاهای دیدنی در شهر صوفیه بلغارستان

کافه رستوران Brick

رستوران Mr.Pizza

Mr.pizza پیتزا فروشی و رستوران غذاهای ایتالیایی زنجیره‌ای است که تعدادی از شعبه‌های آن نزدیک به جاذبه‌های گردشگری صوفیه قرار دارند. اغلب پیتزا فروشی‌ها به‌ دلیل قیمت‌های مناسب مورد توجه مسافران و بومی‌های این کشور هستند. اما این پیتزا فروشی علاوه بر این حسن، منوی بسیار متنوعی از انواع پیتزاهای ایتالیایی، بلغاری و اروپایی دارد و تمام مواد اولیه آن به صورت تازه و روزانه تهیه می‌شود. حتما به این رستوران تشریف ببرید و طعم متفاوت و عالی پیتزاهای بلغاری را امتحان کنید..

رستوران Mr.Pizza

رستوران oborishte 35

یک رستوران دلباز که در نزدیکی یک پارک بزرگ قرار دارد. این رستوران دارای یک باغ وسیع و زیبا بوده که منظره آن در تابستان بسیار رویایی است. منوی متنوع و بین‌المللی آن شامل انواع پیتزا و سوشی با طبخ بلغاری، همچنین غذاهای ملی بلغاری، اسپانیایی، ایتالیایی و… می‌شود. پیتزاهای این رستوران، محبوب بسیاری از مردم صوفیه است.

سفر به کشور سرسبز اروپایی با جاذبه‌های دیدنی و سواحل جذاب!

رستوران Before & after

رستوران قبل و بعد، در مرکز شهر صوفیه قرار دارد و با معماری قدیمی و اصیل خود در بین مردم صوفیه محبوبیت بسیاری دارد. بیشترین شهرت این رستوران بخاطر منوی باکیفیت غذاهای بلغاری و اروپایی در وعده‌های نهارش است. البته نباید از منوی شگفت‌انگیز شام هم غافل شد! رستوران قبل و بعد از جمله رستوران‌هایی است که غذاهای آن را با حجم مناسب و قیمت‌های مناسب سرو می‌شود. هرگز منو نهار این رستوران را از دست ندهید.

بهترین زمان سفر به صوفیه - بهترین زمان در سال برای سفر به شهر زیبای صوفیه

رستوران Before & after

رستوران Ale House

این رستوران عالی‌ترین غذاهای بین‌المللی با منویی متنوع به همراه نوشیدنی‌های مناسب سرو می‌کند. همچنین بهترین دسرهای بلغاری را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و جمعه و شنبه‌ها از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران Ale House هم مانند اکثر رستوران‌های پایتخت، دیزاینی زیبا در سبک کلاسیک دارد. استفاده از چوب به عنوان عنصر اصلی، به کار بردن رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ غالب و همچنین نور کم در رستوران، فضای کلاسیک این رستوران را خاص‌تر می‌کند. حداکثر ظرفیت رستوران Ale house حدود ۱۳۰ نفر است. اگر قصد دارید جمعه یا شنبه به این رستوران بروید، توصیه می‌کنیم حتما میز رزرو کنید.

بهترین هتل های صوفیه - بهترین هتل های شهر زیبای صوفیه برای اقامت

رستوران Ale House

رستوران Hadjidraganovit Izbi

از جمله رستوران‌های سنتی صوفیه بوده که از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی است. این رستوران که در زبان بلغاری معنی نام آن سرداب‌های حاجی درگان بوده و فضایی بسیار سنتی دارد. در گوشه و کنار سالن این رستوران، بشکه‌های چوبی قدیمی وجود داشته و میزهای چوبی مجلل حکاکی شده زمان‌های بسیار دور بلغارستان را در ذهن آدمی تداعی می‌کند. فضای داخلی زیبای این رستوران شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

جاهای دیدنی بلغارستان - آشنایی با زیباترین جاذبه‌های گردشگری بلغارستان!

در این رستوران غذاهای بومی و سنتی بلغاری و بالکان که اغلب روی آتش طبخ می‌شوند، سرو شده و حتی بومیان صوفیه نیز برای صرف غذاهای سنتی فراموش شده به این رستوران سر می‌زنند. در این رستوران موسیقی‌ محلی بلغاری، همه روزه به صورت زنده اجرا می‌شود. همچنین در این رستوران یک باغ زیبای تابستانی مجهز قرار دارد که می‌توانید در فصل تابستان از باغ رویایی این رستوران لذت ببرید.

مراکز خرید صوفیه - بهترین مراکز خرید در صوفیه برای خرید و گردش

رستوران Corso

یک رستوران بسیار شیک و مدرن که نمای خیره‌کننده‌ای دارد. یکی از دیوارهای رستوران کورسو کاملا شیشه‌ای بوده که مقابل آن کلیسای روسی زیبا و مجلل قرار گرفته است. با سر زدن به این رستوران علاوه بر صرف باکیفیت‌ترین غذاهای اروپایی، قطعا از ویو زیبای آن لذت خواهید برد. همچنین در این رستوران نوشیدنی‌های درجه یک نیز همراه غذا سرو می‌شود.

رستوران Corso

رستوران The Little Things

رستوران چیزهای کوچک، در قلب شهر صوفیه واقع شده ‌است. این رستوران در یک خانه قدیمی با فضای جالب بنا شده و در نزدیکی یک کلیسای تاریخی قرار‌ دارد. رستوران چیزهای کوچک به‌طور هم‌زمان منوی بین‌المللی و منوی غذاهای محلی بلغارستان در مکانی دنج و خانگی سرو می‌کند. همچنین صرف غذا در این رستوران کاملا مقرون به صرفه است. طراحی داخلی و اکسسوری‌های این رستوران، حس خانه‌ای قدیمی و دنج را به شما القا می‌کند.

رستوران The Little Things

رستوران Bankovich

این رستوران چهار شعبه در نقاط مختلف صوفیه دارد. رستوران‌های زنجیره‌ای بانکوویچ انواع غذا‌های صربی و بالکان را در سطح کیفی بسیاربالا ارائه می‌دهند ولی تأکید اصلی این رستوران‌ها بر انواع گوناگون کباب و استیک است. فضای داخلی این رستوران بسیار دنج بوده و سبک مدرن رستوران‌های بانکوویچ، ترکیبی از چوب و فلز و شیشه است.

همه چیز در مورد بلغارستان - جاهای دیدنی، سواحل، شهرها و هر آنچه که می‌خواهید در مورد بلغارستان بدانید را در این مقاله بخوانید!

رستوران Moma

در زبان بلغاری، Moma به معنای دوشیزه است. رستوران دوشیزه تلفیقی از سبک مدرنیته و کلاسیک را به بهترین نحو اجرا کرده‌ و این تلفیق هم در نوع آشپزی و هم در فضای داخلی رستوران کاملأ مشهود است. در رستوران دوشیزه غذا‌های اصیل بلغاری، به صورت سنتی یا تلفیق آن با روش‌ها و غذا‌های نوین منو متفاوتی را به همگان عرضه می‌کند. درواقع با سبک مدرن خود، سنت‌های بلغاری را به شیوه‌ای متفاوت و جدید ارائه می‌دهد. این رستوران بسیار بزرگ، سه طبقه با دکور‌های متفاوت دارد که سنت‌های بلغارستان را به شیوه‌ای مدرن به نمایش گذاشته است.

رستوران Moma

رستوران Pod Lipite

این رستوران از قدیمی‌ترین رستوران‌های بلغارستان است. رستوران Pod Lipite از سال ۱۹۲۶ تا به امروز غذا‌های سنتی بلغاری به میهمانان خود عرضه می‌کند. در صوفیه کم‌تر کسی را می‌یابید که این رستوران را نشناسد و حداقل تجربه یک‌بار صرف غذا در آنجا را نداشته ‌باشد. تمام مواد اولیه این رستوران قدیمی از تولیدات مزرعه‌های رستوران است. به همین علت غذا‌ها عموماً با مواد اولیه روز، تهیه می‌شوند. با سر زدن به این رستوران، طعم اصیل غذا‌های سنتی بلغارستان، با کیفیت درجه یک شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

بد نیست بدانید رستوران بعد از گذشت نزدیک به یک قرن، سبک معماری و دیزاین داخلی خود را حفظ کرده به‌طوری که وقتی فضای داخلی رستوران را تماشا می‌کنید، گویا به تاریخ سفر کرده‌اید. قطعاً این رستوران نیز یکی از بهترین پیشنهادات برای صرف یک وعده دلپذیر است.

رستوران Pod Lipite

رستوران Hadjidraganovit Kashti

این رستوران در مرکز شهر صوفیه، در خانه‌ای با قدمت حدود ۱۵۰ سال واقع شده ‌است. در این رستوران که ۱۶ سال پیش فعالیتش را شروع کرد، بهترین غذا‌های سنتی بلغاری را در اجاق‌های آجری، یا بشقاب‌های چدنی روی زغال طبخ می‌کنند. همچنین نوع دیگری از غذا‌های سنتی با روش‌های کاملاً مدرن تهیه می‌شوند. غوطه‌ور شدن در فضای خانه غنی تاریخی بلغارستان، با فضایی دنج و موسیقی محلی، با غذا‌ها و نوشیدنی‌های کم‌نظیر یکی از بهترین خاطرات شما در صوفیه خواهد بود.

رستوران Hadjidraganovit Kashti

رستوران Site Balgari Zaedno

رستوران همه بلغار‌ها باهم، یکی از منحصربه‌فرد‌ترین رستوران‌هایی است که می‌توانید در صوفیه بیابید. رستوران مملو از فرهنگ و رسوم و سنن بلغارستان است. دیوار‌ها با پرچم‌های متعدد کشور مزین شده‌ و حس میهن‌پرستی مردم را به‌ خوبی القا می‌کند. به ‌محض ورود به رستوران، نسخه‌ای از نقاشی دیمیتر گیوژنوف را مشاهده می‌کنید که نماد نام رستوران است. در این رستوران همه روزه موسیقی محلی به همراه رقص محلی اجرا می‌شود. گردشگران در این رستوران علاوه بر صرف غذا‌های محلی با قیمت‌های مناسب در محلی ساده و دل‌انگیز، با فرهنگ و سنن بلغارستان نیز آشنا می‌شوند.

رستوران Site Balgari Zaedno

رستوران Checkpoint Charley

این رستوران نیز از جمله رستوران‌هایی است که علاوه بر غذای بلغاری، غذا‌های اروپایی هم عرضه می‌کند. عمده تفاوت این رستوران با بقیه رستوران‌ها، اجرای زنده موسیقی جاز است. جاز نوعی موسیقی بومی و مخصوص سیاهپوستان بوده که شب‌های جمعه هر هفته این برنامه اجرا می‌شود. علاوه ‌بر این، رستوران چک پوینت چارلی در نزدیکی چندین تئاتر و مرکز فرهنگی شهر صوفیه قرار دارد و باغ زیبای این رستوران، محل رفت و آمد هنرمندان و نویسندگان است. در این رستوران انواع غذا‌های بلغاری و اروپایی، بهترین نوشیدنی‌ها و متنوع‌ترین دسر‌ها و سالاد‌ها سرو می‌شود.

رستوران Checkpoint Charley

رستوران Adie's Cook and Book

یک رستوران بسیار دنج و زیبا است که انواع غذا‌های گوشتی و گیاهی بلغاری و اروپایی را سرو می‌کند. رستوران Adie's Cook and Book نظرات بسیار مثبتی از منتقدان و مردم عادی دریافت کرده به طوری که مهمانان معروفی چون بیل کلینتون داشته است. از نکات مثبت این رستوران، وجود یک کتابخانه و تعداد زیادی کتاب است. بنابراین تا غذای شما آماده می‌شود، می‌توانید در فضای دنج آن یک کتاب مطالعه فرمایید. این رستوران سالاد‌ها و دسر‌های بسیار متنوعی دارد که می‌توانید نوش جان کنید.

رستوران Adie's Cook and Book

رستوران Divaka

رستوران دیواکا، با غذا‌های بلغاری و اروپایی که یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ها در صوفیه است. برای اینکه عالی‌ترین غذا‌های سنتی بلغارستان را امتحان کنید یا غذا‌های بین‌المللی را با تغییرات محلی میل نمیید، قطعاً این رستوران، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. در این رستوران غذا‌ها باقیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌شوند. استیک گوشت و سوپ فصل سرو شده در کاسه‌ای از جنس نان را حتماً امتحان کنید. این رستوران هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد پذیرای مهمانان است.

رستوران Divaka

رستوران Sun & Moon

رستوران Sun & Moon، یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای گیاهخواران و حتی وگان‌ها که با تجربه نکردن آن فرصت بزرگی را از دست می‌دهند. این رستوران منو بسیار متنوعی از غذا‌های گیاهی و انواع نان‌ها دارد. بنابراین اگر دوست دارید یک وعده غذای سالم، خوشمزه و متفاوت میل کنید حتماً به این رستوران سر بزنید. حتی می‌توانید غذای خود را در بیرون از رستوران و در فضای باز میل کنید. هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲ فرصت دارید تا به این رستوران بروید.

رستوران Ciccione Panini

این کافه رستوران زیبا، منویی از انواع نوشیدنی‌های گرم، قهوه، ساندویچ و همچنین انواع غذا‌های مدیترانه‌ای و ایتالیایی دارد. اگر شما هم عاشق پیتزا یا پاستای ایتالیایی هستید حتماً غذا‌های این رستوران را امتحان کنید. همین طور می‌توانید انواع پنیر ایتالیایی، نان مخصوص، ماهی و سایر غذا‌های دریایی را نوش جان کنید. طعم لذیذ غذا‌های این رستوران را هرگز فراموش نخواهیدکرد. این رستوران روز‌های دوشنبه تا جمعه میزبان میهمانان خود است.

رستوران Ciccione Panini

رستوران Fresh Bar Kitchen

اگر وقت کافی برای نشستن در رستوران را ندارید، بهترین گزینه برای شما Fresh Bar Kitchen است. تمام غذا‌ها و دسر‌های این رستوران بیرون‌بر هستند پس با خیال آسوده غذای خود را سفارش دهید و ببرید یا اینکه در رستوران بنشینید. برگر‌های این رستوران فوق‌العاده هستند اگر به برگر علاقه دارید نباید غذا‌های این رستوران را از دست دهید. شما هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می‌توانید از این رستوران غذا تهیه کرده و نوش جان کنید.

رستوران Fresh Bar Kitchen

رستوران Supa Star

یک غذاخوری ویژه با سوپ‌ها و ساندویچ‌های بی‌نظیر که طعم آن‌ها را ممکن نیست فراموش کنید. سوپ‌های این رستوران از مواد اولیه تازه و درجه یک تهیه شده و هر فصل سوپ‌های مخصوص به همان فصل سرو می‌شود. نکته‌ جالب این رستوران این ‌است که ساندویچ‌ها مقابل مشتری‌ها آماده می‌شود. همچنین در این رستوران نوشیدنی‌های عالی مناسب با هر غذا سرو شده و در روز‌های دوشنبه تا جمعه باز است.

رستوران Supa Star

رستوران The View

اگر شما هم علاقه دارید حین صرف غذا، از ویو رستوران لذت ببرید، رستوران The View یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای شماست. این رستوران شیک و مدرن، در طبقه بیست‌و‌چهارم یک برج قرار دارد. همه روزه منو بسیار متنوعی از غذا‌های مدیترانه‌ای و اروپایی برای نهار و شام سرو می‌کند. همچنین این رستوران یکی از مفصل‌ترین منو‌های شهر صوفیه را برای وعده صبحانه دارد. شما همه روزه می‌توانید بعد از ساعت ۷. ۳۰ روز خود را با صرف صبحانه در این رستوران آغاز کنید. قیمت‌های این رستوران بسیار مناسب است.

رستوران The View

رستوران Pri Krasi

این رستوران، یکی از محبوب‌ترین شلوغ‌ترین رستوران‌های صوفیه است. علی‌رغم اینکه این رستوران کمی دور از شهر است، با این حال برای صرف غذا به ویژه صرف شام، حتماً از قبل باید میز رزرو کنید! رستوران Pri Krasi غذا‌های بلغاری و بالکان سرو می‌کند. کیفیت بسیارخوب غذا‌ها و فضای کلاسیک و بسیار زیبای رستوران، مردم بلغارستان را از دور و نزدیک جذب می‌کند. غذا‌های این رستوران در حجم قابل قبول و قیمت مناسب عرضه می‌شود. اگر مایل هستید طعم اصیل غذا‌های بالکان و بلغاری را امتحان کنید، Pri Krasi از گزینه‌های وسوسه‌انگیز برای شما خواهد بود.

همه چیز در مورد وارنا - دین، مذهب، سواحل زیبای وارنا همه و همه را در این مقاله جذاب بخوانید!

رستوران Raffy Bar & Gelato

این رستوران هم از جمله رستوران‌های زنجیره‌ای بلغارستان است که در شهر صوفیه شعبه‌های متعددی دارد. تنوع غذا در این رستوران بسیار بالا بوده به طوری که برای هر ذائقه‌ای غذای ویژه‌ای قابل سرو است. منو این رستوران شامل انواع غذا‌های آسیایی، اروپایی، مدیترانه‌ای، بلغاری همچنین انواع پیتزا، پاستا، سوشی و… می‌شود. حتی منو مفصلی از انواع بستنی که در بلغارستان سرو می‌شود نیز در این رستوران وجود دارد. اگر قصد دارید غذا‌های این رستوران را امتحان کنید، حتماً قبل از رفتن میز رزرو نمایید.

رستوران Raffy Bar & Gelato

رستوران Byufet

اگر قصد دارید از یک رستوران خاص دیدن فرمایید، Byufet بهترین گزینه برای شما است. دیزاین متفاوت و خلاقانه این رستوران شما را حیرت ‌زده خواهد کرد. علاوه بر طراحی داخلی عالی رستوران، غذا‌های باکیفیت و متنوع آن هم تحسین همگان را بر می‌انگیزد. منوی این رستوران شامل غذا‌های بلغاری، اروپایی و آسیایی است. این رستوران هم یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای شما است.

رستوران Byufet

رستوران Manastirska Magernitsa

این رستوران در مرکز و قلب شهر صوفیه در یک خانه دو طبقه قرار دارد. فضای بسیار دنج و آرام آن مورد پسند بسیاری از مسافران و میهمانان رستوران است. این رستوران دو باغ زمستانی و تابستانی هم دارد. رستوران Manastirska Magernitsa انواع غذا‌های بالکان و بلغارستانی با طبخ سنتی یا مدرن، همچنین انواع استیک، سالاد و غذا‌های گیاهی را سرو می‌کند.

رستوران Manastirska Magernitsa

سخن پایانی

بلغارستان، کشوری توریستی در جنوب شرقی اروپا که به دلیل طبیعت زیبا، بناها‌ی تاریخی فوق‌العاده، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعدد و صد البته هزینه‌های مناسب مقصد خیل عظیمی از گردشگران ایرانی شده است. به دلیل شرایط آب و هوا و زمستان‌های سرد این کشور، بهترین زمان برای سفر فصل تابستان به ‌خصوص ماه‌های مرداد و شهریور خواهد بود. اما اگر می‌خواهید با قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری روبه‌رو شوید توصیه‌ ما اوایل و اواسط فصل پاییز است. به این علت که در فصل تابستان به دلیل افزایش قابل توجه توریست در منطقه، اغلب هتل‌ها و رستوران‌ها خدمات خود را با قیمت‌های بالاتری ارائه می‌دهند.

رستوران‌های شهر صوفیه، اغلب معماری کلاسیک دارند با این حال تعداد رستوران‌های مدرن هم در این شهر کم نیست. در صوفیه می‌توانید انواع غذا‌های محلی بلغاری با طبخی سنتی یا مدرن، غذا‌های مدیترانه‌ای، غذا‌های آسیایی، همینطور پیتزا و پاستا‌های ایتالیایی میل کنید. حتی می‌توانید رستوران‌هایی با منو غذا‌های حلال بیابید. توصیه می‌کنیم سوپ فصل و دسر‌های بلغارستان که شهرت جهانی دارند و در اغلب رستوران‌های صوفیه سرو می‌شوند را حتماً امتحان کنید. برخی رستوران‌های صوفیه قدمت تاریخی دارند و حتی بسیاری از وسایل و تجهیزات قدیمی هنوز هم در رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

در صوفیه رستوران‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد و مواردی که ذکر شد، فقط تعدادی از برترین و محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر هستند. غذا‌های سنتی این شهر بسیار لذیذ و خوش‌پخت بوده و پیشنهاد می‌شود اگر قصد سفر به این کشور را داشتید حتماً غذا‌های سنتی آن‌ را امتحان کنید. برخی از رستوران‌های سنتی و قدیمی شهر صوفیه، مانند یک اثر باستانی، اصیل و زیبا هستند. به دلیل توریستی بودن این شهر، در رستوران‌های مدرن، غذای ملل گوناگون، با کیفیت‌های بسیارخوب عرضه می‌شود. اگر به غذا‌های مدیترانه‌ای یا ایتالیایی علاقه دارید هرگز صرف غذا‌های بین‌المللی را در بهترین رستوران‌های صوفیه بلغارستان از دست ندهید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر