بهترین رستوران های مالزی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/05
بازدید: 1450
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مالزی از کشورهایی است که سالانه از گردشگران فراوانی از سراسر دنیا میزبانی می‌کند. از آنجایی که غذا برای هر مسافر موضوعی مهم و حیاتی است، کشور مالزی رستوران‌های متعدد و متنوعی را برای تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌ها مهیا کرده است. به‌ علاوه رستوران گردی و کافه گردی از تفریحات محبوب بسیاری از گردشگران به ‌شمار می‌رود. رستوران‌های خوشمزه مالزی را می‌توان در صورت داشتن شرایط مناسب، به آنها سری زده و از امکانات و غذاهای باکیفیت‌شان استفاده نمایید. این رستوران‌ها به شرح زیر هستند:

رستوران مارینیز | Marini’s On 57

مارینیز نام رستورانی ایتالیایی در کوالالامپور مالزی است که در طبقه هفتم برج پتروناس قرار دارد. این رستوران از لوکس‌ترین رستوران‌های کوالالامپور و مالزی به ‌شمار می‌رود و چشم اندازی از کل شهر کوالالامپور در این رستوران قابل مشاهده است. رستوران مارینیز در تهیه غذاهای ایتالیایی خود از باکیفیت‌ترین مواد غذایی موجود در کوالالامپور استفاده کرده و غذاهایی خوشمزه و لذیذ سرو می‌کند. این رستوران در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 19 تا 23 و در روزهای یکشنبه نیز از ساعت 18:30 تا 24 پذیرای مشتریان است.

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

رستوران مارینیز

رستوران ترویکا اسکای داینینگ | Troika Sky Dining

رستوران ترویکا اسکای داینینگ از بهترین رستوران‌های شهر کوالالامپور است که در بیست و سومین طبقه برج B از مجموعه ترویکا قرار دارد. این رستوران دارای دو بخش متفاوت است. یکی از بخش‌ها Strato نام داشته و پاستا و پیتزا سرو می‌کند. این بخش از ساعت 12 ظهر تا 3 بعداز ظهر و همچنین از ساعت 6 عصر تا 11 شب پذیرای مشتریان است. بخش دیگر Cantaloupe نام داشته و منویی متشکل از انواع غذاهای اسپانیایی، فرانسوی، یونانی و ایتالیایی دارد. این رستوران نیز از ساعت 18:30 تا 22:30 باز بوده و سفارش می‌پذیرد.

جاهای دیدنی مالزی - آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری مالزی

رستوران ترویکا

رستوران ترتی ایت کی ال | Thirty 8 KL

رستوران ترتی ایت کی ال در سی و هشتمین طبقه هتل Grand Hyatt قرار دارد. این رستوران از بهترین رستوران‌های شهر کوالالامپور است که انواع غذاهای ژاپنی، تایلندی و چینی را با بهترین مواد غذایی طبخ نموده و سرو می‌کند. از بهترین غذاهای رستوران ترتی ایت کی ال می‌توان به سوشی، استیک و ساشیمی اشاره کرد. رستوران ترتی کی ال از ساعت 12 ظهر الی 3 بعداز ظهر و همچنین از ساعت 6 عصر تا 11 شب پذیرای مشتریان است. 

رستوران ترتی ایت

رستوران اناک کی ال | Enak Restaurant KL

رستوران اناک کی ال در خیابان بوکیت بیتانگ کوالالامپور قرار دارد. این رستوران که از لوکس‌ترین رستوران‌های شهر کوالالالمپور به ‌شمار می‌رود، در طبخ انواع غذاهای مالایی تخصص دارد. اگر از خوردن غذاهای تند و پرادویه لذت می‌برید، غذاهای مالایی رستوران اناک کی ال انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. غذاهای این رستوران کاملا حلال بوده و مسلمانان می‌توانند بدون نگرانی از غذاهای این رستوران سفارش دهند. رستوران اناک کی ال در طبقه پایین مرکز خریدی به نام استار هیل گالری واقع شده و از ساعت 12 ظهر تا 1 شب پذیرای مشتریان است.

بهترین زمان سفر به مالزی - بهترین زمان برای سفر به کشور زیبای مالزی چه زمانی است

رستوران اناک کی ال

کافه و رستوران اسپایس مارکت | Spice Market

کافه و رستوران اسپایس مارکت در جزیره پنانگ یکی از برترین کافه های مالزی است که در ساحل Batu Ferringhi واقع شده و محیطی زیبا و دلنشین دارد. در این کافه و رستوران، موسیقی سنتی اجرا شده و در حال لذت بردن از موسیقی و غذا می‌توانید مناظر زیبای سواحل مالزی را نیز تماشا کنید. رستوران اسپایس مارکت منویی متنوع متشکل از غذاهایی از سراسر قاره آسیا داشته و از مواد غذایی با کیفیت بالا در تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند.

رستوران اسپایس مارکت

رستوران سافولک هاوس | Suffolk House

رستوران سافولک هاوس در باغ و عمارت Suffolk واقع در جرج تاون جزیره پنانگ کشور مالزی قرار دارد. قدمت این عمارت حدودا 200 سال بوده و در طول این سال‌ها مرمت و بازسازی شده است. باغ و عمارت سافولک موزه هنر و فرهنگ پنانگ بوده و یادآور زمان مستعمره بودن مالزی است. در رستورانی بسیار زیبا و معروف که در این باغ و عمارت قرار دارد، انواع غذاهای آسیایی و غربی تهیه شده از بهترین مواد غذایی سرو می‌شوند.

رستوران سافولک

رستوران بیچ بلانکت بابیلون | Beach Blanket Babylon Bar & Bistro

رستوران بیچ بلانکت بابیلون از رستوران‌های شیک و باکیفیت مالزی است که در خیابان سلطان احمد شاه در شهر جورج تاون جزیره پنانگ مالزی قرار دارد. این رستوران چشم اندازی از دریا دارد که غذا خوردن را دلپذیر می‌سازد. رستوران بیچ بلانکت بسیار قدیمی بوده و منوی آن نیز متنوع نیست اما به دلیل کیفیت بالای مواد غذایی استفاده شده در طبخ غذاهای این رستوران، بیچ بلانکت از بهترین رستوران‌های جزیره پنانگ به ‌شمار می‌رود. پایه غذاهای این رستوران را آشپزی تلفیقی تشکیل می‌دهد و غذاهای محلی، سوپ‌ها و پیش غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و لذیذ هستند.

رستوران بیچ

کافه و رستوران ساحلی میوز | Mews Beach Café

کافه و رستوران ساحلی میوز در خیابان مونتری شهر جورج تاون واقع شده و از زیباترین کافه و رستوران‌های ساحلی مالزی است. این کافه و رستوران، کافه‌های ساحلی استرالیایی را تداعی می‌کند. تنوع غذایی در منوی این رستوران بسیار زیاد بوده و از بهترین غذاهای آن می‌توان به انواع پاستا، انواع لازانیا و انواع سالادهای محلی اشاره کرد.

جمعیت مالزی - جمعیت کشور مالزی چقدر است؟

رستوران ساحل میوز

رستوران کبایا | Kebaya Dining Room

رستوران کبایا در خیابان استوارت در جورج تاون جزیره پنانگ قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای کلاسیک چینی و هندی را با آشپزی فرانسوی ترکیب نموده و سرو می‌کند. غذاهای این رستوران به‌ دلیل ترکیب با سبک آشپزی فرانسوی بسیار لذیذ بوده و همچنین در تهیه آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود. همه این عوامل سبب شده‌اند تا نام رستوران کبایا در بین بهترین رستوران‌های کشور مالزی قرار گیرد.

رستوران کبایا

رستوران عمارت | Farquhar Mansion Penang

رستوران عمارت یک رستوران فرانسوی در قلب مالزی است که غذاهای فرانسوی باکیفیتی سرو می‌کند. این رستوران محیط و ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته و در عمارتی قدیمی، مربوط به دوران استعمار مالزی که در Lebuh Farquhar در جورج تاون به جا مانده، قرار دارد. رستوران عمارت دارای دو سالن جدا بوده که یکی از آن‌ها ویژه افراد مشهور و سرشناس و دیگری متعلق به مردم عادی و گردشگران است. این رستوران در طول فعالیت خود میزبان افراد معروف بی ‌شماری بوده و هست.

رستوران عمارت

رستوران گولای هاوس لنکاوی | Gulay House Restaurant

رستوران گولای هاوس یکی از بهترین رستوران‌های کشور مالزی است که در منطقه داتای جزیره لنکاوی قرار دارد. منظره روبه‌روی رستوران گولای هاوس جنگلی بسیار زیبا است. منوی این رستوران متنوع بوده و بیشتر آن را غذاهای مالایی و هندی تشکیل می‌دهند که سرآشپزهای رستوران گولای هاوس در طبخ آن‌ها بسیار مهارت دارند. 

رستوران پاویلیون | Pavilion Restaurant

رستوران پاویلیون در خیابان تلوک داتای شهر لنکاوی و در هتلی 5 ستاره با نام پاویلیون قرار دارد. این رستوران از بهترین رستوران‌های کشور مالزی بوده و از آلاچیق‌های جنگلی تشکیل شده است. این رستوران منوی متنوعی داشته و در تهیه غذاهای خود از بهترین مواد غذایی موجود در بازارهای مالزی بهره می‌برد.

رستوران پاویلیون

رستوران لا سال در کاسا دل مار | La Sal Restaurant

رستوران لا سال یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی و مالزی است که در هتل کاسا دل مار قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های مالزی است که در عین ارزان قیمت بودن ان، غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند. بیشتر منوی این رستوران ارزان قیمت را غذاهای دریایی تشکیل می‌دهند.

رستوران لاسال

رستوران Coca

رستوران Coca درون یک کشتی بخار قرار داشته و منویی متنوع از انواع غذاهای دریایی دارد که در آن‌ها ماهی یا میگوی تازه را به‌ همراه سبزیجات، ادویه‌های مخصوص و دیگر ترکیبات طبخ می‌کند. برای رزرو و سفارش غذا می‌توانید با شماره ۹۶۰۰ ۲۱۵۴ ۳(۰) ۶۰+ تماس حاصل نمایید. 

آدرس رستوران Coca: 

1st Floor KL Plaza, 179 Jalan Bukit Bintang, 55100
آدرس وب سایت: www.dinemalaysia.com

رستوران Hot Mama

رستوران Hot Mama با سرو غذاهای سنتی و محلی توانسته هم در میان مردم محلی و هم در میان گردشگران طرفداران زیادی را جذب کند. رستوران Hot Mama دارای منوی متنوعی بوده و غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند. برای رزرو می‌توانید با شماره ۱۳۳۶ ۲۱۸۴ ۳(۰) ۶۰+ در تماس باشید. 

آدرس هتل Hot Mama:

E-50, 4th Floor Sungei Wang PlazaJalan Sultan Ismail, 50250

رستوران هات ماما

لوکس ‌ترین هتل‌ های مالزی - اقامت در بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌های کشور مالزی!

سخن پایانی

غذا از جمله نیازهایی است که به ویژه در سفر به صورت شخصی یا با تور باید توجه خاصی به آن داشت. به علاوه، خود شکم گردی از تفریحات مورد علاقه بسیار از گردشگران است. این دلایل سبب اهمیت پیدا کردن موضوع یافتن بهترین رستوران‌ها در زمان سفر می‌شود. رستورانی که در عین داشتن غذاهای متنوع، کارکنان تمیز و خوش برخورد و غذاهای باکیفیتی داشته باشد. همچنین تمیز و جذاب بودن محیط رستوران نیز اهمیت بالایی دارد. مالزی به عنوان یکی از کشورهایی که سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند، دارای رستوران‌های متنوع و متعددی است که برخی از بهترین این رستوران‌ها عبارتند از: رستوران پاویلیون، رستوران گولای هاوس، کافه و رستوران ساحلی میوز، رستوران کبایا، رستوران بیچ بلانکت بابیلون و رستوران مارینیز. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر