قیمت اجاره ویلا در کردان از چقدر شروع می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/08
بازدید: 1160
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تابستان رسیده و در این گرمای طاقت فرسا، هوای آلوده و ترافیک های خسته کننده، فقط یک آخر هفته در یکی از ویلا های استخردار کردان می چسبد. اطراف تهران مناطق بکر و خوش آب و هوایی هست که برای دوری از شلوغی، گرما و آلودگی می توان به آنجا مراجعه کرده اما هیچ کدامشان به پای کردان، هوای خنک و دوست داشتنی و ویلا های جذابش نمی رسد.

اجاره ویلا در کردان

 

چرا برای یک آخر هفته خاطره انگیز کردان را انتخاب کنیم؟

شمایی که ساکن تهران هستید، وقتی تعطیلاتی می رسد یا آخر هفته ای در پیش رو قرار دارد، دو انتخاب دارید یا به شهر های شمالی سفر کنید و در این مدت زمان محدود، بخش قابل توجهی از تعطیلات را در ترافیک جاده سپری کنید یا به یکی از مناطق جذاب و خوش آب و هوای اطراف تهران مراجعه کنید و از هوایی دلنشین و طبیعتی زیبا لذت ببرید. دو منطقه پرطرفدار در اطراف تهران هست یکی لواسان و دیگری کردان. لواسان بخاطر ویلا های لاکچری و گران قیمتش چندان باب میل بسیاری از مردم نیست و از طرفی، جاده ای پرپیچ و خطرناک دارد که برای برخی از رانندگان ترسناک می باشد. کردان اما، فاصله ای یک ساعته تا تهران دارد و از طرفی، برای اجاره ویلا در کردان کلی اقامتگاه هست و فرقی ندارد سوئیتی نقلی و ارزان قیمت مد نظرتان است یا ویلایی لاکچری و کم نظیر با کلی امکانات و سرگرمی میخواهید.

از نظر بازه قیمتی که برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، کردان جایی است که پاسخگوی بسیاری از سلیقه ها و بودجه ها می باشد و در مقایسه با سایر مناطق اطراف تهران، به صرفه ترین و مناسب ترین منطقه می باشد. اگر فقط قرار است برای سپری کردن اوقات فراغت به کردان سفر کنید و بودجه محدودی دارید، سوئیت های نقلی، باغ سوئیت های بزرگ و دنج و حتی سوئیت های استخردار اقامتگاه هایی بی نظیر هستند. اگر دورهمی دارید، ویلاهای استخردار با امکانات و سرگرمی های متنوع که میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی، آلاچیق و باربکیو تنها بخشی از امکانات آن ها هستند انتخاب هایی ایده آل خواهند بود. حتی اگر هم به فکر برگزاری جشن های بزرگ و عروسی هستید، باغ های متنوعی در کردان هست که می توانید روی آن ها حساب کنید.

کردان 

 

نکاتی که برای اجاره ویلا در کردان باید در نظر بگیرید

بیشتر افرادی که به کردان سفر می کنند، جوانان ما هستند که یا با خانواده هستند یا با دوستان و همیشه برای اجاره ویلا در کردان به دنبال ویلا های استخردار می باشند. اجاره ویلا استخردار در کردان آنقدری طرفدار دارد که هرموقع نام کردان را می آوریم خود به خود ویلا های استخردار در ذهنمان تداعی می شود. الان که فصل تابستان رسیده، در این هوای گرم و زیر آفتاب سوزان هیچ چیز جذاب تر از شیرجه به داخل استخری آبسرد نیست بخصوص زمانی که استخر ویلا روباز است. ویلا های استخردار کردان در فصل تابستان کلی طرفدار دارد و نکاتی هست که برای اجاره ویلا استخردار در کردان باید بدانید.

پیش از اجاره ویلا استخردار در کردان، در نظر بگیرید این منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی، چند مدل ویلای استخردار دارد. بطور کلی ویلا ها یا دارای استخر روباز هستند یا استخری سرپوشیده دارند و در برخی از ویلا های لاکچری منطقه، هر دو استخر قرار دارد. برخی از ویلا ها که شاید تعدادشان هم کمتر از انگشتان دست باشد، ما استخری چهار فصل می بینیم. استخر های چهار فصل دارای سقفی متحرک دارند و حتی در سردترین روز های زمستان هم می توانید سقف استخر را باز کنید.

ویلا هایی که در کردان روزانه اجاره داده می شوند هرکدام شرایط بخصوصی دارند. در برخی از آن ها بخاطر حضور همسایه ها امکان سر و صدا و حتی برگزاری مراسم و جشن های مختلف وجود ندارد و برخی مختص برگزاری مراسم ها هستند. تمامی ویلا ها ظرفیتی مشخص دارند بطور مثال، یک ویلا ممکن است تا 4 نفر ظرفیت استاندارد داشته باشد و حداکثر ظرفیت هم 8 نفر باشد و اگر تعداد نفرات شما بیش از 4 نفر تا سقف 8 نفر باشد، به ازای هر نفر اضافه می بایست هزینه اضافی پرداخت کنید. همیشه زمانی که با کارشناسان لوکس ویلا برای اجاره روزانه ویلا در کردان تماس میگیرید، پیشنهاد می شود برای اینکه بهترین ویلا برای شما رزرو شود، بودجه ای که میخواهید در نظر بگیرید، امکاناتی که میخواهید و تعداد نفرات را اعلام کنید.

اجاره اقامتگاه در کردان

 

کردان فراتر از یک روستا با ویلاهای استخردار

متاسفانه بسیاری تصور می کنند کردان فقط یک جای خوش آب و هوا است و کلی ویلا دارد. اما در کنار ویلا های متنوع، کردان طبیعتی بکر و جاهای دیدنی فوق العاده ای دارد که این منطقه را به جایی دوست داشتنی برای طبیعت گردی تبدیل کرده است. اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در کردان را معرفی کنیم، روستایی با نام برغان است که در شمال کردان قرار دارد. برغان جایی بسیار سرسبز در کنار رودخانه می باشد و چون ارتفاع از سطح دریا بالایی هم دارد، هوایش بسیار خنک و دلنشین است. در کنار برغان، کلی جای دیدنی دیگر هم در کردان هست مثل برج مقبره کردان، رود کردان، پل بانو صحرا و غیره که برای عاشقان گردش و تفریح بازدید از این جاهای دیدنی پیشنهاد می شود.

قیمت اجاره ویلا استخردار در کردان از سایت لوکس ویلا در تابستان 1401

در حال حاضر ویلا های استخردار کردان بازار اجاره روزانه داغی را سپری می کنند. لوکس ویلا همیشه برای اجاره ویلا در کردان بهترین قیمت ها را ارائه داده و ویلاها به صورت تضمینی هم اجاره داده می شوند. قیمت اجاره ویلا در کردان به موارد مختلفی بستگی دارد که شامل مجهز بودن به استخر روباز یا سرپوشیده، تنوع امکانات و سرگرمی، تعداد نفرات و زمان اجاره ویلا است. منظور از زمان اجاره ویلا، وسط هفته یا آخر هفته می باشد چون در روز های آخر هفته و تعطیلات که ایام پیک محسوب می شود، تقاضا بالا رفته و به طبع آن، قیمت ها هم افزایش پیدا می کند. قیمت اجاره ویلا استخردار در کردان از سایت لوکس ویلا در تابستان 1401 از شبی 700هزار تومان برای روزهای وسط هفته و 1 میلیون و 500هزار تومان برای روزهای آخر هفته و تعطیلات است که این رقم با توجه به امکانات مورد نیاز و تعداد نفراتی که هستید متغیر خواهد بود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر