مرکز خرید روسیا مال

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/29
بازدید: 788
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

قصد سفر به ایروان را دارید؟ درباره جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی آن چه می‌دانید؟ پایتخت کشور ارمنستان، یعنی ایروان، دارای مراکز خرید و بازار‌های بزرگ و متنوعی است. یکی از این مراکز، ورسیا مال نام دارد. از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید این منطقه بوده که گردشگران زیادی را به هنگام سفر، جذب می‌کند. روسیا مال ایروان، به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ و پر‌طرفدار ایروان شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات، ساعات کاری، هزینه‌ها، آدرس و دسترسی، با ما همراه باشید.

مرکز خرید روسیا مال

معرفی مرکز خرید روسیا مال

مرکز خرید روسیا مال واقع در ایروان ارمنستان، سومین مرکز خرید بزرگ و وسیع ایروان بوده که همواره مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد. این مرکز خرید در خیابان تیگران متس، در نزدیکی میدان جمهوری مرکز ایروان قرار دارد. روسیا مال در سال۲۰۱۶ در نزدیکی ایستگاه مترو ساسونتسی دیوید، افتتاح شد که همین دسترسی، امتیاز مثبتی برای این مرکز خرید محسوب می‌شود. این مرکز که در هفت طبقه تعبیه شده است، متنوع‌ترین و پرطرفدار‌ترین برند‌های پوشاک و..... را در خود جای داده است.

سفر به ارمنستان با تضمین کمترین قیمت بازار

امکانات روسیا مال

مرکز خرید روسیا به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین و پربازدید‌ترین مراکز خرید و گردشگری، دارای امکانات متنوع و فوق‌العاده‌ای بوده که از عمده دلایل توجه گردشگران به این مکان است. روسیا مال شامل انواع فروشگاه‌های پوشاک از برند‌های معروف  ال سی واکیکی، آدیداس، پولو، ریبوک، منگو و..... است که هر کدام از آنها از تنوع بالایی پوشاک زنانه و مردانه، برخوردار هستند. همچنین گردشگران می‌توانند در صورت تمایل به خرید انواع کالای چرم، خز و... به مغازه‌هایی مانند Lama و Edika سر بزنند. علاوه بر بخش پوشاک، در زمینه‌های زیورآلات، وسایل الکتریکی و دیجیتال و... بسیار حرفه‌ای عمل کرده و گردشگران به راحتی می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

فودکورت و کافی شاپ روسیا مال

بی‌شک از مهم‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌هایی که هر مرکز خریدی باید داشته باشد، فودکورت و کافی شاپ است! در روسیا مال بالغ بر چند مرکز خرید بزرگ وجود دارد که از متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین منو‌های غذایی برخوردار است. اگر از مشتریان و طرفداران ثابت و همیشگی روسیا مال جویا شوید، در‌می‌یابید که از معروف‌ترین کافه‌های این مرکز خرید، که از با کیفیت‌ترین غذا و نوشیدنی برخوردار است، "کافه وانیل" و "کافه PS" هستند.

فودکورت و کافی شاپ روسیا مال

تفریحات روسیا مال، هیجان‌انگیز و پرطرفدار

مرکز خرید ورسیا همانند همه مراکز خرید در سراسر جهان، دارای تفریحات هیجان‌انگیز و مفرح بوده که خاطرات خوشی را برای هر گردشگری رقم می‌زند. از تفریحات روسیا مال می‌توان به سینما ۹ بعدی، پارک PS ، سالن بازی مفرح برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

    هزینه‌ها

    شعب برند‌های معروف روسیا مال با وجود تنوع و کیفیت عالی خود، قیمت‌های بالا و اجناس گرانی دارد. منطقی است که کیفیت بالا و تنوع کالا، هزینه و قیمت بالا به همراه داشته باشد؛ اما روسیا مال، فقط به برند‌های جهانی محدود نیست! اغلب فروشگاه‌های روسیا، اجناس ارمنی برای فروش می‌گذارند که داخلی بودن تولید آن باعث تفاوت قیمت چشم‌گیری شده و می‌توان با رنج قیمت متوسط، از با کیفیت‌ترین کالاهای داخلی برخوردار شد.

    تفریحات روسیا مال

    آدرس و دسترسی

    روسیا مال واقع در خیابان تیگران متس، در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. همانطور که می‌دانید نزدیکی این مرکز خرید به ایستگاه مترو ساسونتسی دیوید، از نقاط قوت این مرکز خرید است؛ چرا که از بهترین و راحت‌ترین راه‌های دسترسی به این مکان را دارد. علاوه بر مترو شما می‌توانید از طریق خودرو شخصی، اتوبوس و یا حتی تاکسی به روسیا مال برسید.

    ساعات کاری مرکز خرید روسیا مال

    اگر قصد بازدید از روسیا مال را دارید، می‌توانید همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۲ شب، از این مرکز خرید جذاب، دیدن کنید.

    سخن پایانی

    مرکز خرید روسیا مال واقع در ایروان ارمنستان، در سال۲۰۱۶ افتتاح گردید. این مرکز خرید در هفت طبقه، از انواع معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین برند‌های معروف جهانی برخوردار است. انواع پوشاک، لوازم چرمی و خز، زیورآلات و حتی کالای دیجیتال را می‌توانید در روسیا مال پیدا کنید. این مرکز خرید با قرار داشتن در مرکز شهر ایروان پایتخت ارمنستان، امکان دسترسی با مترو را برای گردشگران فراهم کرده است. به هنگام بازدید از این مرکز خرید، نظرات، تصاویر و ویدئو‌های جذاب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

    مجله گردشگری

    مشاهده همه مقالات
    جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
    جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
    مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
    مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
    بیشتر بخوانید
    جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
    جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
    بیشتر بخوانید
    اطلاعات مفید مقالات مرتبط
    جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
    جت لگ یا پرواز زدگی چیست | راه و روش های مقابله به آن
    بیشتر بخوانید
    باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
    باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
    بیشتر بخوانید
    هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
    هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
    بیشتر بخوانید
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    بیشتر بخوانید
    شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
    شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
    بیشتر بخوانید
    امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر