بهترین رستوران های زیر آب مالدیو

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/04/26
بازدید: 1319
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند است که دارای بهترین رستوران ها و هتل های زیر دریایی می باشد و قطعا انتخاب خوبی برای تعطیلات می تواند باشد. انسان هرگز نمی توانست به خوردن غذا در زیر آب فکر کند آن هم در رستوران های مجلل با سرآشپز های حرفه ای، بعداز حدود هشت ساعت پرواز و تحویل اتاق در هتل، خوردن یک غذای خوشمزه باعث رفع خستگی می شود. در تور مالدیو دغدغه انتخاب رستوران را نداشته باشید چون در هر قسمت از جزیره که پا بگذارید یک رستوران یا کافه که به مذاق شما باشد پیدا می شود در ادامه مطلب با بهترین رستوران های زیر آب مالدیو آشنا خواهید شد.

 

بهترین رستوران های زیر دریای مالدیو

 

رستوران ایتها

رستوران ایتها (Ithaa) در وسط اقیانوس هند در جزیره ای خصوصی قرار دارد. تنها رستوران شیشه ای جهان که در زیر آب قرار گرفته است. این رستوران دارای زاویه ای 360 درجه برای بازدید کردن و فاصله ای آن تا سطح دریا 5 متر می باشد. ایتها در زبان مالدیوی معنای مادر مروارید را می‌ دهد. شما برای صرف ناهار می توانید از غذاهای مثل: سالاد انبه سبز، سوپ لوبیا سبز و پاپایا به همراه موس و شکلات تلخ استفاده نمایید. تنوع غذایی در این رستوران بالاست و شما می توانید به راحتی هر نوشیدنی و غذایی که در منو وارد شده سفارش دهید، البته لازم به ذکر است که رستوران ایتها اولین رستوران تمام شیشه ای جهان است که تاکنون سه جایزه جهانی به عنوان لوکس ترین رستوران در سال 2017 را در لیست افتخارات خود دارد.
قوانین رستوران ایتها

  • اگر قصد رفتن به یکی از رستوران های زیر دریایی مالدیو را دارید، اما هتل و اقامتگاه تان در جزیره دیگری است؛ می توانید با مدیریت رستوران مورد نظرتان تماس بگیرید و هم میزتان را رزرو کنید و هم برای رفتن به جزیره مربوط به رستوران مورد نظرتان درخواست خدمات ترانسفر کنید.
  • اگر قرار است که همراه با کودکانتان به مالدیو سفر کنید و می خواهید به رستوران ایتها بروید، باید برای وعده ناهار به این رستوران مراجعه کنید، چرا که این رستوران در ساعات سرو شام مخصوص بزرگسالان است و از پذیرش کودکان امتناع می کند.
  • هر کدام از این رستوران ها ساعات متفاوتی را به سرو غذا اختصاص داده اند. پس حتما قبل از مراجعه به آن ها ساعات کاریشان را بررسی کنید.
  • حتما برای مراجعه به این رستوران ها، لباس مناسب و رسمی به تن داشته باشید.
  • عکس گرفتن در این رستوران ها بسیار طبیعی است، چرا که هر کسی دوست دارد که از این تجربه فراموش نشدنی عکس یادگاری داشته باشد. اما سعی کنید که خیلی توریستی رفتار نکنید و رفتاری انجام ندهید که دیگر مهمانان رستوران در حین عکس گرفتن تان آزار ببینند.

غذاها: اروپایی
زمان سرو غذا: 11 صبح تا 12 شب هر روز
آدرس: جزیره کنراد مالدیو رانگالی

رستوران سابسیکس

در اعماق آب های جزیره مالدیو رستوران سابسیکس قرار دارد. رستوران سابسیکس یکی از معروف ترین رستوران های دنیا می باشد که شما می توانید در آن غذای مورد علاقه خود را در زیر اقیانوس هند نوش جان کنید. اکثر گردشگرانی که طرفدار مکان های رویایی هستند به این رستوران سر زده اند، و اما چطور می توان به این رستوران رویایی رفت؟ 
ابتدا باید با قایق موتوری به رستوران رفته به راه پله ای با ارتفاع 13 میرسید وقت پله ها را طی نمودید وارد رستوران خواهید شد و محو این مکان می شوید . رستوران سابسیکس در 8.5 متری جزیره مالدیو قرار گرفته و یکی از بزرگترین رستوران های زیر دریایی شناخته شده است، متراژ رستوران حدود 105 متر مربع می باشد. اگر بخواهیم از زیبایی های این رستوران بگوییم  می توانیم از لوستر های مرجانی، نور آبی اقیانوس، آینه های منعکس کننده و صندلی هایی ک از شقایق دریایی الهام گرفته شده و موزیک های دلنشین صحبت کنیم. شما می توانید با غذا خوردن در این رستوران یکی از شگفت انگیز ترین و بیاد ماندنی ترین خاطرات خود را رقم بزنید، البته که در کنار همه این زیبایی ها غذای خوشمزه و لذیذ این رستوران دریایی باعث جذب بسیاری از توریست ها می شود.

 

رستوران سابسیکس

 

رستوران 5.8 آندرسی

حدود 5 متر زیر آب، رستوران آندرسی ساخته شده است و جزو بهترین رستوران های مالدیو نیز می باشد. این رستوران به شما احساس راحتی و آرامش را هدیه می دهد تا کنار بهترین افراد زندگی تان لحظات خوبی داشته باشید. این رستوران قابلیت دید 180 درجه پانورامیک فضای شگفت انگیز زیر دریا را به شما می دهد که قطعا باعث می شود ساعات خوبی را سپری کنید. رستوران 5.8 آندرسی محل مناسبی برای مراسم عروسی، خوردن صبحانه شخصی و رزرو ملاقات های خاص است، که حتی تصورش هم جالب و زیباست. این رستوران زیبا دارای منوی متنوعی هست  که با هر سلیقه و ذائقه ای سازگار می شود. البته که هزینه این رستوران کمی گران است اما خوب تجربه ای متنوع برای شما دارد.

رستوران مینوس سیکس میترز

رستوران مینوس سیکس هم جزو رستوران های زیر دریایی مالدیو می باشد که با رفتن به آن می توانید از حیات شگفت انگیز زیر آب هنگام غذا خوردن لذت ببرید، این مکان در 6 متر زیر آب واقع شده است. غذاهایی که این رستوران سرو می کند بسیار لوکس می باشد زیرا غذاهای دریایی فوق العاده ای در آن به کار می برند. جالب است بدانید اگر بیشتر از چهار روز در این رستوران اقامت کنید می توانید به صورت رایگان غذا میل کنید. رستوران مینوس هم جز همان چند رستوران رمانتیک مالدیو به حساب می آید که در کنار غذاهای خوشمزه، اجازه رزرو شخصی و قرار های اداری را به شما می دهد. در این مکان شما می توانید لاک پشت های دریایی و صدف ها را از نزدیک ببینید.
غذاها: اروپایی ، دریایی 
زمان سرو غذا: برای ناهار 12 ظهر تا 2 و برای شام از 7 تا 10

 

رستوران مینوس سیکس میترز

 

رستوران سی

غذا خوردن در یک سطح جذاب را می توانید در رستوران سی تجربه کنید، این رستوران برنامه ها و موزیک های جذابی به صورت زنده برگزار می کنند و خوردن غذا در همچین فضایی قطعا لذتبخش است. این مکان می تواند همان جایی باشد که ساعات زیادی را دونفره در آن سپری کنید و همچنین مکان مناسبی برای سوپرایز های دو نفره می باشد. کافیست که میز را رزرو کنید و منتظر باشید که شگفت انگیز ترین ساعات زندگیتان رقم بخورد.
زمان سرو غذا: 12 ظهر تا 2 ظهر برای ناهار و 6:30 بعد از ظهر تا 10:30 شب برای شام
آدرس: جزیره کی هاواه ، هورا الهی

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر