دلفیناریوم دبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 328
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در مسافرت به کشور امارات و شهر دبی، جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی بسیار زیادی در انتظار شما خواهد بود. اغلب این امکانات در چند سال اخیر ساخته شده و گسترش پیدا کرده اند. لاکچری بودن نیز وصف جدایی ناپذیر از تفریحات دبی است. اگر می خواهید یک روز هیجان انگیز و کاملا متفاوت را در شهر دبی سپری کنید پیشنهاد می دهیم حتما به دلفیناریوم دبی رفته و از نمایش حیرت انگیز دلفین ها لذت ببرید.

دلفین های زیبا دلفیناریوم دبی

معرفی دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی در نزدیکی شهر کودکان و در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در سال 2008 ساخته شد. دلفین های پوزه بطری، فک های آبی شمال و گونه هایی از طوطی های گرمسیری و پرندگان عجیب  را می توان در این مجموعه مشاهده کرد. 
هرچند دلفیناریوم دبی به عنوان بزرگ ترین دلفیناریوم خاورمیانه در ابتدا مورد بی مهری آژانش های گردشگری قرار گرفت، اما دیری نگذشت که به علت پتانسیل هایی بالایی که داشت شهرتی جهانی یافت و هم اکنون در طول یک ماه پذیرای بیش از 40 هزار مهمان داخلی و مسافر خارجی است. 

تور دبی - تضمین کمترین قیمت بازار + امکان مقایسه انلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های چارتر کننده پرواز دبی

نمایش های جالب در دلفیناریوم دبی

مهم ترین بخش نمایش را دلفین ها اجرا می کنند. بازی کردن، رقصیدن و شنای دلفین ها می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد. بازدید کنندگان باید در یک سالن با ظرفیت 1250 صندلی حاضر شده و در صورت  تمایل درخواست دهند تا با دلفین ها شنا کنند. البته در هر جلسه تنها می توان 8 نفر را به استخر دلفین ها راه داد و جالب است بدانید که این کار اصلا محدودیت سنی ندارد.

یک روز مهیج در دلفیناریوم دبی

در دلفیناریوم دبی آنقدر امکانات مهیج و بازی های مختلف وجود دارد که می توانید یک روز پر از هیجان را در آنجا سپری کنید. آینه های مارپیچی، سینماهای چند بعدی، واقعیت مجازی و ترامپولین ها همان چیزهایی هستند که شما برای داشتن یک روز پر از هیجان به آن ها نیاز دارید. 

آینه های مارپیچی یا Mirror Maze

این بازی قدری گیج کننده و یا بهتر است بگوییم که قدری دیوانه کننده است. شما در این بخش وارد یک مکان خاص و طولانی می شوید و باید راه خروج را پیدا کنید. بارها به اشتباه افتاده و راه خود را گم خواهید کرد.  اگر به همراه خانواده یا دوستان خود به اینجا بروید می توانید لذت و هیجان یک روز رویایی را تجربه کنید. ناگفته نماند که آینه های مارپیچی یکی از خاص ترین تفریحات جهان است و این نمونه هم تنها نمونه موجود در امارات متحده عربی می باشد. 

آینه های مارپیچی دلفیناریوم دبی

سینما 5 بعدی و 7 بعدی

سینماهای چند بعدی شامل مجموعه ای از سالن هاست که فیلم ها و کلیپ های وحشتناک را به نمایش می گذارند و افراد را در دل لحظات هیجان انگیز قرار می دهند. 
امکانات مختلفی که بر روی صندلی ها قرار گرفته اند چنین صحنه هایی را به واقعیت نزدیک ساخته و فرد تصور می کند به صورت واقعی در دل چنین موقعیت هایی قرار گرفته است. سینماهای 5 بعدی و 7 بعدی در زمره پیشرفته ترین سینماهای جهان قرار دارند. 

سینما 7بعدی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی در دبی قدری فراتر از آنچه که تاکنون دیده اید خواهد بود. در اینجا صحنه های کامپیوتری در یک فضای گسترده تر به نمایش درآمده اند و کسانی که مراجعه می کنند با استفاده از عینک های مخصوص، این تصاویر را در محیط سه بعدی تجربه خواهند کرد.

ترامپولین

هم ورزش است و هم هیجان! تفاوتی ندارد در چه محدوده سنی قرار دارید در هر صورت می توانید از ترامپولین مجموعه استفاده کرده و یک تخلیه هیجان واقعی را تجربه کنید. قطعا تجربه ترامپولین در یک مجموعه گسترده و پیشرفته یکی از بهترین بخش های مسافرت به دبی و بازدید از دلفیناریوم این شهر است. 

ترامپولین دلفیناریوم دبی

امکانات دلفیناریوم دبی

این مجموعه گسترده به ارائه بازی های شگفت انگیز و پر هیجان اکتفا نکرده و امکانات مختلفی را هم برای شما فراهم کرده است. گذشته از سرویس های لوکس و امکانات اولیه می توان به فروشگاه ها، زمین بازی برای کودکان و رستوران ها اشاره کرد.

فروشگاه های کادویی

در اینجا می توانید هزاران نوع وسیله کادویی را مشاهده کنید. فروشگاه های مجموعه دلفیناریوم یکی از بهترین مکان های دبی برای تهیه کادو و سوغات امارات است. قفسه های رنگارنگ این فروشگاه ها می توانند جیب شما را خالی کنند. بنابراین بهتر است با برنامه قبلی به خرید کردن از این فروشگاه ها بروید.

زمین بازی کودکان

هر چند اغلب بازی های دلفیناریوم دبی شرایط بازی و هیجان را برای کودکان هم فراهم کرده اند، اما زمین بازی چیز دیگری است که اغلب کودکان را به سمت خود متمایل می کند. در اینجا بازی های استاندارد و ایمنی را مشاهده خواهید کرد قطعا کودک شما را هیجان زده خواهند کرد.

بازی کودکان

رستوران ها

شاید اصطلاح رستوران برای این مجموعه چندان مناسب نباشد. فود کورت بهترین اصطلاحی است که می توان برای این مجموعه بکار گرفت. در این جا می توانید انواع غذاهای خوشمزه را از رستوران ها، انواع اسنک و پیتزا یا مانند آن ها را از فست فودها یا انواع نوشیدنی ها را از کافه های خریداری کنید. رستوران هپی والی یکی از گزینه های ایده آل است.

هزینه دلفیناریوم دبی

هزینه بازدید از دلفیناریوم دبی 30 درهم امارات است که تقریبا معادل 204 هزار تومان می باشد. همچنین شما می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 19 و 30 دقیقه از دلفیناریوم دبی بازدید نمایید.

فک های دریایی

آدرس دلفیناریوم دبی

  • منطقه ام هریر 2، داخل ورودی اول پارک خور، خیابان ریاض
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر