سفر به یونان

بازدید: 87
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

باعث سفر به یونان یکی از دوستان صمیمیم بود که به یونان سفر کرده بود و خیلی زیاد از این کشور تعریف می کرد به خصوص پلاژه های زیادی که دارد غذا های معروف و محلی و فروشگاه های خوب تعریف کرده بود و من تصمیم گرفتم حتما هر طوری که شده به یونان سفر کنم.

اواخر خرداد ماه 95 برای ویزا اقدام سفر به یونان کردم که بعد از دو هفته ویزای توریستی را گرفتم کل هزینه گرفتن ویزا 60 یورو شد که وقتی مدارک رو تحویل گرفتم هزینه رو پرداخت کردم.

18 تیر ماه ساعت 4 صبح بلیط هواپیما تهیه کردم و بعد از 4 ساعت به آتن رسیدم و همراه با ترانسفر تور که زودتر منتظر بودن بعد از تحویل چمدون به سمت هتل 5 ستاره Divani Apolon رسیدم.

هتل بسیار قشنگ و با امکانات زیادی بود و در آن راسته پلاژ های زیادی برای استفاده از دریا و آفتاب وجود داشت.

در طول سفر به محله گالیفادا رفتیم که بورس کافه ها ، رستوران ها و فروشگاه های برند زیادی بود که فروشگاه های آن به پول ایران گرون بود و زیاد خرید نمی شد کرد.

یکی دیگر از جاذبه های یونان میدان مشهور سینتاگما که بافت این میدان قدیمی و سنتی است دیدنی های زیادی از قبیل کلیسا پاناگیا و باغ ملی زاپیون است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

بهترین بخش سفرم با تور یونان، گشت یک روزه با کشتی کروز بود که از دیدن زیبایی های آن لذت می برید و قسمتی از جزیره که کشتی پهلو گرفت پر بود از صنایع دستی و مغازه های متنوع که بسیار دیدنی می باشد.

نگم واستون از زیبایی آکروپلیس شهری بر روی تپه که هر قسمت آن پر از زیبایی های تاریخی که نمی توان از روش چشم برداشت.

یکی دیگه از جا های دیدنی که در سفر به یونان توجهم را جلب کرد معبد زئوس که بزرگ ترین معبد که با مرمر تمام ساخته شده است بسیار چشم گیر است و همچنین دانشگاه آتن که در 150 سال پیش به سبک نئوکلاسیک ساخته شده بود.

روز آخر سفر به یونان به سمت جزیره سانتورنی که با اتوبوس ازهتل 45 دقیقه راه بود رفتیم جزیره ای زیبا که به عنوان رمانتیک ترین جزیره شناخته شده بود دیوار های ساختمان های این جزیره به رنگ آبی و سفید بود که زیبایی خاصی به این جزیره داده بود.

بلیط برگشتم ساعت 8 بعد از ظهر بود به همین دلیل چمدونم را بستم و به قسمت امانت داری هتل تحویل دادم و وقت رو غنیمت شمردم به به کوچه پس کوچه های سانتورینی رفتم و عکس های زیادی گرفتم. سفر با تور یونان بهترین سفر زندگیم بود واقعا لذت بردم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!