تور ارمنستان از شیراز

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.5 از 5 | از 126 کاربر

قیمت تور ارمنستان از شیراز بیشتر از همان آفر از مبدا تهران است و بیشتر کسانی به سراغ آن می‌روند که در استان فارس یا استان‌های همجوار شیراز زندگی می‌کنند و نمی‌خواهید برای سفر به ایروان یک بار هم تا تهران سفر کنند. اگرچه پرواز شیراز- ایروان در بسیاری از روزهای هفته توسط ایرلاین‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌شود اما باز هم این تنوعش به اندازه تهران نیست. همچنین از آنجایی که عرضه تور ارمنستان از شیراز نسبت به تهران کمتر است؛ مسافران از این مقصد هم فرصت‌های کمتری برای انتخاب در اختیار دارند و هم باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. البته این هزینه زیاد نیست و اگر بخواهید از یک مسیر دور خود را به تهران برسانید باید به همان میزان خرج کنید.

تور ارمنستان از شیراز

قیمت تور ارمنستان از شیراز

قیمت تور ارمنستان از شیراز ممکن است با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون هتل محل اقامت، بلیط رفت و برگشت، زمینی یا هوایی بودن سفر، تعداد روزهای مسافرت و زمان سفرتان بستگی دارد. طبیعتا سفر زمینی و اقامت در هتل 3 ستاره هزینه کمتری روی دست شما خواهند گذاشت. زمان سفر هم می‌تواند روی قیمت نهایی تور ارمنستان از شیراز تاثیر داشته باشد. از آنجایی که ارمنستان کشوری کوهستانی است و زمستان‌های نسبتا سردی دارد؛ بیشتر  گردشگران ترجیح می‌دهند بهار و تابستان و نهایتا اوایل پاییز را برای این سفر انتخاب کنند و بنابراین اگر شما سفرتان را در فصل زمستان انجام دهید؛ هزینه آن کاهش خواهد یافت.

قیمت تور ارمنستان چقدر است؟

قیمت تور ارمنستان - لیست قیمت های ارزان و لحظه آخری با تضمین بهترین قیمت⚡️

تور ارمنستان هوایی بگیریم یا زمینی؟

تور ارمنستان از شیراز هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می‌شود. اما از آنجایی که این آفرها ممکن است در بازه‌های زمانی طولانی‌تر و دیر به دیر برگزار می‌شود و به همین دلیل هم قیمت آن بالاتر خواهد رفت؛ شاید بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از تهران این سفر را انجام دهند و یا زمینی مسافرت کنتند. در ادامه بیشتر درباره تورهای زمینی و هوایی ارمنستان از شیراز توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تور ارمنستان از شیراز هوایی

پروازهای ارمنستان از شیراز بدلیل تعداد کم مسافرانی که از این مبدا به پایتخت ارمنستان (ایروان) می‌روند، در بازه‌های زمانی طولانی‌تر و دیرتر از شیراز برگزار می‌شود و به همین شاید کمی سخت باشد دقیقا آفری را پیدا کنید که مطابق انتظارتان باشند. ایرلاین‌هایی که از شیراز به ارمنستان پرواز دارند به شرح زیر هستند:

  • ترکیش ایرلاین
  • آنادولوجت
  • اویانکا

تور ارمنستان از شیراز زمینی

معمولا از مقصد شیراز تور زمینی به ایروان برگزار نمی‌شود و کسانی که تصمیم دارند به صورت زمینی به این سفر بروند؛ باید ابتدا خود را به تهران برسانند و از آنجا سوار اتوبوس‌های VIP تهران به ایروان شوید و خود را به این کشور زیبای همسایه برسانید. سفر زمینی معمولا برای کسانی مناسب است که فرصت کافی برای مسافرت دارند و می‌‌توانند زمان زیادی را در مسیر سپری کنند.

آیا تور ارمنستان زمینی از شیراز برگزار می شود؟

مزایای رزرو تور از وبسایت لحظه آخر

  • بهترین قیمت رزرو تور در بازار
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط آژانس‌های گردشگری ارائه دهنده تور
  • مشاوره رایگان قبل از سفر
  • امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های گردشگری مختلف

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. کسرا ترانه ساز کسرا ترانه ساز 1402/04/20
    4 نفر پسندیدند
    سلام دوستان من از شیراز میخوام تور ارمنستان رو رزرو کنم، کسی میدونه چه روزایی پرواز هست؟
  2. کسرا ترانه ساز لحظه آخر 1402/04/20
    1 نفر پسندیدند
    سلام دوست عزیز، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از تور ارمنستان از شیراز با آژانس هوایی که در ابتدای صفحه تورها رو ارائه کرده اند، تماس بگیرید.