رستوران های ایتالیایی تهران

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 381
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا می‌دانید کجای تهران می‌توانید غذای ایتالیایی خوب بخورید؟ اگر در این صفحه هستید حتما به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید و در جستجوی پیدا کردن چند رستوران خوب ایتالیایی به این صفحه رسیده‌اید. غذاهای ایتالیایی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان طرفداران فراوانی دارند. برخی از آنها مانند پیتزا و پاستا حتی به عنوان غذاهای بین‌المللی شناخته می‌شوند. در ایران هم تعداد زیادی رستوران ایتالیایی وجود دارد که می‌توانید یک وعده خوشمزه را در آنها نوش جان کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین رستوران ایتالیایی تهران را معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ لحظه آخر همراه باشید.

رستوران ایتالیایی

لیست بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

  • رستوران ایتالیایی بوکا
  • رستوران ایتالیایی ژوانی
  • رستوران ایتالیایی سنسو
  • رستوران ایتالیایی لئون
  • رستوران ایتالیایی ایتالیانو
  • رستوران ایتالیایی سزار
  • رستوران ایتالیایی مورانو
  • رستوران ایتالیایی سلام لوئیجی
  • رستوران ایتالیایی لیدو
  • فست فود ایتالیایی اسپریچو
  • رستوران ایتالیایی رومانا

رستوران های ایتالیایی تهران از همه مناطق

در همه جای شهر تهران رستوران‌های ایتالیایی وجود دارد که می‌توانید برای همه وعده‌های غذایی به سراغشان بروید. اینکه کدام رستوران را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه شما و اینکه به کجای شهر نزدیک‌تر هستید، دارد. رستوران‌های ایتالیایی در همه جای تهران وجود دارد. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در گوشه‌های مختلف شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رستوران های ایتالیایی تهران از همه مناطق

رستوران های ایتالیایی شمال تهران

در شمال پایتخت رستوران‌های ایتالیایی زیادی وجود دارد و بنابراین دستتان برای انتخاب کاملا باز است. در ادامه برخی از محبوب‌ترین این رستوران‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

رستوران ایتالیایی بوکا تهران

یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایتالیایی که می‌توانید در تهران پیدا کنید، بوکا نام دارد. اگرچه قیمت غذا و حق‌‌السرویس در این رستوران بسیار بالاست اما آنقدر کیفیت خوبی دارد و خوشمزه است که یقینا ارزش پرداخت این هزینه را دارد. اگر تصمیم دارید در این رستوران غذا بخورید، حتما باید از قبل میزتان را رزرو نمایید. پیشنهاد می‌شود حتما سیب‌زمینی سرخ کرده، استیک، پیتزا پریماوا، چیزبرگر بوکا را امتحان کنید. این رستوران سه شعبه در شمال شهر تهران به آدرس‌های زیر دارد.

  • نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پور ابتهاج، پلاک ۳۰۳
  • اوین، خیابان کچویی، تقاطع خیابان مهدیه
  • خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، کوچه‌ی چیذری، کوچه‌ی زیارت طلب، پلاک ۱

رستوران بوکا ایتالیایی در تهران

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایتالیایی که باید حتما زمانی را برای بازدید از آن کنار بگذارید، کافه رستوران ایتالیایی ژوانی است. این کافه رستوران در قیطریه قرار دارد و در آن انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌های ایتالیایی را می‌توانید  نوش جان کنید. پیشنهاد می‌شود حتما در این رستوران پیتزای کاپاچو یا استیک را امتحان کنید.

آدرس: تهران، خیابان قیطریه، نرسیده به سه راه اندرزگو، خیابان سلیمانی شرقی، پلاک 66

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

تور داخلی - برای رزرو تورهای مسافرتی داخل ایران با قیمت مناسب همین حالا کلیک کنید!

رستوران ایتالیایی سنسو تهران

 یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی لاکچری که در شمال پایتخت قرار دارد، رستوران سنسو است. این رستوران پرطرفدار درواقع دارای سه شعبه است که دو شعبه فقط غذای بیرون‌بر دارند و یکی از شعبات خدمات حضوری هم به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از بهترین غذاهایی که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید، بشقاب مخصوص سوخاری است. این غذا اگرچه یکی از گران‌ترین آیتم‌های موجود در این منوی این رستوران است اما ارزش امتحان دارد. از آنجایی که این رستوران معمولا میز خالی ندارد باید قبل از مراجعه به آن میز خود را رزرو کنید.

آدرس: تهران، محله دزاشیب، خیابان نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز

رستوران ایتالیایی سنسو تهران

رستوران ایتالیایی غرب تهران

علاوه بر رستوران های روباز غرب که طرفداران بسیاری دارد، رستوران‌های ایتالیایی زیادی می‌توانید پیدا کنید که در ادامه برخی از محبوب‌ترینشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران ایتالیایی لئون تهران

یکی از رستوران‌های ایتالیایی بسیار محبوبی که در تهران وجود دارد، رستوران لئون است که باید آن را در یکی از ستون‌های لیست رستوران ایتالیایی سعادت آباد قرار داد. این رستوران در کنار مرکز خرید اپال قرار گرفته است.  البته باید بدانید که لئون شعبه‌های مختلفی دارد که همه این شعبه‌ها در سعادت آباد نیستند. یکی از شعبه‌ها در خیابان فرشته و دیگری در مرکز شهر خیابان کریمخان قرار دارد که آن را باید یکی از قدیمی‌ترین شعبات لئون دانست. اگر مشکل پارک دارید، بهتر است به شعبه فرشته مراجعه فرمایید زیرا این شعبه دارای پارکینگ است. دو شعبه دیگر این رستوران معروف هم یکی در آ. اس. پ و دیگری در مجتمع مدرن الهیه قرار  دارد. در صورتی که به یکی از شعب این رستوران مراجعه کردید، سعی کنید که حتما شاه میگو یا سالامون آن را امتحان کنید چراکه رستوران لئون اصلا به خاطر ین دو غذایش شهرت پیدا کرده است.

  • شعبه اول: کریمخان
  • شعبه دوم: آ. اس. پ
  • شعبه سوم: حنب مرکز خرید اپال

رستوران ایتالیایی لئون تهران

رستوران ایتالیایی ایتالیانو در تهران

اگر دوست دارید برای امتحان طعم غذای ایتالیایی به ایران مال مراجعه کنید، رفتن رستوران ایتالیانو ایران مال بهترین انتخاب است. اگرچه زمان زیادی از تاسیس این رستوران نگذشته اما به خاطر غذاهای فوق‌العاده‌ای که دارد، توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. ایتالیانو در واقع یک کافه رستوران است که بهترین غذاها و نوشیدنی‌های ایتالیایی را می‌توانید در آن پیدا کنید. بنابراین اگر دوست دارید پس از خرید و گشت و گذار در ایران مال خستگی خود را در یک مافی شاپ خوب در کنید، ایتالیانو بهترین انتخاب است.

آدرس:  تهران، ایران مال, طبقه G1، واحد RB 329

رستوران ایتالیانو تهران

رستوران ایتالیایی سزار تهران

این رستوران ایتالیایی در نیایش مال قرار دارد و در آن می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را نوش جان کنید. از دیدگاه مردم لازانیا و همچنین  پیتزا کاپری چیوسا این رستوران محبوبیت بیشتری نسبت به سایر موارد موجود در منو دارد. ایمن رستوران فوق‌العاده ایتالیایی یک شعبه در کرج هم دارد که شهروندان کرجی که به غذای ایتالیایی علاقه دارند، می‌توانند به سراغ آن بروند.

آدرس: جنت آباد مرکزی، نرسیده به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، مجتمع تجاری نیایش

رستوران ایتالیایی سزار تهران

رستوران ایتالیایی مورانو تهران

یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی خوب در تهران مورانو نام دارد. این رستوران که در سعادت آباد واقع به خمیرهای فوق‌العاده‌ای که برای پیتزاهایش درست می‌کند معروف است. البته باید بد انید که مورانو یک پیتزا ایتالیایی زنجیره‌ای است که فقط یکی از شعبه‌هایش در سعادت‌آباد قرار دارد. از جمله دلایل محبوبیت این رستوران کیفیت بالای غذا و قیمت مناسبش نسبت به این کیفیت است.

آدرس: ایران - تهران - تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش کوچه سوم، پلاک ۳

رستوران ایتالیایی مورانو تهران

رستوران ایتالیایی سلام لوئیجی

اگر به دنبال پیدا کردن رستوران ایتالیایی تهرانسر هستید، بهترین گزینه رستوران سلام لوئی جی است. این رستوران ابتدای بلوار تهرانسر قرار دارد و دارای فضای نشستن هم داخل و هم در فضای بیرونی است. سلام لوئیجی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان صندلی مناسب دارد. اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی فوق‌العاده در محله باشگاه نفت می‌گردید، لوئی جی بهترین گزینه است.

آدرس: تهران، منطقه ۲۱، تهرانسر شرقی، ابتدای بلوار اصلی تهرانسر، نیلگون

رستوران ایتالیایی لوئیجی تهران

رستوران ایتالیایی شرق تهران

اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید و به دنبال رستوران ایتالیایی خوب می‌گردید می‌توانید از لیست زیر بهترین گزینه‌ را انتخاب کنید.

رستوران کره ای در تهران - آشنایی با بهترین رستوران های کره ای پایتخت

رستوران ایتالیایی لیدو تهران

اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی خوب در شرق تهران می‌گردید، رستوران لیدو می‌تواند گزینه مناسبی باشد. لیدو اگرچه دقیقا در لیست رستوران ایتالیایی تهرانپارس قرار نمی‌گیرد اما بسیار به تهران پارس نزدیک است. این رستوران در خیابان فرجام قرار گرفته است و یکی از بهترین‌ها در شرق پایتخت است. البته که در شرق تهران رستوران‌های ایتالیایی دیگری هم وجود دارد اما براساس نظرات مردم بهترینشان لیدو است.

آدرس: اتوبان باقری، جنوب به شمال، نبش خیابان فرجام، پلاک ۱۳۷

رستوران ایتالیایی لیدو تهران

فست فود ایتالیایی اسپریچو در تهران

در شرق تهران یکی دیگر از جاهایی که می‌توانید غذای ایتالیایی بخورید، فست فود اسپریچو است. در این فست فود شما می‌توانید بزرگ‌ترین پیتزای تهران به قطر 80 سانتی‌متر را نوش جان کنید. دکوراسیون این هتل چوبی است. تنها نکته دیگری که باید بدانید این است که این فست فود بسیار شلوغ است و جلوی آن به سختی می‌توانید جای پارک پیدا کنید. بنابراین یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این رستوران برسانید و یا ماشین خود را در کوچه‌های اطراف پارک کنید.

آدرس: تهرانپارس ، بزرگراه رسالت ، بین تیرانداز و باقری ، روبروی پمپ بنزینفست فود ایتالیایی اسپریچو تهران

رستوران ایتالیایی رومانا در تهران

یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی که می‌توانید در شرق تهران پیدا کنید، رستوران رومانا در سون سنتر هفت حوض است. اگر می‌خواهید پاستا در رستوران ایتالیایی تهران را با قیمت مقرون به صرفه امتحان کنید، باید حتما به سراغ رستوران رومانا بروید. این رستوران منظره زیبا و دلنوازی دارد اما معمولا از بعد از ظهرها شلوغ می‌شود. بنابراین اگر تصمیم دارید برای میل کردن شام به رومانا مراجعه کنید، بهتر است در میز خود را از قبل رزرو نمایید.

آدرس: میدان هفت حوض، مرکز خرید سون سنتربهترین رستوران ایتالیایی تهران

بهترین رستوران ایتالیایی تهران کدام است؟

نمی‌توان پاسخ روشنی به این سوال داد زیرا انتخاب بهترین رستوران به فاکتورهای مختلف از جمله خدمات ارائه شده، کیفیت غذا و... وجود دارد و همچنین به سلیقه هم مربوط است. شاید روزی که شما به یک رستوران مراجعه می‌کنید خدمات خوبی ارائه نشود درحالی که همیشه اینگونه نیست. بنابراین ما نمی‌توانیم هیچ رستورانی را به عنوان بهترین انتخاب کنیم. اما شما در قسمت نظرات بهترین رستوران ایتالیایی که تاکنون رفته‌ای را به ما و دیگر خوانندگان معرفی نمایید.

رستوران های ملل تهران - بهترین رستوران های ملل در تهران برای صرف غذایی بین المللی

طعم خوش غذای ایتالیایی

در این مقاله بهترین‌ها در لیست رستوران ایتالیایی تهران را به شما معرفی کردیم. رستوران‌های معرفی شده در شمال، شرق و غرب پایتخت قرار دارد و بنابراین هرجای تهران که ساکن هستید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های معرفی شده دسترسی پیدا کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه رفتن به هر کدام این رستوران‌ها را دارید درباره تجربه خود با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر