لوکس ترین هواپیما های جهان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1403/02/04
بازدید: 119
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

معرفی لوکس ترین هواپیماهای جهان؛ زندگی تجملاتی در آسمان

تصور کنید روی صندلی لوکس و مجللتان، در کابینی قصر مانند در هواپیما نشسته‌اید درحالی که زمین زیر پایتان قرار گرفته است؛ داشتن یک قصر در دل آسمان چه حس و حالی دارد؟ در میان هواپیماهایی که در جهان وجود دارد؛ تعدادی را باید در لیست لوکس‌ترین‌ها قرار داد. در این مطلب قصد داریم لوکس ترین هواپیماهای جهان را معرفی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و با زندگی تجملاتی در آسمان آشنا شوید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت لحظه آخر همراه باشید.

لوکس ترین هواپیما های جهان

10 تا از لوکس ترین هواپیماهای جهان را بشناسید

در ادامه این مطلب قرار است 8 تا از مجلل‌ترین هواپیماهای دنیا را به شما معرفی کنیم. برخی از این هواپیماها هم صندلی اکونومی و هم صندلی فرست کلاس دارد که طبیعتا امکانات لاکچری را می‌توانید در بخش فرست کلاس ببینید اما برخی دیگر  از این هواپیماها از ابتدا تا انتها لوکس هستند و معمولا کسانی که می‌خواهند ارزان یا متوسط سفر کنند، به سراغشان نمی‌روند. البته باید بدانید که همه می‌توانند سوار لوکس ‌ترین هواپیماهای جهان شوند اما باید برای بلیط آن هزینه زیادی از 5 هزار دلار به بالا پرداخت کنند.

محبوب ترین تورهای خارجی

کریستال اسکای، هواپیمایی که فقط 80 نفر ظرفیت دارد

کریستال اسکای را باید یکی از لوکس ‌ترین هواپیماهای جهان دانست که به صورت اختصاصی توسط بوئینگ ساخته شده و 80 نفر بیشتر ظرفیت ندارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین بلیط این هواپیمای اختصاصی 18 هزار دلار به فروش رسید. این هواپیما شبیه به یک هتل 5 ستاره است و یک آشپزخانه حرفه‌ای هم دارد که امکان سفارش هر نوع غذایی در آن هست. زمانی که سوار این هواپیما می‌شوید، می‌توانید نزدیک به 20 ساعت بدون توقف پرواز کنید.

کریستال اسکای، هواپیمایی که فقط 80 نفر ظرفیت دارد

بلیط 5 هزار دلاری برای بوئینگ دریم لاینر ۹-۷۸۷‏

هواپیمای لوکس بعدی توسط شرکت هواپیمایی British Airways‏ ساخته شده است. برای تهیه بلیط یک طرفه این هواپیما باید حدود 5 هزار دلار هزینه کنید. در پروازهای این هواپیما امکاناتی همچون نمایشگر لمسی ۳۲ ‏اینچی، صندلی راحتی مخملی، دو پورت یو اس بی، گاوصندوق شخصی، آینه و... در اختیارتان قرار می‌گیرد. از هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر، تنها 10 مورد در جهان وجود دارد. این 10 هواپیما در همه جای دنیا پخش شده‌اند و این مساله باعث شده که فقط مشتریان رده بالا بتوانند از آن استفاده کنند.

عجیب ترین قوانین هواپیمایی  - حالا وقت آن است با قوانین عجیب در هواپیما در سراسر دنیا آشنا شوید.

بلیط 5 هزار دلاری برای بوئینگ دریم لاینر ۹-۷۸۷‏

بلیط فرست کلاس هواپیمایی قطر را بگیرید

اگر بلیط فرست کلاس هواپیمایی قطر را رزرو کنید هم وارد یک کابین لاکچری می‌شوید. قیمت این بلیط هم حدود 5 هزار دلار است. کابین‌های اختصاصی  این هواپیما امکانات فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توانید تصور کنید که در اتاق خودتان درحال استراحت هستید. از میان این امکانات می‌توان به تخت نرم و مخملی، نوشیدنی و غذاهای ‏سبک، تلوزیون، سوکت برق و … اشاره کرد. اگر واقعا دوست دارید حداقل یک بار در زندگی خود تجربه یک پرواز مجلل را داشته باشید، می‌توانید هنگام رزرو تور این تجربه را کسب کنید.

عجیب ترین قوانین کشورهای اروپایی - با عجیب ترین قوانین کشورهای اروپایی آشنا شوید.

بلیط فرست کلاس هواپیمایی قطر را بگیرید

امکانات عجیب و غریب در هواپیمایی اتحاد

اتحاد ایرویز نیز لوکس ‌ترین هواپیماهای جهان را دارد و امکانات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. برخی از این امکانات آنقدر عجیب و غریب هستند که ممکن است اصلا به گوشتان نخورده باشد. برخی از کابیبنهای این هواپیماها آپارتمانی هستند و امکاناتی همچون مام ‏شخصی، تخت، صندلی و … در آنها وجود دارد. برای تهیه بلیط یک طرفه این هواپیماهای لاکچری اتحاد ایرویز باید حدود 11 هزار دلار هزینه کنید.

امکانات عجیب و غریب در هواپیمایی اتحاد

ایر فرانس؛ کابین‌هایی با حمام شیشه‌ ای

خود را درحال دوش گرفتن در یک حمام شیشه‌ای وقتی روی آسمان درحال پرواز هستید، تصور کنید. آیا چیزی جذاب‌تر از این می‌تواند در دنیا وجود داشته باشید؟ ایرفرانس، لوکس‌ترین هواپیماها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از دیگر امکاناتی که در کابین‌های این هواپیماها وجود دارد می‌توان به صندلی‌های تختخاب شو و تلویزیون اشاره کرد. برای تهیه بلیط این هواپیما باید حدود 10 هزار دلار هزینه کنید.

واحد پول کشورها - برای سفرهای خارجی نیاز به دانستن واحد پول کشورهای مختلف واجبه!

ایر فرانس؛ کابین‌هایی با حمام شیشه‌ ای

کابین های سوئیت اسکای بوئینگ ۷۷۷‏ با پوست گربه دکور شده است

یکی از لوکس ‌ترین هواپیماهای جهان را می‌توانید در ژاپن پیدا کنید. کابین‌های این هواپیما را با پوست گربه دکور کرده‌اند. چیدمان و دکوراسیون این کابین‌ها به صورتی‌ است که از هیچ کابینی به کابین دیگر دید ندارد و بنابراین حریم خصوصی مسافران تا حد زیادی در این هواپیما حفظ خواهد شد. از میان امکاناتی که در این هواپیما به مسافران ارائه می‌شود می‌توان به نمایشگر ۳۲ اینچی، تخت خواب، سوکت برق و... اشاره کرد.

کابین های سوئیت اسکای بوئینگ

در هواپیمای کانتاس خدمات ماساژ دریافت کنید

هنگامی که با هواپیمای کانتاس سفر می‌کنید، می‌توانید یک ماساژ حرفه‌ای دریافت کنید زیرا در این هواپیما یک مرکز برای ارائه ‏خدمات ماساژ و ‏spa‏ وجود دارد. این تمام ماجرا نیست. تخت‌خواب‌های این هواپیما آنقدر نرم و راحت است که می‌توانید روی آنها یکی از راحت‌ترین خواب‌های در حال حرکتتان را داشته باشید. از دیگر امکانات لاکچری هواپیمای کانتاس می‌توان به فضای سبز، تلویزیون و تخت‌خواب اشاره کرد. برای اینکه بتوانید سوار این هواپیما شوید باید 15 هزار دلار هزینه کنید.

پرچم کشورها - رنگ پرچم کشورهای مختلف معانی متفاوتی دارند که در این مقاله می‌توانید با آنها آشنا شوید.

در هواپیمای کانتاس خدمات ماساژ دریافت کنید

ایرباس آ – ۳۸۰ مخصوص مرفه ترین افراد جهان

یکی از مجلل‌ترین و مرفه‌ترین هواپیماهایی که می‌توانید سوار شوید، ایرباس آ – ۳۸۰ است. با این هواپیما می‌توان تعداد زیادی مسافر را جابه‌جا کرد. تعداد صندلی‌های این هواپیما زمانی که در سه کلاس پروازی قرار می‌گیرد؛ 525 نفر است و قابلیت گسترش تا 853 نفر را هم دارد. اما با وجود این میزان ظرفیت از استانداردهای فوق‌العاده‌ای برخوردار است و امکانات بسیار خوبی هم دارد.

ایرباس آ – ۳۸۰ مخصوص مرفه ترین افراد جهان

Dreamliner BBJ 787 2400، درست شبیه به یک خانه مسکونی

در لیست لوکس ‌ترین هواپیماهای جهان باید نام Dreamliner BBJ 787 2400 را نیز قرار دهیم. این هواپیما درست شبیه به یک خانه مسکونی است و کابین‌های آن از بخش‌هایی همچون نشیمن، غذاخوری و اتاق خواب تشکیل شده است. این یعنی کابین‌های این هواپیما چند منظوره هستند و نیازهای مختلف مسافران را برآورده می‌کنند.

Dreamliner BBJ 787 2400، درست شبیه به یک خانه مسکونی

هواپیمای A380 سنگاپور؛ مخصوص کسانی که سوئیت خصوصی می‌خواهند

آخرین نامی که باید در لیست 10 تایی لوکس ترین هواپیماهای دنیا قرار دهیم؛ A380 از خطوط هواپیمایی سنگاپور است. شما می‌توانید در این هواپیما یک سوئیت یک نفره خصوصی و بسیار مجلل رزرو کنید که امکانات و خد مات فوق‌العاده‌ای دارد. البته باید بدانید که رزرو چنین سوئیتی حدود 19 هزار دلار هزینه خواهد داشت و به همین دلیل هم بیشتر افراد ثروتمند به سراغ آن می‌روند.

هواپیمای A380 سنگاپور؛ مخصوص کسانی که سوئیت خصوصی می‌خواهند

گران قیمت ترین هواپیماهای خصوصی جهان و صاحبانشان

تا اینجای این مقاله لحظه آخر شما را با 10 تا از لوکس ترین هواپیماهای جهان آشنا کردیم. اما  شاید برایتان جالب باشد که بدانید گران‌قیمت‌ترین هواپیماهای جهان متعلق به چه کسانی است. در جدول زیر می‌توانید این اطلاعات را به دست آورید.

نام هواپیما

قیمت

مالک

توضیحات

ایر فورس وان

660 هزار دلار

ایرفورس وان

درحال حاضر دو هواپیمای ایرفورس وان در جهان وجود دارد. این هواپیما را به‌طور رسمی رئیس جمهور آمریکا سوار می‌شود.

ایرباس A380 

600 میلیون دلار

ولید بن طلال

 ولید بن طلال یک شاهزاده صعودی و ثروتمندترین شخص در عربستان است. این هواپیما توسط این شاهزاده شخصی‌سازی شده و باید آن  را یک کاخ سلطنتی مجلل دانست. 

ایرباس A340-300  

500 میلیون دلار  

آلیشر عثمانوف  

این هواپیما متعلق به یک میلیاردر روسی است که ثروت خالصش در سال 2022 نزدیک به 20 میلیون دلار تخمین زده شده.

بوئینگ 747-8 VIP

367 میلیون دلار

جوزف لائو

این هواپیما متعلق به یک سرمایه‌دار املاک و میلیاردر هنگ کنگی است که فقط بیش از 214 میلیون دلار برای تزئینش هزینه کرده است.

چرا باید لوکس ترین هواپیماهای جهان را بشناسیم؟

در این مطلب از وبلاگ لحظه آخر لوکس ترین هواپیماهای جهان و همچنین گران‌قیمت‌ترین هواپیماهای خصوصی و صاحبانشان را به شما معرفی کردیم. طبیعتا سفر با چنین هواپیماهایی می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت برای هر شخصی باشد. امکان تجربه پرواز با هواپیماهای خصوصی که نامشان را در جدول آوردیم وجود ندارد اما می‌توانید بلیط هواپیماهای مجلل غیر خصوصی را تهیه کرده و زندگی مجلل در دل آسمان را تجربه کنید. نظر شما چیست؟ آیا پرواز چنین هزینه‌های هنگفتی برای یک تجربه لاکچری کار درستی است؟

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
تعرفه خدمات ناوبری و فرودگاهی _ به تفکیک هر هواپیما
بیشتر بخوانید
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
باغ وحش تورنتو | قیمت بلیط + ساعت بازدید و ادرس + عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر